Ik heb begin juni een hoekbank via otto besteld. Vervolgens kreeg ik op 15 juli een mail met de mededeling dat de bank op do 16 juli tussen 8.00 uur en 20.00 uur geleverd zou worden. Ik heb toen met moeite vrij op mijn werk kunnen regelen. Vervolgens zit ik de volgende dag de hele dag thuis te wachten maar om 20.30 uur was mijn bank er nog steeds niet. Toen heb ik contact opgenomen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en kreeg ik te horen dat de bank op een sorteerfout staat en dat hij daarom niet geleverd is.. Ik heb dus de hele dag thuis zitten wachten zonder enig bericht te hebben ontvangen met de mededeling dat de bank niet meer komt, 1 vrije werkdag naar de klote en plus ik word niet doorbetaald als ik niet werk. Heb maar een klacht ingediend. Oke, weken gaan voorbij en telkens als ik bel met de vraag waar mijn bank blijft verteld een medewerker van dynalogic mij dat hij nog steeds op een sorteerfout staat, wat inhoudt dat de delen van de bank (wordt in 3 delen geleverd) allemaal op een ander depot staan, ze moesten dus zoeken waar de delen van de bank zijn gebeleven. Vervolgens krijg ik een mail en sms dat de bank op maandag 3 aug tussen 9.30 uur 12.30 uur geleverd zou worden. Ik heb dus weeeeer vrij op mijn werk gevraagd om de bank te kunnen ontvangen, vervolgens zit ik te wachten en inmiddels is het 13.00 uur maar nog steeds geen bank gezien. Ik dus weer bellen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en krijg ik te horen dat de koerier al is geweest (om 11.30 uur) maar dat hij geen gehoor kreeg dus dat hij een kaartje in de brievenbus heeft gedaan met de mededeling dat hij morgen (di 4 aug) weer komt. Dus ik ben in de brievenbus gaan kijken, en je raad het al, GEEN briefje!!! Dus ik heb eiste dat de bank alsnog vandaag geleverd gaat worden. Maar dat kon niet want de koerier mocht niet van zijn route afwijken. Dus ik heb weeeeeeer op het laatste moment vrij gevraagd op mijn werk voor di 4 aug, met de mededeling van mijn baas dat dit echt de laatste keer is dat ik vrij kan nemen want we zitten in een drukke periode, met de verzekering van dynalogic dat de koerier nu echt komt en dat de koerier contact met mij op zou nemen als hij voor de deur staat. Vervolgens wordt ik op di 4 aug om 10.00 uur gebeld door dynalogic dat ze er om 11.30 uur zijn. Nou inmiddels werd het kwart OVER 12 maar nog steeds GEEN bank gezien. Ik weer bellen met dynalogic krijg ik te horen dat die KUTBANK WEER op een sorteerfout staat. NU IS MIJN KLOMP ECHT GEBROKEN!!! Ik heb meteen naar otto gebeld en de medewerker van otto bekende gewoon aan mij dat dynalogic al die tijd tegen mij ah liegen was/is over de sorteerfouten, en dat ik gewoon door hun aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb geëist dat ze mijn vrije werkdagen gaan vergoeden omdat ik die niet doorbetaald krijg, en ze zou de opdracht overdragen aan een andere leverancier. Ik hoop van harte dat het dit keer wel goed gaat, en dit is de aller laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets besteld heb!!!! Ik vind het echt een service van NIKS en dat otto gewoon aan mij bevestigd dat de leveranciers waarmee zij samen werken gewoon hun klanten voorliegen dat vind ik al helemaal schandalig!!!!!! PRUTSERS ZIJN HET! ECHT WAAR! En ik mag hopen dat ze zich nu wel aan hun afspraak houden, ik heb namelijk alle telefoongesprekken bewaard en alle mailtjes en smsjes waarin wordt bevestigd dat de bank komt, heb ik ook gearchiveerd. En voor alle mensen die dit lezen, IK RAAD HET JULLIE STERK AF OM IETS BIJ OTTO TE BESELLEN, VOORAL ALS ZIJ SAMENWERKEN MET DYNALOGIC, WANT DYNALOGIC IS EEN BEDRIJF VAN NIKS DIE ZIJN KLANTEN VOORLIEGT!!!!