Heb diverse artikelen besteld die ik achteraf zou betalen. Heb 80% retour gestuurd. Direct daarna zijn wij 4,5 week op vakantie gegaan. Toen ik terug kwam zag ik de email dat ik te laat was met betalen. Heb toen direct Miss Etam klantenservice gebeld. De informatie was overgedragen naar Focom. Deze gelijk gebeld, moest € 40,00 administratiekosten betalen en binnen 1 week betalen. Dit inderdaad gedaan. Ik vond het wel belachelijk omdat ik nooit een factuur voor het juiste bedrag had ontvangen. Maar klantenservice Miss Etam liet mij weten dat dit in de algemene voorwaarde zou staan.
Na 3 weken word ik door Lindorff Incasso gebeld. Het bedrag zou niet ontvangen zijn en wanneer ik het bedrag zou betalen. Ik heb direct gezegd dat dit bedrag wel betaald was. Diverse keren nog telefonisch contact gehad hierover. En uiteindelijk was het afgerond. Nog geen week later kreeg ik een brief van Lindorff Incasso dat het bedrag nog steeds op zou staan. Het bedrag wat in de brief vermeld stond, kwam niet overeen met het bedrag wat het moest zijn. Ik heb hierover een klachtmail geschreven naar Miss Etam, Focom en Lindorff Incasso. Tot op heden niets gehoord. Het ergste van alles vind ik dat ik als consument mijn consequenties neem voor de te late betaling (ondanks afwezigheidsmeldingen van email waarin vermeld stond wanneer ik weer terug was). Maar dat deze organisaties niet hun verantwoordelijkheden nemen van hun nalatigheden. Waar staat de consument in deze situatie?????