Details van de beoordeling

Weer een klant minder!!

Beoordeling 
 
4.0

Ik bestel regelmatig bij Large, leuk assortiment en goede service. Maar sinds een half jaar is het toch een ramp bij Large. Zo nu ook weer. Mijn zoon is gek merchandise van een computerspel en had zijn oog laten vallen op een aantal artikelen die Large aanbiedt. Een artikel was niet voorradig en zou tijdig voor de kerst weer beschikbaar zijn. Helaas tot op heden niks vernomen. Nu staat er plots op de site dat de pakketten pas in januari worden verstuurd!!! Ik heb meermaals gebeld, althans geprobeerd te bellen, want je staat vreselijk lang in de wacht. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd, maar ook daar geen reactie op. Ik ga de hele boel maar annuleren en ga mijn zoon maar iets anders kopen voor kerst. Ik ga het er niet op wagen dat mijn zoon geen cadeau onder de kerstboom heeft liggen. Foei Large!!! Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig!!! Ik bestel hier niet meer, ik heb er genoeg van!!
Overal kan het wel eens mis gaan, maar bij jullie is het tegenwoordig standaard dat er iets fout gaat.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review