Details van de beoordeling

Zalando
Mode

ONGELOOFLIJK !!!!!!!!!

Beoordeling 
 
1.0

ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!!
in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld?????
"oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.".
en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review