Details van de beoordeling

Shoeby
Mode

slechte klantenservice en receptioniste van hoofdkantoor shoeby

Beoordeling 
 
3.5

Kleren besteld via internet van de shoeby. 1week later nog niks binnengekregen. Gebeld, krijg ik zn domme receptioniste aan de lijn. Ik mijn klacht aan haar vertelt krijg ik als antw. Ik verbindt u door. Kreeg ze niemand te pakken van de webshop. Zet u in de wacht. 15min later, ik krijg echt niemand te pakken. Ging zij voor mij in het systeem kijken. Als ze dat nu eerder had gedaan. Echt waardeloos en heb de factuur al wel binnengekregen. Echt waardeloos!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 3

Michelle op 02 December 2015

Zelfde verhaal hier ook. Tijdje terug wat in de winkel van Shoeby gekocht (Maarssen) liep binnen en er werd me niet eens gedag gezegd. Heb er om precies te zijn 25 minuten gelopen en er kwam maar niemand naar me toe lopen heb mezelf vanaf die dag gezworen om nooit meer geen enkele Shoeby binnen te lopen of om er uberhaud geld aan uit te geven. Liep er een huppelkutje naar me toe op het moment dat ik de deur uit liep, moet ik je helpen! Echt waar donder op mens en ga terug naar dat hokje waar je uit kwam!

mies op 05 April 2018

aan je taalgebruik te lezen heb jij het over een huppelkutje terwijl jij gewoon een kamphoer bent!

Reageer op deze review