Details van de beoordeling

C&A
C en A
Mode

Bezorgklacht

Kreeg op 30-11-2017 mailtje de de bestelling onderweg was naar filiaal Heerenveen. Helaas is dit een wassen neus, want vanmorgen werd meegedeeld dat dat niet betekend dat het daadwerkelijk was verzonden naar Heerenveen, maar eerst naar Hengelo en dan doorgaat naar Heerenveen. Met andere woorden pas als het in Hengelo aankomt duurt het nog minimaal 4 tot 7 dagen voor het in Heerenveen aankomt. Hoe is dit in godsnaam toch mogelijk in deze moderne tijd. Door medewerkster werd eerst meegedeeld dat je per mail klacht kon indienen en later corrigeerde zij zichzelf en nu is het alleen maar mogelijk om klacht schriftelijk in te dienen en niet per mail want dan komt hij bij service -afdeling en wordt hij verder niet behandeld. Het is te triest voor woorden om vast te moeten stellen dat een bedrijf zo slecht georganiseerd is en dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij iets besteld hebben bij de webshop van C & A. Mijn advies is om de telefonisten in ieder geval te leren om geen voorgeprogrammeerd antwoord te geven, maar meedenken om hoe lossen wij onze missers op. In ieder geval zijn jullie geslaagd om een Sinterklaasavond te verpesten, waarvoor mijn dank.

GD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review