Details van de beoordeling

minicopters
Hobby & vrije tijd

Perfecte service!

Beoordeling 
 
10.0

Allereerst mijn dank, zo een perfecte en proffesionele zaak heb ik nog niet eerder gezien, met live beelden en forum.

Mijn naam is Danny en ben al 20 jaar actief in de rc wereld. Begonnen met tamiya autos, later robbe en graupner boten en de laatste 10 jaar een verzameling opgebouwd van 13 bigscale autos (FG en Hormann). Nu mijn vrienden drupplesgewijs overstapten op vliegen, besloot ik voor de grap een mini drone aan te schaffen, bij jullie con culegga (elektrowarenhuis), een samewa x80 voor 40 euro. Echter kregen we met 5 man dit ding niet normaal stabiel en na 3 accus was hij defect,(achteraf geen onderdelen voor ) en dus zonde.

Aangezien ik toch wel de kriebels kreeg besloot ik op internet in te lezen, en kwam zo na gedegen onderzoek op jullie site terecht, en viel mijn oog op de HUbsan x4 H107c hd. Ook de afhandeling die jullie doen is van ongekende waarde als klant, forum en live beeld MET test, ongeacht de prijsklasse. Dit heb ik in 20 jaar nog NOOIT meegemaakt, zelfs niet als ik autos van 3000 euro koop, wordt er betaald en succes thats it.

Jullie geven vertrouwen en een soort medeleven aan jullie klanten. Zelfs als het een product van 100 euro betreft, waarvoor ik alleen maar een diepe buiging kan maken en zeker terug kom bij jullie als ik ervaring heb opgedaan met mn hubsan om groter te gaan. Als laatst de Hubsan, wat een ding!!!, In 1 keer stabiel en (gevoel) van controle(als leek), ipv dat samewi onding. Ik heb weer een nieuwe tak van rc gevonden.en zal zeker noig een paar accus bijbestellen. Nu flink ervaring opdoen en dan naar de midlevel V222, en daarna een phantom.

Dus voor iedereen die twijfelt, koop niks bij online winkels al lijkt de prijs zo leuk, www.minicopters.nl is de zaak waar je waar krijgt voor je geld ongeacht de prijsklasse. Heren , bedankt, ik zie dat mijn accu weer vol is hahaha. En ik kom zeker terug bij jullie voor mijn volgende onderdelen/ of copters. Mvg Danny

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review