Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

betalingslimiet?

Beoordeling 
 
1.0

Leuke folder, dacht ik. Aardige prijzen. Laat ik eens wat bestellen. Formulier ingevuld, maar na een week nog geen enkele reactie. Gebeld. Achteraf betalen kon maar tot een limiet van 30 euro in mijn geval. Waarom? Geen idee. Dat had de 'financiële afdeling' zo bepaald. Helaas, bon prix, ik betaal niet vooraf als ik niet eerst gemerkt heb dat het om een solide bedrijf gaat, dat snel geld terugstort als je het artikel retourneert. Bon Prix is dat dus niet. Men lokt je met lage prijzen en de mogelijkheid van achteraf betalen, maar als puntje bij paaltje komt, moet je eerst betalen en dan - hopelijk - krijg je het bestelde. Binnen 48 uur? Welnee, je krijgt niet eens bericht als de bestelling niet doorgaat. Slecht bedrijf dat Bon Prix. Folder kan voortaan meteen bij het oud papier!

Antwoord klantenservice

Beste Renée, wegens richtlijnen van de financiële afdeling, kan het voor komen dat wanneer je een bestelling plaatst met betaling na ontvangst, de limiet per bestelling
€ 30,00 is. Het is mogelijke een bestelling te plaatsen met een betaling vooraf zoals Paypal, iDeal of credit card.
Wanneer heb je de bestelbon verstuurd? Weet je dat het mogelijk is jouw bestelling via de rubriek 'Mijn bonprix' te plaatsen?
Indien je geen catalogus meer wenst te ontvnagen, kan je dit aangeven in een e-mail. Ons e-mailadres is: klanten@service-bonprix.nl. Kan je jouw klantnummer of volledig adres in de mail vermelden?
De status van jouw bestelling is te volgen in de rubriek 'Mijn bonprix'. Je kan inloggen met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. Het team van bonprix.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review