Details van de beoordeling

OTTO
Mode

Slecht na service en geen klant betrokkenheid.

Beoordeling 
 
4.3

Eind maart 2017 de bestelling gedaan.na ongeveer 3 weken ontvangen.
Maar dan komt het.
1 pakket was slecht verpakt en kapot gegaan. De bezorger bracht onderdelen stuk voor stuk naar binnen.
Daarbij was 1 plank beschadigd.
Oke kan nog gebeuren.
Ik gebeld eind mei en een vervangende plank aangevraagd.
Een maand zitten wachten en paar keer gebeld, maar telkens krijg je te horen we geven het door aan interne afdeling. Nog steeds geen plank.
Na een maand weer gebeld. Oh ja vervelend we gaan het aan de interne afdeling doorgeven.
Paar dagen een mail gehad dat het opnieuw besteld wordt. (toegeven dat jullie het vergeten waren gaat er niet in).
Zou binnen 4 weken komen.
Na weer 3 1/2 week gebeld waar het blijft.
Krijg je weer te horen we zullen het intern doorgeven u wordt volgende maandag gebeld.
De vrouw bleef ook door hameren ja meneer de 4 weken zijn nog niet voorbij kan nog komen. (jaja was inmiddels al vrijdag en had totaal niet het gevoel dat het deze maandag erop ineens bezorgd zou worden).
Nu is het maandag en uiteraard nog steeds geen plank!
Ook ben ik niet teruggebeld!!!
Ik zelf maar weer eens bellen.
Zeggen ze droog nou ik kan helemaal geen aantekening zien dat u teruggebeld zou worden. Wat een zooitje is het daar!
Ook konden ze me nog steeds niks vertellen wat nu de status is. We zullen het doorgeven aan de interne afdeling.
Doorgeven aan de interne afdeling ja voor de zoveelste keer alweer! Er gebeurd geen ene reet daar.
Ze laten je als klant maar in de kou staan en wachten tot sint juttemis.
Inmiddels ben ik vanaf de bestelling al 3 maanden aan het wachten en kan ik nog steeds geen kast in elkaar zetten!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review