Lovely Vintage

Lovely Vintage

www.lovely-vintage.nl
 
5.0 (31)

Lovely Vintage verkoopt betaalbare kleding, accessoires en horloges voor dames. Op Lovely-vintage.nl vindt u leuke artikelen voor leuke prijsjes en snel geleverd.

Enkele voordelen van Lovely Vintage: gratis verzending vanaf € 70,-, veilig betalen, bestellingen binnen 2 dagen in huis, niet goed geld terug en retour binnen 7 dagen.

Lovely Vintage ervaringen

31 reviews voor Lovely Vintage

 
(10)
7-9 punten
 
(0)
 
(2)
 
(8)
 
(13)
Gemiddeld 
 
5.0
 
5.7
 
4.8
 
3.8
 
5.8
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordeel alleen die aspecten waar u een mening over heeft:
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Larissa
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Klacht

Je zou toch denken dat er juist in deze tijd direct aandacht wordt besteedt aan klachten, maar helaas is er nog steeds niks veranderd.. Tot twee keer toe schoenen besteld en hiervan een bevestiging per mail ontvangen, maar géén verzend bevestiging. Mijn laatste bestelling is nu onderhand al 1,5 maand geleden en heb nog steeds niks mogen ontvangen. Al vijf mails verstuurd en via de Facebook pagina contract proberen te zoeken, maar het bedrijf reageert nergens op.. Nog nooit zo'n slechte service en bereikbaarheid meegemaakt. Ik wacht ondertussen nog steeds op mijn geld.. Mocht ik deze week niks horen, ga ik verdere stappen ondernemen..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Astrid
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Toch maar niet besteld

Ik wilde graag 2 paar schoenen bestellen.
Die te gekke laarsjes en een paar sleehakken.
Echter toen ik deze reviews las heb ik me maar bedacht.
Jammer lijkt een leuke site en bombarderen je met advertenties op Facebook.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Silvana
Gemiddeld 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Verschrikkelijke service

Erg slecht in het beantwoorden wacht als sinds donderdag op antwoord . Is nu de 2 e keer dat ik wat bestel en nu voor 2 e keer dat het ook weer op zo manier gaat .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Mitra Roeplal
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Super slechte webshop, niet bestellen!

Ik heb sleehakken besteld welke ik na een best lange levertermijn ontvangen heb. Deze waren te groot en heb ik opgestuurd om vervolgens om te ruilen. Nu 1 week later nog niks gehoord en ze reageren ook niet op mijn email en contactverzoek via de website. Ook nergens een telefoonnummer te ontdekken. Ik denk dat ik dus nooit meer mijn nieuwe paar zal ontvangen of geld terug zal krijgen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
laura
Prijs 
 
1.0

bestelling lovely vintage

ik heb een paar daag geleden sleehakken besteld, betaald alles, kreeg een mail 'betaling ontvangen' volgende morgend stond ik op krijg ik een mail dat het niet betaald is geweest heb uittreksels ervan foto gestuurd..
nu maar wachten op een mail..

Was deze beoordeling nuttig? 

Astrid van der Putten op Maart 27, 2017

Onder andere jouw review heeft me van een bestelling weerhouden.
Thanx

j beghtel op Maart 29, 2017

aantal maanden geleden sleehakken besteld en betaald maar niets ontvangen. heb mailtjes gestuurd krijg telkens bericht dat er zo spoedig mogelijk contact word opgenomen maar niets. dit is een onbetrouwbare webshop en zal daar iedereen voor waarschuwen. koop niet bij LOVELY VINTAGE

Reageer op deze review

Erna

bestelling

Ik heb al diverse e-mailtjes naar jullie gestuurd en ontvang mijn bestelling niet! Krijg totaal geen reactie en de track @ tracecode die ik van jullie heb ontvangen werkt niet. Er zou gisteren geleverd worden en dit is ook niet gebeurd!
Dit is een hele slechte service. Dit is de eerste keer dat ik bij jullie een bestelling heb geplaatst maar ook de laatste keer! Ik ga hiervan aangifte doen!

Was deze beoordeling nuttig? 

laura op Juli 16, 2016

hallo, heb de 13de ook ook schoenen besteld en heb een mail ontvangen dat de betaling was ontvanger een dag later krijg ik een mail dat er geen betaling werd uitgevoerd terwijl ik de uittreksels ervan heb, heb het doorgestuurd naar hun. nu als die niet antwoorden volgend week stap ik naar de politie.

Reageer op deze review
Anita

Slechtste service ooit!

Op 5 oktober 2015 een bestelling geplaatst welke een week later werd geleverd, helaas in een te grote maat. Dezelfde dag de schoenen retour gestuurd. Verzoek gestuurd voor een kleinere maat. Tot op heden niets vernomen. Geen telefoonnummer beschikbaar en op mails en facebook berichten wordt niet gereageerd. Slechtste service ooit. Eerste en laatste keer dat ik wat bij deze site bestel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Esmee
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

NOOIT DOEN

Ik had hele gave schoenen voorbij zien komen op Facebook. Uiteindelijk de site achterhaald & direct besteld. Maar dan wachten en wachten en nog eens wachten, word ik het nu wel zat. Netjes een email gestuurd met mijn factuurnummer en ordernummer. Krijg alleen geen mail terug!
Opgezocht of ze ingeschreven stonden bij kamer van koophandel en dat is dus zo. Helaas eerst alleen hun postbus nummer gevonden en uiteindelijk ook hun 'adres'. Maar als je op adres gaat zoeken vind je meerdere bedrijven op één adres. Vertrouw dit 'bedrijf' niet meer. Dus steek je geld er niet in, want het is weg. Helaas had ik in de reacties gelezen dat iemand de Consumentenbond had gebeld, maar die vertelde dat die persoon het geld vrijwillig had overgemaakt. Waarschijnlijk ga ik ook niet bereiken met aangifte doen. Dus zeg maar dag tegen je welverdiende centen.

KvK: 52442667

Adres:
Koningshuis 55
1901 ZV
Castricum

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Suraida Beijers
Gemiddeld 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Hele slechte service

Ik heb vorige weeek zondag op 27 september 2015 een zomerjas besteld, maar tot op de dag van vandaag niks binnen gekregen. Ik heb meerdere opgingen gewaagd door contact met ze op te nemen via Facebook en via e-mail, maar geen reactie van ze gehad. Ze melden bij mij in een e-mail na ontvangst van mijn track en trace code, dat het pakketje de volgende werkdag geleverd zou worden. Is dus niet gebeurd. Hun beleid klopt voor geen kanten. Ze zeggen wel dat de bestellingen binnen drie werkdagen thuisgeleverd zouden worden, maar daar is dus helemaal niks van waar. Wat heb ik een spijt dat ik via de site iets heb besteld! Ben bang dat ik het geld niet meer terug zie. Ik ga in ieder geval een klacht indienen bij de Consumentenbond en aangifte doen bij de politie. Verder nog ideeën wat ik nog kan doen?

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
gabrielle

slechte bereikbaarheid

hallo,

ik heb 27 aug.2015 laarsjes besteld.
de betaling ging via de site niet goed dus heb het overgeboekt met een mail er achteraan.
ik heb ze al 3 keer gemaild en steeds geen reactie. ALs ik mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. krijg ik meteen een mail terug dat et adres niet klopt. kan naar mijn centen fluiten.

Was deze beoordeling nuttig? 

Gabrielle op September 07, 2015

Hoi nee ik heb ook nog niks gehoord en het geld kun je niet terug vorderen. Heb de bank gebeld en die zeggen je hebt het zelf overstort en de bank zegt het enigste te wat je kunt doen is aangifte dus als ik aankomende week geen reactie krijg ga ik.aangifte doen

desiree op September 07, 2015

hoi, ik maak het zelfde mee. heb jij al een reactie gehad? valt dit geld ergens terug te vorderen?

Gabrielle op September 07, 2015

Ik heb op feacebook een privé bericht gestuurd maar ook geen reactie

Gabrielle op September 07, 2015

Als we allebei het op Facebook zetten vind ik het goed

Gabrielle op September 07, 2015

Ik ga online aangifte doen

desiree op September 07, 2015

toch vreemd dat niemand hier een opmerking over maakt op Facebookpagina. heb jij dit al gedaan? ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen.

desiree op September 07, 2015

dat heb ik ook gedaan, maar dat ziet niemand. mensen blijven maar gewoon bestellen en we houden het frauderen in stand. ik denk dat we het beter openbaar kunnen vermelden en kijken wat er dan gebeurd

desiree op September 07, 2015

oke, doe ik.

Desiree op September 07, 2015

Berichten worden niet gepubliceerd op Facebook, over nagedacht! Vervolgens heb ik op het bericht van het laatste artikel gereageerd, dat lukte wel. Die is meteen verwijderd dus het wordt wel degelijk gelezen. Ik kreeg vrijwel direct daarna een bericht dat mijn artikel morgen geleverd gaat worden met track en trace code dus ik wacht nog 1 dag af , hopelijk verrast ze me positief...

Gabrielle op September 07, 2015

Ik heb ook bericht gehad ze gaan uitzoeken waar het mis is gegaan

Reageer op deze review

Lisanne
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

slechte bereikbaarheid

Heb laatst schoenen besteld bij Lovely Vintage. Deze waren na drie keer dragen al kapot. Inmiddels heb ik al vier keer het contactformulier ingevuld en twee mails gestuurd, maar ik krijg gewoon geen reactie. Zoals ik op deze pagina lees hebben meer mensen hier last van. Hiernaast is hun beleid: niet goed, geld terug, ook niet echt van toepassing. Zeer slecht! Ik bestel in ieder geval niks meer bij Lovely Vintage en ik raad andere mensen aan dit ook niet te doen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Esmee van der Steen

Ontzettend slechte service

De bestelsite heeft hele leuke dingen en het bestellen gaat ook makkelijk. De bestelling meteen betaald maar de artikelen zijn nog steeds niet geleverd. Het is heel moeilijk om contact te krijgen met ze, de mails worden niet beantwoord. Uiteindelijk contact gezocht via facebook, ook geen reacte Hopelijk krijg ik mijn bestelling nog, maar nog een keer bestellen zal ik nooit doen! Wat een frustratie!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
manon roel

Slechte service

Op 13-05-2015 heb ik een zomerjasje besteld en betaalt, tot nu toe nog steeds geen levering van het jasje.
De track&trace link geeft aan dat het pakketje nog steeds niet bij post NL is afgeleverd door LV.
Ik heb al meerdere email's verstuurd waarin ik om duidelijkheid vraag, maar geen reactie.
Ik hoop toch dat de jas bezorgd gaat worden anders ben ik bang dat ik mijn 42 euro niet meer terug ga krijgen.

Hier bestel ik dus zeker nooit wat weer!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Rianne op Juni 10, 2015

Ik heb inderdaad precies het zelfde !!

Esmee van der Steen op Augustus 07, 2015

Ik heb ook precies hetzelfde

Reageer op deze review
karen
Bestellen 
 
1.0

slechte service

Idd!!!! Hele slechte service. Ze reageren niet op je mails of " tickets"!!!!! Heb er al meerdere verstuurd. Zit te wachten op een jurkje wat te klein was en heb om een grotere maat gevraagd!! Geen jurkje en geen geld terug. Had ik dit allemaal maar eerder gelezen. Jammer hoor!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Judith
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte bereikbaarheid!

Ten eerste moest ik meer dan 14 dagen op mijn bestelde snake boots wachten. Daar moest ik overigens zelf achteraan en kreeg ik uiteindelijk een email van Angela over.
Ik had 2 paar besteld en nu heb ik een paar snake boots retour gestuurd en daar hoor ik niets meer over! Ze zijn 5 maart afgeleverd door PostNL en wacht nog steeds op mijn geld....
Op de website het contactformulier ingevuld maar daar krijg ik geen reactie op.
Nu maar via Facebook geprobeerd en als ik daar geen reactie op krijg dan maar rechtsbijstand inschakelen!
Dit was in ieder geval de laatste keer dat ik hier besteld heb!
Alles leuk en aardig als je bestelling goed is, maar zodra er een retour aan te pas komt is het drama!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Thirsa
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Super slecht!

Nooit doen!!!! Schoenen gekregen verkeerde maat' het was een Valentijnscadeau van mijn vriend dus we hebben ze terug gestuurd en om
Een maat kleiner gevraagd omdat ik ze wel gegaan wou! En nu bijna een maand verder.... Niks
Meer gehoord??? Heb dus bijna het gevoel daaaag geld en daaag schoenen! Heb nu dus gewoon niks en wel betaald zeer slecht en jammer dit.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Isa
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Hele slechte ervaring helaas

Super slechte service niet normaal, ook erg slechte kwaliteit schoenen, had ook de snake boots besteld, via ideal netjes betaald, schoenen komen aan flink beschadigd aan de achterkant waren helaas ook te groot dus gelijk dezelfde dag retour gestuurd en aangeven ze te willen ruilen voor een maat kleiner, ook idd zelf weer 6,75 moeten betalen om ze retour te sturen, dat vind ik al balen want bij andere online shops stuur je producten gratis retour, week later en 10 mailtjes verder niks vernomen van ze kunnen niet eens even netjes terug mailen echt niet te geloven,heb nog nooit zo'n slechte service mee gemaakt, ik baal er echt heel erg van heb toch een hoop geld betaald ervoor en dan verwacht je toch wel een beetje service dat ze te groot zijn kan gebeuren kunnen ze ook niks aan doen maar even netjes de klant beantwoorden en op de hoogte houden van de bestelling lijkt me wel zo netjes en dat gebeurd overal van een online shop, geen verjaardagscadeau dus baal echt flink ! dus mijn advies is lekker ergens anders shoppen !

Was deze beoordeling nuttig? 

Lovely Vintage op Februari 13, 2015

Beste Isa,

Allereerst onze excuses dat je een beschadigd product hebt ontvangen,dat is natuurlijk niet de bedoeling. Omdat wij je niet terug kunnen vinden in ons systeem en mailbox vragen wij je om nogmaals via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v klacht een mail te sturen, dan lossen wij het probleem voor je op.

Wat betreft retourkosten; die zijn voor eigen rekening van de klant mits er iets mis is met het product (bijvoorbeeld beschadiging). Je krijgt dan het gehele bedrag van ons terug, dus ook de verzendkosten!
Ik neem aan als je de schoenen retour hebt gestuurd, ook op het retourformulier hebt vermeld dat product beschadigd is?

Met vriendelijke groet,

Lovely Vintage

Reageer op deze review
Evanilda Rosa
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Heel slecht

heb hier mijn zwarte boots besteld en maar wachten bestelling was na 1 week nog niet bezorgd vervolgens hebven ze de verkeerde type gestuurd heb het aangegeven via hun site kreeg er geen reactie op heb ik de laarsjes gewoon terug gestuurd en moest ik 6,75 betalen terwijl omruilen gratis is toen kreeg ik na 2 weken wel de goede laars maar deze waren gewoon al gebruikt of heel gied gepast de rimpels zitten overal heb ze geprobeerd te bellen voucemail ingesproken en contact formulier ingevuld weer op de site tot nu toe nog geen reactie en ik kan me laarzen niet dragen want het ziet er niet uit ik bestel nooit meer wat bij deze waardeloze site zo ga je niet met klanten om.

Lovely vintage
Was deze beoordeling nuttig? 

Lovely Vintage op December 01, 2014

Beste Evanilda,

Wij hebben je klacht bekeken en onderzocht. Je geeft aan de verkeerde schoenen te hebben ontvangen, maar uit de bestelling kunnen wij opmaken dat jezelf de verkeerde bestelling hebt geplaatst. De bestelling die je op 13-10 had geplaatst waren de ''Snake boots'', die hebben wij toen geleverd.
Naderhand kregen wij de retour dat wij de verkeerde schoenen hebben toegestuurd, maar dat is dus niet het geval. Wij hebben daarna als ruiling de leopard boots gratis naar je verzonden die je graag wou hebben.

Dat je niet tevreden bent over de boots betreuren wij en dat is natuurlijk erg vervelend. Wij betalen sowieso altijd de verzendkosten terug aan de klant, en dat zal nu ook zeker het geval zijn. De kosten die je nu extra hebt gemaakt (6,75 euro) zullen dus ook vergoed worden omdat de schoenen een ''defect'' hebben.


Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je je klacht doorsturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., daar helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Lovely Vintage

Reageer op deze review
Anouk
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Te laat

Op de site staat binnen 3 werkdagen thuis maar na een week is mijn bestelling nog steeds niet verzonden, krijg ook geen reacties op mails en telefoon word niet opgenomen

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
monique
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

eenmalig

Tas besteld die op voorraad zou zijn. Na drie dagen geen tas, pakketnummer of reactie. Nu na een week de tas ontvangen maar dat op mailtjes geen reactie komt en ze telefonisch niet bereikbaar zijn zorgt dat ik hier geen tweede keer iets bestel. Verder stond in de omschrijving dat de tas sloot dmv een rits en vakken zou hebben en dat heeft ze niet. Tas isnu bij de schoenmakerij voor een rits . Kisten €19,50.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sandra op Februari 26, 2015

Heey Monique,
Ik ben bang dat ik hetzelfde probleem ga krijgen en ik had hem nog wel zo leuk voor mijn verjaardag besteld. Vind het echt heel erg jammer, want op de site stond gewoon dat hij op voorraad was. De tas waar jij het over hebt, is dat de fringebag?? Ik heb namelijk juist die besteld omdat daar eindelijk wel een rits in zou zitten. Groetjes, Sandra

Lovely Vintage op Februari 27, 2015

Beste Monique,

Onze excuses dat wij niet hebben gereageerd op je mail. Heb je dit verzonden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via een ticket via onze website? Het telefoonnummer die je hebt geprobeerd te bereiken is niet meer in gebruik.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de bestelling omdat blijkt dat de tas geen rits heeft. Een bestelling kan bij ons altijd geretourneerd worden als de klant niet tevreden is over het product, en de retour kosten worden uiteraard vergoed zodra er iets mis is met de bestelling/product. In dit geval had je dit ook gratis kunnen retourneren en met de klacht op het retour formulier, hadden wij het graag voor je afgehandeld.

Ieder geval onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben stuur ons dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v klacht.

Met vriendelijke groet,

Lovely Vintage

Reageer op deze review

Regine
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

slechte service geen levering

De bestelsite heeft hele leuke dingen en het bestellen gaat ook makkelijk. De bestelling meteen betaald maar de artikelen zijn nog steeds niet geleverd. Het is heel moeilijk om contact te krijgen met ze, de mails worden niet beantwoord en de voicemail staat altijd aan. Uiteindelijk na 3 weken contact via facebook mail waarop de artikelen maandag verzonden zouden worden. We zijn weer een week verder en ik heb nog niks. Hopelijk krijg ik mijn bestelling nog, maar nog een keer bestellen zal ik nooit doen! Wat een frustratie!

Was deze beoordeling nuttig? 

Lovely Vintage op December 01, 2014

Beste Regine,

Onze excuses dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Waarschijnlijk is of was het product tijdelijk even uitverkocht. Mocht het zo zijn dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen, zou je ons dan z.s.m een mail willen sturen met daarin je klacht en ordernummer (naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Dan kijken wij het nog even voor je na!

Met vriendelijke groet,

Lovely Vintage

Reageer op deze review
Marijke B.
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service! Mooie kwaliteit kleding en schoenen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Michelle T.
Gemiddeld 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Zeker voor herhaling, leuke webshop!

Heb mijn bestelling gisteren ontvangen, en ben erg blij met mijn aankopen! Leuk vest en laarsjes besteld! :-)) Snelle levering, En bij vragen of facebook krijg je direct antwoord.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
ilse
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ze verkopen leuke dingen in de webshop maar de klantenservice is echt waardeloos. Had een bestelling ontvangen waar 2 fouten in zaten. Mocht het op hun kosten retour sturen. Vervolgens is het juiste artikel niet op voorraad. Ik weken wachten en het is er nog steeds niet, terwijl die wel gewoon in de webshop op vooorraad is.
Ik heb ook niet de beloofde retourkosten terug gehad.

Heb misschien al 20x naar de klantenservice gebeld maar word nooit opgenomen. Whatsapp reageren ze ook niet meer. Emails niet. Facebook berichtjes niet.
Het is voor mij de eerste en de laatste keer dat ik hier iets bestel

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Smit
Gemiddeld 
 
3.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Nadat ik de website heb bekeken en erg leuke producten zag heb ik een jurkje besteld voor een bruiloft. Helaas was het jurkje niet optijd binnen en paste het niet. Omdat ik het jurkje zo leuk vond heb ik m in een maat groten besteld. Hier moest ik echter heel erg lang op wachten (2 weken) ondertussen had ik een aantal mails verstuurd maar geen reactie op gekregen. Uiteindelijk zat de maat groter ook niet goed, ik heb het jurkje retour gestuurd. Nu zijn we weer 1,5 maand verder, tig mailtjes maar geen reactie en geen geld terug. Tot mijn verbazing is het jurkje vandaag weer bezorgd bij mij! Wat een ontzettend slechte service. Mocht ik binnen een week nog geen reactie krijgen ben ik geneigd het hoger op te zoeken! Ben er nu echt klaar mee!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • Ernest
  • Souris d'or
Productgroepen
  • horloges
  • kleding
  • Mode
  • handtassen
  • dameskleding
  • damestassen
  • Damesmode
  • Horloges, sieraden
Levertijd
Voor 18.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
€ 4,95
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.