Greetz reviews & ervaringen

www.greetz.nl
 
3.0 (133)
greetz

133 Greetz reviews

 
(8)
 
(8)
 
(5)
 
(32)
 
(89)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
32 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Ballonnen met kaart

Prijs 
 
4.0

Voor een ziek kind dat jarig is en in het ziekenhuis ligt een tros ballonnen met kaart besteld. Levering wordt ineens 2 dagen later.....volgens mij snapt Greetz het begrip verjaardag niet!!! Zo slecht!! Het kindje is 2 dagen later naar huis.....kortom de levering gaan we mislopen. Kortom, als je iets op tijd wil hebben....geen aanrader!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart en ballon

Beoordeling 
 
3.8

Sinds de aanpassing van de website is het waardeloos nog via greetz kaarten te sturen. Doodzonde is het. Ook zakelijk doen we het niet meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bloemen en kaart

Beoordeling 
 
4.3

Bestelling werd te laat aangeleverd en daardoor niet op tijd bezorgd.
Datum van bezorging was erg belangrijk voor mij daarom erg teleurgesteld in Greetz

PM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kaarten

Bestellen 
 
3.0

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz maar sinds de nieuwe website in gebruik is genomen kun je geen stickers en foto’s meer toevoegen zoals jij dat wilt.
Bestelling afgebroken zo’n kale kaart met alleen tekst is niet leuk.
Waardeloos deze nieuwe site

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Saskia op 11 Januari 2023

Nou zeg dat.. ik was groot fan maar wat een drama is het geworden. Het is niet meer te doen. Doodzonde dat er niets aan gedaan wordt. Ik hoor iedereen om me heen klagen

Reageer op deze review

Bloemen plus jaart

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen was geen probleem. Ik wilde een mooie bos bloemen plus grote kaart bij mijn dochter laten bezorgen - op haar verjaardag. In de loop van de middag kwam er een mailtje dat het adres niet bestond. Nou moe! Hun eigen adressysteem had het zelfs gevonden. Of ik kon bijbetalen voor levering op het goede adres. En als het toch goed was, dan kon ik even bellen of chatten. Ahum: de telefoon verwees naar de live chat en die was offline. Dan maar e-mailen. Daar kwam reactie op. De bloemen zouden die avond alsnog bezorgd worden. Niet dus. Zo ging het nog een paar dagen door tot ze met het zielige verhaal kwamen dat ze afhankelijk waren van externe diensten. Om het goed te maken gaven ze daarom een korting van € 10,00 (op beperkt assortiment) voor een volgende bestelling. Dat is toch echt gul van ze, als ik € 36,00 betaald had voor iets dat nooit geleverd werd en waarvoor de ontvanger dagen lang de deur niet uit kon omdat de bloemen eraan kwamen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kaart en boek

Beoordeling 
 
3.0

Al meerdere malen producten besteld bij geeetz waarbij beloofd word op de dag van verjaardag te leveren maar keer op keer is het cadeau te laat! Lekker mosterd na de maaltijd. Vervolgens krijg je een mail dat er een brief in de bus is gedaan voor het maken van een nieuwe afspraak maar die zat er dus niet in en was de persoon gewoon thuis op het moment dat ik een sms krijg waarin aangegeven word dat er niet werd open gedaan. De persoon wist dat er iets van Greetz aan kwam dus zou altijd open gedaan hebben! Kortom, als je een belofte maakt, kom deze dan na! Je betaalt er immers genoeg voor!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klote service

Beoordeling 
 
3.3

Een kaartje besteld, omdat mijn schoonouders zoveel jaar getrouwd zijn. Zelf rekening gehouden met extra dagen, want PostNL kan wel eens te laat zijn. Nou, 2 dagen later nog niets gezien. De klantenservice zegt dat het aan PostNL ligt, maar komt je geen stap tegemoet: wacht nog maar een dag. Wordt ook nog gezegd, dat het in de bevestigingsmail staat: nou niet dus. Wel staat er in, dat ik al 44 keer besteld heb bij ze. Ik kan je zeggen, dit was de laatste keer!

TS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Teleurstellende klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding stelt al net zo zwaar teleur

Beoordeling 
 
4.0

Voor €33 bosje pioenrozen besteld, op 7 mei, 2 dagen voor moederdag.
Ik wilde ze op moederdag zelf laten bezorgen, dat was geen probleem voor 8 euro meer. Prima.
Zodra ik de bestelling had geplaatst bedacht ik me na 1 minuut en wilde ik de bestelling annuleren, wat volgens Greetz zelf geen probleem is zolang de bestelling nog niet is gereed gemaakt voor verzending.
Echter was het annuleren zelfs na 2 minuten niet meer mogelijk! De klanten service vertelde mij dat na 2 minuten de bestelling al was klaar gemaakt voor verzending dus niet meer geannuleerd kon worden.
Wat mij onzin lijkt want de bestelling zou pas 2 dagen later bezorgd worden..
En dus zou nooit iemand zijn bestelling kunnen annuleren omdat ze op zo'n magische snelle wijze bestellingen gereed maken voor verzending dat niemand een kans krijgt om zijn bestellijg te annuleren?

Ach ja, zolang de bos bloemen zelf dan maar niet teleurstelt.
Helaas viel dat ook vies tegen. De pioenen zijn nooit open gegaan en zien eruit alsof ik er nog geen 10 euro voor heb betaald. Is echter een bos van 25 euro.
Zwaar teleurgesteld en zal hier niet meer bestellen.

Dat raad ik dan ook iedereen aan die niet helemaal zeker over zijn bestelling is en misschien wilt annuleren, want die kans krijg je dus niet.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Belagelijke levering en nog slechtere klantenservice

Beoordeling 
 
3.5

Belachelijke klantenservice, geschenk is vertraagt (enigsinds begrijpelijk) echter handeld greets hierop aciociaal geen begrip medeleven, eerder ambtelijk en wijst enkel naar hun algemene voorwaarden. Paket is te laat geleverd en door de bezorgen voor de deur gezet in de regen terwijl er niemand thuis was. DIt is door de goede buren gelukig binnengehaald en aan de geadresseerde overhandig... bestel hier nooit meer.

Hij word nog erger het gaat om mijn vrouw die is tweeling bovenstaand betreft het cadeau voor haar zus, maar haar zus heeft ook wat voor haar besteld na contact en vragen/ verklappen van de verassing blijkt dit gewoon op haar werk geleverd terwijl die vandaag gesloten zijn ( dit zou gister ochtend worden geleverd) voor de duer in de regen gedonderstraalt wat een frikadellen tent nooit nooit nooit meer iets van greetz en zal ook niemand aanbevelen!!!!! ... tent met een waardeloze klantenservice geen enkel begrip...

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te laat bezorgd

Beoordeling 
 
3.5

Op donderdag 28 januari een verjaardagskaart besteld. Voor bezorging ("per koerier", stond er) op zaterdag 30 januari moest extra betaald worden. Mooi niet dus. Pas op maandag 1 februari kreeg ik bericht van Greetz dat de kaart bezorgd zou zijn. Volgens de ontvanger kwam de kaart pas aan op 2 februari.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Balen

Beoordeling 
 
3.0

Ik had 27/10 een kaartje besteld.
In de bevestiging mail stond dat hij 29/10 zou binnen komen.
Ik had het kaartje 30/10 vroeg in de ochtend nodig.
Helaas kwam het kaartje pas 30/10 in de middag binnen.
We hebben nu niets meer aan het kaartje.
Ik heb vanaf 29/10 meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met Greetz. De chat functie werkte niet, door de Corona is de telefoonlijn gesloten.
Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en daar tot op heden nog geen reactie op gekregen.
Ik baal hier ontzettend van, ik bestel nooit meer iets op Greetz

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bezorging

Beoordeling 
 
3.0

De bezorging van het bestelde is nog nooit op tijd bezorgd, helaas
Heel jammer en ook spijtig,

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Valentijnsdag dit jaar NIET op de 14e

Beoordeling 
 
3.3

Ondanks tijdig bestellen is Valentijnscadeau NIET op tijd bezorgd.
Navraag bij de klanten”service”:
Helaas, zal bij PostNL liggen...
Makkelijk hè, dat wijzen naar een ander.
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je met minstens drie vingers naar jezelf!
Intern maar oplossen denk ik?!
?

TL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb vaak naar tevredenheid besteld maar als er iets fout gaat kun je nergens terecht.
Heel lang in de wachtrij gestaan voor de chat en toen ik bijna aan de beurt was eruit gekieperd.
Via het mailcontactformulier lukt het ook niet om contact te krijgen want het formulier wordt niet verzonden.
Dan maar via de telefoon geprobeerd.
Heel ver weg hoor je een wachtmuziekje, enig uitzicht op de wachttijd wordt niet gegeven.
Mijn klacht was dat ik 3,95e extra had betaald voor de bezorging van een wenskaart op maandag en dat die evengoed pas op dinsdag werd bezorgd.
Ik ga op zoek naar een andere kaartenboer.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ONBETROUWBAAR BERDIJF

Beoordeling 
 
3.0

Afgelopen vrijdag een boeket incl vaas besteld om op maandag te laten bezorgen. Boeket werd die maandag niet geleverd, na telefonisch contact zou het dinsdag worden geleverd. Wederom werd het boeket niet bezorgd. S'avonds Contact met de klantenservice via de live-chat gehad en dit werd gewoon verbroken met de medeling "ik kan niks voor u doen, prettige avond"
Vandaag, woensdag, telefonisch contact gehad met de klantenservice en het "beste" wat Greetz kon bieden was een tegodbon van 5 euro voor een volgende bestelling....
ZEER SLECHT de klantenservice van greetz voor een bedrijf dat 100% klanttevredenheid pretendeert!!
ONBETROUWBAAR BEDRIJF

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Had een leuke gepersonaliseerde kaart samengesteld voor Vaderdag en €7,50 bezorgkosten betaald, wat vrij veel is maar voor een bezorging op zondag begrijpelijk. Vervolgens wordt er in de door mij ontvangen track en trace laten weten dat mijn vader niet thuis was en dat geen van de buren in het hele appartementen blok waar hij woont het pakket konden aannemen. Er zou wel een briefje met verdere informatie in zijn postvak zijn gedaan. Ik mijn vader gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was, tot zo ver de verassing dus. Blijkt er helemaal geen briefje in zijn postvak te zijn gedaan. Hierna besloot ik de klantenservice van greetz te contacteren en het enige dat die me konden bieden was een levering de volgende dag.. annuleren was niet meer mogelijk dus de Vaderdag verassing komt ergens aankomende week aangezien mijn vader doordeweeks gewoon werkt. Het enige dat ik te horen kreeg was dat de bezorger het briefje wel zou zijn vergeten...heb dit soort dingen al vaker meegemaakt met greetz en raad het af van hun service gebruik te maken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
3.0

Ruim 1.5 week van te voren een ballon besteld, op de dag van levering krijgen we een mail dat hij op de gekozen dag aan zou komen, vervolgens voor de zekerheid toch track en trace code bekeken, daar stond dat hij 2 dagen te laat zou komen. Contact gezocht met greetzz, zij geven aan hier niks aan te kunnen doen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
4.5

Teleurgesteld.
Ruim op tijd 2 kaarten gemaakt en in bestelling gezet. Afgesproken dat ze vandaag bezorgd zouden worden, op de feestdag zelf. Daar was de kaart op afgestemd.
Chatcontact gehad om te vragen of het nog goed komt
Probleem zou liggen bij Post.nl.... kan tot 2 dagen vertraagd zijn.
Waardeloos... voortaan zelf weer knutselen en zelf op de fiets bezorgen. Je kunt er niet van opaan.... tenzij je er een duur postpakket van maakt...

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling niet afgeleverd en kan het ook niet achterhalen

Beoordeling 
 
3.5

Mijn bestelling is niet afgeleverd en er is ook geen kaart achtergelaten. Dit op de verjaardag van mijn partner. Ik kan niks achterhalen. Gisteren gechat met een medewerker en er is mij beloofd dat het vandaag afgeleverd zou worden, dat is helaas ook niet gebeurd

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verlept boeket

Beoordeling 
 
4.5

Ontvangen boeket van nichtje was half verlept, enkele afgebroken bloemen. Telefonisch contact met de bezorgdiensten was niet erg klantvriendelijk.
Na klacht opnieuw boeket ontvangen. Goede service dus. Helaas was dit boeket er niet veel beter aan toe. Emmer waarin ze droog afgeleverd werden was wel goed. Waarom stelen van bloemen niet in natte watten of speciale gel afgeleverd ?

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
32 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Greetz ervaring

Wenskaarten versturen kun je eenvoudig met Greetz. Greetz is Marktleider in Nederland met haar online kaarten service. U maakt eenvoudig een gepersonaliseerde kaart welke vervolgens thuis wordt bezorgd.

Naast wenskaarten kun je op Greetz.nl ook bloemen, ballonnen, taarten, gebak, chocolade en zelfs dranken laten bezorgen. En dat is nog niet alles. Alle mogelijke kado's zijn te versturen met Greetz. Verras vandaag nog iemand op een echt bijzondere manier met Greetz!

Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Levertijd
bezorging doorgaans binnen 24 uur
Productgroepen
  • Speelgoed
  • bloemen
  • Chocolade
  • Kraamcadeaus
  • kaarten
  • wenskaarten
  • cadeaus
  • Taarten
  • Ballonnen
  • gebak
  • dranken
Merken
Greetz
Afhalen mogelijk
nee