Bonprix reviews & ervaringen

www.bonprix.nl
 
3.2 (228)
Bonprix reviews

228 Bonprix reviews

 
(13)
 
(11)
 
(24)
 
(49)
 
(150)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
224 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Toch positief ervaren

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb een sportbadpak besteld op 25 mei jl. Voor het eerst bij bonprix en aangevinkt dat ik achteraf wens te betalen. Toen ik later alle reviews las, dacht ik OMG wat een boel slechte ervaringen en kreeg ik spijt. Echter, kreeg snel bericht en mail met track en trace. Mijn pakket is de 27e mei al bij mij bezorgd. Tevreden over badpak en heb gister gelijk nota voldaan en vandaag mail gehad dat ze de betaling binnen hebben. Ik kan dus zeggen dat ik het snel, netjes en prima verzorgd vond. Voor mij een goede ervaring.

Ik lees hieronder dus weer slechte reviews en realiseer me dat ik dus onwijs geluk heb gehad.

IH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super

Beoordeling 
 
10.0

Alles was perfect ?

Antwoord klantenservice

Fijn om te horen, N,za! Graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zwangerschapsparka snel kapot

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb zwangerschapsparka met Art.nr 91682681 besteld bij bonprix. Nu is na een half jaar gebruik de rits kapot. Bonprix geeft helaas niet thuis wat betreft garantie, maar ik denk dat een jas langer dan een half jaar mee hoort te gaan.

Enige wat me aangeboden is, is 10% korting en gratis verzending.

Ik ben al jaren goede klant en ben niet blij met deze afhandeling.

Voor andere potentiële klanten. Bonprix heeft een hoop producten, maar verwacht geen service of garantie. Mij zijn ze kwijt als klant en ik zal proberen anderen te waarschuwen voor dit bedrijf.

Gr Sanne

Antwoord klantenservice

Beste Sanne, we begrijpen dat dit een vervelende situatie is. De garantietermijn bedraagt zes maanden. We hebben je toch een handreiking willen doen in de vorm van een korting. Als je hiervan gebruik wenst e maken kun je het best een e-mail sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Leven jullie nog???

Beoordeling 
 
8.5

Waar zijn jullie? Ik heb volgens jullie meerdere rekeningen openstaan ???? VREEMD, want ik heb altijd alles betaald. Die van het incasso bureau komen??? Bij googlen is het bureau failliet !!!!! Graag dit oplossen

Antwoord klantenservice

Hoi Amilia, we kunnen ons voorstellen dat je schrikt van dergelijke aanmaningen. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? We helpen je hiermee dan graag verder. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Anna op 08 Januari 2020

Ik heb precies hetzelfde! Betaal altijd alles netjes vooraf en nu zou ik ineens betaal achterstand hebben. Heel erg vreemd. Mail adres is onbereikbaar.

Reageer op deze review

Constant aan het lijntje gehouden

Beoordeling 
 
4.3

Ik ben als sinds september bezig om een x bedrag terug te krijgen meerderen telefoontjes brieven mailtjes gestuurd en nog niks ontvangen en wordt zeer slecht geholpen en ieder keer aan het lijntje worden gehouden

Antwoord klantenservice

Beste Branco, het spijt ons te horen dat u op een terugbetaling wacht. Graag zoeken we met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

chantal op 20 Mei 2019

Heeft u uiteindelijk wel het bedrag terug gekregen?

Reageer op deze review

slechte levering

Beoordeling 
 
9.0

Twee broeken en trui besteld en betaald pas na bestelling bleek dat er op de trui een levertijd van 3 weken zit en dat de broeken zonder tegenbericht niet na 48 uur maar 4 werkdagen geleverd worden. Echt slecht

Antwoord klantenservice

Beste ruizendaal, onze excuses voor de vertraging. Naleveringen worden binnen drie weken verzonden. Wat de overige artikelen betreft zien we graag na wat er gebeurd is. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Artikelen goed maar altijd vertraagd

Beoordeling 
 
10.0

Ik koop vaak bij Bonprix. Op de site staat levering binnen 48 uur. Echter ontvang ik bij elke bestelling een mail dat mijn zending vertraagd is. Bonprix houd de klant dus voor de gek. Wees gewoon eerlijk over de verwachte levertermijn!

Antwoord klantenservice

Beste Linda, onze excuses voor de vertraging. De 48-uurs levering is exclusief weekenden en feestdagen. Het team van bonprix

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

super goed!

Beoordeling 
 
10.0

Super mooie bikini besteld! Erg goede service. Zodra je iets wilt ruilen krijg je het nieuwe product al toegezonden zonder enige kosten! Inplaats van dat je het product moet retouren en geld moet voorschieten en je vervolgens 2 weken moet wachten voordat je het bedrag weer op je rekening hebt.
Zodra je het nieuwe product in huis hebt kan je de oude retour sturen ook zonder kosten! Want als je een deel retour stuurt kost het geen retour kosten.
Ik zou hier zeker nog een keer bestellen! paar x aan de telefoon gehangen en altijd netjes geholpen!

Antwoord klantenservice

Beste Ashley, bedankt voor deze positieve review, graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Zeer ontevreden

Beoordeling 
 
10.0

Zo dacht ik erover toen ik alle reviews gelezen had. Toch heb ik besteld. Na het eerste pakket, dat helemaal naar wens was, direct een tweede pakket besteld. Loepzuivere levering, goede kwaliteit.
Natuurlijk kan er wel eens wat mis gaan, maar te kleine maten hoef je niet te bestellen als je even de tijd neemt om 'jouw' maat te vinden. Alles paste dus.
En dan de prijs. Ik begon mijn zoektocht op internet met broeken. Hoe meer gaten er in zaten, hoe duurder de broek :-)
Voor de prijs van één zo'n gaten broek heb ik nu vier broeken en shirts van goede kwaliteit. Mochten er na het wassen gaten invallen dan kan ik ze dus vier maal duurder verkopen.

Antwoord klantenservice

Hoi Henk, bedankt voor de fijne review. We zijn blij te horen dat de bestellingen naar wens zijn! Groetjes, het team van bonprix

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

prima zaak!

Beoordeling 
 
10.0

er staat al een rectificatie van mij, ik had po de enen ingevuld maar het moesten tienen zijn,
maar het verhaal zie ik niet meer.
ik ben al tijden tot volle tevredenheid klant bij Bon Prix.
Ook de dames aan de telefoon zijn heel attent en hulpvaardig en spreken prima Nederlands.
Ik had een paar weken geleden weer een bestelling waarvan ook weer wat retour moest.
er zat een leuke trui bij, die ik gepast had, en dus gehouden.
Toen ik hem vorige week aan wilde doen, zag ik een heel klein gaatje in het voorpand, van één steek
die niet gepakt had. De originele verpakking had ik niet meer,
Ik heb toe gebeld en die mevrouw was heel aardig en behulpzaam.
Het was absoluut geen probleem zei ze, ik moest de trui in de plastic zak doen, de retoursticker
erop plakken. En zij zou voor mij de Post.nl regelen en de nieuwe trui gelijk opsturen.
2 dagen later, precies op de afgesproken tijd kwam de trui aan en de andere namen ze gelijk mee terug.
Zij zei ook dat ik een rekening zou krijgen, maar die moest ik als niet gestuurd beschouwen.
Bovendien krijg ik altijd keurig na een paar dagen het bedrag van de retouren op mijn rekening gestort.
Ik heb nog nooit narigheid gehad en ben erg tevreden, ook over de kwaliteit van de kleding
Daar ik aan huis gebonden ben maak ik best veel gebruik van Bon Prix en heb echt geen klachten .
En ik vind het helemaal niet relevant of die dames nu buitenlands zijn of niet.
vriendelijke groeten, Mevr. de Waal-Elbers.

Antwoord klantenservice

Mevr. de Waal-Elbers, we zijn blij met uw ervaring. Dit moedigt ons aan om een goede service te leveren. Dankuwel voor het compliment. Het team van bonprix.

CW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

rectificatie

Beoordeling 
 
10.0

rectificatie: zie tot mijn schrik dat ik allemaal enen heb gegeven, maar dat moesten tienen zijn!!!!

sorry sorry, bij deze hopelijk nog te herstellen!!!

mevr.de Waal-Elbers.

Antwoord klantenservice

Dankuwel voor de cijfers. Wat een compliment! Het team van bonprix.

CW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

positief

Beoordeling 
 
10.0

Bestel al jaren bij bonprix en kan me niet vinden in de negatieve reviews. Altijd op tijd bezorgd, mooit hoeven retouneren omdat alles past en is als ik verwacht. Makkelijk achteraf betalen. En nee ik werk er niet!

Antwoord klantenservice

Bedankt Emily voor het delen van je positieve ervaringen. Ik wens je nog veel shop-plezier bij bonprix en inderdaad.... ik kan bevestigen dat je niet bij ons werkt ;)

Het team van bonprix

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

goede webshop

Beoordeling 
 
10.0

Leuke betaalbare kleding. Lees alleen maar slechte ervaringen hier. Ik heb altijd alles netjes op tijd gehad en nooit problemen gehad met betalingen.
De kleding en schoenen die ik had besteld waren prima nooit iets retour gestuurd.
Fijne webshop zal er zeker vaker bestellen.
Ik heb alleen 1 vraagje, hoe kan ik een revieuw doen op de website over de kleding die ik koop.

Antwoord klantenservice

Beste Sana, U kunt een review schrijven via onze website rechts onder het gekozen artikel. U klikt op "schrijf een review". Het team van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichtersbende daar

Beoordeling 
 
4.5

Wat een oplichters zeg. Afspraken niet mee te maken, raken alles kwijt en proberen ook nog geld van je af te troggelen via incassoburo EOS.
Van de zomer een bikinie besteld die na een keer zwemmen in me vakantie kapot was. Via twitter kenbaar gemaakt en afgesproken dat ik deze retour zou sturen zonder te betalen. Ze zijn deze kwijtgeraakt en toen kwam aanmaning na aanmaning. Steeds weer bellen en steeds werd er beloofd dat het opgelost werd. Later via twitter en mail contact maar tot op heden wil het boevengilde geld ontvangen van het kapotte niemendalletje. Sterker nog ze hebben wel de verkoop prijs nu in mindering gebracht maar zijn de extra kosten vergeten. Die gaan we natuurlijk ook niet betalen he boefjes.
Ik zou als ik u was nooit maar dan ook NOOIT bestellen bij dit bedrijf. Sinds ze reclame maken is het een rommel werd zelfs door een telefoniste gezegd! Bonprix is een goed voorbeeld hoe het op een klantenservice niet moet.sterker nog ze kunnen de afdeling beter de afdeling NAAI UW KLANTEN noemen

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

In tegenstelling tot de negatieve ervaringen, is die van ons positief. Ik heb al heel vaak besteld en retour gestuurd bij Bonprix. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het correct, netjes en snel wordt afgehandeld. De levering is op dezelfde dag als wordt beloofd en mijn retourzendingen worden ook altijd snel en correct afgehandeld. Wij vinden de kleding leuk en de modellen zijn ook fijn. De prijs- kwaliteit vinden wij super! Ik blijf bestellen bij Bonprix :-)

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

EAJ op 30 Juni 2014

Jij werkt zeker bij bonprix.

Aniek op 30 Juni 2014

Tot nu toe verloopt alles prima. Een positieve ervaring mag ook verteld worden. Is weer eens wat anders dan geklaag. Als iets niet goed is, klagen mensen steen en been en als het wel goed gaat, hoor je veel minder mensen hierover. En als je dan je positieve ervaring vertelt, krijg je weer zo'n cynische reactie. Jammer hoor.

Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.0

Al jaren klant bij Bonprix. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Leuke kleding, binnen 48 uur in huis. 1x niet tevreden met de geleverde kleding, werd gelijk opgepakt door Bonprix. Zal hier nog vaak gaan bestellen.

Antwoord klantenservice

Beste Daphne, bedankt voor het delen van je ervaring. Dat doet ons goed. We zien je graag terug in de webshop. Het team van bonprix.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Mooie goedkope trui

Beoordeling 
 
8.0

Goedkope trui.
Alleen informatie wanneer het geleverd word kan beter.
Trui ontvangen in brievenbus en hoor ik later dat het pakketje is verzonden.

Antwoord klantenservice

Beste Robbie, dat spijt ons te horen. Normaal gesproken wordt een bericht verzonden zodra het pakket in handen van de verzendpartner is. Fijn dat de trui toch is geleverd, veel plezier met deze aankoop! Het team van bonprix

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ongevraagde reclame op de pc.

Beoordeling 
 
7.0

De twee spotgoedkope bh's waren erg goed. Helaas werd mijn computer volgespoten met knipperende reclame van Bonprix , het lukt mij niet om die te verwijderen. Heb ettelijke brieven geschreven maar krijg absoluut geen antwoord. Ook geadresseerde brievenbusreclame krijg ik terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om die niet op te sturen. Of Bonprix denkt hier klanten mee te winnen????????

Antwoord klantenservice

Beste Kirsten, de advertenties in je internetbrowser kun je verwijderen via je internetinstellingen. Als je een e-mail stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zorgen wij ervoor dat je de catalogus niet meer ontvangt. Het team van bonprix

KH
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Geen problemen

Beoordeling 
 
9.0

Ik wil toch even reageren omdat het allemaal wel heel negatief is wat hier geschreven wordt. Ik bestel regelmatig bij bonprix en heb nog nooit problemen gehad. Pas geleden een artikel retour gestuurd en vrij snel is mijn geld terug gestort.

Antwoord klantenservice

Beste CT, bedankt voor dit positieve bericht, graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Ingeborg op 22 Augustus 2017

Ja maar je moet wel 4,95 betalen omdat je het retour stuurt.

Reageer op deze review

Jas

Beoordeling 
 
8.5

Jas besteld en niet ontvangen,contact opgenomen met bon prix en sturen een nieuwe.
Dat is toch service!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
224 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Bonprix ervaring

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bonprix hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651511

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Levertijd
2 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro