Ik heb hier 2 maal besteld.
Eerste bestelling ging goed. Kreeg netjes mijn spulletjes toegestuurd, maar niet alles paste helaas.
Eigen schuld, ik ging er vanuit dat het kleiner zou vallen, maar het ging juist iets groter vallen...
Tweede maal bestelling: ik had 2 juli betaald en dus besteld. Had geen bevestiging gekregen zoals in het begin, dus gelijk achteraan gemaild: zou vast nog wel komen.. (nadat ik al paar mailtjes had gestuurd...ze reageren traaaaaaag!)
Na nog tig mailtjes krijg ik eindelijk de woorden dat het nu gelijk verstuurd zou worden (ruim maand later!!!!!!) en dat ik ook een mail met trackingscodes zou krijgen.
Mail wel gehad, maar daar stond helemaal geen codes in!!! Dus, had ik niets aan.
Toch nog weekje gewacht (had wel gelijk gemaild dat ik geen codes er in had staan!)
Daarna weer veeeeeeeeel gemaild, maar nauwelijks reactie terug gehad.
Krijg nu een standaardmail met dat no2mo ofzo het heeft overgenomen en dat ze bezig zijn met het inhalen van alle bestellingen. Dus daar op gereageerd dat ik mijn geld gewoon terug wil.
Daar krijg ik de reactie op dat ik dat schriftelijk moet vermelden bij 2dayslook.
Als ik dan vraag waaaaaar en hoe enz... dan geven ze geen reactie.
Zojuist weer een mail gestuurd met of ze dan eindelijk eens kunnen vertellen waaaaaar ik dan mijn geld kan gaan terugvragen..
Ik ben benieuwd... ik heb erin vermeld dat ik anders andere maatregelen moet gaan nemen....
Dat hielp eerder eens een keer, misschien nu ook?
Het is overigens waar dat ze op facebook je verwijderen als je negatieve dingen te vermelden hebt.
Eigenljik is die facebook alleen een positieve reclame voor hun; verder kun je er niets mee.
Bah!