Large Online reviews & ervaringen

www.large.nl
 
4.2 (52)
Large

52 Large Online reviews

 
(8)
 
(5)
 
(4)
 
(11)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
60 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
2.5

Release vooraf bestellen geen goed idee, meer maals konden ze het artikel niet leveren ofwel weken na de release datum. Korting te over maar nooit op media, en dan de klantendienst die is totaal niet bereikbaar. Mails worden nooit beantwoord en telefonisch contact met de klantenservice is echt dramatisch. Hunnen medewerkers helpen hun klanten totaal niet.

WG
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.0

In november een trui terug gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was, het geld zou terug gestort worden. Nu is het 8 december en het blijft akelig stil vanuit de kant van Large.
Telefonisch niet te bereiken, op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ben zeer benieuwd of het verschuldigde bedrag nog op mijn rekening wordt bijgeschreven.

B
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Max op 11 Juni 2021

Bij mij is het netjes afgehandeld.

Reageer op deze review

Als je van een gok houdt, zit je bij large goed

Beoordeling 
 
1.5

Er staan heel veel dingen op hun website die ze helemaal niet in voorraad hebben. Maar wel de order bevestigen en je geld meteeen van de bankrekening halen. Dat riekt naar oplichterij. De prijzen voor sommige spullen zijn te goed om waar te zijn. Ik ben erin getrapt. Wees slim en bestel ergens anders. Dit zijn bandieten

M
Was deze beoordeling nuttig? 12 6
Reageer op deze review

Waardeloze Klantenservice

Beoordeling 
 
6.3

Ik ben sinds een jaar klant bij Large. In het begin was ik reuze enthousiast omdat de prijzen veel lager zijn dan op Attitude en de acties echt geweldig. Bovendien als backstage klant heb ik altijd verzendkosten gratis. Bestellingen verliepen een tijdje best goed totdat ik iets retour moest sturen. Zoals ook hieronder gelezen-waardeloze klantenservice! Telefonisch ging ik niet eens proberen omdat er nooit werd opgenomen, mails werden ook niet beantwoord. Retouren na 2 of 3 weken verwerkt. Echt "goed mis" ging het pas op 8 december toen mijn retour eindeloos niet verwerkt bleef en ik het artikel op het laatste moment kreeg, alleen omdat ik geluk had dat een Duitse medewerkster zich aangesproken voelde door mijn email. Enkele dagen daarna vond ik weer een leuke actie dus opnieuw besteld,helaas 1 artikel moest terug. Na meerdere weken te mailen en 3 beloftes over dat het geld wordt zsm overgeboekt heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn backstage zit er bijna op,maar ik geloof niet dat ik ooit weer daar iets ga bestellen. Als ik hoor dat mensen 400€ kwijt zijn dan lijkt mijn schade beperkt,maar in godsnaam moeten we het accepteren?! Large als bedrijf moet zich toch ook aan enige regels houden?!

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik was jaren supporter van Large. Goed aanbod, leuke dingen voor de scene's waarin ik zat. Je moest wel eens lang wachten op een bestelling maar goed er werd toen ook nog niet beloofd dat het snel werd geleverd. Ik heb echter altijd al moeite gehad met hun onduidelijke retourenbeleid. Slecht uitgelegd, formulieren die niet werden meegeleverd en verwijzing naar stickers die niet zijn meegeleverd of op de doos zitten. Dit weerhoudt mij bijvoorbeeld om meerdere maten te bestellen (want per merk verschilt dit behoorlijk) .

I.v.m. een bezoek aan een fantasyfestival in het buitenland toch maar de gok genomen om een grote bestelling te plaatsen. Helaas werd ik opnieuw bevestigd in mijn vermoeden. Zaken niet meegeleverd, pakket retour gestuurd richting Large. Wordt het een paar dagen later gewoon opnieuw bij mij aangeboden. Direct weer naar postkantoor maar die vertellen me dat ik zelf de retourzending moet betalen omdat de stickers zijn verwijderd. Large gebeld maar ongeïnteresseerd persoon dat je niet wil helpen aan de telefoon. Uiteindelijk hebben we de retourkosten zelf maar betaald. Op een mail die ik nog nastuurde over het voorval kreeg ik alleen een reactie dat Large niet kan helpen en je pech hebt. Pennywise, pundfoolish zou ik zeggen. Had nog een grote bestelling van een paar honderd euri willen plaatsen maar durf het gewoon niet aan bij een organisatie die op deze wijze met hun klanten omgaat. Tegenwoordig zijn er gelukkig voldoende alternatieven voor Large. Was altijd een fanatiek supporter van Large ondanks hun lange levertijden, maar ze mogen mij uit hun fanbase halen. Zal geen grote bestellingen meer doen. Zou verstandig zijn hun personeel eens mee te nemen naar Wehkamp. Daar staat de organisatie als een huis en kunnen ze nog wat van leren.

AK
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Marielle op 09 Augustus 2014

Bij Large kan het versturen van kleding soms wel lang duren.
Je moet erg oppassen op de kleding die je koopt.. maten verschillen heel erg.
Het is niet zoals je bijv naar de H en M gaat en zeker weet dat de bepaalde maat die zij hanteren in de hele winkel hetzelfde is. Ook goed opletten op de kwaliteit.. veel kleding van slechte kwaliteit in aanbod.. honderd procent katoenen kleding zijn wel redelijk OK.. behalve als daar dan nog printjes op staan.. die wassen makkelijk eraf na een paar keer wassen. Gemengde gevoelens dus.

Reageer op deze review

41 dagen + soort van oplossing

Beoordeling 
 
1.0

Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.

Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.

Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.

Ik hoop dat dit helpt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Large, ze nemen je niet serieus en er is geen sprake van professioneel gedrag. Ik heb meerdere keren besteld bij hun, (ook problemen gehad met laat leveren btw), maar ik zelf ga geen gebruik van hun webshop meer maken. De prijzen zijn mij veel te hoog en voor de service hoef je het ook niet te doen. Ik raad mensen aan om dezelfde (soort) spullen gewoon ergens anders te halen en goedkoper.

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Koop niet meer bij Large

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Kiss Poppen !!!! wat een klucht

Beoordeling 
 
1.0


Beste,

Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino

DL
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
7.3

Ze hebben mooie spullen, maar zijn erg vervelend als je iets wil ruilen. Heel jammer. Bijzonder onvriendelijke en onflexibele klantenservice. Na vele jaren klant te zijn geweest 2x een zeer vervelende en slechte ervaring. Ik heb mijn account verwijderd, ik koop m'n spullen voortaan wel ergens anders. Ga zo door Large, lekker bezig! NOT

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

items worden niet geleverd en onkundigheid

Beoordeling 
 
3.8

Tot tweemaal toe wat besteld.
Ging om lps. Eerste keer een plaat bij bestelling na lang wachten bericht niet meer leverbaar terwijl die wél op hun site beschikbaar stond.
Bij herkansing wederom platen besteld en wederom niet alles binnen en laatste plaat weken op gewacht en vaak gebeld. Klantenservice doet eigenlijk niks dan alleen maar zeggen dat de plaat binnen paar dagen komt want dat staat in het systeem. Komt neer op onwetendheid en onbenulligheid. Na 6 weken wachten wederom bericht plaat niet meer op voorraad. Je wordt in de maling genomen en aan het lijntje gehouden. Gebrek aan kennis en kunde bij kantenservice dus. Ik bestel hier niet weer zo snel.

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Prima in orde

Beoordeling 
 
10.0

Meestal voordat ik online kop check ik eerst de reviews. Dat had ik nu niet gedaan maar pas na m'n bestelling. En gezien de reviews had ik meteen spijt.
Gelukkig bleek die spijt onterecht. Bij m'n bestelling gaf Large aan dat levering een week kon duren. Ik kreeg ontvangstbevestiging per mail, vervolgens de factuur per mail, dat het pakket verzonden werd en de tracktrace. En het pakket werd keurig geleverd met het beloofde artikel. Anno 2020 heb ik Large als een betrouwbare webshop ervaren die zijn afspraken na komt.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wel geld vangen maar niet leveren en niet terugbetalen

Beoordeling 
 
1.0

Begin december heb ik een jas besteld en betaald, de dag erna kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was en of ik mijn bankrekeningnummer door wilde geven voor terugbetaling.
Dit direct gedaan en ze er diverse keren aan herinnerd, helaas worden mails niet gelezen/beantwoord, telefonisch duurt het wachten veel te lang.
De order staat gek genoeg wel op “voltooid”
NIET DUS!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Super

Beoordeling 
 
7.5

Super website koop er al jaren alles, wel zijn er vaak wat problemen met de cadou binnen die niet gepakt worden erg jammer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Weer een klant minder!!

Beoordeling 
 
4.0

Ik bestel regelmatig bij Large, leuk assortiment en goede service. Maar sinds een half jaar is het toch een ramp bij Large. Zo nu ook weer. Mijn zoon is gek merchandise van een computerspel en had zijn oog laten vallen op een aantal artikelen die Large aanbiedt. Een artikel was niet voorradig en zou tijdig voor de kerst weer beschikbaar zijn. Helaas tot op heden niks vernomen. Nu staat er plots op de site dat de pakketten pas in januari worden verstuurd!!! Ik heb meermaals gebeld, althans geprobeerd te bellen, want je staat vreselijk lang in de wacht. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd, maar ook daar geen reactie op. Ik ga de hele boel maar annuleren en ga mijn zoon maar iets anders kopen voor kerst. Ik ga het er niet op wagen dat mijn zoon geen cadeau onder de kerstboom heeft liggen. Foei Large!!! Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig!!! Ik bestel hier niet meer, ik heb er genoeg van!!
Overal kan het wel eens mis gaan, maar bij jullie is het tegenwoordig standaard dat er iets fout gaat.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
3.5

En ik zou onderhand graag mijn bestellingen vanaf 26 willen ontvangen ..

Geen reactie op mail, telefoon en zelfs niet op mm chat.

Leuk dat stunten van jullie, maar zet er personeel bij. Nu kan ik morgen de nieuwe laarzen niet aan als ik naar een concert ga. Jullie worden slecht large. Levertijd was al beroerd. Gegarandeerd voor sint, gegarandeerd op... echt niet dus he!

Retouren pas na ruim 2 weken verkeerd verwerken. Kun je alles weer opnieuw bestellen , weken wachten en wachten tot je een ons weegt op het aanpassen van de factuur omdat de prijzen nu hoger zijn.

Leuk dat abonnement bij jullie.. maar ik merk geen verschil. Of moeten de niet leden nog langer wachten .

Ik ben er bijna klaar mee! Large, stuur me alles op en schrap me als lid. Ik ben het echt vort beu! Jullie succes met deze drukte gaat jullie zo de kop kosten. Zie steeds meer klachten over jullie verschijnen.

Owja stuur me niet weer vacature door. Iedere keer als ik klaag over het wachten sturen jullie me dit. Was eerste keer wel grappig. Maar het is jullie probleem en niet het mijne. Jullie maken er alleen mijn probleem van door de achterstand niet weggewerkt te krijgen en me al sinds 26 november op mn bestellingen te laten wachten!

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
3.5

Ik ben al jaren klant bij Large maar stap nu toch echt op. Bijna twee maanden gewacht op een terugbetaling van een geretourneerde trui, en de pet was niet leverbaar. Nu weet Anita mij te vertellen dat ik de pet niet terugbetaald krijg omdat die in Klarna "niet geactiveerd" staat. Regelrechte BS. Zoals je op de screenshots kan zien is de betaalstatus voor de gehele bestelling gewoon betaald, dus ook de pet. En verwacht ik het geld voor de niet leverbare pet dus ook gewoon terug.

Op Trustpilot het gehele verhaal aangezien het op deze site kort gehouden moet worden.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar en nemen hun klanten niet serieus!

Beoordeling 
 
1.8

Slecht bedrijf, niet kopen!
Telefoon, mail, whatsapp, brief geen gehoor. Retouren worden niet verwerkt, Klarna wordt niet op de hoogte gebracht dat het retour is. Hebben wel tijd om onzin op Facebook te plaatsen maar klanten helpen ho maar, niet reageren, nergens op!

Onbetrouwbare bedrijf en de wet kopen op afstand laten ze aan hun laars!

Je bent gewaarschuwd, NIET KOPEN!

MK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Het is 2017...

Beoordeling 
 
1.5

Geen juiste indicatie levertijd, klantenservice alleen Engelstalig...

In de webshop stonden de 2 broeken op voorraad en volgens Large zouden deze ook binnen 48 verstuurd worden.
Ik denk; Da's mooi, dan zijn ze op tijd voor ik op vakantie ga!

Na 2 dagen nog geen verzendbevestiging gehad te hebben, ga ik toch maar even bellen.
Moet ik Engels praten!!! Dit is verder geen probleem, ik bedoel wie spreekt er geen Engels. Maar wat nou als je dat niet doet...

Mevrouw die bij de telefoon zat kon mij alleen vertellen dat het op de pallet lag en misschien (misschien...) morgen wordt verstuurd.
Buiten dat had ze een vrij gesloten en gehaaste houding waardoor het net lijkt alsof ze er geen zin in had.
Ook nog was ze erg slecht te verstaan, als of dat microfoontje achter in haar neus zat, daar had ik uiteraard wat van kunnen zeggen...

Maar om eerlijk te zijn, het is verdorie 2017; pakketjes worden binnen een dag geleverd soms nog op dezelfde dag, Service van 0,niks, geen passende oplossing, mag het pakketje ook niet op komen halen...
Order is ook niet te annuleren, want ze willen geen medewerker laten zoeken in de grote stapel...

Laatste keer. Large.. kutzooi.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ik bestel NOOIT meer

Beoordeling 
 
1.0

Wat een bagger bedrijf. Ik heb vaker wat besteld bij de large en de levertijd klopt nooit.
Afgelopen 2 keer heb ik niet eens mijn bestelling gekregen terwijl ze wel het geld afschrijven. Op email reageren ze niet op Facebook gaan ze er niet op in.

Ze zeggen niet waarom je bestelling is vertraagt ze houden je niet op de hoogte, je moet zelf checken of alles wel goed gaat. Je moet echt HEEL veel moeite doen om je geld terug te krijgen. Ze hebben al lang geen monopolie meer op dit soort merchandise bestel lekker ergens anders. Wat een scheit bedrijf!

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
60 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Large Online ervaring

Large Online Popmerchandising is een postordershop waar je vele producten vindt van kleding tot sieraden. Het assortiment bestaat uit producten voor mannen, vrouwen en kinderen. U kunt bij Large op verschillende manieren betalen en er zijn bij Large Online vaak aanbiedingen in de online webshop te vinden.

Wat is uw ervaring met Large Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Large Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Large Online reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
t-shirts
Merken
Popmerchandising
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal