Details van de beoordeling

OTTO
Mode

Onbetrouwbare webshop!

Beoordeling 
 
3.5

Op 24-12-2016 heb ik bij Otto een vloerkleed besteld(formaat 200 * 290) waar ca. 1 week levertijd opzat. Toen ik op maandag 2 januari nog niets van deze bestelling had vernomen heb ik contact opgenomen met een medewerker van de klantenservice. Zij vertelde me dat het kleed vertraging had en het aankomende week geleverd zou worden.
Toen ik de week erop nog steeds niets over het kleed had vernomen heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Deze mevrouw vertelde me niet te kunnen zien wat de status van de levering was en zou intern informeren. Als gevolg hiervan kreeg ik de volgende email:

------------------------------------------------
Beste mevrouw,

U wilde weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden.
Het artikel is voorgemeld bij Post nl.
Maar ik zie nu online dat dit artikel is uitverkocht.

Ik ga het voor u in de gaten houden misschien dat het nog geleverd gaat worden
anders adviseer ik u een ander tapijt te bestellen 160x230 is nog
wel leverbaar. Of anders het artikel te annuleren.

Mocht dit niet uw keuze zijn gaan we ervoor zorgen dat u uw geld terug krijgt.

Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------

Als reactie op deze email heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zei iets heel anders te zien dan wat er naar mij is gemaild. Het kleed zou op 11 januari het magazijn hebben verlaten. Ze adviseerde dan ook om een mail terug te sturen waarin ik om duidelijkheid vroeg.
Na dit gedaan te hebben werd ik op 12-januari-2017 gebeld door dezelfde mevrouw als die mij de email verstuurd heeft. Ze zei dat wat ze mij bij de klantenservice aan de telefoon hebben gezegd niet correct is. Er heeft geen kleed het magazijn verlaten. Het vloerkleed is op dat moment uitverkocht en het is niet zeker of dat mijn bestelling van 24-decemeber-2016 wel of niet geleverd gaat worden. Na een lang gesprek waarbij ik hierover niet in detail wil gaan is mij de indruk gewekt dat ze zelf niet eens weten wat hun organisatie doet. Wat betreft het pakket zou ze me op de hoogte houden.

Vandaag 17-januari-2017 heb ik per email geïnformeerd naar de stand van zaken omtrent mijn bestelling. Als gevolg van deze email ben ik weer door dezelfde mevrouw terug gebeld en kon ze me nog steeds niet vertellen OF het pakket geleverd gaat worden en wanneer dit dan zou zijn.

Als oplossing heb ik gevraagd of ze een ander type vloerkleed kunnen opsturen waar volgens de website ook ca. 1 week levertijd op zit. Dit was volgens mevrouw wel mogelijk maar ook hierbij kon ze niet garanderen dat het vloerkleed binnen de gestelde levertijd geleverd zou worden omdat ook dit kleed vanuit het magazijn uit Duitsland moest komen…..

Ik heb het vloerkleed geannuleerd en wacht nu op mijn geld.

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review