Kies Shoeby want:
• Thuiswinkel.org lid
• Bestelling worden door Shoeby thuisbezorgd of kunnen gratis worden afgehaald in een van de 200 winkels.
• Retourneren is gratis en kan bij alle Shoeby winkels of per post.
• Snel wisselende nieuwe kleding
Ik heb anderhalve week geleden een bestelling geplaatst bij Shoeby online. Had de de nieuwsbrief gekregen met een kortingsvoucher voor van € 7,50 dus dacht nou dat is mooi meegenomen. Tijdens het afrekenen pakte de kortingscode niet dus na chat met de klantenservice werd mij toegezegd dat dit alsnog met mij verrekend zou worden. Ik zou dan replyen op mijn orderbevestiging en hieraan refereren ( screen shot vd chat toch ook maar bijgevoegd) ook nu werd mij per mail beloofd dat het op mijn rekening gestort zou worden. Maar helaas tot op heden niets mogen ontvangen. Nog drie mails gestuurd maar er wordt nu helemaal niet gereageerd op mijn mails... Misschien zijn ze op vakantie? Hallo Shoeby!!?? Is daar iemand??
Ik ben al jaren trouwe Shoeby klant en wordt altijd weer perfect geholpen. De kwaliteit van de kleding is matig maar de prijs is er ook naar. Zeker voor kinderen is de collectie erg leuk. Ook online bestel ik regelmatig wat, ik vind wel dat leveren langer duurt dan bij andere webshops maar niet onoverkomelijk. Verhalen zoals hieronder heb ik zelf nog niet meegemaakt. Maar ja bij aanbiedingen blijkt vaker dat het maar om een paar artikelen gaat, dit maak ik wel vaker mee bij alle winkels zijn bijna altijd lokkertjes.
Shoeby is een leuke winkel met betaalbare kleding. bestellen op de site ging makkelijk. Levering duurde wel iets langer dan gewend maar was prima. Ik kon het pakketje ophalen in de Shoeby winkel.
Ik ben een tevreden Shoeby klant.
Een broek besteld online en geretourneerd via de winkel. Ik krijg daar nooit een bewijs want dat vinden ze te veel moeite of onnodig ook daar is het personeel vreselijk. Nu blijken ze door een zogenaamde storing die daar al jaren is mijn retour niet goed hebben verwerkt. en krijg ik mijn geld niet terug althans al mijn belletjes worden 'intern doorgezet'. De klantenservice gaat daar niet over wordt er gezegd, waar zit die klantenservice dan wel voor? Per mail en telefonisch dus geen reacties. Zeer frustrerende webshop, meerdere problemen mee gehad.
Door artikelen te behouden en te retourneren, moest ik 9 euro verzend- en retourkosten betalen. In hun voorwaarden staat dat je altijd de verzendkosten terugkrijgt, onder aftrek van retourkosten. Dat is dus niet zo!!!
Hele leuke jurk en 2 treggings besteld. Meerdere keren gebeld, want de betaling van PayPal was er wel af, maar geen bevestiging van de bestelling ontvangen. Iets met het systeem. Afijn, gelukkig werd het bezorgd. De jurk gehouden, supermooie jurk. De 2 treggings terug gestuurd. Volgens de track en trace zijn deze allang ontvangen, maar ik zie en hoor niets. Bij alle winkels die ik bestel heb ik direct een bevestiging van ontvangst van de retour, maar bij Shoeby radiostilte. Vanochtend een half uur in de wacht gehangen en mails verzonden, maar geen reactie. Aan de telefoon konden ze niets voor me doen, want ze moesten de track en trace code schriftelijk ontvangen. Ok, weer een mail gestuurd. Geen reactie. Vanavond de chat opgestart en zowaar krijg ik direct reactie. Ze bevestigen pas 10 dagen na ontvangst van de retour dat ze die hebben ontvangen. N dan zeker weer 10 dagen voordat ik mijn geld terug heb. Wat is dit voor slechte service?! Sorry, maar ik bestel hier nooit weer.
Weken lang word ik al geteisterd met aanmaningen van Shoeby.
Terwijl ik netjes de gehele bestelling terug verzonden heb.
Ik word er helemaal gek van, de kosten van de aanmaningen lopen maar op!
Al meerdere malen proberen contact met ze op te nemen maar zonder resultaat, voor mij nooit meer een bestelling bij Shoeby's!!!
Tevens verwachten ze ook nog dat je de bestelling gewoon gaat betalen, in en in trieste organisatie!!!
Ontzettend leuke kleren besteld bij Shoeby. Mailtje ontvangen dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
10 dagen later een mailtje dat de levering geannuleerd is en het geld wordt terug gestort. Vervolgens kijk ik op de site en zijn de kleren wel nog beschikbaar. Waarom wordt er dan geen contact met mij opgenomen om te kijken voor een oplossing, zoals bijv. opnieuw sturen. Nee, ik moest nu wachten tot ik het geld ontvangen had en kon het vervolgens opnieuw bestellen. Dit heb ik dan ook gedaan, bestelling zou weer geleverd worden in de winkel. Vervolgens kom ik in de winkel om mijn kleren op te halen, zijn de helft van artikelen geleverd. Met de webshop gebeld, zij gaven aan dat de rest waarschijnlijk later komt. Mijn vraag, waarom staat er dan alles wordt in één keer geleverd?
Een week later weer contact opgenomen omdat het twee pakketje nog steeds niet geleverd was. Wat bleek, er was weer iets mis gegaan. De oplossing was dat zij weer het geld zouden terug storten en dat ik het weer opnieuw zou bestellen. Dat zou dus de 3e keer zijn!! Schandalig! Er wordt door de webshop niet verder gekeken naar oplossingen.
In ieder geval, nu heb ik deze kleren besteld via de shoeby winkel en hier is de service geweldig! Ze kijken mee naar een oplossing, vinden het oprecht vervelend wat er is gebeurd via de webshop. Dat ze in de winkel zo behulpzaam zijn is dan ook de enige reden dat shoeby een 5 scoort. De shoeby winkels krijgen van mij een 10 voor de service en de webshop een 0
De tip die ik kan meegeven voor iedereen, bestel niets on-line. Het is allemaal een grote ellende. Ga naar de dichtstbijzijnde winkel en zij zorgen ervoor dat de kleren de jij wilt bij hen komt door het intern te regelen.
Een shirt besteld op dinsdag, zaterdag erna mail gekregen dat het verzonden is.
Donderdags nog steeds niks gekregen, toch maar eens gebeld, er word niks nagekeken, je krijgt alleen maar te horen dat je morgen een email krijgt.
Maar die ontvang je dan weer niet, blijven bellen, maar je krijgt niks geleverd.
Kortom bestel hier niks, je komt echt bedrogen uit, complete slechte shop, er komt maar 11 procent goed aan.
Online bestelling gedaan. Kon ook kiezen om in winkel op te halen maar online zou ik het sneller hebben dus was bereid verzendkosten te betalen. Echter na 8 werkdagen nog niks ontvangen, terwijl ik wel al na 1 dag een mail had ontvangen dat mijn bestelling onderweg was. Deze is alleen nooit verzonden, alleen aangemeld... Na contact op te hebben genomen zou deze nog in de winkel liggen en kreeg ik een mail dat die diezelfde dag nog naar me toe zou worden verstuurd. Helaas weer niks ontvangen noch onderweg. Wederom contact opgenomen en nu kreeg ik te horen dat het inderdaad toch niet onderweg was en dat ze het vanuit een centraal magazijn kunnen sturen als ik wil. Als ik wil??? Ik betaal ergens voor? Wat een gedoe dit. Ik koop hier niks meer! Ik hoop dat ik mijn geld snel terug krijg!
Verkeerde product ontvangen. Niet geretourneerd maar het juiste product en nog meerdere producten besteld. Vervolgens zelf de fout gemaakt om het te laten bezorgen in 1 van de winkels. Mail verzonden met het verzoek om bestelling alsnog thuis te bezorgen, was niet mogelijk. vervolgens de melding gekregen dat 1 item was afgeleverd in de winkel. Over de overige producten wacht ik nog steeds het bericht af. Inmiddels 7 dagen verder en nog geen bericht. De service via de e-mail is slecht. Wanneer je vraagt wanneer je de bestelling kan verwachten, wordt er aangegeven u krijgt een bericht als het in de winkel klaar ligt. geen excuses over de late levering niks. Eens en nooit meer!
Na (vrijdag) een bestelling gedaan te hebben op de Shoeby webshop, krijg ik een melding. "Uh, oh, er is iets fout gegaan! Betaling is geannuleerd." In mijn account zie ik ook géén bestelling staan. Dus wat doe je dan met enige frustratie nog een keer bestellen. Wederom dezelfde RODE MELDING op het scherm. Toen dacht ik dit klopt niet en heb ik direct contact gehad met chatservice (die heel traag is!), "ja wij hebben een nieuwe webshop en ervaren veel problemen maar verder kunnen we u niet helpen, advies stuur een mail".
Dat heb ik direct gedaan compleet met screendumps etc erbij. Wat blijkt maandag krijg ik een mailtje dat mijn 2 bestellingen onderweg zijn. En ook ja serieus! 2 x staan afgeboekt bij de creditcard maatschappij. Op mijn mail had ik nog geen antwoord ontvangen, dus gelijk gaan bellen. Ja ik zie het; nee helaas het product is al ingepakt en onderweg. Ik adviseer u naar de winkel te gaan met en daar één en ander te regelen. Ja hallo! Jullie maken een fout en heb al drie acties ondernomen, nu moet ik ook nog naar een winkel om een teveel door jullie gezonden polo terug te krijgen???!!! En ik moest dan ook nog een briefje schrijven om mijn gemaakte verzendkosten DHL à 4,95 terug te krijgen. Stoort gewoon mijn geld per direct terug en excuses waren minimaal op zijn plaats geweest. En dan begin ik niet over een bos bloemen! Zo ben ik de dupe van een ondernemer die werkt met een deels slecht functionerende webshop.
Kleren besteld via internet van de shoeby. 1week later nog niks binnengekregen. Gebeld, krijg ik zn domme receptioniste aan de lijn. Ik mijn klacht aan haar vertelt krijg ik als antw. Ik verbindt u door. Kreeg ze niemand te pakken van de webshop. Zet u in de wacht. 15min later, ik krijg echt niemand te pakken. Ging zij voor mij in het systeem kijken. Als ze dat nu eerder had gedaan. Echt waardeloos en heb de factuur al wel binnengekregen. Echt waardeloos!!
Michelle op 02 December 2015
Zelfde verhaal hier ook. Tijdje terug wat in de winkel van Shoeby gekocht (Maarssen) liep binnen en er werd me niet eens gedag gezegd. Heb er om precies te zijn 25 minuten gelopen en er kwam maar niemand naar me toe lopen heb mezelf vanaf die dag gezworen om nooit meer geen enkele Shoeby binnen te lopen of om er uberhaud geld aan uit te geven. Liep er een huppelkutje naar me toe op het moment dat ik de deur uit liep, moet ik je helpen! Echt waar donder op mens en ga terug naar dat hokje waar je uit kwam!
mies op 05 April 2018
aan je taalgebruik te lezen heb jij het over een huppelkutje terwijl jij gewoon een kamphoer bent!
28 april bestelde ik een bolero via de webshop. Deze zou binnen één tot drie werkdagen bij de winkel in Den Bosch (Rompert) bezorg zijn. Een dikke week later kreeg ik een vage mail over verzending van mijn product. Ik mailde de servicedesk met de vraag of de bolero inmiddels binnen was. Dit bleek zo te zijn. Hierna vroeg ik via de mail hoe lang het product bij de winkel zou blijven liggen omdat ik pas de vrijdag erop (4 werkdagen later) in de gelegenheid was deze op te halen. Hierop ontving ik geen antwoord. Wel ontving ik een betalingsherinnering. Ik heb die vrijdag het filiaal gebeld en zij bevestigden mij dat de bolero er nog lag.
Vrijdag heb ik een half uur gereden (enkele reis) om de bolero op te halen. Toen ik hem paste in de winkel bleek de verkeerde maat verzonden te zijn: L ipv M. De bolero was veel te groot en M blijkt inmiddels niet meer te bestellen. Zeer teleurstellend en zonde van mijn uur reistijd voor een verkeerd product.
Samengevat werkt de webshop niet zoals zou moeten. Ik bestel wekelijks bij H&M, Zalando en BonPrix en heb daar nooit problemen. De Servicedesk van Shoeby reageert traag of niet en er is in dit geval ook nog eens een verkeerde maat verzonden. Ik heb dus 1 uur (!) gereden voor een verkeerde maat. Hoe is dit mogelijk! Ik bestel juist online om makkelijk en snel aan leuke kleding te komen. Ik heb mijn klacht 17 mei via de mail ingediend bij Shoeby maar tot op de dag van vandaag (18 juni) nog geen reactie. Bestellen via de webshop van Shoeby? NIET DOEN! Dit bedrijf heeft de online kant nog niet op orde. Jammer!
Wat is uw ervaring met Shoeby? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Shoeby hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Shoeby reviews lezen.
Telefoonnummer: 085 2730114