Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Slechte service

Beoordeling 
 
3.0

Nadat ik een jurkje had besteld (leverbaar binnen 48 uur) kreeg ik een mail dat t inderdaad 2 dagen later bezorgd zou worden. Op de dag van bezorging kreeg ik een mail dat dd zending vertraagd was. Uiteindelijk heb ik ruim een week moeten wachten
Het jurkje was niet wat ik verwacht had. Toen il een nieuw jurkje bestelde (wederom leverbaar in 48 uur) kreeg ik weer op dd dag van bezorging een mail dat de zending vertraagd was. Als ik mail naar de klantenservice krijg ik nietszeggende antwoorden. Als ze dan nog zo netjes zouden zojn om me eerlijk te woord te staan...nee klantvriendelijkheid of tollerantie kan je niet vinden bij bonprix!!!!!!!! Ik zou dan ook niemand aanraden hier te bestellen!!!!!!

Antwoord klantenservice

Beste Peggy, het spijt mij te vernemen dat je 2 keer een vertraagde levering hebt ontvangen. Is het mogelijk om een mail sturen jouw klantummer en een korte uitleg? Kopiëren en plakken van dit bericht, mag natuurlijk ook. Ik kijk graag jouw dossier na. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review