Bij aflevering van mijn bestelde leren jassen bleek er eentje onder de krassen te zitten. Deze jas heb ik toen retour gestuurd met duidelijke vermelding dat ik mijn verzendkosten, welke ik moest maken om deze (defecte) jas terug te sturen, vergoed wilde krijgen. Dit is overigens ook wettelijk bepaald bij producten met gebreken.
Na een tijd kreeg ik het aankoopsbedrag teruggestort. Hier zaten de verzendkosten niet bij. Na diverse mails te hebben verstuurd heb ik nooit één reactie terug mogen ontvangen.
Op een gegeven moment heb ik telefonisch contact gezocht met dit bedrijf en hun verzocht mijn verzendkosten te vergoeden. Ik heb zelden zo'n vreemd telefoongesprek meegemaakt. De (buitenlandse) medewerker aan de telefoon was voor geen meter te verstaan. Hij praatte dwars door mij heen. Ik verstond er bijna niets van. Hij deelde mee dat zij geen schuld hadden en dat ik blij mocht wezen dat ze het aankoopsbedrag retour hadden gestort. Er was immers geen bewijs dat de krassen er al op zaten toen ze het pakket mijn kant op stuurden, werd mij verteld. Bij hoog en laag werd er ontkent dat er al krassen opzaten. Alsof ik dat zelf heb gedaan?! De €6,95 verzendkosten welke ik betaald heb daar kon ik naar fluiten! Terwijl ik een gebrekkig product had gekregen!! De krassen waren overduidelijk te zien en zaten overal. Ik vind het bizar dat desondanks de jas toch opgestuurd is.
Tot op heden niets meer van ze vernomen ondanks de waarschuwing dat ik een slechte recensie over ze kan schrijven. Bij deze voel ik mijzelf genoodzaakt.
1) Correspondentie met dit bedrijf bestaat niet. Ze negeren je.
2) Ze sturen gebrekkige producten ondanks dat er kennis was van de gebreken.
3) Je kan fluiten naar je verzendkosten als er wat aan het product mankeert.
4) Medewerker aan de telefoon is slecht te verstaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat je klanten met een taalgebrek te woord staat. Hier krijg je o.a. misverstanden door en dit is best irritant.
Ik raad dit bedrijf niemand aan.