MAGIX reviews & ervaringen

www.magix.com/nl
 
5.2 (34)
Magix

34 MAGIX reviews

 
(3)
 
(8)
 
(6)
 
(8)
 
(9)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Bagger

Beoordeling 
 
2.8

Ik ben begonnen met magix webdesigner premium 9, dat ging nog wel. Men was toen nog telefonisch bereikbaar.
Met 10 krijg ik het bijna aan mijn hart.
Mijn document crasht geregeld, moet nu om het uur back-uppen anders ga ik huilen van ellende. (Heb de nieuwste Dell, zo snel als een trein. Dus daar ligt het niet aan)
Alles kwijt en document niet meer te openen. Dacht bel ff, niet dus, je wordt gedemotiveerd doordat je allerlei regels moet invullen dat je de moed in de schoenen slaat. Simpele vraag stellen mag tegenwoordig niet, het bellen word je via computerstem alle richtingen gestuurd.

Ze roepen met iedere nieuwe versie duizenden elementen dit en dat, allemaal bullshit. Zoveel keuze heb je niet.
Nu 70 web templates, ja als je alle pagina's gaat tellen kom je wel bij 70, dus tel maar na dat je weinig echt voorbeeld sites heb,

Facebook, twitter, of iframes zijn lastig in te voegen. previews doen het niet.

Ze zijn echt slechter geworden

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

monica op 24 November 2015

ben het ermee eens. service kennen ze niet. ze laten je volledig in de kou staan. als iemand mee doet ga ik ze aanklagen.

Reageer op deze review

GELD TERUG /SLECHTE KLANTENSERVICE

Beoordeling 
 
2.0

BEGIN FEBRUARI 2015 BETALING GEDAAN VIA PAYPAL AAN MAGIX. HELAAS NA TWEE KEER BELLEN NOG STEEDS GEEN ENKELE REACTIE. BEGRIJP ABSOLUUT NIET WAAROM DIT BEDRIJF NOG NIET VEEL MEER NEGATIEVE REACTIES HEEFT GEKREGEN. HET RIEKT ABSOLUUT NAAR OPLICHTING EN GA HIER ZEKER WERK VAN MAKEN. TELEFONISCH KRIJGT MEN SLECHTS EEN COMPUTER EN HET IS ONMOGELIJK WELKE KEUZE JE OOK MAAKT OM IEMAND AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN.
IK VERWACHT NU UITERLIJK VRIJDAG EEN REACTIE, ZONIET GA OOK IK AANGIFTE DOEN, GEDULD IS OP!!

WD
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

monica op 24 November 2015

mijn geduld is ook op.

Jan op 02 Februari 2017

Het is nog steeds een zooitje...
wat een flut bedrijf.

Mariska op 31 Juli 2017

Ik wacht al een maand nog steeds mijn pakket niet gehad stuur een mail zegt die vrouw het is wel vroeg om een klacht in te dienen tegen de post.. want een domme vrouw en een dom bedrijf ondertussen ben ik wel 50 euro kwijt

Reageer op deze review

Magix Photostory DeLuxe

Beoordeling 
 
5.5

Klachten over Magix Photostory DeLuxe

Update
Ik spreek hier over Photostory DeLuxe 2019. Gezien de vele problemen had ik versie 2022 aangeschaft. Afgezien van de afbeelding is er niets gewijzigd, dus heb ik die geretourneerd. Magix blijft kennelijk verouderde software met veel fouten verkopen!

Instellingen
Onder Bestand – Instellingen zijn te weinig mogelijkheden. Sommigen zitten op vreemde plaatsen. Er moeten per project meer default mogelijkheden komen, bv:
• Mappen zelf instellen
• Vastleggen van tekstkleur, grootte en lettertype (default)
• Camera/zoombeweging – periode – 2 seconden rand -> tijd instelbaar maken
• Idem bij 30% in het midden -> instelbaar maken
• Idem bij zelf gedefinieerd -> instelbaar maken

Starten
Na het opstarten van een bestaand project duurt het geruime tijd voor het hele project is geladen. Je moet maar afwachten wanneer het klaar is want er is geen voortgangsbalk of zandloper o.i.d.
In Arranger-Storyboard modus is niet te zien of het om een liggende of staande foto gaat (dat kon voorheen wel!).
Ook in Arranger-Tijdlijn modus is dat heel moeilijk, tenzij je de lijn uitrekt tot ca 8 zichtbare foto’s. Het is niet prettig dat van de foto’s maar een deel zichtbaar is in Storyboard en Tijdlijn. Immers foto’s 4:3 of 16:9 of staande foto’s verlangen een verschillende bewerking (EdgeEffects, Collage, achtergrond, e.d.).
Het programma loopt regelmatig vast en kan alleen met Taakbeheer worden afgesloten, waardoor wijzigingen verloren gaan. Een zeer regelmatige automatische backup functie (bv elke 5-10 minuten) is daarom aan te bevelen.
Bij Online actualiseren verschijnt een scherm achter het huidige scherm i.p.v. ervoor.
Ik zou graag wat meer tutorials willen zien met voorbeelden en uitleg over specifieke onderdelen.

Foto’s
Niet duidelijk is of Magix de originele foto’s en filmpjes gebruikt, dan wel dat er aangepaste kopieën worden opgenomen.
Alle foto’s worden landscape getoond, ook als ze portrait zijn (zowel in Organiser als in Tijdlijn/Storyboard; randen worden afgesneden. Gedraaide foto’s worden niet gedraaid in Tijdlijn weergegeven.
Markeren van meerdere foto’s met Shift-muisklik om te verplaatsen lukt vaak niet: het programma loopt vast en moet met Taakbeheer Ctrl-Alt-Del worden afgesloten. Veel wijzigingen raken daardoor verloren. Dat geldt ook voor de standaard Windows copy/paste functies.
Er worden 4 tijdlijnen getoond, voor de andere 4 moet je omlaag scrollen.
In Windows gewijzigde foto’s worden (na herstart) niet correct weergegeven,
De verschillende deelvensters zijn nauwelijks aan te passen en niet te verplaatsen. Beter zou zijn om de subschermen naar wens te kunnen vergroten/verkleinen door de gebruiker.
Bij volledig beeld vallen de titel-instellingen buiten beeld.
Er ontbreekt een optie om bijv. 4:3 foto’s uit te rekken naar 16:9 (met landschappen is dat redelijk te doen).

Slordig bestandsbeheer
Ondanks het wijzigen van instellingen is Magix hardnekkig om projecten in ‘eigen’ mappen op te slaan.
Media naar projectmap kopiëren werkt niet. Na het opstarten moet je zelf weer de map opgeven die naar de projectmap gekopieerd moet worden.
Bij het opgeven van een fotomap worden ook submappen meegenomen. De map wordt niet per project vastgelegd.
Er ontstaan heel veel dubbele .BAK en .MP_ bestanden (totaal bijna 1000GB!). Er wordt niet op gewezen dat deze bij het beëindigen van een project verwijderd kunnen worden. Er zou bij het opslaan gevraagd kunnen worden of tijdelijke bestanden/backups verwijderd mogen worden.
In de Organiser worden mappen getoond, maar niet de namen ervan, ook niet als je erop klikt.

Tijdlijn/Storyboard
Omschakelen van Tijdlijn naar Storyboard gaat vaak niet naar dezelfde foto. Omschakeling met Weergave Vergroten symbool blijft niet op huidige foto maar springt naar het begin. Bij omschakeling zou cursor midden op scherm op de juiste ingestelde foto moeten staan.

Beeld-in-beeldcollages
Bij het aanbrengen van een Collage of EdgeEffect verdwijnen de al aangebrachte Titels (je kunt ze nog wel naar de onderste Tijdlijn slepen). Ook Overgangen verdwijnen vaak.
Niet duidelijk is of onaantrekkelijke/ongebruikte Collages en EdgeEffects kunnen worden verplaatst of verwijderd.
De voorbeelden in Mediapool zijn onduidelijk en slecht zichtbaar. Bovendien worden verkeerde kleuren toegepast: lichtpaars op donkerpaars, en een scrolbalk lichtgrijs op donkergrijs. Er zijn sterkere contrasten nodig.
Ik zou meer Collages en Edge-effects willen zien, bijv steeds 2 Portrait foto’s, waarvan steeds een foto wegschuift en een volgende in beeld komt. Of een foto naar keuze op achtergrond met instelbare eigenschappen (o.a. zoom, kleur, helderheid, wazig)

Overgangen
Te weinig keuze aan rustige overgangen.

Travelmaps
Zijn primitief en geven rechte lijnen aan ipv de wegen te volgen

Geluid
Werkt redelijk, maar Audio volume is niet absoluut (maar alleen relatief) in te stellen.

Afspelen
Gaat nogal schokkerig.
Afspelen werkt met ►, soms(!) ook met Spatie.
Afspelen bij voorkeur door Exporteren naar mp4-bestand, werkt op pc en meeste tv’s.

Resume
Het is duidelijk dat de ontwikkelingen van dit programma al jaren stil staan. Ik heb al jaren ervaring en inmiddels ruim 80 projecten gerealiseerd. Recentelijk heb ik ca. 20 soortgelijke programma’s getest, maar geen enkele is zo veelzijdig als Magix Photostory DeLuxe.
Ondanks de vele tekortkomingen en het regelmatig vastlopen blijf ik het gebruiken.
Maar het blijft een onvoldoende: 4


JR
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Magix Video Deluxe Plus

Beoordeling 
 
4.8

KOOP DIT PRODUCT NIET!
sjablonen stotteren in het beeld. Ze werken niet zoals bedoeld
4k Video's maken is ook niet het sterkste punt van het programma
bij de installatie komt er direct een fout, klantenservice is onbereikbaar je moet het doen met de community, indien je toch de klantenservice aan de telefoon wilt hebben moet je een voucher kopen. programma geïnstalleerd, wederom een fout. Het programma word gesloten.
Update uitvoeren want die is blijkbaar noodzakelijk. Het programma stopt met werken,
Vorige opgeslagen project ophalen in doc. het bestand is beschadigd.
retour sturen, ben op dit moment 2 dagen aan het wachten op een email terug

installatie uitvoeren vanaf de cd. programma reageert niet meer, gratis bonus installeren, functioneert niet. genoeg reden om het niet te kopen

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Ab op 09 Januari 2020

Ik wacht al meer dan een maand op geld retour

Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
8.0

de eerster video easy was goed, daarna voor 70 euro een uitgebreiden versie.
Die heeft het nooit gedaan keijg geen reactie over mijn klacht
m.a.w. waardeloos

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

dick op 16 November 2017

Eerlijk is eerlijk keurig netjes mijn geld terug gehad
bedankt voor de service

Reageer op deze review

bad service

Beoordeling 
 
6.3

Ik herken veel van onderstaande opmerkingen over de slechte service. Ik heb onlangs video pro x aangeschaft. De gratis geleverde extra's moesten via andere kanalen worden geregistreerd. Dat lukt niet. Nu al 2 weken aan het proberen dit via hun support afdeling voor elkaar te krijgen. Ik krijg gewoon geen fatsoenlijke antwoord op mijn mails.

HB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

hou op met zogenaamde updates en banners

Service 
 
4.0

Sinds 3 jaar krijg je alleen maar nep updates waar je wel voor moet betalen.
Ze veranderen een plaatje en klaar de update.
Was altijd goed programma maar momenteel doen ze er niks meer aan.
Alleen loze kreten van meer snelheid enz.
Vallen je tegenwoordig constant lastig met ongevraagde pop-ups om je geld af te troggelen.
Voor mij geen updates meer zeker geen betaalde.Had eigen overgangen gemaakt zijn bij de update ook verdwenen.Werk echt aan verbeteringen van het programma dan alleen maar geld verdienen zonder onderhoud aan het programma zelf

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

john op 18 December 2019

ik heb magix gekocht 2 jaar geleden en vanochtend zag ik een mail dat magix online vanaf 31 -12-2019 eraf gaat en einde overeenkomst.
terwijl ik voor een jaar extra ruimte heeft betaald die zomaar weg word gegooid . ze geven geen ondersteuning meer . ik vind gek dat je eerst dure software koopt daarna even niet meer bestaat. daarom koop ik nu ergens anders die voor paar centen .

Reageer op deze review

Pas na dreigen met aangifte reactie

Beoordeling 
 
1.0

Een aantal dagen terug ook de Magix Video Deluxe besteld op de site van Magix. Pas na afloop kreeg ik bericht dat het tot 2 weken kon duren voordat ik het product zou ontvangen, dit stond eerder nergens aangegeven. Een aantal berichten gestuurd met de vraag of het kon worden gewisseld voor de download versie, aangezien ik het programma zo snel mogelijk nodig heb. Zoals hieronder al eerder beschreven, krijg je hier geen reactie op, en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar.

Op zoek gegaan naar reviews, en toen vond ik de negatieve reviews op deze site, van mensen die nog niets ontvangen hadden. Ik heb het product nu bij Bol.com besteld. Ik heb net een e-mail gestuurd naar magix, waarin ik ten eerste aangeef dat er slechte reviews zijn, en dat er gewoon geen klantenservice is, en daarnaast dat ik de order wil cancelen en mijn geld terug wil. Prompt heb ik binnen een paar minuten antwoord, met de mededeling dat het product gister is verzonden. Ik mag de leevring weigeren, en dan (zeggen ze) krijg ik mijn geld terug. Dus voor degene die nog geen reactie hebben tot nu toe, mailen naar het hoofd e-mailadres dat je aangifte gaat doen als je niets hoort!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Douwe op 05 Oktober 2015

Inderdaad, de klantvriendelijkheid stinkt. Ook videosoftware besteld, waarbij je achteraf hoort dat het wel 14 dagen kan duren voordat je het pakket kan ontvangen. Op geen enkele wijze wordt dit vooraf gecommuniceerd met de klant. Dus negatief advies om zaken met Magix te doen.

Reageer op deze review

Magix stelt keer op keer teleur

Beoordeling 
 
1.0

Mijn tip, als je nog niet gewend bent aan Magix begin er dan alsjeblieft nooooit aan. Magix is een programma wat op het eerste gezicht hartstikke leuk is en ook best prima werkt maar ik heb nog nooit probleemloos een filmpje gemaakt met Magix. Ik heb nu een aangeschafte versie van Magix video deluxe 2015 wat gewoon een 8 jaar oude software blijkt te zijn waar nu geen service meer voor wordt geboden. Ik werd door klantenservice afgescheept met een waardebon t.w.v. €30,- om een nieuw programma te kopen ter waarde van minstens €64! terwijl ik net een jaar geleden voor Magix heb betaald. Er is altijd wel wat met dit programma dus als je niet gewend bent aan hoe het werkt, wen dan aan een ander programma want het irritatie gehalte van Magix ligt nogal hoog.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klacht bestelling en klantenservice

Ik heb 18 november een bestelling gedaan, voor de Fotostory 2016 de luxe. Ik kwam er de volgende dag achter dat ik een geheel nieuwe had besteld i.p.v een upgrade, ik had nl 2 emails ontvangen en op de verkeerde geklikt. Het scheelde €20 en heb een mail gestuurd naar Magix. Toen begon het gesodemieter, over en weer mails gestuurd en uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Moest ik het pakket maar terugsturen.....om mijn geld terug te krijgen.....WELK PAKKET???? Heb helemaal niks ontvangen. Maar wel €64,98 kwijt. Gisteren nog een keer een mail gestuurd of ze mij bewijs van toezending kunnen sturen, alleen maar een automatisch bericht gehad dat de mail zo spoedig mogelijk door een medewerker beantwoord zou worden. Ben altijd heel tevreden geweest over Magix, maar nu niet meer. Telefonisch kun je hun ook niet bereiken, tussendoor meerdere keren een poging gedaan, wat je ook doet je krijgt niemand te spreken, alleen een bandje hoor je en dan wordt uiteindelijk de verbinding verbroken.

TT
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Pas op met Easy Video 5 HD

Recent na eerdere crashes Easy Video 5HD weer eens gedownload. Spijt, spijt, spijt. Mijn vrijwel compleet gemonteerde vakantiefilm (25 minuten) naar de ratsmodee, na de melding dat ik het werkje snel moest opslaan in verband met 'ernstige problemen'.
Zó ernstig kennelijk dat er niets is opgeslagen, eerdere (opgeslagen) gedeelten van de film zijn eveneens gewist, kortom: Waarom nog geld uitgeven aan deze rotzooi? Ze kunnen me beter het geinvesteerde geld terugbetalen. Na al die jaren zijn ze er bij MAGIX nog steeds niet in geslaagd goede spullen te maken!

CV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Blijf er van weg

Beoordeling 
 
5.5

Magix Music Studio heeft inmiddels zo vaak om een registratie gevraagd dat het product niet te registreren is en dus ook niet meer werkt. Mailtje gestuurd, moet je een formulier invullen op de website. Formulier ingevuld, krijg je de melding dat het product te oud is.

Slechte service voor betaalde producten. Nooit meer een product van deze firma. Echt slechte klantenservice.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Magix Video software (opnieuw) waardeloos

Beoordeling 
 
4.7

Magix video bewerking geprobeerd.
Wat een waardeloos programma.
Je hebt geen idee wat er met de bestanden gebeurt. Een bewerking uitvoeren is volkomen onlogisch.
Is het nu echt noodzakelijk om een boekwerk van 350 pagina's door te werken om te snappen wat Magix nu eigenlijk wil?
Jammer...jamer...jammer.., De Softftware ontwikkelaars snappen soms (en te vaak) niet wat de klant nu eigenlijk wil. Magix vormt daar nu helaas geen uitzondering.
Zonde van het geld dat je er aan besteedt.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Top

Beoordeling 
 
9.0

Top product!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 4

Rob T. op 10 November 2016

Beste Pieter,
Is dit een review? Of ben je gewoon medewerker van Magix? Wie heeft er nu iets aan zo'n inhoudsloze review?
Mvg, Rob

Reageer op deze review

Prima

Beoordeling 
 
8.7

Ik heb een mooie site gemaakt met magix webdesigner. Ging echt makkelijk met echt heel mooie standaard templates. Uitstekend product. Ik heb het wel gewoon bij de Media Markt in de winkel gekocht, wellicht is dat beter dan overige ervaringen hier. Ook een vraag die ik had werd via het online formulier redelijk snel behandeld. Redelijk, 2 dagen later..kan wel sneller dus, maar het antwoord was wel nuttig.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

publiceren lukt niet

Beoordeling 
 
6.0

Ik heb webdesigner premium gekocht en een website gemaakt en wil deze publiceren maar dit lukt niet. Mail gestuurd voor hulp. Duurde erg lang en met het antwoord kan ik niet verder. Als ik niet kan publiceren heb ik er niets aan en is het een miskoop

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Webdesigner 10, niet genoeg geheugen.

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb Webdesigner 10 van Magix. Ik ben weken bezig geweest een website te maken en nu ik deze wil publiceren lukt dat niet. Ik krijg de melding dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is terwijl ik nog genoeg geheugen op mijn pc heb.
Zondagmiddag naar de support van Magix gemaild, dinsdag laat in de middag antwoord dat ik mijn afbeeldingen via het programma moest optimaliseren. Dat had ik al gedaan, dus dat was het probleem niet. In hun antwoord stond al dat als het alsnog niet lukte ik hun het bestand moest opsturen, Dat heb ik dinsdag meteen gedaan. Het is nu donderdag half 5, nog steeds geen antwoord. Wanneer ik telkens zo lang op een antwoord moet wachten, gaat het weken duren voordat het probleem is opgelost. Erg slecht, dat ze de problemen niet binnen enkele dagen proberen op te lossen.

B.t.w. ik zag in het forum op hun site dat dit probleem vaker voorkomt, maar een oplossing was ook niet in het forum te vinden. Dus als iemand een oplossing weet....

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Magix support waardeloos

Beoordeling 
 
4.3

Zakelijk de upgrade 2019 premium + edm gekocht vanuit de free mmm software in store. Alle presets netjes gedownload evenals de soundpools instrumenten en functies. Echter wijst niks op premium ook kan ik het ontvangen serie nummer niet registreren of activeren. Contact met magix om dit snel te verhelpen blijkt een vage illusie. Telefonische hulp is helemaal een drama. Je kunt bellen zo vaak je wilt maar zult niks anders te horen krijgen dan dat het te druk is en later terug moet bellen. Maar ook dat is slechts om je zoet te houden want telefonisch contact mag de klant 12.99 kosten voor 1 gesprek en dient een ticket voor gekocht te worden. Zeer tevreden over de free mmm maar heb 24 uur na de aankoop van een premium 2019 upgraden met de edm editie al genoeg van magix. Als ik betaal voor een product zou het fijn zijn dat de mail met serie nummer ook echt de download link voor de premium upgrade bevat. Ook blijkt het wel geleverde izotope elements v8.00 niet naadloos geïntegreerd te zijn in het programma en ook weer de nodige stappen vereist om normaal te functioneren en toegankelijk te zijn. Bedankt voor een dikke tegenvaller MAGIX MUSIC MAKER.

KH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte support.

Beoordeling 
 
4.0

Heb probleem met Magix dat ik nu 4 jaar bezit.
Nu heb ik problemen dat ik geen films meer kaan op halen die gemaakt hebt.
Support aangevraagt bij Magix hier 19.95 voor betaald voor een ticket,
Nu heb ik al bijna twee weken email verkeer met Magix maar ze doen niets.
Het is een schandalige support die ze hebben.
Ik kreeg een email dat ze een link zouden sturen waar door ze een directe verbinding konden maken met mijn pc,met de vraag wanneer me dat schikte.
Ik heb er op gereageerd en verder niets meer vernomen.
Ook op vragen zoals wanneer de link gestuurd wordt reageren ze niet.
Het is een verschrikkelijke onfatsoenlijke klantonvriendelijke support daar bij Magix

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservoce

Beoordeling 
 
4.0

Zeer slechte service als je probleem hebt met een programma. In mijn geval Photo manager de luxe.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Arie op 04 Maart 2020

Wacht al 14 dagen op een antwoord ondanks "service" ticket van Magix.
Geen Nederlandse support meer. Krijg wel continu allerlei reclame uitingen die je niet weg krijgt. Zou dit product nooit meer kopen.

Reageer op deze review
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw MAGIX ervaring

web designer 12 nl 200MAGIX biedt aan particuliere en echte professionele gebruikers een technologisch hoogwaardig product. Tegelijkertijd is het erg gebruiksvriendelijk. Het aanbod van software door MAGIX voor het vormgeven, bewerken, presenteren en archiveren van digitale foto's, video en muziek is uitmuntent! MAGIX is momenteel internationaal marktleider met al meer dan 10 miljoen klanten!

Wat is uw ervaring met MAGIX? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij MAGIX hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal MAGIX reviews lezen.

Telefoonnummer: 035 - 80 80 227

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee