OTTO reviews & ervaringen

www.otto.nl
 
2.6 (93)
OTTO

93 OTTO reviews

 
(3)
 
(6)
 
(2)
 
(15)
 
(72)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
110 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde

nooit meer bij otto bestellen

Ik heb begin juni een hoekbank via otto besteld. Vervolgens kreeg ik op 15 juli een mail met de mededeling dat de bank op do 16 juli tussen 8.00 uur en 20.00 uur geleverd zou worden. Ik heb toen met moeite vrij op mijn werk kunnen regelen. Vervolgens zit ik de volgende dag de hele dag thuis te wachten maar om 20.30 uur was mijn bank er nog steeds niet. Toen heb ik contact opgenomen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en kreeg ik te horen dat de bank op een sorteerfout staat en dat hij daarom niet geleverd is.. Ik heb dus de hele dag thuis zitten wachten zonder enig bericht te hebben ontvangen met de mededeling dat de bank niet meer komt, 1 vrije werkdag naar de klote en plus ik word niet doorbetaald als ik niet werk. Heb maar een klacht ingediend. Oke, weken gaan voorbij en telkens als ik bel met de vraag waar mijn bank blijft verteld een medewerker van dynalogic mij dat hij nog steeds op een sorteerfout staat, wat inhoudt dat de delen van de bank (wordt in 3 delen geleverd) allemaal op een ander depot staan, ze moesten dus zoeken waar de delen van de bank zijn gebeleven. Vervolgens krijg ik een mail en sms dat de bank op maandag 3 aug tussen 9.30 uur 12.30 uur geleverd zou worden. Ik heb dus weeeeer vrij op mijn werk gevraagd om de bank te kunnen ontvangen, vervolgens zit ik te wachten en inmiddels is het 13.00 uur maar nog steeds geen bank gezien. Ik dus weer bellen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en krijg ik te horen dat de koerier al is geweest (om 11.30 uur) maar dat hij geen gehoor kreeg dus dat hij een kaartje in de brievenbus heeft gedaan met de mededeling dat hij morgen (di 4 aug) weer komt. Dus ik ben in de brievenbus gaan kijken, en je raad het al, GEEN briefje!!! Dus ik heb eiste dat de bank alsnog vandaag geleverd gaat worden. Maar dat kon niet want de koerier mocht niet van zijn route afwijken. Dus ik heb weeeeeeer op het laatste moment vrij gevraagd op mijn werk voor di 4 aug, met de mededeling van mijn baas dat dit echt de laatste keer is dat ik vrij kan nemen want we zitten in een drukke periode, met de verzekering van dynalogic dat de koerier nu echt komt en dat de koerier contact met mij op zou nemen als hij voor de deur staat. Vervolgens wordt ik op di 4 aug om 10.00 uur gebeld door dynalogic dat ze er om 11.30 uur zijn. Nou inmiddels werd het kwart OVER 12 maar nog steeds GEEN bank gezien. Ik weer bellen met dynalogic krijg ik te horen dat die KUTBANK WEER op een sorteerfout staat. NU IS MIJN KLOMP ECHT GEBROKEN!!! Ik heb meteen naar otto gebeld en de medewerker van otto bekende gewoon aan mij dat dynalogic al die tijd tegen mij ah liegen was/is over de sorteerfouten, en dat ik gewoon door hun aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb geëist dat ze mijn vrije werkdagen gaan vergoeden omdat ik die niet doorbetaald krijg, en ze zou de opdracht overdragen aan een andere leverancier. Ik hoop van harte dat het dit keer wel goed gaat, en dit is de aller laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets besteld heb!!!! Ik vind het echt een service van NIKS en dat otto gewoon aan mij bevestigd dat de leveranciers waarmee zij samen werken gewoon hun klanten voorliegen dat vind ik al helemaal schandalig!!!!!! PRUTSERS ZIJN HET! ECHT WAAR! En ik mag hopen dat ze zich nu wel aan hun afspraak houden, ik heb namelijk alle telefoongesprekken bewaard en alle mailtjes en smsjes waarin wordt bevestigd dat de bank komt, heb ik ook gearchiveerd. En voor alle mensen die dit lezen, IK RAAD HET JULLIE STERK AF OM IETS BIJ OTTO TE BESELLEN, VOORAL ALS ZIJ SAMENWERKEN MET DYNALOGIC, WANT DYNALOGIC IS EEN BEDRIJF VAN NIKS DIE ZIJN KLANTEN VOORLIEGT!!!!

SB
Was deze beoordeling nuttig? 15 0

Greta op 06 April 2017

Ik wilde misschien een bank bestellen bij otto maar nu dit gelezen te hebben ga ik deurtje verder. Dank voor info!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Voorraadbeheersysteem is volledig onbetrouwbaar, ze geven geen info, je wacht te lang aan de telefoon ,enz, enz De mensen van de klantenservice kunnen ze regelrecht naar school sturen voor een opleiding !! Slechte afhandeling bestelling & uitermate teleurstellende klantenservice.
Waarschijnlijk is dit rijtje nog maar het topje van de ijsberg, want aan dit bedrijf klopt helemaal niets. Hopelijk lezen veel mensen dit en kunnen ze het verstandige besluit maken om toch ergens anders hun producten te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbare webshop!

Beoordeling 
 
3.5

Op 24-12-2016 heb ik bij Otto een vloerkleed besteld(formaat 200 * 290) waar ca. 1 week levertijd opzat. Toen ik op maandag 2 januari nog niets van deze bestelling had vernomen heb ik contact opgenomen met een medewerker van de klantenservice. Zij vertelde me dat het kleed vertraging had en het aankomende week geleverd zou worden.
Toen ik de week erop nog steeds niets over het kleed had vernomen heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Deze mevrouw vertelde me niet te kunnen zien wat de status van de levering was en zou intern informeren. Als gevolg hiervan kreeg ik de volgende email:

------------------------------------------------
Beste mevrouw,

U wilde weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden.
Het artikel is voorgemeld bij Post nl.
Maar ik zie nu online dat dit artikel is uitverkocht.

Ik ga het voor u in de gaten houden misschien dat het nog geleverd gaat worden
anders adviseer ik u een ander tapijt te bestellen 160x230 is nog
wel leverbaar. Of anders het artikel te annuleren.

Mocht dit niet uw keuze zijn gaan we ervoor zorgen dat u uw geld terug krijgt.

Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------

Als reactie op deze email heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zei iets heel anders te zien dan wat er naar mij is gemaild. Het kleed zou op 11 januari het magazijn hebben verlaten. Ze adviseerde dan ook om een mail terug te sturen waarin ik om duidelijkheid vroeg.
Na dit gedaan te hebben werd ik op 12-januari-2017 gebeld door dezelfde mevrouw als die mij de email verstuurd heeft. Ze zei dat wat ze mij bij de klantenservice aan de telefoon hebben gezegd niet correct is. Er heeft geen kleed het magazijn verlaten. Het vloerkleed is op dat moment uitverkocht en het is niet zeker of dat mijn bestelling van 24-decemeber-2016 wel of niet geleverd gaat worden. Na een lang gesprek waarbij ik hierover niet in detail wil gaan is mij de indruk gewekt dat ze zelf niet eens weten wat hun organisatie doet. Wat betreft het pakket zou ze me op de hoogte houden.

Vandaag 17-januari-2017 heb ik per email geïnformeerd naar de stand van zaken omtrent mijn bestelling. Als gevolg van deze email ben ik weer door dezelfde mevrouw terug gebeld en kon ze me nog steeds niet vertellen OF het pakket geleverd gaat worden en wanneer dit dan zou zijn.

Als oplossing heb ik gevraagd of ze een ander type vloerkleed kunnen opsturen waar volgens de website ook ca. 1 week levertijd op zit. Dit was volgens mevrouw wel mogelijk maar ook hierbij kon ze niet garanderen dat het vloerkleed binnen de gestelde levertijd geleverd zou worden omdat ook dit kleed vanuit het magazijn uit Duitsland moest komen…..

Ik heb het vloerkleed geannuleerd en wacht nu op mijn geld.

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
3.3

Winterjas besteld en betaald op2nov.levertijd vlgs site2-4 werkdagen.Wel mailtjes over saldo,kom er dus achter dat dit bedrijf ook op afbetaling levert.
Vanmorgen, na klacht waar mijn bestelling blijft,een track&trace code gekregen, mijn bestelling zou onderweg zijn.Blijkt bij Postnl nog niet eens aangemeld te zijn.
Bestel regelmatig op internet maar dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Voor mij is bestellen bij Otto de eerste en de laatste keer :(

GH
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Otto is een erg slecht postorderbedrijf! Online bestellen op otto.nl gaat nog goed maar de levering van het product dat direct leverbaar is zo staat vermeld bij Otto.nl... is verschrikkelijk. Ik heb 3 maart wat besteld en vandaag de 16e heb ik nog steeds niet in huis. Bij de klantenservice van Otto werken moeilijk verstaanbare (buitenlandse mensen) dus dat werkt voor geen meter! U begrijpt: Dit was de eerste maar ook meteen de allerlaatste keer dat ik wat besteld heb bij Otto. Een stelletje prutsers zijn het.

R
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Computerkast

Beoordeling 
 
2.8


Computerkast besteld op 8-6-2020 stond 4-5 werkdagen voor, maar al snel een mail dat het half juli zou worden en na enig gebel op 20-7-2020 1 deel van 3 pakketten ontvangen..weer gebeld, zou een onderzoek ingesteld worden waar de 2 delen zijn gebleven... kon 2 weken duren......
na 2 weken niets gehoord van Otto..weer gebeld...oh hadden ze het onderzoek naar de verkeerde afdeling gestuurd......
nee maar nu is het naar de goede afdeling zei de telefoniste ..maar onderzoek kan wel weer tot 2 weken duren!!!!!!!! GRRRRRRRRR
dus nu naar bijna 8 weken nog geen complete pc kast !!
was eerste en gelijk laatste keer dat ik ooit wat bij Otto bestel..!!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

OTTO...Ontzettende Teleurstellende Tenenkrommende Oplichterij

14-05-2020 heb ik een Sideboard bij Otto online besteld en direct ruim 400 euro afgerekend. Als levertijd stond 5-6 dagen aangegeven. Post NL zou een bericht sturen wanneer de levering plaats zou vinden.

Na drie weken geduldig te hebben gewacht (wegens Corona zou het weleens langer kunnen duren dacht ik) heb ik toch maar even contact opgenomen met Otto. Na meerdere malen ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan (ook vanaf vroeg 's ochtends) heb ik eindelijk iemand telefonisch te pakken gekregen. Deze dame gaf mij aan dat het artikel vanuit Duitsland moest komen, en dat dit binnen nu en drie weken zou geschieden.

Na nogmaals drie weken te hebben gewacht en geen bericht omtrent levering gehad te hebben, heb ik wederom contact met de klantenservice van Otto gehad (en u raadt het al, ik heb weer lang in de wacht moeten staan).
Deze dame gaf toen aan dat zij eigenlijk geen idee had waar het artikel zich bevond. Ik heb specifiek gevraagd of ze hetzelfde artikel wellicht in een andere maat of kleur hadden. Mevrouw gaf aan dat het door mij gewenste artikel gewoon op voorraad was.
Ze heeft zich verontschuldigd en heeft beloofd een 'onderzoek' te starten en ik zou dan vanzelf van Otto te horen krijgen.

Enkele dagen later had ik nog steeds niets vernomen van Otto en ik heb contact opgenomen. Deze telefoniste vond het ook 'wel erg lang duren' maar gaf aan dat dit artikel 'nou eenmaal een lange levertijd' had. Aan mijn weerwoord dat hierover niets op de website staat (maar nog steeds 5-6 werkdagen), had zij geen boodschap. Ook deze dame zou kijken wat er aan de hand was en dit dat dan naar mij toe communiceren.

Tot eergisteren had ik nog steeds niets gehoord van Otto en ik heb telefonisch contact gehad met een andere telefoniste. Deze had eindelijk goed nieuws! De kast was op weg vanuit Duitsland en zou bij mij geleverd worden aanstaande woensdag 15 juli 2020. Ik was hier erg tevreden over en stond zelfs op het punt om een gematigd positieve review te plaatsen over Otto.

Maar wat schetst mijn verbazing?! Gisteren heb ik een e-mail gekregen met de mededeling dat een gedeelte van het artikel kwijtgeraakt is en dat een ander deel retour is gestuurd. Heel erg vreemd, want ik zou die kast toch pas volgende week krijgen? Hoe kan een deel dan retour gestuurd zijn? En door wie? Sowieso is er altijd wel iemand thuis bij mij, dus er is niemand langs geweest! Ook zou de levering via PostNL geschieden en deze hebben het pakket nooit aangeboden gekregen via Otto!
De e-mail wordt afgesloten met de mededeling dat ik het artikel opnieuw kan bestellen op otto.nl

Ik viel van de ene verbazing in de andere toen ik vandaag wederom een e-mail van Otto ontvangen heb (zo krijg je nooit een reactie, en dan ineens meerdere kort na elkaar).
Hierin werd aangegeven dat ze de retourzending ontvangen hebben (goh, dat is wel erg snel) en dat het geld z.s.m. op mijn rekening wordt gestort. Dit geld heb ik inderdaad op mijn rekening ontvangen.
Voor de zekerheid heb ik Otto vandaag nogmaals gebeld en ik kreeg wederom een vréémd verhaal te horen. Het artikel zou überhaupt niet leverbaar zijn (eergister stond in de e-mail nog dat ik het artikel op de website kon bestellen). Dit staat haaks op wat er eerder door Otto is beweerd. Het ene moment is de het artikel onderweg, dan is het artikel deels kwijt en deels retour gestuurd en nu kan het ineens niet geleverd worden.

Samenvattend: twee maanden verder, geen sideboard ontvangen, wel een hoop inconsistenties in de verhalen van Otto.

Ik ben erg ontevreden over de geleverde service van Otto. Het feit dat mijn geld teruggestort is, houdt niet in dat het hiermee maar opgelost is. Des te meer omdat het artikel NOG STEEDS op de website te koop staat met een levertijd van 5-6 dagen.

Na meerdere reviews van andere mensen gelezen te hebben, kan ik haast niet anders concluderen dat er flink wat mis is bij Otto.

Ik ben benieuwd hoe Otto dit wil oplossen met mij, maar ik vermoed sterk dat ze de review zullen negeren en het hierbij willen laten

DN
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Nicky jongmans op 09 December 2020

Heb precies dezelfde ervaring. Wou er eerst werk van maken maar aangezien de vele klachten, ga ik der geen moeite in steken denk ik maar.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Website is matig te noemen, maar je kunt wel duidelijk zien dat ze aandacht hebben besteed aan het bestelproces. Hiervoor een voldoende.
Levering is werkelijk ongelofelijk slecht. Levertermijnen worden grof overschreden zonder klant in te lichten. Leverafspraak is erg wazig te noemen.
Service is ronduit slecht. Klantenservice heeft geen idee waar ze mee bezig zijn.
Prijs is goed, scherpe prijzen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Niet doen!!

Beoordeling 
 
1.5

Je moet nooit bestellen bij OTTO voor de volgende redenen:
1. De website zit (vermoed ik met opzet) zeer slecht in elkaar. Iets van informatie vinden kost moeite, wat er gevonden wordt, klopt vaak niet. Het is wel zo opgezet dat bestellen en producten vinden redelijk soepel gaan.
2. De levertijden kloppen niet. Hou rekening met een verzesvouding daarvan.
3. De track en trace op de website klopt niet
4. Het is nooit mogelijk om te annuleren
5. De klantenservice is moeilijk te bereiken. Medewerkers geven tegenstrijdige antwoorden. Ze zeggen het geannuleerd te hebben maar dus toch niet; ze weten echt niet waar het pakket zit.
6. Je moet echt smeken voor iets van informatie over je bestelling.
7. Er wordt ontzettend moeilijk gedaan met retourneren. Ik vermoed met opzet totdat je het zat wordt en je bestelling behoudt en vooral betaalt. Je adres wordt verkeerd doorgegeven aan de ophaaldienst, het gegeven antwoordnummer en postcode blijken niet te kloppen.
8. Er wordt alleen nagedacht over het geld... Je kiest voor betalen achteraf maar eigenlijk wordt verwacht dat je gelijk betaalt.
Kortom, OTTO is een oplichterij die bewust met de grenzen speelt van de legaliteit. Ze geven je nooit informatie en doen geen belofte op geschreven wijze. Alles verloopt telefonisch zodat je ze niet zo snel terug kan pakken. Geef niet je vertrouwen aan dit bedrijf. Ik zou willen dat ik meer mensen kon waarschuwen.
NOOIT DOEN!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Vreselijk lange wachttijd, geen klantenservice, valse berichten van levering, zonder excuses bezorgt dagen laat, om 8 uur 's ochtends bezorgt, incompleet en maar voor een deel gelakt (!) nogmaals geen klantenservice, geen korting of excuses aangeboden, niemand en nooit aan te raden.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Iets kopen bij Otto is een ramp. Hun administratie is niet op orde. Ik heb iets geannuleerd en dus ook niet ontvangen en ze blijven maar rekeningen sturen.
Ik zou zeggen, koop niet bij Otto.

DD
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Spoiler alert: bestel daar svp niets

Beoordeling 
 
1.0

In Julie een artikel besteld, waarbij 2 weken levertijd stond. Bij bestelling direct betaald en twee weken later ontving ik een e-mail met de mededeling dat het artikel helaas twee weken later zou komen. Half Augustus weer een e-mail ontvangen met de mededeling dat het helaas tot half September zou duren... je raadt het al: half September een mail dat het half Oktober geleverd zou worden. En vandaag, 18 Oktober, de e-mail met de opmerking dat het artikel helaas niet meer leverbaar is...

Dus maanden aan het lijntje gehouden, terwijl ze op hun site nog doodleuk hetzelfde artikel met 2 weken levertijd adverteren.. En als je reacties plaatst op Facebook of elders, biedt de 'klantenservice' aan om'met je mee te kijken' hetgeen in werkelijkheid niets betekent daar ze a) niet meer weten dan die e-mails b) geen oplossing hebben en c) geen commitment geven.

Nog nooit zo'n schandalige webwinkel meegemaakt. Nu maar hopen dat ik mijn geld na al die maanden terugkrijg.

Alsjeblieft, shop hier NIET.

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Anne op 02 Juli 2021

Ik heb soortgelijke ervaring. Artikel besteld en betaald. Zou een maand later geleverd worden (wat an zich erg lang duurt) kreeg twee weken later een email dat het artikel niet meer leverbaar is. Kon kiezen voor geld terug of ander artikel. Koos voor het laatste. Ben benieuwd wanneer en of het uberhaupt geleverd gaat worden. Terwijl Otto al jarenlang bestaat en best oke was. Jammer.

Reageer op deze review

Belofte maakt schuld!

Beoordeling 
 
1.0

Nadat wij een kleding kast hadden besteld zou hier een levertijd op zitten van +/- 4 weken. Na inderdaad 4 weken te hebben gewacht kregen we een bevestiging dat de kast geleverd zou worden op vrijdag 3 juli tussen 7.00 en 22.00. Later is deze tijd aangepast naar een iets concreter tijdstip ergens in de middag.
In de mail welke ontvangen is vanuit Otto is aangegeven dat de kast op locatie geplaatst zou worden en gemonteerd zou worden.
Toen de bezorgers van Dynalogic aankwamen wilden ze de kast eerst bij de voordeur afleveren. Na aandringen van ons zelf is de kast uiteindelijk wel binnen in 6 dozen neergezet. Nadat de bezorgers erg onbeleefd en asociaal overkwamen moesten wij tekenen voor ontvangst. Gezien de kast enkel geleverd is en niet opgebouwd is op de locatie zoals conform de mail gedaan zou worden weigerden wij te tekenen. Hierop werd de bezorger nog agressiever. Om direct een duidelijk statement te maken er is een complete video hoe dit alles is gegaan en hoe de bezorger zich gedragen heeft!!! Om het nog erger te maken heeft de bezorger fysiek contact gebruikt! HET DUWEN VAN EEN ZWANGERE VROUW!!!!!! Na dit alles wil je absoluut niet dat er zulke mensen in je huis zijn. Om het nog erger te maken wilden de bezorgers er ook nog weer eens vandoor gaan met de kast welke betaald en wel was. Hierdoor hebben ze ook schade toegericht aan het deurkozijn met flinke deuken!

Tot op de dag van vandaag is er geen enkel persoon wie de verantwoordelijkheid durft te nemen bij Otto om dit op te lossen.
De filmpjes, de foto's alles ligt bij Otto en niemand heeft tot op heden het lef gehad om dit enigszins op te lossen of überhaupt in contact te gaan met ons.
Inmiddels is er nu officiële aangifte gedaan tegen dit flut bedrijf en de bezorgers van het bedrijf Dynalogic.

Ga niet in zee met dit flut bedrijf. verantwoordelijkheid kennen ze niet en oplossingen zoeken ho maar. Dit alles krijgt nog een verder staartje!!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 6 2
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring met Otto

Beoordeling 
 
2.3

Zeer slechte ervaring met Otto achter de rug.
In sept een tafel besteld, ik kon achteraf betalen. Na 2 wkn niets te hebben gehoord heb ik maar contact opgenomen, bleek dat ik toch een aanbetaling moest doen. Dat gedaan en wederom niets meer vernomen. Ik na 3 wkn wederom contact gezocht, bleek dat ik 3,- te weinig had betaald (216,- ipv 219,-). de laatste 3 euro betaald, na twee weken een bevestiging van betaling en toen maar wachten op de tafel (we waren inmiddels 1,5 maand verder).
Geen tafel, wederom zelf contact opgenomen. Bleek de tafel ineens een levertijd te hebben van 8 wkn (simpele keukentafel).
De klant wordt in de wacht gezet, de klant wordt niet op de hoogte gesteld over het proces, vooral als zaken niet kloppen/onvolledig zijn. Zo kan een klant wel een jaar wachten zonder iets door te hebben.
Voor mij in ieder geval duidelijk dat de klantenservice ver te wensen over laat en je niet moet bestellen bij Otto.
Daarnaast willen ze geen negatieve review achterlaten op hun website. Er zullen veel mensen klagen maar dat zal je nooit op de Otto ranking lezen. beschamend en misleidend!

RK
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Bij levering betalen!
Pas op!!
Wordt laat geleverd.
Geen factuur bijgevoegd.
Wel later een mail met een boete van 5,52 op een bedrag van 24,99. Wegens te laat betalen. Ik denk dat hier opzet in het spel zit om te kunnen overleven. Wij NOOIT meer!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

OTTO oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Bij deze oplichters van OTTO een bestelling geplaatst van 5 elektroden voor een tens. Na ontvangst van de zending en mijn betaling krijg ik een kortingsbon van € 10 voor de volgende bestelling (moet je wel weer voor minimaal €30 bestellen) dus bestel ik weer enkele elektroden en verzilver ik de kortingscode .. echter dan sturen deze oplichters van OTTO niets .. hoegenaamd mag je er maximaal 5 bestellen .. UITERAARD GELOGEN ..
OTTO WIL GEWOON DE KORTING NIET GEVEN .. zo te zien ben ik daarin niet de enige ..

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Slecht !!!

Ze maken je blij met niets !

EJ
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Purchase from OTTO

Beoordeling 
 
4.5

First experience with OTTO,we ordered three items and after a while we received only 1 of the three items we ordered, the information on the website is poor and I was left 30 minutes on the phone answer machine without any response!!!

I will not buy from OTTO again!

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

slecht!! zeer teleurstellend.

Beoordeling 
 
3.5

begin december een bed online besteld, een boxpring met twee helfden en een hoofdboard. duurde al grof lang totdat ie geleverd werd en dus ging ik maar even bellen, duurde (jawel) 20 min voordat ik iemand aan de lijn kreeg en het was ook nog een snel pratend buitenlands meisje met een grof accent en dus bijna onverstaanbaar. even gecheckt of mijn bestelling wel goed gegaan was. afijn woensdag de 24e zouden ze komen leveren alles leuk en aardig maar de twee buitenlandse mannen leverde maar 2 delen en dan nog stellig volhouden dat er 3 colli bij mij in de gang stonden, 6 telefoontjes later waarvan ik 2 x gewoon werd weggedrukt en 3 x niemand aan de lijn kreeg.. ja mevrouw we weten niet wat er met het rechterkant van het bed gebeurt is, we bellen u terug. nou je raad het al nooit gebeurt. inmiddels 4 leverings afspraken verder zit ik nog steeds met een half bed, en otto geeft totaal geen gehoor, niet via email en via tel een beetje koortsachtig van ja we bellen u terug, ik heb gelukkig nog niks betaald maar voel me totaal niet serieus genomen en een beetje verloren. ik raadt iedereen aan niet bij otto te bestellen, klantenservice slecht, levering slecht en het bestellen is dan ook het enige wat goed ging!

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Nooit kopen bij otto

Beoordeling 
 
2.7

Wat een oplichters
Wacht al maand op bestelling
Leveren totaal geen service
Telefonistes liegen gewoon
Meerdere keren beloftes gedaan , ze zijn er NIET. 1. Nagekomen , heb geld teug gevraagd , want hun zijn buiten gebreken gebleven
Maar dat lukt ze niet eens
Echt slecht bedrijf waar niet mee te communiceren valt
Het gaat om een bedrag van bijna€600
Is voor mij veel geld
Zal het nooit iemand adviseren

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
110 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw OTTO ervaring

OTTO is in Nederland een begrip. Op Otto.nl kunt u allerlei producten aanschaffen, van mode tot elektronica en witgoed. De webshop van Otto is professioneel en informatief ingericht. In een handomdraai vindt u wat u zoekt. Otto richt zich met haar mode assortiment (otto mode) op de jonge en zelfbewuste vrouw. De service staat bij Otto hoog in het vaandel.

Wat is uw ervaring met OTTO? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij OTTO hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal OTTO reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651555
Meer info over OTTO op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee