Jas besteld voor mijn man die enkele dagen nadat we hem ontvangen hadden, was afgeprijsd! Berichtje gestuurd naar Omoda of we dit konden verrekenen ipv de jas terug te sturen en opnieuw te bestellen! Prijskaartje nog niet verwijderd van de jas!
Antwoord van Omoda: jas terug sturen en opnieuw bestellen!
Dit is toch niet klantvriendelijk en al helemaal niet duurzaam/ milieuvriendelijk?
We hebben de jas dan ook terug gestuurd naar Omoda en voor hetzelfde afgeprijsde bedrag op een andere site besteld!
Opeens een mail. Bestelstop. 'Je hebt teveel geretourneerd dus je mag niet meer online bestellen. Je bent wel welkom in onze winkel.' Oh dus als je in een winkel wat koopt mag je het niet meer terug brengen?
Je hebt als bedrijf winkels en besluit op een gegeven moment in de e-commerce te stappen en een webshop te nemen om nog meer bestellingen/geld binnen te halen. Via dit nieuwe kanaal krijg je dus meer winst, meer bestellingen en verkoop je meer. Vervolgens ga je trouwe klanten verbieden te bestellen omdat ze teveel retourneren.
Als je iets online besteld weet je dus niet hoe het er uit ziet. Hierdoor moet je het kunnen retourneren. Wij hebben een doos jurken besteld de laatste keer voor een bruiloft. Sommige jurken waren best prijzig en die komen verkreukeld binnen. We wilden er zeker 1 kopen maar die zouden we dan eerst moeten laten stomen. Dus geretourneerd. Buiten dat is het niet erg klantvriendelijk zo'n mail.
Je bied namelijk klanten aan om online te bestellen. Maar als ze niet genoeg kopen mag je niet meer van die service gebruik maken. Raar.
Op deze manier zullen we geen goede reclame maken. En ook niet meer bestellen of naar de winkel gaan. Online bestellen bied veel meer voordelen dan in een donkere winkel. Je kan op je gemak passen, in het juiste licht kijken of het mooi is en match met andere kledingstukken. Je kan rustig nadenken of je het wilt kopen en of het echt lekker zit en goed past zonder dat er verkopers staan te dringen.
Jullie doen het ook voor de wereld. Dat is fijn. Maar zijn jullie merken ook zo duurzaam? Of doen jullie eigenlijk gewoon aan ‘greenwashing’?
Het is jullie keuze. Ik weet niet of het verstandig is, maar ons zie je op deze manier niet meer als klant terug. Op de website kan ik dit verhaal niet zo snel terug vinden.
We krijgen geen waarschuwing enz. Zo te zien aan de reviews denken sommige mensen er ook zo over.
Tommy schoenen besteld, beide schoenen hadden krasjes op het hang en sluit werk. Ik heb de schoenen 1 x gedragen, dus ik krijg geen geld
Terug bij retourneren, hooguit een schrale 12,50 als vergoeding van een schoen die 100 euro is. Omoda! Never meer!
Meerdere keren schoenen besteld bij Omoda en meerdere keren was er iets met de schoen. De serves van Omoda is zeer slecht! het duurt lang voor dat er antwoord gegeven en er wordt niets aangedaan dat het 4x achter elkaar gebeurt. Prima winkel zolang er niets mis gaat.
Al jaren een zeer tevreden klant bij Omoda. Zowel in de winkels als online heb ik goede ervaringen met Omoda. Een mooie collectie van schoenen en tassen heb je daar. Snelle levering, vlotte terugbetaling van evt. retouren. Nog 2 sterke punten van omoda vind ik hun service en het meedenken met de klant. Echt super. Tot nu toe heb ik nog geen enkele negatieve ervaring opgedaan bij Omoda.
Weten niet wat service is. Defect product, willen geld teruf storten nadatbik op mijn kosten de slippersbteruf moet sturen. Vraag om omruiling maar dat doen ze niet en als je dan opnieuw wil bestellen moet je weer verzendkosten betalen. Boeven zijn het.
OPLICHTERS!Ik bestelde 3 artikelen en wanneer ik…
Ik bestelde 3 artikelen en wanneer ik ze dezelfde dag terug op stuur omdat ze echt te groot waren? Werden er maar 2 op retour gedaan. Wanneer ik hun hierover mail? Word ik weken genegeerd en na 10 keer bellen kreeg ik een mailtje? Ik werd uitgescholden voor dief. Nooit heb ik mij zo beledigd en vernederd gevoeld heb ik alsnog een factuur betaald van een artikel die ik niet eens heb gehouden… de grootste oplichters dat is wat omoda is.
Zeer slechte service. Trui gekocht voor 120,-, 1x gedragen maar liet absurd veel haren uit, zoveel dat me gevraagd was hem niet meer aan te doen naar het werk omdat alles onder de haren zat, klacht in gediend maar volgens Omoda hoort het zo dat de trui zoveel haren uit laat vallen omdat de wol van zulke goede kwaliteit is?? Kom op zeg, dus als ik als overal flossen haar achter laat op stoelen dan komt dat juist omdat de kwaliteit zo ontzettend goed is, erg geloofwaardig. Voor mij geen Omoda meer.
Na 2x de Liu. Jo schoenen aan gehad te hebben is de naad aan de zijkant los gegaan. Opgestuurd en na 2 weken terug gekregen dat dit niet onder de garantie valt.
169 euro voor betaald, voor mij een reden om nooit meer iets te kopen/ bestellen bij Omoda.
Sandalen besteld van Gabor die na 5 wk stuk waren, opgestuurd meer dan 1 week geleden, net geïnformeerd, kan nog zeker 2 wk duren. Handig, ze waren net voor deze warme dagen dus heb er niets meer aan!
Jaren geleden kocht ik veel vaker bij Omoda,maar laatste jaren vind ik de service steeds slechter worden.
Bijna elke keer krijg ik mijn bestelling in kapotte originele doos,maar deze keer is het zo erg dat ik echt boos ben geworden. Ik kreeg peperdure merklaarzen in een enorme "omdoos" zonder enige bescherming( zoals plastic luchtkussens of papier, de originele schoenendoos was total beschadigd,zelfs de bodem losgescheurd. Er had ook iemand eerder de doos geplakt,maar ik moest echt bijna de hele doos opnieuw in elkaar vast maken(!) Ik zou denken dat schoenen voor bijna €300 een fatsoenlijke verpakking vereisen. Ik weet nog dat eerder kreeg ik een mailtje als tijdens inpakken bleek dat de schoenen bleken ergens een krasje te hebben met een vraag of ik ze nog wil hebben en er werd korting aangeboden. Ik heb geen idee wie nu de schoenen inpakt en waar de vertrouwde service is gebleven.
Enige wat ik echt waardeer is de ophaalservice van DHL, maar betalen voor afterpay en weken wachten op terugbetaling maakt het niet beter. Ik ben echt teleurgesteld.
Een paar panama jack's besteld van Omoda. De verpakking leek wel door de molen te zijn gehaald. Na een dag dragen al enorme slijtagesporen aan de schoenen. Vervolgens gebeld met Omoda klantenservice en kreeg het verzoek de schade dmv een foto naar hun whatsapp te sturen. Binnen een uur reactie met de bevestiging dat ik mijn geld gelijk terug zou krijgen indien zij de schoenen hebben ontvangen via pakket.
Vervolgens heb ik bij een Omoda filiaal in Gouda mijn schoenen kunnen omruilen. Omdat ik de klantenservice zo top vond heb ik besloten in de winkel een ander paar schoenen te nemen.
Kortom: Omoda is zeer klantvriendelijk en heeft mij zeer goed geholpen.
Schoenen besteld als cadeau. Voor 11 uur besteld levering zou tussen 18-21 uur zijn. DHL is niet komen opdagen want hun chauffeur had er geen zin in gebeurt vaker bij DHL.
Nu bel ik in de ochtend om het pakketje alsnog in mijn bezit te krijgen maar het adres wijzigen kan niet en beide partijen willen niet echt de moeite doen om iets te regelen of uit te zoeken.
Een regelrechte sorry en zoek het maar uit is wat er eigenlijk bedoeld word.
Ik ga hun zeker niet aanraden ook vanwege DHL en ik heb er een hele nare ervaring aan overgehouden bah.
Superslecht.
Het enige wat snel en foutloos ging was betalen
Wat is uw ervaring met Omoda? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Omoda hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Omoda reviews lezen.
Telefoonnummer: 0111 410044