Mango Shop reviews & ervaringen

www.mango.com/NL
 
3.5 (81)
Mango shop

81 Mango Shop reviews

 
(2)
 
(4)
 
(11)
 
(27)
 
(41)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
90 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Zeer slechte service retour zending

9/10 pakketje retour gestuurd, is de 10/10 aangekomen bij Mango. Op 16/10 ga ik bellen omdat ik nog geen mail had gekregen. Dit blijken ze na 12 werkdagen te doen,dit was nu nog maar werkdag 4 !! En daarna gaan ze geld retour geven. Dat is dan bijna maand later!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0

Verwachtingsvol mijn allereerste bestelling bij mango geplaatst. De kwaliteit van de kleding beviel mij totaal niet, dus het pakketje drie weken geleden geretourneerd. Nog steeds geen bevestiging van retour laat staan betaling. Op de mails wordt simpelweg niet gereageerd en bellen is zinloos gebleken. Voor mij de laatste keer en ik raad Mango af.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Drie weken geleden heb ik een retour pakket verzonden en geen bericht hierover ontvangen. Daarna heb ik een paar keer via de app en over de mail een berichtje verstuurd en ook geen reactie ontvangen. Als laatst heb ik gebeld met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat het gewoon zo te werk gaat, dat het zo hoort en dat de terug betaling lang zal duren. Ik ben niet tevreden van de Mango zowel online shoppen als in de winkel. In de winkel spreken ze amper Nederlands. Ze reageren alleen in het Engels/Spaans. Dus Nederlands leren!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Katja op 29 Juli 2020

Hi, Heb je de terugbetaling onlangs gehad? ik wacht zelf namelijk ook al 3 weken en heb ook al meerdere berichten gestuurd maar geen respons.

Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Had een aantal topjes besteld. Deze werden snel en correct geleverd. Prijs /kwaliteit vond ik uitstekend. Ik verwachtte namelijk dat de kwaliteit minder goed zo zijn, omdat de topjes ook niet duur waren. Ze paste ook allemaal perfect. Tevreden met mijn bestelling.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Opleiding manager

Service 
 
3.0

Prijskaartje klopt niet met deckassa. Manager beweert ietwat verbolgen dat DE KASSA ALTIJD GELIJK HEEFT. volgens jurisprudentie mag ik ervan uit gaan dat het PRIJSKAARTJE KLOPT. Coulancehalve, voor deze ene keer, mocht ik volgens prijskaartje betalen. De manager moet opleiding krijgen... is filiaal Zoetermeer.

AL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte kwaliteit en nog slechtere klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

Half oktober een jas gekocht in Breda, na 2 weken begonnen de naden los te laten en kwamen er gaten in de jaszakken. Naar de winkel in Nijmegen geweest (dichterbij) en je wordt zonder pardon weg gestuurd dat je maar moet bellen met de klantenservice of naar de winkel waar het vandaan komt. Ze hebben wel nog zelf gebeld naar Breda maar daar kwam niks uit.
Vervolgens doet de klantenservice ook niks en zegt dat je maar een klacht in moet dienen. Uiteraard meteen gedaan maar niks meer gehoord. Heb uiteindelijk via Facebook contact gekregen, maar daar inmiddels ook al meer dan 1,5 maand aan het wachten op een oplossing.
De kleding mag er dan nog zo leuk uit zien, maar door deze service en belabberde kwaliteit is dit voor mij de laatste keer geweest dat ik er wat koop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

BEDROG

Beoordeling 
 
1.0

NIET BESTELLEN!!
DIT BEDRIJF BEDRIEGT, NA BETAALD TE HEBBEN GEEN BESTELLING ONTVANGEN EN JE KAN FLUITEN NAAR JE GELD!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

onderhoud service

Service 
 
1.0

ik had voor morgen een onderhoudsbeurt voor mijn manga napoilon ik belde dat ik
morgen het extra onderhoud niet kon betalen maar vrijdag wel de afspraak kon niet meer doorgang vinden. ik had de heer ed m. verteld dat ik om kwart voor vijf zal bellen of we wel kunnen betalen nu blijkt dat wij donderdag wel kunnen betalen maar met de heer ed m valt niet te overleggen


henry stolle

HS
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Wat slecht

Beoordeling 
 
1.0

Als je iets besteld en betaald is de genoemde levertijd 3-5 werkdagen. Wat al heeel traag is in deze markt
Als het er na 7 nog niet is wordt wel heel lakoniek gereageerd.
Ze weten het zelf niet waar iets is.
Onbetrouwbare club.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Bestelling nog niet ontvangen

Beoordeling 
 
1.0

Afgelopen week een bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Nadat ik mijn bestelling had afgerond en betaald kreeg ik een mail dat mijn artikelen nog in mijn mandje achter waren gebleven. Ik heb toen gelijk telefonisch contact opgenomen en volgens de klantenservice bleek dit een verkeerd bericht te zijn. Mijn bestelling zou gewoon verzonden worden.Inmiddels 5 dagen verder nog niks ontvangen....... had ik maar eerder de reviews gelezen dan had ik geen bestelling geplaatst

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Bestelling zoek geraakt

Beoordeling 
 
4.5

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Floor op 13 Augustus 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op 16 Augustus 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Monique op 08 September 2017

Heb vandaag een mailtje gekregen van Anna Nera (Mango klantenservice) gekregen, dat mijn verzoek in behandeling is! Inmiddels na bijna 2 maanden is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Reageer op deze review

Pakket niet ontvangen

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb in het verleden nooit problemen gehad met het bestellen bij Mango of Mango Outlet. 2 weken geleden iets besteld maar het pakket is nooit aangekomen. Ik kreeg steeds melding dat het pakket geweigerd was door de geadresseerde. Het transportbedrijf Aramex waarmee gewerkt werd is telefonisch slecht bereikbaar. Ondertussen meerdere malen contact gehad met de klantenservice waarbij beloofd werd dat dit geregeld werd. Uiteindelijk na weer een mail van mijn kant uit bevestiging gekregen dat het bij de parcelshop was aangekomen. Ik er gauw naar toe gefietst maar nee geen pakket. Erg jammer want ik was altijd erg fan van de Mango. Mij kunnen ze uit hun klanten bestand schrappen. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook echt terug krijg of dat dit weer een valse belofte is...

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Lange levertijd

Beoordeling 
 
4.8

Ik heb meerdere malen bij zowel Mango als Mango Outlet besteld. Mango is oke. In vergelijking met andere webshops lpoen ze wel nog ver achter wat betreft de webservice. Levertijd is lang, verzendkosten relatief hoog, niet betalen op factuur en retouren is niet gratis. Indien je bij de Outlet besteld mag je je instellen op nog veel langer wachten. Zodra jij een mail krijgt dat jouw pakket is verzonden, bestaat de meegestuurde volglink de komende week sowieso niet. Het is maar afwachten en geen idee hebben waar jouw geld (want ja, je moet van te voren betalen) op dat moment is.

Producten zijn verder helemaal prima, maar wat (web)service betreft valt er nog veel te leren.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Deception!

Beoordeling 
 
2.0

I payed the money and don't received my order! The store don't answer when I contact them! Terrible service, I'm disappointed!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Ik wil mijn geld terug

Beoordeling 
 
1.0

Mijn ervaring is precies hetzelfde als alle reacties hieronder. Ten eeste werd miijn bestelling in de verkeerde shop bezorgd zo'n 10 km van mijn huis. Na vele omzwervingen kreeg ik mijn pakket alsnog. Op 20 december geretourneerd en wacht nog steeds op mij geld. Verschillende malen gemaild naar klantenservice maar wordt aan het lijntje gehouden. Ze vragen bv mijn tel.nr om contact met me op te nemen maar bellen niet. Het is toch te achterlijk dat je je geld pas krijgt als het pakket in Spanje is gearriveerd? Want zijn dit voor vooroorlogse praktijken??? Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele webshop. Echt schandalig. Voor mij nooit meer Mango!! Heb inmiddels een klacht ingediend bij de consumentenbond. Overweeg nog mijn.rechtsbijstandverzekering en Kassa en Radar te raadplegen. Ze beschikken nu dus al een maand ( bestelling is van 9 dec.2016) over min geld. Dat mag volgens mij helemaal niet.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 10 1
Reageer op deze review

Bestelling niet ontvangen

Beoordeling 
 
1.0

De levertijd van de bestelling wordt ruim overschreden. Heb de jeans nog steeds niet ontvangen. Wel betaald. Dat een winkelketen als deze zo met hun klanten omgaat vind ik ook onbegrijpelijk. Had het ook nooit verwacht! NIET BESTELLEN BIJ MANGO dus.

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Mango boycotten

Beoordeling 
 
1.0

In juli 2 shorts besteld en vervolgens geretourneerd. Deze zijn op 2 augustus bij Mango in Katwijk ontvangen (staat op het track & trace bewijs) en tot op heden heb ik mijn geld (€ 60,=) niet ontvangen! Na verschillende e-mailberichten en 1x telefonisch contact is het nog steeds niet opgelost. Eenmaal kreeg ik het antwoord dat de goederen nog niet zijn aangekomen in Spanje. Wat heb ik daar aan, de goederen zijn immers al ontvangen in Katwijk. Dit staat op hun site: “De termijn voor de terugbetaling kan variëren van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop we je retournering IN ONS MAGAZIJN ontvangen". Het zijn een stel oplichters, NIETS meer bij MANGO kopen!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Bestelling niet binnen

Beoordeling 
 
1.0

Op 13 juni jl een bestelling gedaan ad EUR 89,97. Tot op heden niets ontvangen. Wel een email ontvangen met een bericht uw pakket is verzonden. Echter geen track and trace nummer. Ook nog een SMS ontvangen.
Quote 'Je MANGO bestelling B8FRZB00 is nu klaar! Hij wordt vandaag verzonden. Je kunt je bestelling traceren via de sectie Mijn rekening of Orders op Mango.com'. Het nummer gebeld en SMS is verstuurd vanuit Cambodja. Als ik instructies volg zoals vermeld in SMS, kom ik via Mijn rekening terecht bij mijn factuur. Hierin staat ook keurig 'verzonden'.

Probeer contact te zoeken, helaas...

Heeft iemand nog tips, voordat ik de rechtsbijstand inschakel?

Mvg,
Jamina

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Schandalig

Beoordeling 
 
1.0

Geen pakket, niet te traceren, geen geld retour tot op heden (175 euro!!!) Bestel nooit bij MANGO
6 telefoontjes klantenservice, 1 mail, er gebeurt niets.....

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Bestelling tot heden niet ontvangen

10 januari 2016 heb ik een jas besteld bij Mango. Levertermijn 3 a 6 werkdagen. Tot heden nog niets ontvangen we zijn 03/02/2016. Heb contact opgenomen via mail pas na 3 dagen een antwoord dat mijn pakket onderweg was, heb er een tracking nr bijgekregen van bpost zij beweerde dat het DHL was dus fout het was van Bpost. Bpost gecontacteerd blijkt dat zij het pakket nog nooit ontvangen hebben van Mango. Ik heb al een paar mails gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ondertussen bijna een maand later nog geen antwoord. Ik ben 79.95 € kwijt zonder uitleg of zonder jas te ontvangen hebben. Vind dit schandalig, heb al veel via internet besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
90 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Mango Shop ervaring

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

Wat is uw ervaring met Mango Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mango Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mango Shop reviews lezen.