Miss Etam

www.missetam.nl
 
6.2 (17)

Miss Etam heeft 130 winkels in Nederland en is ook online vertegenwoordigd met een webshop en outlet. De collectie bij Miss Etam online wisselt dagelijks zodat u iedere keer de laatste leuke mode online kunt kopen. Grote concurrenten van de shop zijn Mango shop plus C en A en natuurlijk Wehkamp. Belangrijke productgroepen van Miss Etam zijn onder andere: positiekleding, dameskleding en de grote maten collectie. Bij Miss Etam online vindt u bovendien mode tegen scherpe prijzen. De shop biedt u dus ook online leuke betaalbare mode aan. Er is online momenteel nog geen Miss Etam Outlet. Wel kunt u de Miss Etam Sale online bekijken.

Miss Etam ervaringen

17 reviews voor Miss Etam

 
(3)
 
(5)
 
(2)
 
(4)
 
(3)
Gemiddeld 
 
6.2
 
6.7
 
6.3
 
4.7
 
6.9
Meest gewaardeerde reviews
mary
Service 
 
1.0

Slechte service online

Ongelooflijk slechte service!!!! Ik heb nog een lopende bestelling, had wat dingen teruggestuurd, moet de faktuur nog betalen zelfs die moeten ze nog verwerken en mijn artikelen zijn intussen afgeprijsd. Denk je nou dat ik die korting krijg op mijn faktuur?? NIET DUS!!!!!! Wat een service!!! In de winkel zeggen ze dat je dan mag terugkomen en terecht! De klantenservicemedewerkster gooide de telefoon erop! Ik koop NOOIT meer iets bij Miss Etam, na 25 jaar trouwe klant ben ik er helemaal klaar mee en moet dus nu mijn faktuur nog betalen met de oude prijs! Mij zijn ze als klant op deze manier dus kwijt! Koop wel elders waar ze nog wel service hebben naar hun klanten toe! Didi bijv. daar had ik dit ook een keer en die zeiden; kom maar terug met de bon wij geven het verschil terug! En zo hoor je ook met je klanten om te gaan. De tijden bij miss etam zeker online zijn veranderd. Zouden ze vroeger hier in Helmond niet hebben gedaan.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Elly
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Zeer tevreden klant

Ik koop nu al 4 jaar kleding bij Miss Etam en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kleding. Als er een probleem is dan kun je gewoon terug en er wordt altijd een passende oplossing gezocht. En wat betreft de klantenservice die hebben de afgelopen weken het ook heel moeilijk gehad in verband met het faillisement ze konden en mochten niets voor ons doen omdat ze dat van hogerhand opgedragen hebben gekregen, En toch heeft het personeel het nog steeds op kunnen brengen om elke dag weer met een lach de klanten te helpen, terwijl ze nog steeds in twijfel zitten of ze volgende maand hun baan nog hebben. Dus een beetje begrip voor de situatie,

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Vissinga

ongehoord klant onvriendelijk

Op 7 april een broek gekocht, niet gepast. Er was toen nog niets aan de hand. Eenmaal thuis bleek het model niet geschikt voor mij en op 14 april wil ik de broek ruilen voor een andere broek of mijn geld terug, kan niet. Ik mag het omruilen als het precies de zelfde broek is maar dan in een andere maat maar het mag niet een andere broek zijn die een tientje duurder is en die me prima zit ?????????
Begrijp er helemaal niets van. Men dwingt je dus niets meer te kopen in de winkels van Promiss/Etam.
Ben trouwe klant maar op deze manier ben ik er wel klaar mee.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Teuwens
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

slecht behandeld

Vorige week 1 blouse gekocht en deze zat iets te strak. Gisteren naar de winkel gegaan en ze wilde het niet ruilen tegen een maat grotere blouse. Dus omdat er surseance van betaling is gegeven houd dit bedrijf zich niet aan de regels van al de normale winkels. Na de nodige ruzie werd er geruild en meteen heeft deze winkelketen zich zo door het slijk gehaald dat een faillissement niet uit kan blijven. Ik koop hier nooit meer iets.

Was deze beoordeling nuttig? 

Monique op April 12, 2015

Vind het schandalig. Ik snap dat het klote is voor het bedrijf. Maar potdomme sluit dan de winkel. Ik heb vrijdag blouse gekocht betaal dat ding en word me niks gezegd. Zegt een andere klant ineens ohhh wat betekend dit bordje? Idd klein bordje dat je niet mag ruilen inverband met surseance van betaling. Ik zei ohh das lekker en nu ja moet u het bordje lezen.

Reageer op deze review
Vanessa
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Top!

Ik heb gisteren avond kleren in de onlinewinkel besteld . Ik kreeg al in de avond een mailtje, dat de postbezorger het vandaag zal bezorgen. Vanmiddag heb ik de levering met DHL ontvangen. De factuur wordt via email toegestuurd en ik kan het makkelijk met IDEAL achteraf betalen. De kleren zelf hebben allemaal de juiste pasvorm en ik moet niks terug sturen. Met kwaliteit en prijs ben ik ook blij. 10/10 beter kan niet!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Jacqueline
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Klacht over niet ontvangen factuur

NIETS KOPEN VIA INTERNET. Ik wacht nou nog op een factuur, die volgens zeggen per mail is verstuurd (fout mailadres volgens miss etam). Wacht momenteel al meer dan 3 weken op een reactie van miss etam omdat ik de incasso kosten NIET ga betalen! Terwijl op de site van hen staat "Doorgaans streven we ernaar je klacht binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn voor het oplossen van een klacht zal echter nooit langer dan 14 dagen duren". Ik wacht nog enkele dagen en dan ga ik verder met geschillencommissie. Het kan toch niet zo zijn dat als het mailadres niet correct ingevoerd is (menselijk) zij geen gebruik maken van een andere mogelijkheid om de klant een factuur toe te laten komen? En je altijd beroepen op de algemene voorwaarden is wel erg makkelijk, dit zou betekenen dat de klant altijd de dupe is! Het woord klanten service mogen ze echt wel eens letterlijk gaan nemen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Carina
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

klacht betreft afhandeling miss etam

Heb diverse artikelen besteld die ik achteraf zou betalen. Heb 80% retour gestuurd. Direct daarna zijn wij 4,5 week op vakantie gegaan. Toen ik terug kwam zag ik de email dat ik te laat was met betalen. Heb toen direct Miss Etam klantenservice gebeld. De informatie was overgedragen naar Focom. Deze gelijk gebeld, moest € 40,00 administratiekosten betalen en binnen 1 week betalen. Dit inderdaad gedaan. Ik vond het wel belachelijk omdat ik nooit een factuur voor het juiste bedrag had ontvangen. Maar klantenservice Miss Etam liet mij weten dat dit in de algemene voorwaarde zou staan.
Na 3 weken word ik door Lindorff Incasso gebeld. Het bedrag zou niet ontvangen zijn en wanneer ik het bedrag zou betalen. Ik heb direct gezegd dat dit bedrag wel betaald was. Diverse keren nog telefonisch contact gehad hierover. En uiteindelijk was het afgerond. Nog geen week later kreeg ik een brief van Lindorff Incasso dat het bedrag nog steeds op zou staan. Het bedrag wat in de brief vermeld stond, kwam niet overeen met het bedrag wat het moest zijn. Ik heb hierover een klachtmail geschreven naar Miss Etam, Focom en Lindorff Incasso. Tot op heden niets gehoord. Het ergste van alles vind ik dat ik als consument mijn consequenties neem voor de te late betaling (ondanks afwezigheidsmeldingen van email waarin vermeld stond wanneer ik weer terug was). Maar dat deze organisaties niet hun verantwoordelijkheden nemen van hun nalatigheden. Waar staat de consument in deze situatie?????

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
P Driessen
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Zeer slecht!! Ik raad echt af hier te bestellen. Nadat ze volgens eigen zeggen meerdere malen herinnneringen gestuurd hebben (nooit ontvangen, emailadres blijkt niet correct) incasso bureau op mijn dak. Netjes betaald, bedrag en de boete krijg vervolgens brieven dat incassoproedure in word getrokken maar dat ze het oorspronkelijke bedrag nooit hebben ontvangen. Mails slaan nergens op, klantenservice luistert niet en stuurt ook nog eens een niet al te aardige mail die voor intern bedoeld was perongeluk naar mij. Nooit meer!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
haydee
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

ik ben helemaal blij met miss etam
in de zaak kan je op je gemak kleding passen geen korte deuren of gordijntjes dames (meestal leeftijdgenoten) die mij assisteren en van hulp voorzien je voelt je thuis bij miss etam

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jackie
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb enkele malen kleding besteld bij Miss. Etam. Zo ook afgelopen week; 10 items. Twee ervan (een trui en een blouse) bleken te groot te zijn en dus meteen beide besteld in een maat kleiner. Deze zouden vandaag geleverd worden. Vanmorgen bleek de Track & Trace niet te werken. Miss. Etam gebeld en na lang wachten iemand aan de lijn. Zij beloofde DHL te gaan bellen en zou mij terug bellen. Na uren wachten heb ik zelf maar weer gebeld, nu was de wachttijd zeker een half uur. Bij toeval had ik dezelfde dame aan de lijn. Zij had mij een mail gestuurd, ja ja, niet dus. Afijn, zij vertelde dat DHL een onderzoek gaat starten en dat kan een week duren. Ik vertelde haar dat ik zaterdag met vakantie ga en dus geen behoefte meer heb aan de trui en blouse en graag mijn geld terug wil. Dat was uiteraard niet mogelijk. Flut service en geen enkel excuses. Officieel is Miss. Etam in gebreke aangezien hun website vermeld dat zij de volgende dag leveren. Ik als klant heb niets te maken met DHL, dat is het probleem van Miss. Etam, moeten ze niet zo'n bedrijf hun pakjes laten bezorgen. Geen idee waar of wanneer mijn pakje dus boven water komt. Ik bestel daar nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Henriette
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer zeer slecht. Op emails wordt niet gereageerd. Betaallinken werken niet. Je kan dus niet via de betaallink betalen. Herhaaldelijk mails gezonden om een rekeningnummer en kenmerk om handmatig over te boeken, geen reactie, geen reactie, geen reactie. Dan ineens brieven en aanmaningen van Lindorff omdat ik niet heb betaald, nee betalen lukte niet en krijg geen antwoord! Ik bestel echt NOOIT weer online bij Miss Etam. En door deze vreselijke ervaring bedenk ik me ook wel 2x voor ik weer bij de gewone zaak in de winkelstraat koopt. Wat een vreselijk slechte behandeling van je klanten.

Was deze beoordeling nuttig? 

teleurstellend!! op Juli 12, 2014

Alles,maar dan ook alles geprobeerd om in de sale te kopen via de website!
Met de optie achteraf betalen(kost 6.95)Bellen met de klantenservice,meer dan een uur in de wacht om vervolgens de volgende smoesjes te horen;Ligt aan uw laptop,andere browser installeren,betatalingsachterstand (waar en bij wie,hahaha)enz enz.
Om dan te zeggen;u kan via ons bestellen en meteen betalen!!!Wij internetbankieren niet!!!
Helemaal klaar met Etam online!!Wat een bende!

Reageer op deze review
jos
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ze gaan zo slecht om met de persoonsgegevens van de klanten.
Ik kreeg een deurwaardersbrief binnen met een E-mailadres van iemand anders die iets bij Miss Etam had gekocht.
Ik had nooit aanmaningen gehad en moest dit gaan betalen.
Nu bijna een maand later heb ik nog steeds NIETS van Miss Etam gehoord.
1 woord: schandalig

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Anita
Gemiddeld 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Ik kom vaak bij de outlet van miss etam en heb er al veel koopjes gehad. Over de kwaliteit die is goed...en mocht er iets stuk gaan ook al is het gedragen en gewassen ze hebben het netjes retour genomen en een nieuw shirt gegeven! En mocht het item wat je gekocht hebt binnen een maand afgeprijst worden en het hangt nog in de winkel dan krijg je het verschil retour! Dus goed je bon bewaren en opletten of het artikel afgeprijst is!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
ellen
Gemiddeld 
 
6.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
8.0

vandaag wilde ik een jasje terugbrengen. ik had het jasje 10 dagen geleden gekocht bij miss etam promiss oude gracht in utrecht.
het jasje werd niet teruggenomen. onvriendelijke dame. ik werk 5 dagen per week en ben altijd erg druk. was in de veronderstelling dat je iets 3 weken na aankoopdatum mag terugbrengen.
slechte service.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sven op Juni 19, 2013

Bij winkels (niet online) is ruilen of terugbrengen geen recht van de klant. Het is een gunst van de verkoper! Jammer dat je iets gekocht hebt in een winkel die niet de service heeft die je graag zou willen. Wel een beetje flauw om te klagen over iets wat je voor aankoop al kunt weten en de schuld dan ook nog bij de winkelier leggen.

Reageer op deze review
Marieke
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Goedenavond lezers,

Ik koop er wel eens kleren voor mijzelf. De kwaliteit is prima en de prijzen zijn redelijk. Wat ik ideaal vind is dat je zoveel keuze hebt.

In de Miss Etam Outlet vind je vaak leuke koopjes. Ik ben een tevreden klant. Bij deze dus een pluim!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Miss J
Gemiddeld 
 
7.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
10.0

Goedkoop maar de kwaliteit is klote! Ik vind de Miss Etam outlet kwaliteit vergelijkbaar met de producten die je op de markt koopt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Theodore
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

De kleding is van redelijk goede kwaliteit en de prijzen zijn zeker concurrerend te noemen. Altijd leuk om even binnen te lopen en de laatste mode items te bekijken. Ik wist niet dat Miss Etam ook een online outlet shop had. Leuk! Ik ga zeker kijken of er bij de Outlet nog leuke koopjes zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jolanda
Gemiddeld 
 
7.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Hallo,

Wat mij betreft krijgt de online shop een dikke tien! Ik koop al jaren bij hen en met de online shop wordt dat alleen maar meer. Goede actie!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.