LittleCool reviews & ervaringen

www.littlecool.com
 
3.5 (7)
LittleCool

7 LittleCool reviews

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(5)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Review mag worden verwijderd

Beoordeling 
 
10.0

nav onderstaande review: Ik ben ondertussen met het bedrijf tot een oplossing gekomen. Daarom vind ik het niet meer dan netjes om mijn review te verwijderen. Helaas lijkt dit via de website niet mogelijk. Contact opgenomen met reviewspot om deze te laten verwijderen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OPLICHTER

Beoordeling 
 
2.5

OPLICHTER!
stuur geen producten retour naar LittleCool. Zonder het product te openen of te kunnen gebruiken mijn bestelling retour gestuurd. Krijg vervolgens de melding dat het product geopend en gebruikt is geweest. Ik heb hem niet uit het folie gehaald en er zit geen stroomkabel bij. Daarom direct na ontvangst retour gemeld.

Je maakt volledig bewust misbruik van een moeder die haar pasgeboren baby graag borstvoeding geeft en een kolf aanschaft. De term oplichter is nog een understatement.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Dieno op 13 November 2019

Ik ben ondertussen met het bedrijf tot een oplossing gekomen. Daarom vind ik het niet meer dan netjes om mijn review te verwijderen. Helaas lijkt dit via de website niet mogelijk. Contact opgenomen met reviewspot om deze te laten verwijderen.

Reageer op deze review

Eerste keer en laatste keer

Beoordeling 
 
1.0

Allereerst geen bevestiging gekregen van bestelling. Het is dat ik met ideal had betaald en dus kon zien aan de afschrijving dat ik betaald had, anders zou ik hebben gedacht dat het mis was gegaan.

Vervolgens na 1,5 besloten mijn bestelling te annuleren.
Had nog geen mail van verzending en de levertijd stond eigenlijk op 4 dagen. Was het zat en heb het toen in een fysieke winkel gevonden. Geen reactie op mijn annulering.

Een aantal dagen later krijg ik wel een mail van verzending. Door drukte daar niet gelijk op kunnen reageren. Een halve week later nog niets ontvangen. Toen gemaild dat ik nog niet ontvangen had en dat ik sowieso de bestelling had geannuleerd maar ik hier nooit reactie op had gehad.

Krijg ik een reactie: Is het niet bij de buren bezorgd?

Het fatsoen! Geen excuses niets. Daarna zeg ik "nee" zeggen zij o dan bestellen we het maar opnieuw :s
Mijn mails dus totaal niet gelezen. Een cursus klantenservice zou ze sieren. Nu maar afwachten of ik mijn geld wel retour krijg!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.8

De bestelling is niet bezorgd. De communicatie verloopt stroef, elke keer wordt aangegeven dat het product verzonden gaat worden maar dit gebeurt niet. Op geld terug ben ik nog steeds aan het wachten.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service!!

Beoordeling 
 
1.7

Wat een slechte service!!!

Bestellen duurt idd veel langer dan gezegd wordt.
Er wordt niet gecommuniceerd.
Je moet overal zelf achter aan zitten.
Je mail wordt pas dagen later beantwoord
en dan krijg je antwoord op 1 vraag ipv alle vragen.
Beloftes worden niet na gekomen.
Ook geen excuses voor de klachten die ik had.

Ik zit al weken te wachten op een luiertas...

Bestel nooit meer wat hier!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

heb muziekdoosje besteld eerst 3-5 werkdagen, toen zelf gevraagd of het verstuurd was, toen pas bericht van vertraging, nu 2 weken verder nog geen kadoo geleverd, baby allang geboren, bestel hier niets meer

WM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Ik heb een bestelling gedaan van 3 artikelen. Op de site is te vinden dat je binnen 5 werkdagen je bestelling in huis hebt. Ik ben nu bijna 4 weken verder, heb onderdeel 2 binnen die incompleet is, en wacht nog op het laatste artikel. Omtrent het missende boutje heb ik al contact gehad. Maar nu moet ik wachten op reactie van de leverancier die aan hun levert. Dat is nu twee dagen geleden. Als een artikel verlaat is vind ik dat geen probleem, maar ik vind het wel zo netjes om de consument, bij deze ik dus, in te lichten. De prijs valt mee, alleen niet als de producten incompleet zijn.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jane Doe op 16 Juni 2014

Helemaal mee eens...ik zit nu ook al ruim 2 weken te wachten op een bestelling die leverbaar was tussen de 3-5 dagen. Dit kwam door de leverancier heb ik me laten vertellen...typisch..
Ondertussen heb ik donderdag een mailtje gekregen dat het verzonden is( via briefpost). Het is nu maandag....nog steeds niets. :-(

herma op 27 Augustus 2014

ik heb 3 weken geleden 2kinderspelden met bloem besteld maar ik heb ze nog steeds niet en ik vraag mij af of de site wel bestaat. ik hoop dat ik mijn geld nog terug kan krijgen. ik had ze de 3de van de maand besteld en de 15de kreeg ik bericht dat ze de 20ste zouden komen. De 24ste waren ze er nog niet. toen heb ik op gebeld en zeiden ze dat de leverancier te laat was maar ze hadden er 1 en die zouden ze vast op sturen maar wat denk je, niets van dit alles. Ik ga maar weer bellen.

José op 12 September 2014

Als jullie mij even mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag ovv het ordernummer, dan zoek ik alles haarfijn uit en wordt alles netjes afgehandeld. Wij hebben een zeer groot assortiment maar niet alles direct op voorraad. We hebben wel goede afspraken met onze leveranciers waardoor we over het algemeen binnen de gestelde termijn kunnen leveren. In een enkel geval lukt dat niet maar daar communiceren we altijd over. Maar als je me mailt dan kan ik precies uitzoeken wat er mis is gegaan.

Met vriendelijke groet,
José Borst
www.littlecool.com

patricia govaert op 24 Februari 2015

OEPS! had ik de reviews eerder gelezen! ik heb als oma2be van 2 kleindochters, 6 artikelen bij LittleCool besteld en heb er idd maar 1 mogen ontvangen ( wel snel dat wel ) maar ik hoop dat het goed gaat komen. Ik heb natuurlijk alles al betaald.

José op 24 Februari 2015

Hoi Patricia Govaert,

De andere spullen worden gewoon nageleverd hoor, zijn besteld bij de leverancier en worden eind van de week bij ons verwacht. Je kunt ons altijd bellen of mailen voor informatie over je bestelling.

Met vriendelijke groet,
José Borst
www.littlecool.com

patricia govaert op 25 Februari 2015

Beste Jose Borst,
Dank voor je reactie, het is heel fijn om te horen. Er zijn zoveel sites te bezoeken om te shoppen voor kinderen. Ik vind jullie site zeker handig en makkelijk in gebruik ( voor een bijna oma he). Mt vr. gr, Patricia

Madelon op 16 Oktober 2015

Heb vorige week wat besteld en nog steeds niks ontvangen.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en ook op de mail nog niks gehoord!
Slechte service...

Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw LittleCool ervaring

LittleCool is een webshop welke gespecialiseerd is in baby artikelen. Bestellen gaat eenvoudig via de online webshop. LittleCool bied een groot assortiment aan verzorgingsartikelen, babyspeelgoed, kleding, slofjes etc.

Wat is uw ervaring met LittleCool? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij LittleCool hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal LittleCool reviews lezen.