Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Retour verzonden en toch aanmaning

Beoordeling 
 
5.3

Eind september pakket kleding ontvangen. Was niet echt naar mijn zin en volgende dag geretourneerd. Barcode postnl heb ik gelukkig nog. Kreeg bericht van postnl dat zending was afgeleverd bij bonprix. Na 3 weken stond saldo nog steeds open. 2 x mail gestuurd naar klantenservice. Kan wel tot 6 weken duren!!!. Oke maar nu op 21 oktober krijg ik een mail dat ik nog steeds niet heb betaald. Nee gek toch...is al 3 weken geleden geretourneerd. Weer gebeld met klantenservice. Krijg nu een brief waarin ik mijn postnl barcode moet opsturen. Want het is nooit aangekomen bij de verzendpartner. Raar gedoe hoor. Zo'n groot bedrijf en zo een slechte service. Ben er niet erg blij mee.

Antwoord klantenservice

Beste Anja, het spijt mij te vernemen dat je retour nog niet is verwerkt. Het verwerken van retouren duurt 2 tot 4 weken. Kan je een mail sturen met je klantnummer en een korte uitleg? Ik kijk je dossier na en leg uit wat je kan doen. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

anja bergman op 23 Oktober 2017

Dank voor de reactie, maar de uitleg heb ik nu al zeker 4x naar klantenservice verstuurd via email. Ik heb nu een formulier verzonden met PostNL verzendbewijs, mijn PostNL met een duidelijke aankomst van het pakket in Zwolle. Ik mag nu toch hopen dat mijn saldo op 0 komt te staan. Word er wat moedeloos van.

Reageer op deze review