Details van de beoordeling

Spartoo
Mode

Opgelicht door Spartoo

Beoordeling 
 
1.0

Mijn dochter van 6 heeft maanden lang voor heelys gespaard, deze gekocht bij spartoo. Helaas gewoon via de bank betaald en niet met een kredietkaart.
De schoenen zijn geleverd, maar binnen 2 weken lieten de sticksels los. Ik heb contact opgenomen met Spartoo en zei moesten volgens hen met hun partner in spanje overleggen. Ik moest fotos sturen, heb dit gedaan. Er werd toegegeven dat deze schoenen een fabrieksfout waren en ik moest ze terugsturen en zou binnen 2 weken mijn geld terug krijgen.
Vervolgens werd ik door een vervoerder gebeld die de schoenen kwam halen, ik kreeg geen bewijs hiervan, heb hierom gevraagd en de vervoerder heeft dit per mail bevestigd.
Na 4 weken nog geen geld terug heb ik weer gemaild (minstens 5 x) met Spartoo, Via de mail kreeg ik steeds als standaardantwoord dat ze dit aan hun partner doorgeven. Uiteindelijk een mail ontvangen dat er betaald zou worden en na een week had ik nog geen geld, dus toen maar gebeld met Spartoo en gesproken met Hanneke Nijwening. Zij was zeer begripvol en had gezegd dat ik alles had gedaan wat mij gevraagd was en zei zou contact opnemen met de partner. De volgende dag kreeg ik een mail van haar met een paar fotos van andere schoenen. Zij gaf aan dat ik die schoenen had opgestuurd. Ik zei van niet, daarna ging ze met haar manager overleggen en kreeg dit antwoord:

Ik heb bericht terug gekregen en de terugbetaling zal niet inwerking worden gezet door onze partner of ons omdat zij niet het juiste artikel retour hebben ontvangen van je.

Indien je zelf nog ander bewijs hebt dan horen wij het graag.

Groet,

Hanneke-Spartoo.nl

Dit is de omgekeerde wereld, ik moet gaan aantonen dat ik bewijs heb terwijl ik de schoenen heb teruggegeven, mijn dochter is al haar geld kwijt waar ze maanden voor gespaard heeft en heeft geen schoenen.

Ik ben al in gesprek met politie, consumentenbond en rechtswinkel.

Ik heb Hanneke een mail gestuurd en ingebreke gesteld, maar krijg dus niets meer te horen van dit bedrijf.
Ik heb bij Spartoo besteld en betaald, dus alle onzin over de partner is voor mij niet van toepassing.

Ik voel me opgelicht door dit bedrijf.

I
Was deze beoordeling nuttig? 14 1

Irene op 23 Oktober 2016

Is er misschien iemand die het adres van Spartoo in Nederland heeft.

Op de site staat alleen een adres in het buitenland als bezoekadres. De telefoon is al een week uitgeschakeld, of ze hebben de rekening niet betaald.
Ik wil nog steeds mijn geld terug van mijn schoenen en politie wilt wel bij ze langs gaan, alleen wel naar een adres in Nederland. Dus ik hoop dat iemand dat weet of anders maar wachten totdat Spartoo weer telefonisch bereikbaar is. Mailen heeft geen nut meer, want ze reageren opeens niet meer.
Geld binnen, niets geleverd en onbereikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op deze review