Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
6.0 (63)
Simyo reviews

63 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
14 resultaten - getoond 1 - 14
Volgorde

Goede provider, krijg korting

Beoordeling 
 
8.5

Super fijne vrijblijvende provider, via deze link krijg je of 5 euro beltegoed, of 10 euro korting bij het afsluiten van een sim only abonnement.
Is zeker de moeite waard!!

https://vriendendeal.simyo.nl/sim-only/cZtlfp

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Simyo Webcare op 28 Februari 2020

Hoi Car,

Bedankt voor je leuke review! Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Al 4 jaar zeer tevreden klant!

Beoordeling 
 
7.5

Ik ben zeer tevreden over Simyo.
De bundels zijn gemakkelijk aan te passen.
Ook is de gebruiksdata eenvoudig en duidelijk in te zien.
Wanneer je bijna je datalimiet hebt bereikt krijg ik altijd een melding via sms.

De nadelen vind ik (die overigens niet opwegen tegen de pluspunten);
Ik ben een keer over mijn beldata gegaan, ik besloot toen,om hogere kosten te voorkomen, wat extra minuten te kopen via mijnsimyo. Ik had verwacht dat ik op deze manier mijn "beldata schuld" had opgelost. Maar de kosten van de extra minuten werden erbij opgeteld. Dit was vooraf niet duidelijk aangegeven vind ik. Wellicht een verbeterpuntje!

Als laatste merk ik dat mijn 3G-netwerk het niet doet wanneer ik in het buitenland ben (Duitsland). Terwijl de provider van mijn vriend wel verbinding had. Ik vraag mij af waar dat aan kan liggen.

Nogmaals, buiten de paar aandachtpuntjes is het een top concept en bedrijf!

Groetjes,
Andrea

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 05 Februari 2018

Hoi Andrea,

Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Ook zijn we blij met je feedback, bedankt daarvoor! Wat betreft je problemen met internet in Duitsland, dat moeten we kunnen oplossen! Het lijkt er op dat er ergens een instelling nog niet helemaal goed staat. Kun je op Mijn Simyo bij Instellingen > Netwerkinstellingen controleren of de optie 'internet in het buitenland' aan staat? Loop vervolgens je instellingen op je telefoon voor internetten in het buitenland door via onze Toestelhulp op de website. Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice via een van de vele kanalen.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

klasse provider.

Beoordeling 
 
8.5

Hoi ben al drie ben een super provider. Altijd bereik (kpn netwerk ) een zeer goede en vriendelijke klantenservice. Ik raad het iedereen aan. En daarom heb ik een shop geopend bij de vriendendeal van simyo. Ieder die er een abbo in afsluit krijgt 10 euro KORTING en ik ook. Daarom een link naar mijn shop.
http://www.simyo.nl/vriendendeal/q9rjz7

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review

Simyp prepaid

Beoordeling 
 
7.3

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 02 Januari 2015

Beste,

Bij Simyo begint uw abonnement pas als uw nummer is overgezet. Wanneer u afziet van nummerbehoud, of uw nummerbehoud wordt afgewezen, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om door te geven of u wilt dat we de bundels en daarmee het abonnement starten. Dit om te voorkomen dat u op twee plaatsen tegelijk abonnementsgeld betaalt.
Graag kijken wij nog eens naar uw situatie, omdat u aangeeft een medewerker te hebben gesproken. Deze had u er inderdaad op moeten wijzen dat uw abonnement nog niet van start was gegaan, en dat er dus buiten bundel kosten in rekening zouden worden gebracht bij het gebruik van de simkaart. Dat gaan we dus graag na.

Wilt u ons daarvoor een email sturen met uw 06nummer, postcode en huisnummer? Die email mag u sturen naar Webcare@simyo.nl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review

So-so

Beoordeling 
 
8.3

Zoals bij eigenlijk alle aanbieders is het makkelijk om te bestellen en is de levering ook snel, vooral natuurlijk bij sim only. Het blijft echter oppassen, want blijkbaar is er 1 ding wat telecom aanbieders niet af kunnen leren en dat is mensen een beetje voor te gek te houden, of een beetje te misleiden. Niet echt natuurlijk, want dat mag niet, maar het is veel te makkelijk om zonder dat je het door hebt weer een extra jaar (!) aan een abonnement vast te komen zitten, door je bundel te gaan, etc.

Als simyo (onderdeel van KPN geloof ik) gewoon eens eerlijk, open en transparant zo zijn, een goed product zou leveren en de mensen met meer respect behandeld (in plaats van als ongeschreven doel *lijken* te hebben om mensen een poot uit te draaien zodra er ook maar ergens een legale kans voor is) - dan zouden ze de allereerste telecomaanbieder ooit zijn die dat doet.

Dus:
- geen hoger tarief als je buiten je bundel gaat, *behalve* als je daarvoor op dat moment *voor dat gesprek specifiek* kiest (als je bijvoorbeeld perse moet bellen en je bundel op is). Bijvoorbeeld met een stem die zegt 'uw bundel is op, druk op 1 om toch te kunnen bellen tegen hoger tarief van X euro per minuut'). Default: bundel op = niet kunnen bellen.

- geen rare streken zoals (naar boven) afronden op de minuut. Gewoon eerlijk zijn en per seconde in rekening brengen.

- gewoon je bundel mee kunnen nemen onbeperkt lang, mensen hebben daarvoor betaald dus het is matig om dat elke maand af te pakken als je het toevallig niet helemaal opgebruikt hebt.

- gewoon op kunnen zeggen wanneer je dat wilt, zonder voorwaarden hoe dan ook.

Alle bovenstaande punten heb je bij simyo NIET. Wat je wel hebt is een handige website, je kunt hier je bundel kostenloos aanpassen en de prijs is scherp.











P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Simyo Webcare op 30 September 2014

Beste Peter,

We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat wij onze klanten een beetje voor de gek houden of een beetje misleiden.
Wij doen namelijk juist onze best om onze klanten zo duidelijk mogelijk te informeren en daarnaast zoveel mogelijk zelf de controle te geven over hun abonnement en verbruik.

Allereerst geven we je de controle doordat je zowel via Mijn Simyo als via de Mijn Simyo app zelf het verbruik van je bundels te allen tijde in de gaten houden om te voorkomen dat je buiten je bundel verbruik hebt en er hierdoor extra kosten ontstaan.
Kom je erachter dat je wat te veel of juist te weinig minuten, sms’jes of MB’s hebt, dan kan je dit voor de volgende maand wijzigen. Bij Simyo heb je namelijk de mogelijkheid om elke maand je bundels zowel naar boven als naar beneden te wijzigen.

Daarnaast informeren we op onze website onze (potentiële) klanten dat wij gesprekken naar boven afronden. We begrijpen uit je bericht dat je dit graag anders zou zien, maar hierin zijn we geen uitzondering op andere providers. Een SecondeBellen propositie wordt maar door enkele providers aangeboden.
Ook geven we op onze website aan dat onze bundels een geldigheid hebben van een maand. Onder andere op deze manier kunnen we onze prijzen zo scherp houden.

Tot slot heb je bij Simyo de mogelijkheid om te kiezen voor een maandelijks abonnement of een abonnement met een looptijd van een jaar. Wanneer je kiest voor een maandelijks abonnement, dan kan je elke maand je abonnement beëindigen.
Wanneer je hebt gekozen voor een jaarcontract en de contractstermijn van een jaar is verlopen, verlengen wij het abonnement niet automatisch met een jaar, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Behalve natuurlijk wanneer onze klanten zelf hebben aangegeven om hun abonnement te willen verlengen met een jaar.

We hopen dat we aan de hand van deze uitleg je ongenoegen wat weg hebben kunnen nemen.

Vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Cedric op 30 September 2014

Dag,

Ik denk dat je het juist hebt verwoord. Ik heb voor mijzelf ook al besloten om de volgende keer wanneer ik voor mijn dochter een abonnement afsluit extra te letten of maandelijks ongebruikt tegoed niet verdwijnt (is dat geen pikken?) en of er geen melding komt wanneer je over je tegoed heen bent en of er niet asociaal wordt afgerond in het voordeel van de provider ( is dat ook geen pikken en zijn daar wettelijk geen afspraken over vastgelegd)
1 ding is duidelijk wanneer je deze afwegingen meeneemt in het maken welke provider voordelig is dan zal Simyo er zeker niet als voordelig uitspringen!

Reageer op deze review

Contact waardeloos, slechte service.

Beoordeling 
 
7.8

Nog niet zo lang geleden heb ik Simyo overal een 10 voor gegeven daar kom ik nu op terug want na verschillende e-mailtjes gestuurd te hebben met een vraag over mijn belminuten heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is erg onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk! Waardeloos Simyo, toen ik pas klant was werd er zelfs de moeite genomen om mij terug te bellen. Zo zie je maar dat als een bedrijf groter wordt de klant niet meer op nummer 1 staat of het zal wel dat er aan mij niet veel verdient wordt. Nee valt mij achteraf goed tegen, dus een 10 voor service had ik niet moeten geven, gelukkig kan ik dit via deze site nog laten weten.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Simyo Webcare op 19 September 2014

Beste Christina Maria,

We vinden het erg jammer om deze ervaring hier te lezen. Wanneer u ons een email stuurt, is het nog steeds de bedoeling om u binnen 3 werkdagen van een antwoord te voorzien. Vaak zijn wij al veel sneller zelfs. Regelmatig wordt daarbij inderdaad even de telefoon gepakt om zeker te zijn dat de uitleg goed begrepen wordt.
Ik kan u verzekeren dat de klant voor Simyo nog steeds op 1 staat. Ik vrees daarom dat uw email niet bij ons is aangekomen. Ik wil u daarom vragen om uw vraag nogmaals te sturen via Webcare@simyo.nl onder vermelding van uw mobiele nummer en "Reviewspot". Dan zullen wij die zo snel mogelijk oppakken.
Wij hopen daarmee weer op het niveau van uw eerdere beoordeling te komen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.8

Ik heb geen klachten over simyo. Vind de service heel netjes en correct.
Ze geven netjes door als je tegoed laag is.
Site is altijd bereikbaar en is overzichtelijk.

IV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Simyo op 23 Januari 2014

Hoi Irma,

Dat is leuk om te horen :) Of eigenlijk 'om te lezen'.
Dankjewel voor je prachtige cijfer!

Met vriendelijke groet,

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Sinds mei heb ik een abonnement bij Simyo, en tot nu toe is het me prima bevallen! Ik las veel negatieve reviews over deze provider, maar zelf heb ik nog geen één slechte ervaring gehad. De site is duidelijk en de levering was snel. Het internetbereik is niet op alle plaatsen even goed, maar over het algemeen best oké. Één minpuntje is dat je goed moet opletten hoeveel belminuten/smsjes/internet je nog over hebt, aangezien er een redelijke vertraging zit op het 'alarm' wanneer je te veel gebruikt. Zelf heb ik de MB-meter van KPN daarom geïnstalleerd, die heel snel meldingen geeft. Conclusie: prima provider, nog geen problemen mee gehad!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Simyo op 20 December 2013

Beste Saar,

Bedankt voor het mooie cijfer en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Simyo!
Het klopt inderdaad dat het verbruik meerdere malen per dag wordt bijgewerkt, waardoor er een vertraging in zit, daarom is de KPN MB Meter inderdaad een goede tip, op deze manier kan je zelf op je telefoon bijhouden wat er gebeurt qua internetverbruik, slim!

Als je nog vragen en/of opmerkingen hebt, vernemen we dit graag. Of neem anders een kijkje op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Kim

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Ik heb net een nieuwe abonnement afgesloten. Ik wilde dat het eenvoudig en snel te regelen zou zijn. Ik kwam bij Simyo uit maar ik heb ook Simpel.nl nog overwogen. Een goede vriend raadde mij aan bij hen een abonnement af te sluiten. De prijzen zijn zeer concurrerend en dus heb ik besloten voor hen te kiezen. Ongeveer een maand geleden heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij Simyo voor 6 euro per maand. Nu heb ik exact wat ik zocht en ik heb superveel sms-tegoed in mijn bundel. Ik had op een vrijdag laat besteld. Ik dacht dat ik de simkaart dan wel maandag of dinsdag binnen zou hebben. Helaas werd het woensdag dat hij geleverd werd. Dit omdat ik klaarblijkelijk te laat had besteld op die vrijdag. Ik ben erg te spreken over het afsluiten. Ik heb net mijn allereerste factuur binnen gekregen en de kosten bedroegen ietsje meer als 6,- euro. Dit komt doordat ik zelf wat extra kosten heb gemaakt. Een aanrader dus want het bereik is ook goed!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 3

Simyo op 06 Augustus 2013

Beste Sierk,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je positief gestemd bent. Hier worden we bij Simyo erg blij van :D Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, vernemen we het graag.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Rita op 06 September 2013

Nu, daar ben ik het niet mee eens.
Mijn ervaring is dat ik de zielepoten die bij Smyo aangesloten zijn niet kan berijken.
En zo toch, kapt het gesprek steeds af met "DE DEELNEMER MET WIE U SPREEKT HEEFT OP MOMENT GEEN BEREIK"!
Dat gebeurt permanent. Ook al zitten ze gewoon thuis.
Gewoon zielig dat bedrijf.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Na jaren klant te zijn geweest bij Telfort (na anno 2000) overgestapt naar Simyo, (4 nummers in totaal), Telfort werd te duur in deze tijden, waardoor Simyo een betere keuze was i.v.m. het KPN Netwerk, waarop Telfort en Simyo zitten en vele goedkoper natuurlijk! Begin Januari via Nummerbehoud Telfort opgezegd. Dit ging vlekkeloos behalve bij 1 nummer, die was aangevraagd via Typhone en die hadden waarschijnlijk een verkeerd oud simkaart nummer doorgegeven aan Simyo waardoor Telfort geen toestemming gaf voor nummerbehoud.

Mailtje en Tweet gestuurd naar Simyo, de volgende dag was nummerbehoud bij Telfort al goedgekeurd!! Simkaart pakketten snel ontvangen, ook het activeren van de Simkaarten ging prima! En dan de dag van het overzetten! Dit ging vlekkeloos!! Natuurlijk eerst alle Telefoonnummers die op de simkaart van Telfort gekopieerd naar de Telefoon zelf. Voor 12 Uur 's 's middags waren we al over en konnen we bellen met Simyo. Wij zien geen verschil in kwaliteit dan Telfort, Jammer is wel dat Simyo nog geen belstatus app heeft, maar die wordt Maart/Arpil van dit jaar gelanceerd! Hopelijk is ook mobiel internet in het buienland snel mogelijk, en sms diensten (zo als stemmen bij TV programma's) want dat is op dit moment niet mogelijk bij Simyo. Maar ja hoe vaak heb je dat nodig? 1 a 2 keer per jaar? Wanneer dit wel mogeijk is, is Simyo een top aanbieder!
Nu zijn wij al erg tevreden en hopend op een top samenwerking in de aankomende jaren!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8

Simyo is makkelijk en goedkoop. Wij hebben een gsm met abonnement maar soms is het handig om er twee te hebben. Als mijn vrouw bijvoorbeeld alleen op stap gaat. We hebben van Simyo een prepaid kaartje gehaald en dat werkt uitstekend. Simyo stuurt je een sms als je tegoed bijna op is. Indien we in het buitenland zijn dan zet ik het buitenland bellen van altijd even uit zodat we geen hoge kosten krijgen. Al met al prima ervaringen met Simyo!

HW
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Ik ben nu al meerdere jaren klant bij Simyo. Hiervoor een Vodafone abonnement gehad, en zeer blij met het Simyo abonnement dat ik nu heb.

Nieuwe abonnementen via Simyo die ik heb afgesloten, zijn wat gunstiger en zeer scherp geprijsd. De klantenservice van Simyo was in het begin moeilijk bereikbaar, maar is nu veel beter geworden. Ook via de email wordt er door Simyo snel gereageerd (meestal binnen een paar uur). Mijn Simyo contract loopt in mei af maar ik denk dat ik hem gewoon door laat lopen.

EB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.0

Simyo is prima als je gewoon goedkoop wilt bellen. Ik heb verder geen ervaring met de service van Simyo. Wat voor mij belangrijk was is dat ze gebruik maken van het KPN netwerk. Hierdoor weet je als klant dat je een heel goed netwerk zult hebben. Daarnaast zijn ze dus erg goedkoop.

Je kunt opwaarderen met sim only maar geen abonnement afsluiten bij Simyo. Wel prepaid of web to go (internet van simyo.nl).

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Vriendelijke groeten, Bjorn R.

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Oktober 02, 2012)
Beoordeling 
 
8.0

Ik heb al 3 jaar ieder jaar een nieuwe mobiel via Simyo.nl en dat bevalt uitstekend. Geen gedoe met lastige abonnementen. Lekker snel en simpel. Simyo is prima!

UV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
14 resultaten - getoond 1 - 14

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee