Hertz Autoverhuur reviews & ervaringen

www.hertz.nl
 
4.0 (13)
Hertz Autoverhuur

13 Hertz Autoverhuur reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(3)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(4)
1-3 punten
 
(6)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Autoverhuur

Auto geboekt via Hertz. Vervolgens te maken gekregen met oplichting bij een franchisenemer op Sardinie, kan gebeuren. Maar Hertz geeft niet thuis. Volkomen onbereikbaar als er iets mis gaat. Geen reactie op mijn berichten, chatfunctie geprobeerd maar hier kreeg ik alleen een algemeen mailadres aangeboden en vervolgens werd de chat vanuit hun kant beëindigd. Op mails krijg je geen reactie. Dus terwijl jij denkt dat je bij een groot en bekend bedrijf reserveert en het daarom wel goed zit laten je gewoon hangen, niks klantenservice, je krijgt niet eens contact. Na het plaatsen van een review kreeg ik plots wél bericht dat er binnen 72u contact opgenomen zou worden, maar toch niks gehoord. Ik raad dit bedrijf met klem af en als ik ooit nog een auto zóu huren op vakantie wordt het de concurrent. Wat er gebeurd is dat je op vakantie volledig aan de grillen van de franchisenemer bent overgegeven, en dat weten ze. En het moederbedrijf is totaal onbereikbaar, het geld is immers al binnen. Terwijl je JUIST hier geboekt hebt om een stukje zekerheid te hebben.
Reserveringsnummer: 343043514

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Huur auto vliegveld Faro

Beoordeling 
 
1.8

Één woord: Bagger. Reisbureau regelt de auto en je verwacht geen problemen bij ophalen auto. Dan werkt creditcard niet bij balie en ben je verplicht een verzekering af te sluiten. Geen keus op dat moment omdat je verder wilt. Een echtpaar na ons heeft hetzelfde probleem met pincode. Zij zijn overtuigd dat deze klopt maar ook zij verplicht een verzekering af te sluiten. Wij: Twee dagen later blijkt CC en pin gewoon te werken bij geldautomaat. Bij inlevering auto geeft CCbetaling van de verzekering weer foutmelding op ingevoerde pincode maar blijkt even later dat transactie toch goed is gegaan. In mijn beleving riekt dit naar fraude. Herz staat er financieel slecht voor dus…?? Dus ook nooit maar dan ook nooit meer een auto huren bij Herz.

GA
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jeep besteld, vergelijkbare auto gekregen

Beoordeling 
 
2.3

Afschuwelijke tent. Auto vooraf via Booking.com gereserveerd en betaald. Auto die gereserveerd was is niet voorradig u krijgt een vervangende vergelijkbare auto. Na inlevering van de auto werd twee weken later ruim € 2000,= van mijn rekening afgeschreven omdat ik een upgrade geaccepteerd zou hebben. Op klachten wordt niet gereageerd, mails worden niet beantwoord. Ik ga vervolgstappen ondernemen. Aan een ieder die van plan is een auto te huren, doe dit NOOIT bij hertz

JO
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

van fiat naar volvo

Beoordeling 
 
8.5

Bestellen van een huurauto blijft altijd een zoekplaatje. Lees altijd de reviews en maak dan mijn keuze
Levering was goed. We werden echter niet begeleidt naar onze huurauto
Service was top. In plaats van een fiat 500 stond er een dikke Volvo d4 station voor ons klaar (mei 2019)
Prijs was goed. Vooral in ogenschouw met de (big) upgrade.
Inlevering was oké. De auto werd niet ingenomen/gecontroleerd. Hebben de auto maar geparkeerd en doorgegeven waar de auto stond aan het loket.
Overall : beste verhuurervaring van de vele huurauto ervaringen. Super relaxed door in Sweden - Skavsta airport. Was ik even niet op voorbereid als achterdochtige Hollandse Jongen.
Algemeen: Ik merk wel dat het veel scheelt WAAR je je huurauto huurt. Sweden was hierin een topper; van andere (zuid)-Europese landen kun je dit m.i. niet zeggen

PV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opgelicht!

Beoordeling 
 
3.0

Auto via internet gehuurd/ betaald. Bij aankomst 15-06 op Gran Canaria werden wij een half uur aan de praat gehouden, in die tijd werd ons een extra verzekering aangepraat. Ons antwoord was NEE! Dit advies hadden wij gekregen van mijn op GC wonende schoonzoon met ervaring!! We moesten een borg van €950 betalen welke wordt geblokkeerd (€950) op de creditcard. Dat betekent dús dat wij GEEN extra verzekering hadden afgesloten! Ineens was de printer stuk... wéér wachten dus. Toen kregen we uiteindelijk opgevouwen!!! toch de afrekening mee waarvoor mijn vriendin digitaal getekend had.
De ‘ verhuurder had het zweet op zijn voorhoofd staan en was erg onrustig. Heeft zelfs zijn excuses nog aangeboden voor het lange wachten!! We waren moe en wilden naar ‘huis’...... niet eerst weer doorgelezen dus. Namen het aan en vertrokken richting huis schoonzoon.Wij konden daar twee wkn verblijven terwijl hij in Nederland zat.Bij thuiskomst bleek tóch de extra verzekering van de creditcard te zijn afgehaald en was er niet meer te zien dat wij een borg hadden betaald!!! De bank kon het door ons zgn betaalde verzekeringsgeld niet meer terugvorderen omdat er geen bewijs meer was dat wij een borg hadden betaald, dús, nogmaals, geen extra verzekering hadden afgesloten.
Een hele nare domper op een fijne vakantie! Hertz is geen aanrader wat ons betreft! Heel teleurstellend en bij deze een WAARSCHUWING voor andere vakantiegangers die een auto daar willen huren! Wij spreken btw goed verstaanbaar engels en No verstaat iedereen!!

VE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Huur niet bij Hertz

Beoordeling 
 
4.0

Bij Hertz in Zweden (Skavsta) een auto gehuurd. Dat werkt daar via een automaat waar je na een heel proces de sleutels krijgt. Dan moet je in de parkeergarage gaan zoeken waar de auto staat.
Na een week de auto netjes teruggebracht. Dit kan niet tussen 00:00 en 07:00. De sleutel moet terug in dezelfde automaat. Twee dagen laten krijg ik bericht dat er schade op mijn huurauto zit.
Ik ben ervan overtuigd dat ik em o beschadigd heb ingeleverd en dat het gebeurt moet zijn nadat ik de auto heb ingeleverd. Hertz blijft volhoudendat ik het gedaan heb en blijft me bestoken met emails en wat ik ook probeer en uitleg, geen beweging. Dit is gewoon een manier om extra geld te vangen.
Dus niet huren bij Hertz en zorg dat er iemand bij is als je een auto inlevert.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
4.5

Twee keer auto gehuurd op vliegveld Weeze via RyanAir. De beste prijs wordt beloofd door RyanAir maar als je eenmaal in Weeze aankomt blijkt dat Hertz je voor allerlei kosten aanslaat, zoals landentoeslag, ( cross border fee noemen ze het) enz enz. Vergelijk je het met de eerste keer dat je de auto huurde', 2 weken geleden, dan zijn de bedragen totaal willekeurig en soms € 40 meer dan twee weken geleden.
Ze zeggen dat de "beste prijs" van RyanAir alleen een aanbetaling is. Daarna plukt Herz je credit kaart en ben je 2 keer zoveel kwijt ook al accepteer je niets en teken je niets. Geld terug krijgen? Vergeet het maar

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Autohuur Hertz Rhodos. Prima!

Beoordeling 
 
8.0

Afgelopen vakantie (5 t/m 12 oktober) via de nederlandse site van Hertz een auto gereserveerd voor gehele verblijf op Rhodos.
Hoewel een dure extra verzekering werd aangeboden werd er in tegenstelling tot wat ik veel lees niet moeilijk gedaan, toen wij hier geen gebruik van wilde maken.
We betaalde iets meer dan 70 euro voor een tank benzine zodat we leeg konden afleveren.
Wij kregen een Nissan Micra mee mee met iets meer dan 17000km op de klok.
De hele trip heerlijk rondgereden op Rhodos.
Bij inleveren geen problemen, auto samen met medewerker gecheckt en daarna zo de vertrekhal in voor de vlucht naar huis.
Wij hebben de auto ingeleverd met nog ong 2/5 brandstof.
Bij de afrekening creditcard is het reststant keurig teruggestort.
Dikke duim omhoog voor Hertz dus.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Let op!

Beoordeling 
 
2.8

Op airport Bari lang wachten bij Hertz desk vanwege een tekort aan personeel. De medewerkster probeert je eerst een duurdere auto dan gereserveerd aan te smeren. Dan probeert ze je nog een verzekering te verkopen terwijl we al een verzekering hadden afgesloten en betaald. In feite zijn het oplichters. Je bent huiverig voor het achterlaten van je creditcard gegevens en je ondertekent kleine formuliertjes en voorwaarden in heel kleine lettertjes.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters!!

Beoordeling 
 
3.0

Een auto gereserveerd via de nieuwe app,wat gebeurt er wil ik een wijziging doen in de data mislukt het.Ik gebeld en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die dit zou herstellen met wat extra korting.Tot mijn verbazing zie ik dat er 45 euro wordt ingehouden aan administratiekosten.Ik weer gebeld waarbij ik zeer onvriendelijk wordt geholpen en er werd gezegd dat dit in de voorwaarden staat en niks meer aan te doen is.Voor mij nooit meer Hertz,oplichters zijn het!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hertz airport Florence licht je op

Beoordeling 
 
1.8

Van de zomer een auto gehuurd bij Hertz Florence airport. Van te voren betaald per voucher. Bij de Hertz balie vroegen ze of ik extra verzekeringen wou. Ik heb duidelijk NEE gezegd. Op het bonnetje wat mij gevraagd werd te ondertekenen om de auto mee te kunnen nemen, hadden ze toch die extra verzekeringen ingevuld, met vrij kleine lettertjes. Helaas ben er ten onrechte van uit gegaan dat ze mijn afwijzing van de extra verzekering hadden aangenomen. Ik zag wel een totaal bedrag. Maar de persoon bij de desk verklaarde dat dat een borg was voor eventuele schade. Heb ook geen kopie van dat bonnetje meegekregen.

Kortom: HERTZ probeert zijn klanten gewoon op te lichten. Ga dus nooit zomaar met HERTZ in zee. Controleer alles en ga uit van kwade trouw.

Ze proberen klagen ook moeilijk te maken door de afrekening niet mee te geven of op te sturen. En het enige contactgegeven dat ze vermelden is een (Italiaans) telefoonnummer. Geen mail of postadres.


Ze zijn o zo vriendelijk. Maar pas op, dat is een methode op hun oplichters praktijken te verdoezelen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hertz autoverhuur

Beoordeling 
 
2.8

In januari 2015 een auto gehuurd via Hertz op de luchthaven in Turijn.
Nadat wij daar Hertz gevonden hadden, werden we daar door een, onverschillig onvriendelijk kijkende vrouw, aan de receptie te woord gestaan.
Nadat ze ons geprobeerd had een dure allrisk verzekering van enkele honderden euro's aan te smeren, wat niet gelukt is, werd ons de sleutels gegeven van een FIAT 500.
Niemand liep met ons mee, na enige tijd rondgelopen te hebben, zagen wij hem staan.
Wij liepen om de auto heen en zagen dat onderaan de kofferbak een deuk zat.
Ik heb toen foto's gemaakt en ben terug gegaan naar de receptie en heb de receptioniste hierop gewezen. Nadat dit bekend was zijn we vertrokken.
Op de terug weg tien dagen later hebben wij de auto volgetankt enterug gebracht.
Echter op 13 mei ontvingen wij bericht van Hertz dat ze 42,70 euro van mijn creditcard gehaald hadden omdat wij een boete hadden gekregen van de Italiaanse politie. Deze kosten waren administratiekosten voor het doorgeven van onze gegevens aan de politie.
Een kopie van de bekeuring stond achterop de brief. Alleen in het Italiaans en met een grote letters reclame van Hertz erover heen. In de eerste plaats onduidelijk te lezen hierdoor en ook in het Italiaans wat wij ook niet spreken.
Dus wij weten niet wat we verkeerd gedaan hebben. De originele bekeuring volgt nog. Wij zijn verbijsterd door dit handelen van Hertz. Wij huren nooit meer iets van Hertz en hopen dat andere mensen ook nooit meer in zee gaan met Hertz!!!!!!!!!!! Ik laat mijn bank een onderzoek starten.


S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechtste autoverhuurbedrijf ooit!

Beoordeling 
 
1.5

We hebben via Hertz een auto gehuurd in Gran Canaria.
Vanaf het begin startte de auto al niet goed. Na 1 dag startte hij helemaal niet meer. Natuurlijk zaten we aan de andere kant van het eiland.
Na 3 kwartier bellen hadden we eindelijk iemand aan de telefoon.
Eerst begon hij uit te leggen hoe we de auto moesten starten (startproblemen waren dus bekend). Vervolgens zei hij dat we over zo'n 2,5 uur opgehaald zouden worden.
Na 3 uur wachten komt er een vrachtautootje met vervangende huurauto erop.
De chauffeur was super chagerijnig!!!! Loopt naar de benzinedop, ruikt eraan en zegt; verkeerde brandstof getankt!
Bij thuiskomst blijkt dat Hertz hier maar liefst € 350,00 voor in rekening brengt.
Dus klim ik in de pen om te vragen om de officiele nota van de reparatie....
Wie zegt dat wij de verkeerde brandstof hebben getankt????
En startte hij daarom al zo slecht? Omdat ie wist dat we verkeerde brandstof zouden gaan tanken???? Dat wil ik dan weleens zien op de nota!
Van Hertz is er nooit antwoord gekomen!!!!!!
De mail heb ik overigens in Nederlands en Spaans verzonden dus de taalbarriere kan het probleem niet zijn.

We komen al jaren op het Canarische Eiland La Palma maar zulk crimineel gedrag heb ik nog nooit meegemaakt!

MK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Ik heb goede ervaringen

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jan op 28 Mei 2014

Ik niet

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Een keer een auto gehuurd bij Hertz en dat verliep soepel. Het reserveren via de website is gemakkelijk en de prijzen bij Hertz zijn concurrenrend. Overzichtelijke website ook.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Frans op 28 Mei 2014

Goede service ook

Erik S op 28 Mei 2014

Daar ben ik het helemaal niet mee eens

Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw Hertz Autoverhuur ervaring

Hertz Autoverhuur is actief in heel Nederland en daarbuiten. Reserveer nu bij Hertz Autoverhuur een auto. Hertzt heeft altijd speciale aanbiedingen met leuke kortingen. Als u als student bij Hertz een auto huurt krijgt u bijvoorbeeld 15% korting op het huren van auto’s en maarliefst 20% korting op het huren van bestelwagens bij Hertz Autoverhuur.

Wat is uw ervaring met Hertz Autoverhuur? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Hertz Autoverhuur hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Hertz Autoverhuur reviews lezen.

Telefoonnummer: +31 (0)20 201 3764

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
autohuur
Merken
  • autoverhuur
  • auto huren
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Visa