Details van de beoordeling

Shoeby
Mode

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.0

Ik had bij Shoeby kleding gekocht ter waarde van 100 euro. Ik was er toch niet van overtuigd, dus besloot het terug te brengen. Ik op mijn fiets naar het dichtstbijzijnde filiaal (toch half uurtje fietsen). Kwam ik daar aan, zeggen ze dat ze mij niet terugbetalen omdat er geen geld in de kas zat. Ze stuurden me weg naar een ander filiaal, weer drie kwartier fietsen voor mij. Kom ik daar aan en ja hoor, wederom hetzelfde smoesje van kastekort! Onvoorstelbaar. Ze stuurde me weg met dezelfde argumenten. Ze zouden al vele retouren hebben gehad en zichzelf willen beschermen tegen criminaliteit. Ik kon natuurlijk wel een cadeaubon krijgen. Dan begrijp je wel als klant dat het hier om een truc gaat om juist zoveel mogelijk in kas te houden. Maar goed, ik bleef rustig en beheerst en besloot een week later terug te gaan. Een halve dag verder en ik kwam dus thuis zonder teruggave van mijn geld. Een week later stond er een andere dame en wat zei ze? Precies, ze had 'helaas' geen geld in de kas om mij het geld van de retour terug te geven. Ze stuurde me weg, maar ik accepteerde het dit keer niet. Ik bleef wel rustig en zei netjes dat ik graag het geld retour wilde hebben en dat ik graag een oplossing van haar hoorde. Ze begon heel moeilijk te doen en weer te neuzelen over een tegoedkaart. Ik gaf aan dat ik die niet wilde. Ze bleef volhouden dat ze niets in kas had en ze vroeg aan mij wat ze dan kon doen. Dit vond ik echt een maffe situatie. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ze zei eerst na lang wikken en wegen dat ze het wel uit de kluis kon halen, maar kwam vervolgens niet in actie. Toen ik daar bleef staan, maakte ze een schijnbeweging en zei vervolgens 'oh nee, dat kan trouwens niet, want ik heb vanochtend alles uit de kluis weggebracht naar de bank'. Ze zei dat ze wel haar baas kon bellen, maar vervolgens zette ze dat niet door totdat ik daar zelf op aandrong. Ze pakte de telefoon en liep naar het magazijn om het telefoontje te plegen, erg geheimzinnig allemaal. Ze kwam uiteindelijk terug met 'goed' nieuws. Ze mocht mij toch het geld teruggeven. Er zat klaarblijkelijk toch iets in de kassa, maar dat mocht ze niet gebruiken voor retouren omdat dit een startbedrag zou zijn. Daarna zei ze meerdere malen dat ze bang was om in de problemen te komen bij haar baas. Ik begreep dit niet, aangezien ze gebeld had. Bovendien legde ze steeds het probleem van Shoeby bij mij als klant neer. Niet erg professioneel en dus ook mijn allerlaatste aankopen. Het heeft me een dag tijd gekost. Dat moet echt niet kunnen. Bij dezen dus de tip: als je iets koopt bij Shoeby, ben dan echt zeker van je aankopen. Of liever nog, koop bij een winkel waar de klant niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Anoniem op 04 December 2014

Helaas heb je dit meegemaakt. Beetje jammer van die verkoopster. Gelukkig zijn er nog heel veel shoeby`s die dit niet zo doen maar gewoon geld terug geven. Ik zou het hoofdkantoor gewoon bellen en je verhaal daar doen en wel melden bij welke shoeby ( plaats ) dit was en dan krijgen ze volgende dag ( of zelfs zelfde dag ) een telefoontje!!!

Reageer op deze review