Kappersproducten.nl

Kappersproducten.nl

www.kappersproducten.nl
 
7.3 (16)
Kappersproducten

Kappersproducten.nl is de online groothandel voor allerlei kappersbenodigdheden en haarproducten voor de consument. Je vindt hier alle merken, waaronder Keune, Wella, Mixed Chicks en Orofluido, tegen een lage prijs. Kappersproducten.nl biedt een groot assortiment haarverf, shampoos, messen, krultangen, föhns, droogkappen en nog veel meer.

Kappersproducten.nl ervaringen

16 reviews voor Kappersproducten.nl

 
(4)
 
(6)
 
(2)
 
(3)
 
(1)
Gemiddeld 
 
7.3
 
8.4
 
6.9
 
5.8
 
8.2
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Ela
Gemiddeld 
 
3.3

Niet bestellen

3 flessen shine spray besteld. Bestelling en levering was ok. Echter keek ik naar de uiterste gebruiksdatum van het product. Deze was al in 2013 verstreken!!! Schandalig dus! Ze reageren niet op mijn mails, oplichters zijn het!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
S
Gemiddeld 
 
5.5

Verwacht als klant beter te worden behandeld

Hallo,

Mijn spullen waren op die ik normaal gesproken elke dag gebruik voor mijn haar. Ik bestelde bij deze winkel, want ze waren op voorraad stond er en had ze snel nodig. Na dat de bestelling was betaald kreeg ik een mail dat de bestelling vertraagd was.

Na 2 dagen heb ik een mail gestuurd hoelang het zou duren, geen reactie. Na 2 dagen gebeld, werd te woord gestaan, maar er kwam geen 'sorry' of 'fijne dag verder' vanaf, terwijl zij zeggen dat een product op voorraad is terwijl dat gewoon niet waar is.

Ze zouden vandaag van een ander filiaal komen, maar het is 1500 en nog geen bericht gehad.



Kortom, er kan wat fout gaan, maar dan wil ik wel goed geïnformeerd worden, dat gebeurd niet... en zo ik wil niet zo behandeld worden als klant.


Hier bestel ik dus nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rian

Verkeerde levering

Voorals nog een vrij waardeloze winkel . Een product verkeerd leveren , kan gebeuren zou Ik zeggen , maar als je vervolgens total geen reaktie krijgt op zowel , In gestuurd retour formulier , mail , terug gezonden producten op eigen kosten en telefoon die nooit word opgenomen .

So far een afrader deze winkel , tenzij ze me nog verbazen .

Vriendelijke groet. Rian

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Michiel
Gemiddeld 
 
8.8

Snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd. De producten had ik in de avond besteld, de eerst volgende werkdag werden ze al verzonden en een dag later had ik ze al binnen, dus dat is erg goed.

Bij de verschillende stappen in het bestelproces worden netjes mails verstuurd om de klant op de hoogte te houden. Tijdens het plaatsen van de bestelling kreeg ik ook een mail dat gewacht wordt op de betaling en een minuut later de mail dat de betaling (via iDeal) ontvangen was. Die eerste mail zou ik achterwege laten en gewoon 1 mail sturen nadat de bestelling compleet is. In de mail dat de bestelling verzonden is, wordt geen Track & Trace-code van PostNL gegeven zoals bij veel andere webshops wel wordt gedaan. Aangezien de bestelling erg snel geleverd werd is dat echter geen dealbreaker.

De producten waren netjes en goed verpakt, zodat ze niet zouden beschadigen tijdens het vervoer.

Al met al een goede ervaring, ik zou opnieuw bestellen bij deze webshop.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
van Hooijdonk
Gemiddeld 
 
5.5

Late levering

Afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst. Maandag het bericht gekregen dat het product verstuurd was. Tot zo ver goed. Krijg ik een link met daarin de dag dat hij bezorgd zou worden. Die veranderd elke dag. En nu staat er dat het onbekend is wanneer er geleverd wordt. Helaas is de verjaardag aankomende zaterdag al, dus zal ik waarschijnlijk zonder kado verschijnen. Erg jammer. Ik heb de klantenservice proberen te bellen, maar die telefoon staat uitgeschakeld en ook op een mail wordt niet gereageerd. Dan maar via deze weg.

Was deze beoordeling nuttig? 

van Hooijdonk op Juli 22, 2015

Het probleem bleek uiteindelijk bij POST NL te liggen. Kappersproducten heeft mij uiteindelijk enorm geholpen.
Kan niet anders zeggen dan dat ik hier weer zou bestellen.

Reageer op deze review
D.Venema
Service 
 
1.0

Mason Pearson - slechte kwaliteit, nog slechtere service.

Ik heb twee maanden geleden bij dit bedrijf een Mason Pearson borstel gekocht. Na een maand begonnen de haren uit te vallen. Ik heb hierover een mail gestuurd, maar kreeg geen reactie. Nadat ik erachteraan belde, mocht ik de borstel opsturen, ik zou dan een nieuwe borstel krijgen. Ik gaf aan dat ik slecht zonder de borstel kon, waarop het bedrijf beloofde om onmiddellijk na ontvangst van de borstel een nieuwe te verzenden. Tot dusver was alles prima in orde.
Na ontvangst van het product kreeg ik een (botte) reactie, waarin werd aangegeven dat ze de verpakking wilden hebben, en dat het product eerst naar de fabriek opgestuurd zou worden vanwege 'buitensporige slijtage' (Tja, als ie in orde was geweest had ik hem niet op hoeven te sturen..) Toen ik hierover belde, kreeg ik het volgende te horen: U heeft de borstel niet compleet geretourneerd (want originele verpakking niet mee) en in de retourneervoorwaarden staat dat de originele verpakking meegestuurd moet worden. Het koste me aardig wat moeite de telefonist aan het verstand te brengen dat hier geen sprake was van retourneren, maar van garantie, en het bedrijf bleef maar hameren op het feit dat er een originele verpakking nodig was. (Nogal stupide lijkt me, ik kan toch niet omwille van eventuele defecten tot in den treuren verpakkingen blijven bewaren.) Vervolgens kreeg ik nogmaals de wind van voren: Ik werd niet door het bedrijf vertrouwd, en men wilde, ondanks de eerder gedane belofte, geen nieuwe borstel naar mij verzenden voordat de fabriek er naar gekeken had. De toon in dit hele gesprek was bijzonder bot en beschuldigend, terwijl ik als klant toch degene zou moeten zijn die baalt van de beroerde kwaliteit van mijn dure aanschaf. Als argument voor het (niet direct) verzenden van een borstel werd zelfs nog aangevoerd: 'Ja mevrouw, als een product in zo'n slechte staat is, hebben wij zelf ook moeite met het geld terugkrijgen van de fabriek, dus kunnen wij u ook geen nieuwe borstel geven'. of iets in die trant. Toen brak toch echt mijn klomp. Hier heb ik mijns inziens helemaal niets mee te maken. Pas nadat ik hierover behoorlijk uit mijn slof schoot, kreeg ik met veel pijn en moeite, bij de gratie Gods, alsnog de toezegging tot een nieuwe borstel.
Ik ben zelden zulke onbeschofte en slechte service tegengekomen bij een webwinkel. Ik hoop dat dit bedrijf zich kapot schaamt, als uit het onderzoek van de fabriek blijkt dat hun beschuldigingen geheel onterecht waren. (voor de volledigheid, de 'buitensporige slijtage' bestond volgens het bedrijf uit krasjes op de achterkant van de borstel. Blijkbaar verwacht men dat de klant de borstel op een kussentje bewaard.)

Was deze beoordeling nuttig? 

Kappersproducten.nl op Maart 03, 2015

Beste Dieke,

Wij vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben ons best gedaan met u mee te denken en een oplossing te vinden. Normaal wordt in het geval van fabrieksgarantie het product teruggestuurd naar de fabrikant en fungeren wij als een tussenpersoon. Wij zijn hier vanaf geweken en hebben u kosteloos een nieuwe borstel opgestuurd aangezien u aangaf deze echt nodig te hebben. Ons inziens was het daarmee afgehandeld.

Het spijt ons ten zeerste dat u de communicatie als moeizaam heeft ervaren. Ikzelf en mijn collega's waar u contact mee heeft gehad hebben ons uiterste best gedaan om met u mee te denken en een oplossing te vinden.

Wij hopen dat u tevreden bent met uw nieuwe Mason Pearson borstel en voor verdere vragen kunt u contact met mij opnemen.

Vriendelijke groet,
Rik (Kappersproducten.nl)

Bailey op Juli 09, 2015

Hoi D.Vennema,
Ik wil ook een Mason Pearson borstel bestellen, precies dezelfde als u had besteld. Echt vervelend voor je dat je zo'n slechte borstel kreeg en slechte service enzo! Maargoed, toen je een nieuwe opgestuurd kreeg, was die nieuwe dan wel goed? Of ook slecht? Want kappersproducten.nl heeft volgensmij de goedkoopste borstels, maar ik wil niet dat ze nep zijn ofzo.. Ik heb er namelijk best hard voor gespaard.
Groetjes,
Bailey

Reageer op deze review
Sophie de V.
Gemiddeld 
 
8.3

Mason Pearson en goede service

Goedkoopste mason pearson die ik kon vinden (aanraden van een vriendin).Fijne borstel en best wel forse prijs meer dan waard. Ik heb de BN2 gekocht hier en de volgende dag kwamen ze hem al brengen! lekker snel bezorgd dus. Zeer tevreden!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Elise
Gemiddeld 
 
10.0

Ik ben groot fan van de tangle teezer. Heb hem hier het geodkoopste gevonden en de volgende dag was hij al hier. Wel bij de buren afgeleverd, maar toch snel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Inge
Gemiddeld 
 
9.5

Gisteren de TIGI Bed Head Manipulator besteld en vandaag kwamen ze het al brengen! Ik bestelde het eerst ergens anders, maar hier is het goedkoper. Over de service weet ik niet zoveel behalve dat het snel bezorgd is.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Charita
Gemiddeld 
 
4.5

Service slecht. Telefonisch niet bereikbaar. Week geleden een bestelling geplaatst, nog steeds niets in huis en ook geen bericht met reden van vertraging. Geen idee of er geleverd gaat worden. Al eerder een keer meegemaakt bij dit bedrijf. Ik bestel niet meer bij kappersproducten.nl.

Was deze beoordeling nuttig? 

Kappersproducten.nl op Mei 21, 2014

Beste Charite, wat vervelend om te horen. Wij nemen vandaag nog contact met u op. Wij gaan ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk uw bestelling in huis heeft.

Vriendelijke groet,
Kappersproducten.nl

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • Balmain
  • orofluido
  • goldwell
  • Revlon
  • L'Oréal
  • Schwarzkopf
  • Wella Professionals
  • Golden Supreme
  • Salon Ambience
  • Keune
  • Mixed Chicks
Productgroepen
  • Haarverzorging
  • styling
  • kapper
  • haarproducten
  • extensions
  • feather extensinos
  • verenextensions
  • shampoo
  • conditioner
  • heerstyling
  • haarmasker
  • Black Hair
  • Tondeuses
  • Trimmers
  • Electra
Levertijd
1 dag
Verzendkosten
Gratis verzending v.a. €29,95
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Bankoverschrijving
Telefoonnummer
0299641220

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.