Details van de beoordeling

BK Leder
Mode

Extreem slechte service

Beoordeling 
 
5.0

Bij aflevering van mijn bestelde leren jassen bleek er eentje onder de krassen te zitten. Deze jas heb ik toen retour gestuurd met duidelijke vermelding dat ik mijn verzendkosten, welke ik moest maken om deze (defecte) jas terug te sturen, vergoed wilde krijgen. Dit is overigens ook wettelijk bepaald bij producten met gebreken.

Na een tijd kreeg ik het aankoopsbedrag teruggestort. Hier zaten de verzendkosten niet bij. Na diverse mails te hebben verstuurd heb ik nooit één reactie terug mogen ontvangen.

Op een gegeven moment heb ik telefonisch contact gezocht met dit bedrijf en hun verzocht mijn verzendkosten te vergoeden. Ik heb zelden zo'n vreemd telefoongesprek meegemaakt. De (buitenlandse) medewerker aan de telefoon was voor geen meter te verstaan. Hij praatte dwars door mij heen. Ik verstond er bijna niets van. Hij deelde mee dat zij geen schuld hadden en dat ik blij mocht wezen dat ze het aankoopsbedrag retour hadden gestort. Er was immers geen bewijs dat de krassen er al op zaten toen ze het pakket mijn kant op stuurden, werd mij verteld. Bij hoog en laag werd er ontkent dat er al krassen opzaten. Alsof ik dat zelf heb gedaan?! De €6,95 verzendkosten welke ik betaald heb daar kon ik naar fluiten! Terwijl ik een gebrekkig product had gekregen!! De krassen waren overduidelijk te zien en zaten overal. Ik vind het bizar dat desondanks de jas toch opgestuurd is.
Tot op heden niets meer van ze vernomen ondanks de waarschuwing dat ik een slechte recensie over ze kan schrijven. Bij deze voel ik mijzelf genoodzaakt.

1) Correspondentie met dit bedrijf bestaat niet. Ze negeren je.
2) Ze sturen gebrekkige producten ondanks dat er kennis was van de gebreken.
3) Je kan fluiten naar je verzendkosten als er wat aan het product mankeert.
4) Medewerker aan de telefoon is slecht te verstaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat je klanten met een taalgebrek te woord staat. Hier krijg je o.a. misverstanden door en dit is best irritant.

Ik raad dit bedrijf niemand aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bkleder op 06 Januari 2018

Beste Meneer Dekker,

Allereerst vervelend om te horen dat u een jas met krassen heeft ontvangen en deze daarom retour heeft gestuurd. Echter is deze (en worden alle jassen / producten) uitgebreid nagekeken alvorens het verstuurd wordt. Daar is inderdaad geconstateerd dat er geen krassen op zaten, anders wordt deze natuurlijk niet verstuurd.

Wat ik begrepen heb, via het retourformulier en het telefoontje, is dat u de verzendkosten vergoed wilt hebben omdat u vind dat de jas er niet correct uitziet.

Ik zal het volgende aan u uitleggen:

U heeft 2 jassen besteld, waarvan beide jassen goed zijn, maar waarvan u er 1 jas niet uit vind zien in verband met de krassen die u heeft opgemerkt. Toch heeft u besloten om beide jassen retour te sturen.
Allebei de jassen zaten in een en dezelfde doos. Omdat er 1 jas wel 'goed' is en de andere jas door u is opgemerkt met krassen, maar u de 'goede' jas toch niet wilt hebben, zou u daar sowieso retourkosten voor hebben gemaakt.
En omdat alle twee de jassen in dezelfde doos zaten en u deze ook zo heeft terug gestuurd, kunnen wij de retourkosten niet vergoeden, omdat er ook een 'goede' jas bij heeft gezeten.

Als u in het telefoongesprek had aangegeven dat u de jas met krassen, die zijn opgemerkt door u, wilde omruilen voor een andere jas zonder krassen (die ook zonder krassen naar u was verstuurd), dan hadden wij het kosteloos voor u om kunnen ruilen. Maar in plaats daarvan heeft u besloten om het al op te sturen met verzendkosten, waardoor deze kosten al zijn gemaakt door u.

Iedereen kan en mag natuurlijk zijn mening hebben, maar in dit geval zijn en blijven de retourkosten voor u.

Reageer op deze review