-Bonprix zegt binnen 48 uur te leveren, ik wacht nu al 4 dagen.
-De verzendkosten bedragen sinds kort € 5,85!
Op de site van Bonprix staat € 4,95.
Ik had op één en dezelfde dag een bestelling geplaatst kort na elkaar, misschien 15 minuten later omdat ik één item vergeten was te bestellen, deze bestelling geplaatst, maar moest wel even € 2x 5,85= € 11,70 verzendkosten betalen terwijl deze in één bestelling afgeleverd zou worden.
Verwachte afleverdatum voor beide bestellingen zou zaterdag zijn, donderdag had ik de items besteld.
Het is inmiddels dinsdag maar ik heb dus nog steeds niets gehoord.
-De beloofde korting van € 5,00 via www.acties.nl die ik middels een code in kon vullen op mijn bestelling werkte niet.
Bij navraag zou dit alleen gelden voor nieuwe klanten. Bij sommige code’s zoals ‘gratis verzending’, stond dit ook vermeld, maar bij de korting van € 5,00 niet.
Hierop werd door Bonprix gereageerd door te vermelden ‘dat ze niet samenwerken met externe aanbieders’.
Vreemde zaak!
Hoe kan wwwacties.nl dit dan verkondigen?
Maar ik begrijp het nu wel, we hebben hier te maken met affiliate marketing!
Erg flauw dat ze meewerken aan deze misleidende vorm van reclame om hiermee nieuwe klanten aan te trekken maar ook bestaande klanten om de tuin te leiden en achteraf te zeggen dat ze niet samenwerken met externe aanbieders!
In het verleden nooit eerder problemen ondervonden met Bonprix.
Ik vind het geen enkel probleem als een bestelling een keer later arriveert dan beloofd, maar stel de klant hiervan op de hoogte.
Maar wat betreft de torenhoge verzendkosten, terwijl bedrijven als Zalando en Wehkamp gratis leveren,
bij Wehkamp betaal je alleen een geringe vergoeding van € 2,95 als je onder € 20,00 betaald.
Dat is andere koek dan € 5,85!
En het feit dat ze bij Bonprix gebruik maken van slimme marketing en dit ontkennen, tja dat schiet mij in het verkeerde keelgat.