Details van de beoordeling

Shoeby
Mode

Wat een bende!!!

Beoordeling 
 
1.8

28 april bestelde ik een bolero via de webshop. Deze zou binnen één tot drie werkdagen bij de winkel in Den Bosch (Rompert) bezorg zijn. Een dikke week later kreeg ik een vage mail over verzending van mijn product. Ik mailde de servicedesk met de vraag of de bolero inmiddels binnen was. Dit bleek zo te zijn. Hierna vroeg ik via de mail hoe lang het product bij de winkel zou blijven liggen omdat ik pas de vrijdag erop (4 werkdagen later) in de gelegenheid was deze op te halen. Hierop ontving ik geen antwoord. Wel ontving ik een betalingsherinnering. Ik heb die vrijdag het filiaal gebeld en zij bevestigden mij dat de bolero er nog lag.

Vrijdag heb ik een half uur gereden (enkele reis) om de bolero op te halen. Toen ik hem paste in de winkel bleek de verkeerde maat verzonden te zijn: L ipv M. De bolero was veel te groot en M blijkt inmiddels niet meer te bestellen. Zeer teleurstellend en zonde van mijn uur reistijd voor een verkeerd product.

Samengevat werkt de webshop niet zoals zou moeten. Ik bestel wekelijks bij H&M, Zalando en BonPrix en heb daar nooit problemen. De Servicedesk van Shoeby reageert traag of niet en er is in dit geval ook nog eens een verkeerde maat verzonden. Ik heb dus 1 uur (!) gereden voor een verkeerde maat. Hoe is dit mogelijk! Ik bestel juist online om makkelijk en snel aan leuke kleding te komen. Ik heb mijn klacht 17 mei via de mail ingediend bij Shoeby maar tot op de dag van vandaag (18 juni) nog geen reactie. Bestellen via de webshop van Shoeby? NIET DOEN! Dit bedrijf heeft de online kant nog niet op orde. Jammer!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review