Ulla Popken reviews & ervaringen

www.ullapopken.nl
 
3.0 (40)
Ulla Popken

40 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(2)
 
(8)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde
Beoordeling 
 
2.0

Arrogante klantenservice, veel artikelen blijken na bestelling toch niet leverbaar. Modellen hebben tegenwoordig maat 40 of kleiner - echt belachelijk.

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

amazone131 op 26 Februari 2016

Schijnbaar willen ze de V&D achterna en failliet gaan.
I.P.V klanten tevreden hebben.
Maja moeten ze zelf weten.
Arrogante tantes zijn het zeker bij de klantenservice.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Ik ben helemaal niet tevreden over Ulla popken. Iedere keer is er weer iets met het leveren. Of je krijgt maar de helft opgestuurd en weken later de andere helft. Terweijl alles beschikbaar was. En dan de andere irritatie over Ulla popken is: bel je tijdens een bestelling op 9 augustus 2013 of de artikelen echt aanwezig zijn, want we hebben het op 2 september 2013 nodig. Dit was allemaal geen probleem. 1 week voor 2 september was onze bestelling nog niet binnen. Dan beginnen ze bij Ulla popken geïrriteerd te zuchten en te mopperen dat we gewoon rustig moeten afwachten. Ze willen het ook NIET aangetekend versturen op mijn eigen kosten., want dat doet Ulla popken niet. Vandaag is het inmiddels 2 september 2013 is NOG GEEN PAKKET! Weer bellen en ze houden vol dat het is aangeboden bij PostNL. Tracecode gevraagd en meteen Postnl gebeld. Die vertellen dat er op die code geen pakket is aangeboden. Ulla poken weer gebeld gooien ze boos de telefoon erop. NOOIT GEEN ULLA POKEN MEER !

J
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

SLECHTE KLANTVRIENDELIJKHEID

Heb geen producten besteld maar ben bij een filiaal in deventer geweest waar ik een aantal kledingstukken had uitgezocht om te passen,helaas wide ik graag voor het passen naar het toilet maar tot mijn stomme verbazing zegt een van de verkopers dat er geen gebruik mag worden gemaakt door klanten aan hun toilet.
Hoe klantvriendelijk is dit.
Uiteraard ben ik ook direkt de winkel uitgegaan, en dus niets gekocht.
In deze tijd van online bestellen schijnen bij jullie de klanten die wel de moeite nemen om persoonlijk te komen passen niet van belang te zijn.
Heb ook direct klantenservice ingeseind maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Wat een slechte benadering van een dood simpel vraagje.
UITERMATE SLECHTE WINKEL

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

de dames aan de telefoon geven u ofwel verkeerde informatie ofwel zijn ze super arrogant, laten je niet uitspreken (vinden het waarschijnlijk een heel vervelende job) je hoort ze zuchten als ze iets moeten uitleggen, een kleine tip; ga naar de winkels daar zijn de verkoopsters vriendelijk en behandelen ze je niet als een stuk vuil

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Eljee op 12 Augustus 2015

Inderdaad, arrogante houding t.o.v. de klant. Aanmatigend toontje. Men wil bij UP er gewoon een postorderbedrijf van maken, dat blijkt uit alles.
Dames in de winkel wel vriendelijk en behulpzaam.

Reageer op deze review

Niet online bestellen

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een maand geleden een online bestelling gedaan, maar kreeg geen bevestiging van de bestelling. Toen ik na een week mailde of het wel goed kwam, kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat ook niet bekend was wanneer dit wel het geval was. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik de bestelling annuleerde en mijn betaling retour wilde ontvangen. De betaling kwam niet retour. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat mijn geld retour was gestort, omdat ik niks had ontvang nogmaals contact, toen kreeg ik te horen dat de boekhouding in Duitsland was gevestigd en dat ik maar een paar dagen geduld moest hebben. Vandaag nogmaals contact en tot mijn verbazing antwoorde de klantenservice dat ze het artikel niet retour hadden gekregen en daarom mijn geld niet terug betaalden. Hoezo niet retour gekregen? Ik heb nooit iets ontvangen maar de bestelling geannuleerd omdat Ulla Popken niet kon leveren. Mijn advies bestel nooit iets online en betaal al helemaal niet vooruit

I
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Ineke vervolg op niet online bestellen op 04 Februari 2016

Nog steeds mijn geld niet retour gekregen ondanks excuus van de klantenservice en de beloofde om het over te maken.

Minie op 05 Januari 2017

Heb je ooit je geld terug gekregen Ineke?

Reageer op deze review

afhandeling leverantie

Beoordeling 
 
2.3

Op 13 augustus heb ik namens mijn vrouw en bestelling bij jullie geplaatst. Deze bestelling is dezelfde dag betaald (zie mijn bankrekening). Toen ik na vier dagen de bestelling nog niet heb gekregen, ben ik met klantenservice gaan bellen Door een technisch mankement bij jullie was r helaas geen order aan te koppelen. Ik vroeg of ik alsnog de bestelling kon activeren . Dit kon helaas niet, maar mijn geld zou teruggestort worden. Toen ik op 24 augustus nog steeds geen geld heb ontvangen, heb ik wederom contact opgenomen met de klantenservice. Deze melde mij dat er een technische storing was geweest en dat er hard gewerkt werd aan de terugbetaling. Maar door de drukte ging dit allemaal niet snel. Ofschoon het bedrijf wel dagelijks aanbiedingen op mijn mail kon zetten, Dus wat drukte.
Op 2 september kreeg ik een mail dat mijn iban nummer niet klopte. Er stond geen zes in dit nummer mar een acht. Bij de boekhouding is men dus niet in staat om een nummer over te schrijven. want omdat het bedrag wel van mijn bank was afgeschreven. Ik heb vervolgens weer met de klantenservice gebeld, met het verzoek om mij door te verbinden met de administratie. Dit kon helaas niet wan de klanten service zat in Servie. Maar weer werd een terugbetaling beloofd. Nu op 9 september heb ik dan eindelijk mijn geld terug ontvangen. Zonder excuses of een tegemoet enige compensatie. De bestelling van 13 augustus is niet meer in de aanbieding. Mijn vrouw is dus niet van plan om nu de volle pond te gaan betalen. Na jaren als trouwe klant te zijn geweest ,gaan wij ons beraden of wij wel bij jullie klant willen zijn. Deze handel wijze getuigd niet van een goede klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Wat een bedrog!!

Beoordeling 
 
2.0

Ik bestel een blouse van 49,95.
Tot mijn verrassing staat er op het kaartje van de blouse 34,99 euro. Maar wat blijkt ik moet 49,95 betalen voor de blouse. Ik voelde me belazerd en heb de blouse terug gestuurd. Als ik de reviews Lees dan dan maakt een slechte review niet uit voor dit bedrijf! 1e keer besteld en was gelijk de laatste keer!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

schande

Voor het eerst bij Ulla besteld.Meteen voor het laatst !!!!!!!!2 Weken geleden bericht gehad retour aangekomen.Tot op heden geen betaling retour gehad.Vandaag maar is gebeld kreeg als antwoord we hebben u banknr niet bullshit ik heb het automatisch betaald per bank en doorgegeven bij de retour zending.Als ik niet gebeld had zou het wel bij een volgende bestelling naar voren komen.Nou geen volgende bestelling voor mij.En als mijn geld niet snel terug gestort word ga ik er de media mee in.Ter info ik had 3 kleding stukken besteld en 1 terug gestuurd waar ik wel ontvangst bericht over kreeg.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

onterechte aanmaning, en geen excuses

Beoordeling 
 
4.0

4 kledingstukken besteld en betaald vooraf. echter 2 worden niet geleverd. ik mail ze wanneer ik deze ontvang. en krijg ze alsnog na een dag of 10. Vreemd maar okay.
Echter een maand later krijg ik een aanmaning. of ik even aanmaningskosten en de kledingstukken wil betalen. Maar was toch betaald vooraf?
Ulla Popken heeft eerste bestelling gecanceld, zonder een woord, en voor de tweede bestelling moet ik meer betalen..
vele malen gemaild, maar excuses, ho maar. ik mag nog steeds een hoger bedrag betalen. niet gedaan. terugbetaling teruggestort.
dat is eens maar nooit meer. wat een vreselijke club.

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

straf voor een maatje meer...

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb niet direct een klacht over de kleding of service (hoewel Wehkamp in beide beter is) Maar die vreselijke kledingadviezen die de online-kledingcoach Barbara geeft... Kennelijk mag je met een maatje meer geen lichte of felle kleuren dragen; vrijwel al haar suggesties zijn zwart of donkerblauw. En vrijwel altijd gaat het om modellen die je 'vrouwelijkheid niet benadrukken' en moet je 'zelf met de juiste rok of broek de balans met je bovenlichaam vormgeven'. Ja, zo lust ik er ook nog wel één... Geef dan gewoon geen advies. Als je echt goed advies wil, kun je beter bij bloggers met een maatje meer terecht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Belabberde administratie

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Leloe de groot op 10 Juni 2015

Ik heb een jas gekocht voor 120 eura die na een week dragen uit elkaar viel,de voering liet op veel plekken los,gerapareerd door ulla popken. Daarna liep de rits continu vast, 2 x mee teruggeweest. Jas hangt nu waardeloos en zinloos in de kast,rits nu helemaal stuk. Zonde van het geld120 euro is voor mij erg veel geld. Ik koop nooit meer wat bij ulla flopken

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.5

eerste krijg ik een aanmaning dat ik moet betalen.......ik kan niks zien op mijn overzicht want dat is er gewoon niet....niets wat er geleverd wordt, niets wat retour komt....maar wel een aanmaning....ik kan niets zien wat ik over moet maken behalve aanmaning...staat zeer odduidelijk eeschreven waar het om gaat....ik maak voor alle zekerheid maar 60.05 over....2 dagen erna 20/7 krijg ik een mail dat er retourmelding binnen is van 69.95 ne 14.95 en 47.95 Staat op dat het verrekend wordt op eerstvolgende bestelling of op rekening. 27/7 ik bel maar eens op......Ja,dat kunnen we niet zien.....wanneer krijg ik dat geld dan terug...dat gaat handmatig als ik bel, anders niet ....mag ik uw rekeningnummer? huh, dat moet u toch weten , heb pas geld overgemaakt...Nee, dat was niet bekend... Dus pas als ik ZELF bel wordt t geld overgemaakt. Ik kan niks van hun administratie zien......NOOIT MEER NAAR ULLA POPKEN VAARWEL

WB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

#ulla-Popken boeven.

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb wat dingen besteld o.a 2 dezelfde jurken.
Om te kijken welke precies pas zit.
Deze zijn 27,99 per stuk.
En een heb ik er terug gezonden.
En ik krijg een factuur creditatie 27,99
En ze storten maar 17,99.
En de telefonistes vinden het maar normaal.
Ook heb ik een badpak besteld.
En dan zeuren ze over de korting die je krijg bij hun nieuws brief die je kado krijg.
En die pakken ze dan terug.
Na vriendelijke service ,MAAR niet heus.
En tegelijkertijd doen ze super aan klantenbinding.
Zeker deze tijd ,ze willen schijnbaar de v&D achterna.
Naja ik bestel er nooit meer wat bij die boeven.
Ook zijn die telefonistes zwaar arrogant.
Hoop dat hoe ze de klanten als shit behandelen ,ze het zelfde ook een keer krijgen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Bijzonder slecht

Beoordeling 
 
1.0

Mijn pakket is retour gestruud zonder dat ik iets van wist. Wiens schuld is- Ullapopken of post.nl - blijft onduidelijk- Ulla popken geeft de schuld aan post.nl en post.nl geeft de schuld aan ullapoken en jij, als klant blijft ongelukkig ertussen staan.. met lege handen..met verpeste ochtend en met de beslissing geen klant van Ulla popken te zijn.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Vreselijke winkel en slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Aantal artikelen besteld waarvan ik 1 artikel niet had ontvangen. Deze zou later geleverd worden. Na 1 week nog niets gehoord en toch maar contact opgenomen met de klantenservice. Onvriendelijke medewerker vertelde mij dat ik gewoon nog geduld moest hebben.... 2 weken hierna kreeg ik het laatste artikel wat vervolgens toch ook retour moest. Het verwerken van een retour duurt eeuwen bij hun, maar hierdoor klopte het bedrag wat ik moest betalen nog niet. Natuurlijk krijg ik doodleuk een aanmaning (al gelijk met kosten en geen herinnering) dat ik moest betalen. Maar het geretourneerde artikel stond er nog bij. Ik heb hierdoor ALWEER contact moeten opnemen met de klantenservice om vervolgens weer een onvriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen (wiens Nederlands heel slecht te begrijpen/te verstaan was). Ik moest maar gewoon het bedrag betalen. Op de vraag wanneer ik dan het geretourneerde geld weer terug zou ontvangen deed Meneer zeer onvriendelijk. Ik heb daarom dus maar alleen betaald voor het behouden artikel plus de aanmaningskosten. Nu maar hopen dat het goed gaat....

Maar dit is zeker een winkel waar ik NOOIT en te nimmer meer iets ga bestellen. Wat een vreselijke webshop met zeer onvriendelijke en onprofessionele medewerkers. Bestel AUB je kleding elders om dit soort scenario's te voorkomen!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Veel spam na aankoop

Beoordeling 
 
4.0

op zich "ok" producten en prijs, afwerking is slordig, maar past bij de prijs, ook levering was prima, alleen wat er daarna gebeurde was volstrekt onacceptabel. Zoals altijd geef ik expliciet aan dat ik GEEN nieuwsbrieven e.d. wens te ontvangen, echter Ullapopken heeft hier compleet met aan en gaat je vanaf een paar dagen na bestelling dagelijks nieuwsbrieven sturen en periodiek een dikke catalogus in de brievenbus. Klantenservice geeft aan het op te lossen, maar de spam blijft komen. Een extreem agressief en klantonvriendelijk bedrijf, vermijd dit bedrijf indien mogelijk.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Broek

Beoordeling 
 
1.0

Ik plaatste via hun website een bestelling en moest nog niet betalen. Aangezien het de eerste keer was dat ik via hen werkte, stuurde ik een mail ivm afterpay (aagezien ik bij de bestelling nog niet moest betalen maar nergens 'afterpay' of overschrijvingsgegevens vond). Bleek dat site niet goed werkte en ik toch eerst moest betalen. Dat deed ik dan. Na 3 weken nog steeds geen bestelling ontvangen. Ik mail terug... geen bestelling doorgegeven aan magazijn. WTF? Dan kreeg ik een mail dat het niet meer in stock is en komt ... conclusie: geld kwijt, geen bestelling (na 3 maanden), slechte service - hier koop ik nooit meer!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Ik kreeg altijd de catalogus van Ulla maar ik heb me afgemeld. Zoals al eerder te lezen valt hebben de modellen tegenwoordig maatje 40 (als het geen 36 is).
Hoe kun je je als bedrijf in een maatje meer zoiets bedenken alsof mensen met een maatje meer zo dom zijn dat ze dat niet zien.
De kleding is de laatste jaren ook niet meer wat het geweest is. Of het is oma kleding of kleuter kleding. Heel jammer dat iets wat ooit zo goed was nu zo naar de kl... geholpen wordt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Fique de Wilde op 30 Juni 2015

Alleen de kleuren al, grijs,zwart,beige,mosterd , groen .! Misschien leuk voor de behoudende Duitse markt ?
Zijn er geen vrolijke kleuren of leuke blouses met stras of leuke kragen met steentjes .
De modellen zijn ook leuk,maar nooit mijn maat ,
Ik zie de laatste jaren, veel hetzelfde ! Jammer ...

amazone131 op 27 Februari 2016

Tja enige die ze belazeren zijn zichzelf.
Alsof iedereen hier een maatje 34 of 36 heb.
En ja latten of een echte vrouw,ze kiezen waarschijnlijk voor de lat in hun catalogus.
Terwijl ze zogenaamd mode hebben voor de maatje meer.
Naja schijnbaar willen ze de zogenaamde indruk geven dat je in hun kleding super slank lijkt.
Terwijl het ze zou sieren vollere modellen te gebruiken.

prive prive op 05 November 2016

In 2014, 2015 en in 2016 heb ik een aantal leuke afgeprijsde kledingstukken kunnen kopen bij Ulla Popken online. Maar als je dit jaar de collectie ziet, alles is in donkere matte kleuren, zeker niet hip of modern, uiterst stijf en degelijke uitstraling. Hoogste tijd dat daar de inkopers vervangen worden en dat ze meer naar klant wensen gaan luisteren.
Bovendien veel dingen veel te duur als het niet afgeprijsd is. Shirts met 3/4 of hele mouw, voor € 79,95 vind ik absurd.
Een mouwloze top met siersteentjes/stud voor € 39,95 ook teveel.

Reageer op deze review

niet vriendelijk

Beoordeling 
 
5.8

Bestelling geplaats, levering en alles was in orde. Belde om te vragen of ik een factuur per mail toegestuurd kon krijgen omdat de bijgevoegde zoek was geraakt. Mevrouw v/d klantenservice begreep er niets van en bleef herhaaldelijk zeggen dat het niet de bedoeling is dat je dingen kwijtraakt. Ten eerste zeer ongepast en ten tweede bel ik zodat ik iig kan betalen. Mevrouw was ook verder zeer kortaf, geen gedag gezegd, kortom gewoon een hele vervelende vrouw bij de klantenservice.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Prive prive op 05 November 2016

Had haar naam maar onthouden en hier geplaatst, dat zet meer zoden aan de dijk om met onvriendelijke werknemers zo snel mogelijk korte metten te maken. Als er meerdere klachten over onredelijk en onterecht gedrag over een en dezelfde persoon binnen komen, dan kan er voor zo iemand misschien eerder een ontslag geregeld worden.
Advies: neem telefoongesprekken naar klantenservices gewoon op. Om indien nodig later, bewijs te hebben van: doorgegeven meldingen/klachten/vragen, gedane of niet waargemaakte beloftes door medewerker over afhandeling, kortingen, betalingen, retouren, (on)vriendelijk gedrag, naam van medewerker.

Reageer op deze review

Niet bestellen hier

Beoordeling 
 
1.3

In de eerste plaats zeer slechte website met onvoldoende informatie over de voortgang van de bestelling.
12 juni besteld, bestelling geconfirmeerd en de levertijd bedroeg 3-5 dagen. Na 10 dagen contact gezocht, eerst per mail, toen per telefoon (lang gesprek). Mijn bestelling was 'blijven hangen' in het systeem. En het bleek uitverkocht. Daarna omgezet naar een andere. Op zich werd toen de verzendkosten kwijtgescholden. Daarna weer moeten contact zoeken omdat de bestellingsbetaalwijze was veranderd wat niet klopte. Weer 3 dagen vertraging. De bevestigingsemail bevatte een ander bedrag zonder de kortingskode. Op gereageerd. De reactie die terugkwam was op een veel eerdere mail.
Dit was eens maar nooooit meer. De service mensen kunnen er op zich niets aan doen maar de invoering van een nieuw systeem en te weinig personeel is een slechte combinatie.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Ulla Popken ervaring

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Wat is uw ervaring met Ulla Popken? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ulla Popken hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ulla Popken reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
kleding
Merken
Ulla Popken
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal