BK Leder reviews & ervaringen

www.bkleder.nl
 
7.2 (60)
BK Leder

60 BK Leder reviews

 
(28)
 
(15)
 
(4)
 
(3)
 
(12)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
4 resultaten - getoond 1 - 4
Volgorde

Top service

Beoordeling 
 
6.5

Binnen twee dagen me jas binnen! Super blij

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Extreem slechte service

Beoordeling 
 
5.0

Bij aflevering van mijn bestelde leren jassen bleek er eentje onder de krassen te zitten. Deze jas heb ik toen retour gestuurd met duidelijke vermelding dat ik mijn verzendkosten, welke ik moest maken om deze (defecte) jas terug te sturen, vergoed wilde krijgen. Dit is overigens ook wettelijk bepaald bij producten met gebreken.

Na een tijd kreeg ik het aankoopsbedrag teruggestort. Hier zaten de verzendkosten niet bij. Na diverse mails te hebben verstuurd heb ik nooit één reactie terug mogen ontvangen.

Op een gegeven moment heb ik telefonisch contact gezocht met dit bedrijf en hun verzocht mijn verzendkosten te vergoeden. Ik heb zelden zo'n vreemd telefoongesprek meegemaakt. De (buitenlandse) medewerker aan de telefoon was voor geen meter te verstaan. Hij praatte dwars door mij heen. Ik verstond er bijna niets van. Hij deelde mee dat zij geen schuld hadden en dat ik blij mocht wezen dat ze het aankoopsbedrag retour hadden gestort. Er was immers geen bewijs dat de krassen er al op zaten toen ze het pakket mijn kant op stuurden, werd mij verteld. Bij hoog en laag werd er ontkent dat er al krassen opzaten. Alsof ik dat zelf heb gedaan?! De €6,95 verzendkosten welke ik betaald heb daar kon ik naar fluiten! Terwijl ik een gebrekkig product had gekregen!! De krassen waren overduidelijk te zien en zaten overal. Ik vind het bizar dat desondanks de jas toch opgestuurd is.
Tot op heden niets meer van ze vernomen ondanks de waarschuwing dat ik een slechte recensie over ze kan schrijven. Bij deze voel ik mijzelf genoodzaakt.

1) Correspondentie met dit bedrijf bestaat niet. Ze negeren je.
2) Ze sturen gebrekkige producten ondanks dat er kennis was van de gebreken.
3) Je kan fluiten naar je verzendkosten als er wat aan het product mankeert.
4) Medewerker aan de telefoon is slecht te verstaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat je klanten met een taalgebrek te woord staat. Hier krijg je o.a. misverstanden door en dit is best irritant.

Ik raad dit bedrijf niemand aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bkleder op 06 Januari 2018

Beste Meneer Dekker,

Allereerst vervelend om te horen dat u een jas met krassen heeft ontvangen en deze daarom retour heeft gestuurd. Echter is deze (en worden alle jassen / producten) uitgebreid nagekeken alvorens het verstuurd wordt. Daar is inderdaad geconstateerd dat er geen krassen op zaten, anders wordt deze natuurlijk niet verstuurd.

Wat ik begrepen heb, via het retourformulier en het telefoontje, is dat u de verzendkosten vergoed wilt hebben omdat u vind dat de jas er niet correct uitziet.

Ik zal het volgende aan u uitleggen:

U heeft 2 jassen besteld, waarvan beide jassen goed zijn, maar waarvan u er 1 jas niet uit vind zien in verband met de krassen die u heeft opgemerkt. Toch heeft u besloten om beide jassen retour te sturen.
Allebei de jassen zaten in een en dezelfde doos. Omdat er 1 jas wel 'goed' is en de andere jas door u is opgemerkt met krassen, maar u de 'goede' jas toch niet wilt hebben, zou u daar sowieso retourkosten voor hebben gemaakt.
En omdat alle twee de jassen in dezelfde doos zaten en u deze ook zo heeft terug gestuurd, kunnen wij de retourkosten niet vergoeden, omdat er ook een 'goede' jas bij heeft gezeten.

Als u in het telefoongesprek had aangegeven dat u de jas met krassen, die zijn opgemerkt door u, wilde omruilen voor een andere jas zonder krassen (die ook zonder krassen naar u was verstuurd), dan hadden wij het kosteloos voor u om kunnen ruilen. Maar in plaats daarvan heeft u besloten om het al op te sturen met verzendkosten, waardoor deze kosten al zijn gemaakt door u.

Iedereen kan en mag natuurlijk zijn mening hebben, maar in dit geval zijn en blijven de retourkosten voor u.

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
6.3

De bestelde jas was te groot, daarom geretourneerd met het verzoek geld terug te storten. Inmiddels zijn er al 11 dagen verstreken en hebben we het geld nog niet retour. Medewerker aan de telefoon is ook niet echt duidelijk. Slechte service!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Alexandro op 15 December 2017

Retour formulier

Ook kunt u contact met ons opnemen via info@bkleder.nl, in de email kunt u aangeven waarom u de jas wilt retourneren.

Wij streven ernaar uw retourverzoek binnen 3 dagen te behandelen.

Wij zullen na behandeling vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde is ontvangen.

Bij verdere vragen kunt u telefonisch contact opnemen via 036 525 90 89 tijdens openingstijden.
10 werkdagen is twee weken

Reageer op deze review

Geen aanrader

Beoordeling 
 
5.3

Ik had een jas besteld waarbij op de afbeelding een bontkraag wordt afgebeeld en dit ook staat vermeld als titel. Toen ik de jas thuis had gekregen was het bijgeleverde bont nep.
Ik heb hier 3-4 weken geleden een mail over gestuurd en heb nog niks van ze gehoord..
Ik zal hier niet nog eens bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
4 resultaten - getoond 1 - 4

Wij zijn benieuwd naar jouw BK Leder ervaring

B.K. Leder is een leder speciaalzaak gevestigd aan de Zadelmakerstraat 1-3 in ’t hart van Almere. BK Leder is gespecialiseerd in lederen producten, onder andere leren jassen, rokken, broeken, blazers, jassen met bontkraag en meer. B.K. leder heeft een eigen atelier voor al uw reparaties van elk soort leer. B.K. leder verkoopt tevens een hele reeks onderhoudsproducten.

Wat is uw ervaring met BK Leder? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BK Leder hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BK Leder reviews lezen.

Telefoonnummer: 036 5348410

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis
Levertijd
Direct na ontvangen betaling
Productgroepen
  • jassen
  • leer kleding
  • winterjas
  • dames winterjassen
  • heren winterjassen
  • winterkleding
Merken
  • Airforce
  • Woolrich
  • Parajumpers
  • Nickelson
  • armani
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Overschrijven