Greetz reviews & ervaringen

www.greetz.nl
 
3.0 (133)
greetz

133 Greetz reviews

 
(8)
 
(8)
 
(5)
 
(32)
 
(90)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
146 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8
Volgorde

Kaarten

Bestellen 
 
3.0

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz maar sinds de nieuwe website in gebruik is genomen kun je geen stickers en foto’s meer toevoegen zoals jij dat wilt.
Bestelling afgebroken zo’n kale kaart met alleen tekst is niet leuk.
Waardeloos deze nieuwe site

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Saskia op 11 Januari 2023

Nou zeg dat.. ik was groot fan maar wat een drama is het geworden. Het is niet meer te doen. Doodzonde dat er niets aan gedaan wordt. Ik hoor iedereen om me heen klagen

Reageer op deze review

Slechte - geen levering

Beoordeling 
 
1.8

Een week voor mijn dochter haar verjaardag een mooie kaart met vallon besteld. Alles gewoon op voorraad.
Savonds laat voordat het de volgende dag bezorgd zou worden krijg ik een mail waarin staat dat het tot hun spijt niet geleverd kan worden.
Dus niet eens de kans om iets anders te bestellen. Ook die avond in de chat gezeten maar 0.0 reaktie. De volgende ochtend maar weer die chat in en wederom excuses.... Geen serieuse reaktie op waarom en hoe....afschuiven op andere afdelingen....slechte communicatie dus in t bedrijf....

Ik ga dus over op zelf kaarten etc kopen en versturen....
Greetz nooit meer !

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Boeven zijn het

Beoordeling 
 
1.5

Een rouwkaart laten verzenden, nou ja proberen te laten verzenden want dit is dus niet gebeurd.
Aangegeven dat ik graag een reactie wilde door het uitblijven van een reactie of bevestiging maar op geen enkele manier wil Greetz reageren, niet via de chat en al helemaal niet via e-mail.

Dat ze als een soort van Politici menen dat je moet stelen van de mensen die dankzij een 'pandemie' toch niet anders kunnen is tot daar aan toe, maar dat ze dat ook doen bij rouwkaarten.

Dat ze allemaal in de directie daar persoonlijk mogen ervaren wat ik heb ervaren, en dan mogen ze die €3,81 in centen op een plek stoppen waar de zon niet schijnt, graag inbrengen zonder glijmiddel.
(laat maar oxideren daar)

Boeven zijn het

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bestelling niet aangekomen

Beoordeling 
 
2.0

Bestelling niet aangekomen op aangegeven datum.
Geen bericht over de reden en of die later zou komen.
Ook niet duidelijk hoelaat de volgende dag de bezorging plaats zou vinden.
Klantenservice niet bereikbaar via de telefoon.
Via livechat word er herhaald die informatie die ik al had, en word gezegt dat ze verder niks kunnen doen.
€4.95 bezorg kosten betalen en ze kunnen de bestelling niet eens optijd afleveren.
Bestel nooit meer bij greetz en raad iedereen om dat ook nooit te doen, want de kans is zeer groot dat het fout gaat en je word niet geholpen!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Dimitri op 16 Februari 2018

Absolutely the same story.

Reageer op deze review

Kaart en ballon

Beoordeling 
 
3.8

Sinds de aanpassing van de website is het waardeloos nog via greetz kaarten te sturen. Doodzonde is het. Ook zakelijk doen we het niet meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

2 moederdag kaarten niet ontvangen!!!!!

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb vrijdag voor zaterdag moederdag kaarten besteld, helaas niets ontvangen!!!!!!!!!!!!!
Morgen is het moederdag en dankzij Greetz heb ik mijn kado niet compleet!!!!!!!!!
Bedankt GREETZ voor de GEEN SERVICE!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom maken jullie reclame als je het niet waar kunt maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie ontvangen wel geld, maar leveren niet.
Ik wil mijn geld terug inclusief de postzegel kosten voor de 2 kaarten.
Ik koop zelf kaarten bij de PRIMERA, deze zullen wel tijdig aankomen morgen tijden Moederdag!!!!!
Jullie zijn niet eens normaal bereikbaar, niet via chat en dan niet per telefoon.
Ik raad Greetz daarom ook niet aan, tenzij jullie met een hele goede oplossing komen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slecht !!

Beoordeling 
 
1.5

Krijg mail dat bezorg adres onjuist is terwijl dit wel correct was. Was in de ochtend .. pakket kon niet nageleverd worden .. na aandringen zou mijn geld terug gestort worden . Wordt zonder nadere aankondiging en dus tegen mijn wens in .. ballon alsnog geleverd (gek hè adres was toch onjuist!!) maar wel twee dagen later .. zou het een ieder afraden iets bij greetz te bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHT!

Beoordeling 
 
1.3

Bloemen besteld voor een feest. Voor 22:00 uur besteld volgende dag NIET in huis. Ergens iets mis gegaan met de levering en kon een dag later geleverd worden. Pakket willen anuleren omdat levering geen zin meer heeft maar dit ging niet. Verzend kosten terug gekregen maar dat was het dan. Eerste en tevens laatste keer dat ik hier iets bestel.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bloemen en kaart zijn nooit aangekomen bij diegene die deze had moeten ontvangen.

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen en kaart zijn nooit aangekomen bij diegene die deze had moeten ontvangen. Helaas ging het om een aanrijding waar de bloemen en kaart waren bedoeld voor het slachtoffer. Status van de bestelling is bezorgd maar nooit aangekomen blijkt nu anderhalf jaar later. Dit is niet normaal en de slechtste zaak die ik ooit heb meegemaakt!! Na een uur in de wachtlijn te hebben gezeten heb ik het opgegeven om iemand aan de telefoon te krijgen, chat werkt ook niet. Slechte zaak ik raad "Greets" heel erg af!!! Het zijn gewoon oplichters!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0

Ik zie het al. Ik ben er gewoon dus ingestonken, net als de rest.
Twee bossen bloemen besteld voor Moederdag, duur ook. Zouden gisteren geleverd worden, maar nee hoor. Een track of trace code beweegt wel, maar ja...of ze gaan leveren vandaag...De andere bos hangt in een depot. En klantenservice laat een djealise zien die nergens op reageert. 10 minuten een chatvenster waar geen enkele reaktie komt , na een half uur in de wacht te hebben gestaan, met 38 anderen.

Treurig dat je zo je geld moet verdienen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHT ZEG!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Gister een fles bubbels en een kaart besteld voor 21 euro. Voor een collega. Vanmorgen een mail gehad dat het geleverd was maar dat ze niet thuis was dus dat er een kaartje in de bus is gedaan met de buren erop waar het is afgegeven.
Nu 6 uur later (alweer einde vd dag) mijn collega gevraagd of ze thuis was. Ze zegt ja ik ben de hele dag thuis geweest. Maar ze heeft geen bel gehoord EN geen kaartje in de bus gehad.
Ik net gebeld naar Greetz Klanten service. '' het is afgeleverd bij buren op nummer... maar spijtig genoeg was er geen kaartje in haar bus gedaan'' HOE MOET ZIJ DAN WETEN DAT ER IETS GELVERD WAS?!!?! zooveelste keer.. Nooit meer!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Fruitmand met rot en uitgedroogd fruit

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb onlangs een fruitmand opgestuurd gekregen met fruit dat niet vers was. In de mand zat een beschimmelde citroen, uitgedroogde en rotte gember en al oude gedroogde druiven met een vreemde vorm. Ik heb een klacht ingediend, daar werd ik niet serieus genomen. Ik hoopte alleen op een sorry en beterschap voor alle andere klanten die zo'n mand bestellen. Maar dat konden ze niet geven. Dus ik adviseer geen spullen van Greetz af te nemen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Teleurstellende klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding stelt al net zo zwaar teleur

Beoordeling 
 
4.0

Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag.
Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima.
Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending.
Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden.
Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden..
En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren?

Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt.
Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro.
Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen.

Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bestelling niet afgeleverd en kan het ook niet achterhalen

Beoordeling 
 
3.5

Mijn bestelling is niet afgeleverd en er is ook geen kaart achtergelaten. Dit op de verjaardag van mijn partner. Ik kan niks achterhalen. Gisteren gechat met een medewerker en er is mij beloofd dat het vandaag afgeleverd zou worden, dat is helaas ook niet gebeurd

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Valentijnsdag dit jaar NIET op de 14e

Beoordeling 
 
3.3

Ondanks tijdig bestellen is Valentijnscadeau NIET op tijd bezorgd.
Navraag bij de klanten”service”:
Helaas, zal bij PostNL liggen...
Makkelijk hè, dat wijzen naar een ander.
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met minstens drie vingers naar jezelf!
Intern maar oplossen denk ik?!
?

TL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

ONBETROUWBAAR BERDIJF

Beoordeling 
 
3.0

Afgelopen vrijdag een boeket incl vaas besteld om op maandag te laten bezorgen. Boeket werd die maandag niet geleverd, na telefonisch contact zou het dinsdag worden geleverd. Wederom werd het boeket niet bezorgd. S'avonds Contact met de klantenservice via de live-chat gehad en dit werd gewoon verbroken met de medeling "ik kan niks voor u doen, prettige avond"
Vandaag, woensdag, telefonisch contact gehad met de klantenservice en het "beste" wat Greetz kon bieden was een tegodbon van 5 euro voor een volgende bestelling....
ZEER SLECHT de klantenservice van greetz voor een bedrijf dat 100% klanttevredenheid pretendeert!!
ONBETROUWBAAR BEDRIJF

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

SLECHT BEDRIJF.

Beoordeling 
 
2.8

ruim van te voren bestelling geplaats van een taart, extra betaald om de levering voor een ziek meisje op tijd te laten leveren. Dag van levering niks binnen gehad. Na anderhalf uur aan telefoon te hebben gewacht, is mijn verteld dat de taart afgeleverd is op adress. TERWIJL IK HEEEEL DAG THUIS BEN GEWEEST!!!!!!!!!!!! Daarna is mij verteld dat t is afgeleverd bij de buren. Al mijn buren heb ik gevraagd of er iets van mij bezorgd is. Dit is trouwens niet de eerste keer dat t fout gaat bij GREETZ. Heb 2 keer bij hun besteld en alle 2 de keren is t fout gegaan. Greetz jullie moeten van bewust zijn dat jullie belangrijke dingen leveren en de klanten verwachten dat jullie op tijd zijn met alles. T ging om een ziek meisje die waarschijnlijk laatste verjaardag heeft gevierd ZONDER TAART!! Heb trouwens de taart nooit gezien en mijn geld niet terug gehad. Jullie moeten je diep schamen!! Foutje kan gebeuren natuurlijk.. maar 2 keer besteld bij jullie en alle 2 de keren niks geleverd gekregen, dat zijn geen fouten meer, jullie zouden moeten investeren in goeie koerierdiensten en personeel die mee leven en denken met de klant.

MENSEN BESTEL NIET BIJ GREETZ. IK RAAD HET ZOOOOOOOO ERG AF.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

brievenbuspakketje bloemetje past niet in de bus!!!!!

Beoordeling 
 
2.8

Wat greetz beloofd maakt hij niet waar!

Helaas de verjaardagsverrassing viel totaal in het water.
Een leuke kaart met een brievenbuspakketje, een klein bloemetje, kwam niet op vrijdag in de brievenbus, het paste niet. Het is een normale brievenbus in een flatgebouw.
Echter wel een kaartje met de mededeling dat het bij de primera kon worden opgehaald op werkdagen.
Het pakketje lag er niet op maandag, maar echter op dinsdag, dus u kunt begrijpen dat het bloemetje er niet erg fleurig meer uitzag na 4 dagen extra in de verpakking te zitten.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Misleidend

Beoordeling 
 
2.8

Groot op de website bij Greetz. Vandaag besteld morgen in huis.
Haal deze slogan eraf als je iets niet waar kunt maken of na kunt komen.

GE
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bedrog

Beoordeling 
 
2.8

Op zondag was mijn zoon jarig, 18 speciale leeftijd! Ballon met kaart besteld, 11.95 verzendkosten, maar ja, op zondag vooruit maar! Gewoon niet geleverd!!! Ja, op maandag, maar dat wil ik niet, de verrassing is eraf!!
Echt bedrogen voel ik me, domme excuses, wat heb je eraan!!
Dus Ik bestel nooit weer wat bij Greetz!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
146 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8

Wij zijn benieuwd naar jouw Greetz ervaring

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee