Bonprix reviews & ervaringen

www.bonprix.nl
 
3.2 (228)
Bonprix reviews

228 Bonprix reviews

 
(13)
 
(11)
 
(24)
 
(49)
 
(150)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
150 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8
Volgorde

Kleding

Service 
 
1.0

Bonprix houdt zich niet aan de wet betreffende aanmaningskosten.

Laat je dus niet intimideren door dit bedrijf wanneer een betaling per ongeluk niet op tijd heeft plaatsgevonden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Account opgezegd omdat Bonprix het zoveelste bedrijf is dat Post.nl zijn gang maar laat gaan met de pakketten. Ook al bel en mail je Bonprix dat Post.nl verkeerd bezig is, ze laten het allemaal toe. Dan ben je uitgepraat. Ik kon het pakket niet afhalen. Verder bestellen is daarmee zinloos, want bedrijven staan blijkbaar achter Post.nl en niet achter de betalende klant.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kleren

Beoordeling 
 
1.5

Flink bedrag aan kleren bij deze winkel besteld. Ik zou vandaag het pakket thuis krijgen, niemand bij mij geweest wel gemarkeerd als geleverd door PostNL. Waar? Wie weet, maar PostNL kan dus blijkbaar niets voor mij betekenen. En na dat ik Bonprix belde om dit te melden, krijg ik te horen dat ik niet wachten tot 24-3 om te kijken hoe ze mij verder kunnen helpen. Belachelijk! Ik had een outfit dringend voor donderdag nodig, nou dat kan ik in ieder geval vergeten. En mijn geld? Wanneer krijg ik de kleren waarvoor ik netjes en meteen betaald voor heb? Allemaal vragen zonder antwoorden. Heel slecht dit!
Nul oplossing voor mijn probleem!

VA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen van artikelen die ik geretourneerd heb ter waarde van meer dan €300. Keer op keer krijg ik de bevestiging vanuit de klantenservice dat het geld wordt overgemaakt en tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ook ben ik door klantenservice medewerker Liesbeth zeer onklantvriendelijk behandeld toen ik om meer duidelijkheid vroeg, wat een slechte medewerker. Ik heb inmiddels aangegeven dat ik juridische stappen ga ondernemen als dit niet wordt opgelost en daar wordt niet op gereageerd. Helaas is het dus tijd om de rechtsbijstand in te schakelen. Tip: bestel alleen bij dit bedrijf als je je geld niet terug wilt na retourneren.

Antwoord klantenservice

Beste Lizzy, het is niet de bedoeling dat je je geld niet terug krijgt als je daar recht op hebt. Dat zien we graag voor je na. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Veroon op 23 Oktober 2021

Je betaald ook verzendkosten als je niets houd...heel slecht!!

Elsa op 25 Oktober 2021

Ook ik ben de dupe van BonPrix
Ze hebben een spookrekening gemaild,terwijl ik de bestellingen keurig betaald heb(de bewijzen heb ik zwart op wit) maar men blijft volhouden dat ik moet betalen.
Ik ga dus niks dubbel betalen,stop gelijk met klant te zijn.
Ik waarschuw iedereen ,ga niet met hen in zee.

Reageer op deze review

over servise

Service 
 
1.0

ze laten je betalen voor artikelen die nooit besteld zijn ze doen iets wat niet magik zal er nooit weer wat kopen

Antwoord klantenservice

Beste Jannie, het is niet de bedoeling dat je betaalt voor artikelen die je niet hebt besteld. Kan je een e-mail sturen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het team van bonprix.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

BONPRIX WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.8

Heb kleding geretourneerd, nu wacht ik sinds 27 mei op mijn geld. Meerdere keren ge-maild en gebeld heel veel smoesjes gehoord maar nog steeds geen cent terug gezien.

Antwoord klantenservice

Beste Peggy, je geeft aan dat je sinds 27 mei op een terugbetaling wacht. dat is best lang! Kan je een e-mail sturen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het tam van bonprix.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Retour

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een bestelling gedaan, maar kwaliteit viel tegen. Dus retour gezonden, echter wacht ik nu al 2 weken op teruggave van mij geld. Dit kan tot 30 (!) dagen duren blijkbaar. Dat is voor mij de laatste keer dus.

Antwoord klantenservice

Beste Sandra, het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Kan je een e-mail stuen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het tam van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer!

Beoordeling 
 
2.3

Tegenwoordig kan je inderdaad alleen nog bestellen als je voor de tijd betaald. Aldus op 3 juni per creditcard besteld. Alle artikelen zouden leverbaar zijn, maar helaas...kreeg mijn bestelling op 3 dagen geleverd, laatste ruim een week na de 1e levering.
Gelijk na ontvangst van alle 3 de leveringen artikelen teruggestuurd in 1 pakket. 16 juni gebeld. Geretourneerde artikelen waren ontvangen, maar nog niet verwerkt. 29 juni weer gebeld. Zelfde antwoord. Konden het (terugbetalings)proces ook niet versnellen. Hadden ca 3 weken achterstand werd mij verteld, maar gezien onderstaande recensies is het dus eerder regel dan uitzondering bij Bonprix dat het verwerken van retouren enorm lang (en het terugbetalen van je betaling 3- 4 weken!) duurt.
Dit is voor mij zeker niet de 1e keer dat het zo loopt bij Bonprix.
Oftewel...voor mij nooit meer!

Enne...klantenservice...nee, ga ook niet weer een mail hierover sturen naar julli social media mailaccount, want het lost uiteindelijk toch niets op.

Antwoord klantenservice

Beste Sandra, het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Na het verwerken van de retour zal de terubetaling worden overgemaakt. Je mag natuurlijk altijd een bericht sturen per e-mail met je klantnummer en een korte uitleg. Het team van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

niet leverbaar

Beoordeling 
 
2.5

Afgelopen dagen veel in de webwinkel gekeken ivm het voorbij komen op sociale media. Bij veel produkten zijn de gangbare maten bv 36/38 of s/m niet meer leverbaar. Je krijgt de optie te zien of het niet meer leverbaar is of binnenkort weer leverbaar. Schrijf je dan in voor dat artikel met je e-mail adres. Dit gedaan met een superleuke trui. Je kunt wachten tot je een ons weegt, er is niks BINNENKORT leverbaar, met dat bericht wordt je aan het lijntje gehouden. En koop je ondertussen niks anders, omdat deze toch weer geleverd kan worden.
Als je iets niet kunt leveren, haal het dan uit het assortiment voor die maten. Zeg niet dat iets binnenkort weer leverbaar is. Ik ben hierover zeer ontevreden, ik vind het misleidend!!

Antwoord klantenservice

Beste Anita, bedankt voor je feedback. Het aanvullen van de voorraad is afhankelijk van de leveranciers. Er wordt naar gestreefd dit binnen 3 weken te doen. Ik kanhet niet garanderen. Ik nodig je uit je bestelling van het tijdelijk uitverkochte artikel te plaatsen. Zodra de voorraad is aangevuld , wordt het geleverd. Het team van bonprix.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verzendkosten kwijt bij retour

Beoordeling 
 
1.0

Let op. Bonprix gebruikt een truukje om je bij een retour de verzendkosten niet terug te betalen. Ze verpakken dit als retour kosten. Dus je krijgt alleen je aankoopbedrag terug, de rest ben je kwijt.

Ik koop hier alvast nooit meer iets.

Antwoord klantenservice

Beste Rob, de verzendkosten vervallen bij een volledige retour. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij een volledige retour. Om dit beter na te kunnen zien vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

RB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ik bestel nooit meer bij Bon Prix.

Beoordeling 
 
1.0

Artikelen die ik heb besteld een paar maanden geleden retour gestuurd. Opeens een brief op de deurmat dat ik 19,90 moet betalen. Blijkt dat je alle verzendkosten alsnog moet betalen. Geen enkel bericht hierover ontvangen, geen herinnering niks. Met klantenservice gebeld; niets aan te doen. Nu moet ik dus bijna € 20,- betalen voor artikelen die ik niet heb. Ik bestel dus nooit meer bij Bon Prix.

Antwoord klantenservice

Beste Wendy, de verzendkosten vervallen bij een volledige retour. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij een volledige retour. Om dit beter na te kunnen zien vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

W
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Wendy op 21 Maart 2021

Welke kosten zijn dat dan die wel in rekening worden gebracht? Want ik heb dus wel alles volledig geretourneerd, en moet toch bijna 20 euro betalen. Verzendkosten plus herinneringskosten neem ik aan (terwijl ik geen herinnering heb gehad).

Rob op 28 April 2021

Verzendkosten vervallen (Ja. Dat is de wet) maar we brengen wel retourkosten in rekening. Oftewel, onze jurist heeft een leuke manier gevonden om die kosten toch op de klant te vorderen. Nogal malafide.

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.5

Voor de 1e keer besteld, maar nooit meer na deze keer. 1 maand geleden 2 pantalons besteld en dezelfde dag retour gestuurd, omdat ze niet pasten. Eindelijk na bijna 3 weken 1 pantalon terugbetaald gekregen en op 9 november zou het andere bedrag zijn overgemaakt. Op 18 november nog steeds niets ontvangen en een super onbeleefde dame aan de telefoon die het echt niet uitmaakte wat ik vertelde. Het moest allang op mijn rekening staan en ik zou zeggen stuur het bewijs maar dat Bonprix het inderdaad heeft terugbetaald. Klantenservice is erg onvriendelijk en je moet er echt zoveel energie in stoppen om je geld terug te krijgen dat je bijna gaat denken dat ze een probleem hebben om terug te kunnen betalen. Mail gestuurd naar de service afdeling enz. maar helaas komt er geen oplossing. Eind van de week dan maar aangifte doen bij de politie wegens oplichting, omdat ze op 9 november hebben toegezegd dat het binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan hetgeen niet is gebeurd helaas. Mensen kijk uit met dit bedrijf is mijn persoonlijke mening.

Antwoord klantenservice

Beste Johanna, wat vervelend dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zien we dit voor je na. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

emma op 08 December 2020

Helaas heb ik een aantal kledingstukken teruggestuurd omdat deze stuk waren.. Dus netjes de procedure gevolgd en bij de Gamma afgeleverd.. Na een aantal dagen keek ik op mijn email en geen bewijs van aflevering.. Nu willen ze bij Bonprix dat ik 70 euro ga betalen voor kleding die ik niet in huis heb. Een dame vd klantenservice heeft aan de telefoon verteld,dat als het zoek is geraakt hun de zending als vermist opgeven en ik het niet hoef te betalen. Goed dat ik dat heb opgenomen want ik ga dit uit handen geven.. Vind het schandalig dat ik nu voor leugenaar word neergezet..

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos, eerst moet je tig keer bellen omdat je huisnummer verkeerd gepakt word. Je zet in de nacht je wekker omdat PostNL dan sorteert en je dan bezorgmoment kunt wijzigen. Vervolgens bestel je een leuke tas, levertijd 2 weken. Na een week niks ontvangen, wel aangemeld maar niet bij PostNL. Krijg je na dik een week bericht dat er iets is fout gegaan. Zending is beschadigd en word opnieuw geleverd. Maaaar.. de tas is uitverkocht!! Dus ik mag drie weken gaan wachten tot ik de tas kan ontvangen. Daar ga ik niet mee akkoord, door alle problemen die ik al heb gehad met bonprix en ik ga geen maand wachten. Ik heb de tas tot mijn spijt maar geannuleerd, en ik zal hier niet weer bestellen en raad het zeker niemand aan. Wat belachelijk.

Antwoord klantenservice

Wat vervelend, Daisy! Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? We zoeken dan een oplossing. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klacht boekhouding bonprix

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan ideal betaald,twee weken terug , krijg deze niet opgestuurd vanwege aanmaningskosten 2018 ? Ik vraag een openstaande postenlijst aan (klantenservice) kan niemand rechtstreeks benaderen wat alles bemoeilijkt. Ik krijg geen inzage opgestuurd , zo kan ik dus niet kijken op welke factuur de 40 euro betrekking heeft ? Raar toch , je betaalt want anders ...
Schandalig gelukkig weet ik hoe hier mee om te gaan. Dat is nl ik laat het hiet niet bij zitten. De Nab Apeldoorn hierin op de hoogte gesteld , mag dit zomaar??? Betalen , maar waar heeft het betrekking op???? Facturen zijn correct betaald 2018 , enkele retouren misschien niet goed verwerkt in jullie goed werkende systeem. Het is zakelijk niet correct, zo ga je niet met je klanten om. Groots gebaar zou zijn , stuur mijn betaalde bestelling op, en boek aanmaningskosten af op boekjaar 2018!!!!!!

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Bianca. Graag zoeken we een oplossing. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

BV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

oplichters

Beoordeling 
 
1.0

oplichters eerste klas. Bij retouren ben je verplicht alles te vergoeden. Echter denk bonprix boven de wet te staan. Onder de noemer "verwerkingskosten" proberen ze als nog de verzendkosten vergoed te krijgen. Dat zo een oplichters zo een bekende naam heeft..... gelukkig staat het internet vol maar dan ook letterlijk vol over dit achtelijk bedrijf. Ik denk dat ze al veeeeeeeel klanten zijn kwijt geraakt.

Antwoord klantenservice

Beste Pascal, de kosten van €4,95 worden enkel berekend bij een volledige retour via PostNL. Bij een retour via een ander bedrijf worden deze kosten niet berekend. Ook worden geen kosten berekend voor een gedeeltelijke retour. Het team van bonprix

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Pascal op 17 Juli 2020

Maakt helemaal niets uit of het wel of niet word gedaan via postnl. Jullie doen dingen die niet mogen!!! Maar ja internet staat vol met klachten over jullie met dingen die jullie niet mogen doen. Oplichters zijn jullie.

Reageer op deze review

Slechte site en doei verzendkosten.

Beoordeling 
 
2.0

Ik had iets besteld denken dat het 3 dagen later zou komen als beloofd, vervolgens krijg ik 2 dagen later een mail dat men bestelling van die dag pas over 3 weken komt. Vervolgens bel ik met de service. Daar werd gezegd ja pas na 48 uur van de betaling weten wij of het op voorraad is. Dit vind ik zeer vreemd, want bij andere sites heb ik nooit dit probleem. Daarnaast als ik het artiekel nu annuleer kan ik ook nog niet eens men verzendkosten terug krijgen. Dus nu lekker 5 euro voor niets aan deze kut site betaald. Dankje bonprix....

Antwoord klantenservice

Beste Lisa, ik kan me voorstellen dazt je je verheugd hebt op je bestelling. We zoeken graag een oplossing. Kan je een e-mail sturen met je klantnummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Allerslechtste service OOIT

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan bij bonprix, 2 badkamerkasten. Direct leverbaar stond er op de pagina. Na betaling blijkt 1 kast in nalevering van 3 weken te staan. Op zich geen probleem als de ander wel op tijd komt. Deze kwam 2-3 dagen later, kapot aan.
Na contact met de klantenservice afgesproken deze donderdag op te laten halen, een nieuwe was besteld. Zou echter wel 2-3 weken duren.
Vanmorgen besloten dat ik het te lang vond duren, en heb ik gebeld om te annuleren. Dit ging niet werd mij verteld omdat de bestelling al in behandeling is. Ik zeg "maar ik heb 14 dagen wettelijk bedenktijd, de kasten staan beiden in nalevering van 2-3 weken, dus u kunt dat toch gewoon annuleren?" Dit was niet mogelijk, ik kan de kasten bij bezorging aan de deur weigeren over 2-3 weken en daarna mijn geld retour ontvangen.
Dit is echt helemaal niet volgens het herroepingsrecht in mijn optiek, ik vind dit ronduit belachelijk!

Antwoord klantenservice

Beste Bianca, graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

BW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestel nooit bij Bonprix!

Beoordeling 
 
2.3

Bestel nooit bij Bonprix! Contact is waardeloos, service nog minder. Levering veel te laat.

Eind april heb ik een bestelling gedaan. Ik heb voor mijn vader wat kleding besteld zodat hij op mijn bruiloft in nieuwe kleding zou kunnen komen. Besteltijd was toen volgens de website twee weken door corona. Als dat inderdaad zo was geweest had ik daar vrede mee gehad, maar tot mijn verbazing was de bestelling pas op 13 mei verwerkt en moest het daarna nog door het hele bestelproces. De bestelling is dus niet op tijd gekomen, en kwam pas na mijn bruiloft. Via de klantenservice (formulier op website) aangegeven op 14 mei dat als de bestelling niet die week verzonden kon worden, ik er vanaf zag omdat het niet meer op tijd zou komen voor mijn bruiloft. Ik heb hier nooit reactie op gehad en helaas is het geheel toch nog verzonden (te laat). Ik heb dus het geheel weer terug gestuurd en daarom moet ik nu verzendkosten betalen voor iets wat ik geannuleerd heb. Inmiddels is de retourzending alweer 3 weken geleden gedaan en nog steeds heb ik niet al het geld terug op mijn rekening! Van een aantal kledingstukken wel en van andere niet. Nu maar weer een bericht gestuurd, hoop dat ik nu wel antwoord krijg. Service is echt ver te zoeken bij BonPrix. Ik bestel hier nooit weer iets en zou het ook niemand aanraden! Inmiddels in ieder geval mijn familie en vriendenkring gezegd dat ze hier nooit iets moeten bestellen.

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Sabine. Graag brengen we dit voor je in orde. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte retourverwerking

Beoordeling 
 
1.0

Op 13/5 besteld, 22/5 geleverd. 23/5 retour gestuurd en vandaag 13/6 nog steeds retour bedrag niet binnen.
Voor voor een wenshop/ postorder is dit echt niet acceptabel

Antwoord klantenservice

Dat duurt inderdaad wel lang, Nancy. Graag lossen we dit met spoed op. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf beroerde klantenservice

Beoordeling 
 
2.0

Ondanks het feit dat Bonprix geregeld te laat levert, nu weer een bestelling geplaatst. Een week later was het (ondanks dat het op voorraad zou zijn) niet verzonden. Heb geannuleerd maar toen werd alsnog toch ineens verstuurd. Dus ik hang erin voor de verzendkosten, die krijg ik niet terug. Maar wat erger is: het duurt 30 dagen (of meer) voordat ik mijn geld terug krijg. Als dat al gebeurt want de retourzending is na 2 weken nog niet eens verwerkt. Mensen trap er niet in, ik koop er nooit meer iets!

Antwoord klantenservice

Beste Carine, de maximale verwerkingstijd van een retourzending is twee weken. Als deze termijn verstreken is kun je ons contacteren via sociale.netwerken@service-bonprix.nl, zodat we een oplossing kunnen zoeken. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
150 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8

Wij zijn benieuwd naar jouw Bonprix ervaring

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bonprix hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651511

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Levertijd
2 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro