Mister-Auto

www.mister-auto.nl
 
4.7 (70)
Mister-Auto bekijken ► Mister-Auto ervaringen lezen ▼

Over Mister-Auto

Koop goedkope auto-onderdelen Bij Mister-Auto koopt u online goedkoop auto-onderdelen. Mister-Auto is de specialist voor allerhande automaterialen en autoaccessoires. Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, Ford, Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Een verscheidenheid aan merken zoals Bosch, Hella, Purflux, Febi, en Continental en veel meer kunt u vinden op Mister-auto.nl. Bij Mister Auto koopt u uw auto-onderdelen tegen discountprijs online!

Mister-Auto ervaringen

Khalid over Mister-Auto: "Heb zeer goede ervaring met MA. Alleen zou men eerst goed moeten kijken of het juiste onderdeel zijn. Via Grossier en andere website die gevorderd zijn met juiste selecties weergaves. Aan de hand van dat artikelnummer kan men zoeken naar de juiste onderdelen. Het is en blijft risico vol waarin slage..."

Hans de Ruiter over Mister-Auto: "Ondanks alle negatieve reviews 2 achter schokbrekers besteld voor mijn Skoda. Besteld op 18-01-2017 en levering zou 21-01-2017 plaatsvinden (8,95 betaald). Via de mail keurig op de hoogte gehouden van de route van mijn bestelling en 's middags 21-01-2017 keurig via DHL bezorgd. ..."

Algemene informatie

Merken
  • Continental
  • Bosch
  • Purflux
  • Febi
  • Hella
Productgroepen
  • onderdelen
  • Auto-onderdelen
Levertijd
3 - 10 dagen
Verzendkosten
0
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Vooraf overmaken
Telefoonnummer
09003600360

70 reviews voor Mister-Auto

 
(10)
 
(9)
 
(10)
 
(18)
 
(23)
Gemiddeld 
 
4.7
 
5.6
 
3.7
 
3.2
 
6.3
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddeld 
 
6.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
7.0

krijg geen contact

slot bestel voor vw Touran voor zowel passagiersdeur achter als chauffeurs deur
tussendoor zien we dat misterauto zelf een ander merk er van maakt zonder overleg
sloten komen
slot chauffeurskant pas niet aansluitingen niet oke en er ontbreekt een gleuf voor de sleutel

als we dit slot opzoeken bij misterauto geeft hun pagina aan dat dit slot niet geschikt is maar toch is het verzonden.
telefonisch worden we alsmaar in de wacht gezet (meer dan 10 min) zonder dat er wotdt opgenomen op email ook geen reactie

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

2x Verkeerde levering afspraken niet nakomen

Verkeerde artikel geleverd na contact werd een nieuwe poging gedaan, wederom verkeerde artikel geleverd (de zelfde katalysator als de eerste zending) Wederom gebeld en de belofte gekregen dat er retourbonnen gemaakt zouden worden waarbij mister auto de verzendkosten voor hun rekening neemt, wat blijk als je wilt gaan printen (overigens maar 1 bon) dat de verzendkosten voor rekening van de klant komen en je bij terugbetaling geen restitutie krijgt van je verzendkosten van je bestelling, kortom je betaald (in mijn geval 3x vezendkosten) voor twee verkeerd geleverde onderdelen,zij maken de fouten en jij betaald de kosten. Retourzending worden niet door mij verzonden zolang er geen bevredigende oplossing wordt geboden, lees alle kosten voor Mister Auto en VOLLEDIGE terugbetaling van mijn kosten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.7
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Leverdatum

Materialen ok.
Levertijden:
Donderdags op tijd besteld.
Extra betaald zodat het vrijdags zou aankomen.
Is pas vrijdagavond vanuit Frankrijk verzonden.
Kan dus nooit op tijd aankomen.
Komt zelfs niet zaterdag maar maandag.
Beloven levertijden waarvan ze van te voren weten dat ze ze niet kunnen nakomen. Vorm van misleiding!
Bovendien moet je oppassen dat je niet 3€ extra betaald voor hun 'Zorgeloos kopen garantie'.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Slechte levering of wel geen

Niet geleverd. Komen voorwaarden niet na. Nemen niet hun verantwoording en uiteindelijk zoek je het maar uit

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Terugbetaling duurt lang (Pay Pal)

Ik heb een Bolk dynamo besteld en betaald via PayPal. Na een week (na info ) kreeg ik bericht dat de dynamo niet te leveren is en dat het geld teruggestort zal worden. Nu wacht ik een week en zie ik dat het bedrag bij PayPal "in behandeling" status staat. Maar dat blijft zo staan en het geld is niet tot mijn beschikking...... Moet wel erg lang wachten er op....

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op April 13, 2017

Beste heer Kersten,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.

Onze excuses voor het ongemak wegens deze vervelende situatie.

Zou u ons aub. uw bestelnummer kunnen doorgeven zodat wij dit voor u kunnen controleren?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

pbouwens op April 16, 2017

Door mister auto betaal ik nu alles aan internet bedrijven via PayPal.

Mvg Paul Bouwens

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

ben ik Belg?

afgelopen maandag bougiekabels en verdelerkap voor mijn auto besteld.
Spullen nog niet binnen, sterker nog.....ze zijn onderweg naar België...
Ik woon in Nederland hoor.....

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op April 13, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.

Zou u ons aub. uw bestelnummer kunnen doorgeven zodat wij dit voor u kunnen controleren?

Is het pakket ondertussen afgeleverd?

Aangezien ons magazijn in Frankrijk is, is de standaard route Frankrijk- Belgie -Nederland.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review

schokbrekers nog niet gelevert

31 jan 2017 schokbrekers besteld vandaag 9 febr 2017 nog niet ontvangen.
2 x gebeld nog geen oplossing aangeboden
schandalig lang wachten

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op April 13, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.

Onze excuses voor het ongemak.

Zou u ons aub. uw bestelnummer kunnen doorgeven zodat wij u een oplossing aanbieden?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Goede ervaring met misterAuto

Heb zeer goede ervaring met MA. Alleen zou men eerst goed moeten kijken of het juiste onderdeel zijn. Via Grossier en andere website die gevorderd zijn met juiste selecties weergaves. Aan de hand van dat artikelnummer kan men zoeken naar de juiste onderdelen. Het is en blijft risico vol waarin slagen van kans soms problemen met zich kan brengen. Maar vaak ook weer niet.

Klantenservice kan beter mbt technisch inzicht. Maar zijn erg vriendelijk.

Als iets kan wachten zou ik misterauto zeker aanraden. Is tot nu toe goedkoopste in NLD op vele onderdelelen maar niet alles.

Pluspunten: zeer voordelig en betrouwbaar.

Minpunten: duurt te lang met verzenden en klantenservice weinig technisch inzicht van automaterialen.


Verbeterpunt: bij bepaalde onderdelen stukje verhaaltje bijzetten wat men ook mee kan bestellen. Soms sta je bij de garage en ontbreekt iets bestelt eventjes snel via brezan. Daar kan men ook ff voordeliger uitkomen.


Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op April 13, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij MIster-Auto.

Ook voor uw uitgebreide feedback waarmee wij rekening houden.

Voor de zekerheid sturen wij u de autogegevens die wij van u nodig hebben om in de toekomst een passend onderdeel te bestellen.
Alleen op basis van deze gegevens heeft u de garantie dat het onderdeel geschikt is.
Dit zijn namelijk:
chassisnummer
kenteken
automerk, model en motortype
maand en bouwjaar van de toelating
eventueel motorcode

Betreffende de duur van een levering hebben wij altijd 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden nadat deze geplaatst wordt.
Vervolgens duurt het 24/48uur voordat de bestelling afgeleverd wordt, afhankelijk van de gekozen leverwijze, express of standaard.

Nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

prima levering

Ondanks alle negatieve reviews 2 achter schokbrekers besteld voor mijn Skoda. Besteld op 18-01-2017 en levering zou 21-01-2017 plaatsvinden (8,95 betaald). Via de mail keurig op de hoogte gehouden van de route van mijn bestelling en 's middags 21-01-2017 keurig via DHL bezorgd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Khalid op Januari 28, 2017

Hans,

Binnekort ga ik ook mijn schokbrekers voor vervangen. Alleen overweeg ik nog welke merk/variant. Kunt u aub uw ervaringen kwijt hier?

Reageer op deze review

schandelijk bedrijf

Band besteld 1/12/16 zou worden geleverd conform de site 3/12 mister-auto heeft voor de klant geen bekend e-mailadres
een contactformulier wanneer je je klacht kenbaar maakt van geen levering te hebben ontvangen en je krijgt alleen een automatisch gegenereerd antwoordt lief en onzijdig na de tweede keer van hetzelfde, daarna werkt het contactformulier op hun site niet meer en kun je geen antwoordt vragen, doordat je alleen je klacht met een contactformulier kunt bekend maken aan mister-auto heb je geen wettelijk bewijs van je klacht en met bellen loopt de prijs van bellen verder op dan de 60 cent zoals in de site is genoemd, klanten zijn niet meer dan vee, hun eigen tevredenheidsonderzoek blokkeren ze wanneer het te negatief voor hun wordt ingevuld. Het is nu 12 januari 2017 je hebt niet en wel betaald - oplichters

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

Beste heer Bouwens,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister- Auto.
Onze oprechte excuses voor dit grote ongemak!
Zou u ons aub. uw bestelnummer kunnen doorgeven?
Zodat wij aan de slag kunnen?
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

paul bouwens op Januari 27, 2017

bestel nr MA-20161201-165046-1409715 NL op de leveringssite staat in afwachting opvolging pakket
Alvast bedankt voor uw inspanning.

Mvg Paul Bouwens

Lia van Hoeyen op Maart 29, 2017

Ja, helemaal eens , met Paul Bouwens.... een schandelijk bedrijf en vooral die slecht Nederlands sprekende zichzelf service medewerker noemende gasten aan de telefoon om een vraag te beantwoorden. Idem met contactformulier standaard voorgeprogrammeerde antwoorden. Maar echt helpen is er niet bij.. De fout ligt nooit bij hen en terugbetalen is een lijdensweg.. Van mij krijgen ze nog niet 1 ster..... Bestel er niets meer, dan maar iets duurder mét service!

Antoniya op April 13, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij MIster-Auto.

Ook voor uw uitgebreide feedback waarmee wij rekening houden.

Voor de zekerheid sturen wij u de autogegevens die wij van u nodig hebben om in de toekomst een passend onderdeel te bestellen.
Alleen op basis van deze gegevens heeft u de garantie dat het onderdeel geschikt is.
Dit zijn namelijk:
chassisnummer
kenteken
automerk, model en motortype
maand en bouwjaar van de toelating
eventueel motorcode

Betreffende de duur van een levering hebben wij altijd 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden nadat deze geplaatst wordt.
Vervolgens duurt het 24/48uur voordat de bestelling afgeleverd wordt, afhankelijk van de gekozen leverwijze, express of standaard.

Nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

paul bouwens op April 14, 2017

Ik heb mij niet afgemeld ik heb de bestelnummers doorgegeven, wij zijn nu 4 maanden verder en mister-auto heeft geen terugbetaling gedaan, als ik de klacht aanhoudend meld wordt mijn inlog geblokkeerd.
Ik moet nu een afspraak gaan maken bij de politie om aangifte te doen van oplichting en fraude.

Paul Bouwens.

Reageer op deze review

Wat er allemaal bij 1 bestelling fout kan gaan

Ik heb tijdje geleden distributie set en wat andere onderdelen besteld.Eerst werd het naar een verkeerd adres verstuurd(in Duitsland),toen kwam een deel van de bestelling op het goede adres(6-7weken verder),echter zat het belangrijkste onderdeel(de distributie set) niet erbij.Ik weer bellen naar mister auto(inmiddels voor de 10de keer ofzo)blijken ze de distributie set die ik had besteld niet meer te kunnen leveren.Dus heb ik aangegeven dat ik niet blij was en dat ze een andere konden opsturen aangezien het hun fout was en om een terugkerende klant tevreden te houden.Toen heb ik maar via een andere site besteld en die was snel binnen,maar na al dat wachten had ik de pech dat me distributieketting te slap was geworden en me motor naar de klote was.Beetje eigen schuld dat ik op mister auto heb vertrouwd maar ik zat wel met 3000euro aan schade.Bedankt mister auto!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw feedback waarmee wij rekening houden.
Onze oprechte excuses voor het grote ongemak!
Zou u ons aub. het bestelnummer van uw laatste bestelling kunnen doorgeven?
Om naar een mogelijke oplossing te kijken.
In geval van een schade als gevolg van een defect door u bij ons besteld product, is er in principe een eventuele vergoeding mogelijk. In dit geval was de set uiteindelijk niet bij ons besteld, wat vervelend dat er zo een schade veroorzaakt is.
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

tevreden alles is netjes bezorgd

Prima, alles netjes bezorgt en op tijd.
Ik las wat mindere reviews , maar ik heb al vaker een bestelling gedaan en ben tevreden.

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Indien wij u verder van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

pbouwens op April 16, 2017

ik heb ook vaker een bestelling gedaan, die ging goed, maar nu zit ik 5 maanden te wachten op terugbetaling
ik kwam er achter dat andere internet bedrijven beter zijn de eerste keer kreeg ik verkeerde onderdelen voor een Peugeot binnen ondanks ik het juiste type nr heb opgegeven, ik wilde toen niet het traject in en heb de gloeibougies elders gekocht - voor mij 2 fouten op drie bestellingen en wanneer ik de reviews lees over verkeerd geleverde onderdelen dan zie ik dat de fout of geen fout maar gewoon schijt aan de klant is.
Het is gewoon een oplichtingsbedrijf.

Paul Bouwens.

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

tevreden

Ik heb een prima ervaring met het bestellen bij mister auto. Zeer snel geleverd en ook de betaling van het statiegeld binnen een week op mijn rekening. Had ook nog gratis verzending

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

este klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Zou u ons aub.het bestelnummer van uw laatste bestelling kunnen doorgeven zodat wij u een aanbieding doen?
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

snelle levertijd

Snelle levering en het klopte allemaal wat besteld was.
Ondanks de gemengde en veel slechte ervaringen van anderen
ben ik voor de eerst keer bestellen zeer tevreden.
Wel kwam de medewerker na een vraag gesteld te hebben een beetje ongeïnteresseerd over.
Maar uiteindelijk kreeg ik wel een duidelijk antwoord.
Ik zal zeker vaker bestellen bij deze leverancier.

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

Beste heer Kuppens,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Indien wij u in de toekomst van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
8.0

Lange levertijd

Jammer dat de levertijd zo lang op zich laat wachten dat kan vele malen sneller.
Ik heb ook wel eens dingen besteld boven een bepaald bedrag gratis verzending stond er bij zaten er toch nog verzend kosten op wel een beetje raar.
Maar voor de rest prima onderdelen geen klachten over de onderdelen krijg altijd de goede onderdelen geleverd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Antoniya op Januari 18, 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Wij houden rekening met uw feedback.
Nadat een bestelling geplaatst wordt, hebben wij volgens de standaard procedure 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden.
Vervolgens wordt de bestelling verzonden en de levertijd is van de door de klant gekozen levertijd afhankelijk.
Deze kan tussen 24-72uur duren.
Hierbij de informatie over de gratis levering:
http://www.mister-auto.nl/fl/garanties.html#unit-1
Indien u verdere vragen heeft, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Geslaagd

Lang getwijfeld , door de slechte reviews. Ja de logistiek kan beter maar door de reviews al uitgegaan van langere levertijd.
Had ook bericht gekregen dat het 4 oktober bezorgt zou worden, Echter geleverd op 30 september.
Juiste producten zijn geleverd, van gerenommeerde merken tegen een prijs die ik hier nergens kan vinden.
Service kan ik dus geen cijfers geven, heb ze niet hoeven te raadplegen.
Zal zeker vaker van Mister Auto gebruik gaan maken.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op Oktober 20, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op Oktober 20, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

bougie's

wilde een keer bougie's bestellen voor een toyota starlet
snel geleverd maar toen ik ze wilde vervangen bleek de maat van de bougie niet te klopppen.
flink balen want de dop van de ratel paste wel op de bougie maar kon m niet plaatsen want dan was gat te klein.
hoe kan zoiets fout gaan!!!!!!!! heb 't op kenteken gezoch. motor gegevens 1.3 enzov klopte allemaal.
slordig dat je dan zoiets geleverd krijgt.
wel moet ik er bij zeggen dat ze je wel netjes de verzendkosten vergoeden, maar had liever na een keer het juiste product ontvangen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. Bij het zoeken op kenteken komt u uit bij een productie-lijn. Tijdens de productie van een voertuig kunnen verschillende onderdelen gemonteerd zijn. De informatie bij de onderdelen dient gecontroleerd te worden. Mocht u in de toekomst twijfelen over de geschiktheid van een onderdeel dan kunt u onze gekwalificieerde klantendient kosteloos om advies vragen vanuit uw account.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.


Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. Bij het zoeken op kenteken komt u uit bij een productie-lijn. Tijdens de productie van een voertuig kunnen verschillende onderdelen gemonteerd zijn. De informatie bij de onderdelen dient gecontroleerd te worden. Mocht u in de toekomst twijfelen over de geschiktheid van een onderdeel dan kunt u onze gekwalificieerde klantendient kosteloos om advies vragen vanuit uw account.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.


Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Schandalig

bestel ik iets op deze website. Ik voer zoals gevraagd het mark, type en model in.

Wanneer het onderdeel geleverd wordt merkt blijkt dit helemaal niet het onderdeel te zijn dat mijn wagen nodig heeft.
Ik kijk dit na en inderdaad, de Oem nummers die we website kloppen niet.
Ze leiden je dus al het ware om de tuin om een onderdeel te kopen dat niet eens op je wagen past.

wanneer je hen hierover aanspreekt krijg je te horen dat je dit maar moet constateren binnen een termijn van 15-30 dagen. Zij bepalen de tijd die je mag gebruiken om Hun fouten te ontdekken.
Als je hen dan wijst op het recht dat je mag afzeggen van een verkoop binnen een termijn van 2 jaar omdat je hierdoor iets hebt gekocht onder valse voorwaarden. weigeren ze medewerking.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. In de wet is vastgelegd dat producten bestelt op internet binnen 14 dagen zonder opgave van rede geretourneerd kunnen worden. Wij houden ons aan deze wet en dit staat tevens in onze voorwaarden op de website vermeld. Indien u niet tevreden bent dan adviseren wij u nogmaals met onze klantendienst contact op te nemen.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. In de wet is vastgelegd dat producten bestelt op internet binnen 14 dagen zonder opgave van rede geretourneerd kunnen worden. Wij houden ons aan deze wet en dit staat tevens in onze voorwaarden op de website vermeld. Indien u niet tevreden bent dan adviseren wij u nogmaals met onze klantendienst contact op te nemen.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. In de wet is vastgelegd dat producten bestelt op internet binnen 14 dagen zonder opgave van rede geretourneerd kunnen worden. Wij houden ons aan deze wet en dit staat tevens in onze voorwaarden op de website vermeld. Indien u niet tevreden bent dan adviseren wij u nogmaals met onze klantendienst contact op te nemen.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
10.0

OP VOORRAAD

Remblokken besteld, zouden OP VOORRAAD zijn.
Die liggen dus niet bij Mister-Auto in het magazijn maar komen uit het buitenland, Is niet erg maar zeg dat dan gewoon.
NOEM HET DIRECT LEVERBAAR maar zeg niet OP VOORRAAD.
Besteld woensdag 3 augustus, verwachte aflevering dinsdag 9 augustus. Oké wat mij betreft.
Bezorgdienst DHL is volgens hun website zaterdag en zondag gesloten. Wat schets mijn verbazing zaterdagmorgen 6 augustus werd er afgeleverd. Perfect natuurlijk maar in de communicatie tussen alle partijen schort er wel het een en ander. Voor hetzelfde geld ben ik niet thuis. Hou rekening met wat extra levertijd.
HET ARTIKEL ZELF IS UITSTEKEND EN DE PRIJS OOK..


Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.


In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

levring laat

Onderdeel zou op 21 juli (18 juli verstuurd). Het is nu 25 juli, regelmatig bij DHL via de door Mister Auto gestuurde link gekeken.
DHL heeft geen pakket ontvangen. Nog een reactie via de mail gekregen van Mister Auto.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u het pakket niet ontvangen heeft. U kunt kosteloos contact met onze klantendienst opnemen vanuit uw account. Onze gekwalificeerde klantendienst zit klaar om uw vragen te beantwoorden.


Wij zij in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u het pakket niet ontvangen heeft. U kunt kosteloos contact met onze klantendienst opnemen vanuit uw account. Onze gekwalificeerde klantendienst zit klaar om uw vragen te beantwoorden.


Wij zij in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op September 08, 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u het pakket niet ontvangen heeft. U kunt kosteloos contact met onze klantendienst opnemen vanuit uw account. Onze gekwalificeerde klantendienst zit klaar om uw vragen te beantwoorden.


Wij zij in afwachting van uw bericht.



Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Zeer slechte organisatie

Per abuis nogmaals een bestelling geplaatst bij deze website. De eerste en laatste keer was 3 jaar geleden.
De levering ging niet conform hun belofte op de website. Vandaag besteld morgen verzonden.
Mooi niet. Ik heb de 12e besteld en de verwachte leveringsdag schijnt nu de 18e te zijn. Ik heb de bestelling echter dringend nodig omdat ik de 15e een afspraak heb met een monteur om die onderdelen te plaatsen.
Gaat nu dus mooi niet door. Dus na 3 jaar nog steeds geen verbetering.

Bovendien is schriftelijk contact niet mogelijk. Je kunt niet eens een vraag stellen. Bellen via een dure lijn is echter wel mogelijk.

Ronduit slechte website!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op Augustus 05, 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie .


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij adviseren u kosteloos contact met onze klantendienst op te nemen vanuit uw account. Wij bieden een gratis e-mail service aan. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven, dan komt u in aanmerking voor een compensatie.


Wij zien uw reactie graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
4.0

24h levering in 5 dagen

Hallo,
ik besteld altijd met plezier bij mister-auto.
Tot ik van de week een spoed bestelling hebt gedaan 22-6 heb ik een onderedeel bestel is op voorraad om 19:45h besteld heb er haast mee dus 24 uur express bestelling gedaan mag wat kosten maar dan heb je het de volgende dag,Toch.
23-6 niets gezien 24-6 zie DHL voorbijkomen maarstopt niet.
Ben gaan bellen,nu blijkt het vandaag verstuurt te zijn en verwacgten ze het maandag bij mij.
Standaard levering is sneller. en waar om betaal je voor 24h levering las het 5 dagen duurt.
Volgende keer ander bedrijf proberen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op Juli 08, 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven dan adviseren wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt onze klantendienst kosteloos bereiken vanuit uw account. Onze medewerkers kunnen u eventueel een compensatie aanbieden. Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Pieter,Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op Juli 08, 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven dan adviseren wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt onze klantendienst kosteloos bereiken vanuit uw account. Onze medewerkers kunnen u eventueel een compensatie aanbieden. Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op Juli 08, 2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven dan adviseren wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt onze klantendienst kosteloos bereiken vanuit uw account. Onze medewerkers kunnen u eventueel een compensatie aanbieden. Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter op Juli 08, 2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven dan adviseren wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt onze klantendienst kosteloos bereiken vanuit uw account. Onze medewerkers kunnen u eventueel een compensatie aanbieden. Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op Juli 08, 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven dan adviseren wij u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt onze klantendienst kosteloos bereiken vanuit uw account. Onze medewerkers kunnen u eventueel een compensatie aanbieden. Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
7.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Dramatische klantenservice

Onlangs vier banden besteld bij Mister-Auto. Na montage bleken er drie banden met een hoogteslag, ofwel onrond. Deze banden blijken niet te balanceren. Na melding via de website van Mister Auto, na 4 x bellen met een kostbaar 0900 nummer, na 4 documenten gemaild te hebben (notabene op verzoek van Mister-Auto zelf), en na zeven (!) weken wachten en € 125,- armer wegens herhaald balanceren en wielen en banden wisselen ben ik nog altijd geen stap verder. Mister-Auto heeft het tot een ware kunst verheven klanten met een klacht onnoemlijk veel geduld op te laten brengen middels tal van uitvluchten. Maar eenvoudigweg een fout herstellen is er niet bij. Tip: niets bestellen, er zijn zoveel andere webshops voor auto-onderdelen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter, Het Team Mister-Auto op Juni 08, 2016

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

Uiteraard zijn wij bereid om u voor deze misgang van zaken te compenseren. We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen. Dat mag zowel telefonisch, ook aan het lokale tarief (het juiste telefoonnummer vindt u terug op het factuur vermeld staan) of via het betreffende contactformulier. U mag dit als een alleenstaand geval beschouwen. Onze welgemeende excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met zeer vriendelijke groet,
Het Team Mister Auto

RudolphJ op Juli 01, 2016

Inmiddels bijna 3 weken verder. Vanuit Frankrijk van Mister-Auto een claimsticker per post (!) ontvangen, en vervolgens hoor ik niets meer. Zou niet weten wat ik met die stickers moet doen, en Mister-Auto reageert niet meer. Wat een drama, dat zoiets nog bestaat vandaag de dag.

RudolphJ op Juli 01, 2016

Dank voor je reactie Pieter; we hebben elkaar al een paar keer aan de lijn gehad de afgelopen maanden. Tot nu toe heb ik alle acties ondernomen die jullie van mij verwachtten. Dus heb ik op jullie verzoek al eerder deze week melding gemaakt bij de klantenservice via mijn account op Mister-Auto.nl dat ik die claimstickers per post uit Frankrijk heb ontvangen. Daarop krijg ik geen reactie, en als ik dan nu lees "We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen" dan denk ik: dat heb ik toch eerder deze week al gedaan? En zo sleept dit probleem zich al maanden voort..... Mijn vertrouwen in Mister-Auto is daarmee inmiddels tot een absoluut dieptepunt gezakt.

RudolphJ op Juli 01, 2016

En inmiddels opnieuw een maand verstreken, zonder enig zicht op een oplossing of enige vooruitgang in dit voortslepende probleem. Mister-Auto laat zich wel kennen hoor!

wim op Juli 01, 2016

kom op mister auto, ik wilde bij jullie een complete remmenset bestellen voor een Mercedes e200 incl remklauwen maar als deze problemen niet opgelost worden ga ik gewoon weer naar Brezan automaterialen.

RudolphJ op Juli 08, 2016

Het is anno 2016 niet voor te stellen, maar Mister-Auto laat het volledig afweten. Mijn bandenprobleem sleept zich al ruim 3 maanden voort, maar Mister-Auto laat niets meer van zich horen en is op het betaalde tel.nr. 0900-3400010 überhaupt niet meer bereikbaar ("dit nummer is niet in gebruik"). Werkelijk een onvoorstelbaar drama, dat Mister-Auto!

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Verkeerd geleverd onderdeel mag alleen retour op mijn kosten!

Mister-Auto heeft een verkeerd onderdeel geleverd en ik kan het onderdeel retourneren, maar ALLEEN als ik op voorhand accepteer dat IK de kosten voor retourzending op mij neem, dat is niet zoals het hoort. Mister-Auto verstopt zich verder achter haar voorwaarden en is niet van zins dit op een nette manier op te lossen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Dimitar op Mei 17, 2016

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij waarderen uw commentaren, omdat wij daarmee in de gelegenheid gesteld worden om u als klant adequaat tegemoet te komen. Om u een passende oplossing te kunnen voorstellen, verzoeken wij u vriendelijk om uw bestelnummer op te geven.

Met vriendelijke groet,

Dimitar Tanchev
Klantenservice
vertegenwoordiger

Lucas Unger op Mei 17, 2016

Dankjewel Dimitar, mijn bestelnummer is MA-20160420-170829-513850NL

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mister-auto 3 euro zorgeloos kopen

Bestelling geplaatst bij Mister-Auto. Na het afrekenen zag ik de factuur waarop stond dat er 3 euro extra was berekend voor "zorgeloos kopen". Dit zag ik pas nadat ik het had afgerekend en had dit nooit gedaan als het van tevoren zichtbaar was geweest. Zo wordt je erin geluisd voor 3 euro extra. Op hun site kun je er niets over terugvinden. Men zij gewaarschuwd! Ik koop niks meer bij Mister-Auto!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pieter op April 13, 2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. De Zorgeloos Kopen Garantie is optioneel. Met deze verzekering kunnen onderdelen kosteloos geretourneerd worden. De Zorgeloos Kopen Garantie kan tot het moment van verzending geannuleerd en terugbetaald worden. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben en u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Gerwin op Juli 01, 2016

Wallie,

Ik heb vorige week een product terug gestuurd (bleek het verkeerde besteld te hebben), maar ik heb het gewoon kosteloos terug kunnen sturen hoor. Ik had ook de optie zorgeloos kopen genomen.

Ik wacht alleen al vanaf maandag tot er bij mijn retouren komt te staan dat zij het pakket ontvangen hebben. Volgens DHL is het pakket afgelopen maandag al afgeleverd.

Wallie op Juli 01, 2016

Nietsvermoedend onderdeel besteld uit de serie voor mijn auto geselecteerde producten. Onderdeel bleek niet te passen. Achteraf had zag ik dat de afmetingen erbij stonden. Ook de 3 euro betaald voor zorgeloos kopen, maar bij retourneren blijkt dit geen enkel verschil te maken, ik kon nergens ontdekken dat ik enig voordeel had voor deze betaalde optie. Retour kosten waren zo hoog dat ik dit maar niet gedaan heb. Op de site is verder ook niets te vinden over wat zorgeloos kopen inhoudt.
Komt niet eerlijk over.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.