Zalando reviews & ervaringen

www.zalando.nl
 
4.3 (97)
Zalando

97 Zalando reviews

 
(9)
 
(17)
 
(13)
 
(17)
 
(43)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
104 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde
(`Bijgewerkt: April 16, 2013)
Beoordeling 
 
4.8

Op 27-12-2012 een jas bij zalando gekocht, een deel was met een zalando bon en het andere deel van het bedrag had ik met ideal betaald. Jas keurig na 3 dagen ontvangen, maar bleek helaas iets te groot dus kosteloos retour richting zalando. Toen begon de ellende! De Zalando toegoedbon was 3 dagen na ontvangst retourzending teruggestort op mijn zalando tegoed, het geld wat ze binnen 14 dagen terug zouden storten moet ik nog steeds ontvangen. Voor de duidelijkheid dit gaat om een bedrag van 125.95 euro!

Na 7 mailtjes richting de Zalando klantenservice en niet eens op 1 mailtje antwoord. 5x naar de hotline van zalando gebeld en telkens het verhaal we hebben een computerstoring, we doen er alles aan blablabla. Volgende week stel ik zalando officieel ingebreke, bestel er nooit meer iets. Zoals de reclame op de TV, aaaaahhhhhhhhhhh!!!! een waardeloos bedrijf dus voor mij nooit meer zalando!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Gisteren een paar enkellaarsjes besteld, die worden als het goed is vandaag bezorgd. Nu heb ik met mn huisgenote afgesproken om keihard te gaan gillen als de bezorger aan de deur staat. Leek mij wel origineel, of doet iedereen dat tegenwoordig? ;-)

R
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Sem op 17 April 2013

Hahaha ja vooral doen! Keihard gillen, net zolang tot het bij zalando een beetje doordringt dat wij die reclames een beetje zat zijn.

Sven op 31 Mei 2013

Als je hun reclames ook zo zat bent bestel dan ook vooral niet bij Zalando!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

In december zwarte laarsjes besteld. Zaten voor geen meter dus retour gestuurd. Tot mijn grote verbazing krijg ik in juni een mail dat ik de laarsjes nog moest betalen!! Ik gelijk bellen, dat ik ze geretourneerd had in december. De dame aan de telefoon was zeer onvriendelijk, echt schandalig hoe ze mij heeft te woord gestaan. Uiteraard had ik na 6 maanden geen bewijs van de retourzending meer....dus ik kon nog 150 euro betalen voor laarzen die ik retour heb gestuurd! Dat deed heel zeer!! Dus minstens je halve leven je bewijs van je retourzending bewaren als je wat terug stuurt bij Zalando. Ik bestel nooit meer wat daar in ieder geval.

D
Was deze beoordeling nuttig? 10 5

mandy op 19 Juni 2015

Ik heb net het zelfde meegemaakt
Ik had 2 cadeaubonnen van 250 euro geactiveerd en na e eerste bestelling zijn de problemen gekomen
accout geblokkeerd samen met het bedrag dat er nog op stond 260 euro
zalando is een heel gevaarlijke site

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Mijn vrouw besteld regelmatig bij Zalando. Een beetje te vaak zelfs... Maar gelukkig zijn de prijzen prima. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet dat Zalando een betrouwbare webshop is.

I
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

ddd op 15 Juli 2013

lölöläöläölä

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De bestelling is met vertraging wel geleverd. Wat misleidend is, is de vermelding dat de verzendkosten niet in rekening gebracht worden. De broek zou €94,95 kosten. Verzending gratis. Aan de broek hangt een kaartje €89.95. De gratis verzendkosten is een sigaar uit eigen doos dus. Beetje jammer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Ik had een riem besteld bij Zalando. Zag er aanvankelijk mooi uit maar begon al binnen een maand ernstige slijtage te vertonen. Ik heb contact opgenomen met Zalando maar volgens de klantenservice was dit 'normaal'. Toen ik bezwaar maakte, werd er niet meer gereageerd.
Vervolgens een review geschreven om toekomstige kopers te waarschuwen, maar mijn beoordeling werd niet geplaatst. Daar ook weer over geklaagd, maar wederom geen reactie.
Voor mij geen Zalando meer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Enorme tegenvaller!
Vooraf betalen, 3 dagen te laat geleverd, omslachtig retouneren, weer 2 weken wachten op teruggave van geld!
Dit moet veel gemakkelijker kunnen en dat bewijzen andere online-shops heel duidelijk.
erg jammer want ze hebben mooie spullen

Y
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Zalando laat me weten dat de schoenen die ik wil bestellen wat kleiner kunnen vallen. Vervolgens sturen ze mijn schoenen op van 2 maten kleiner. Flauwe grap.

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Mooie webshop maar helaas heb ik bij 2 bestellingen de melding gekregen dat het artikel niet meer voorradig was. Toch wel bizar dat dit pas na een week van de betaling wordt meegedeeld. Bij contact met de klantendienst krijg ik zelfs het antwoord dat ze van 1 artikel zelfs geen betaling hebben ontvangen terwijl het geld wel correct is overgemaakt en van mijn rekening is. Ik wacht ondertussen dus al meer dan 2 weken op mijn geld.
Ik vermoed dat hun klantendienst de handen vol heeft met het verwerken van de talloze klachten.
To be continued ..........

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Nep schoenen ontvangen

Heb nu al 2 x nike air max besteld bij zalando echter loop ik er nog geen half jaar op toen ben ik op onderzoek uit gegaan en tot mijn conclusie gekomen dat ze nep zijn ten eerste gaan max 6 maanden mee ten tweede de zool zit vast gelijmd zeer spijtig zalando!!!!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Kaar op 17 Juni 2020

Zojuist Nike air Max 90 binnengekregen en twijfel aan de echtheid Vd schoenen daarom ging ik op onderzoek uit...
Ik ga ze terugsturen... jammer

Kirsten op 06 November 2020

Ik krijg ze net geleverd maar ze zitten niet eens in een Nike doosje. Gewoon een bruine oude doos. Die gaan dus terug!

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 16, 2013)
Beoordeling 
 
7.5

Ik had bij Zalando wat besteld. De betaling werd gedaan met een creditcard. Een artikel werd geretourneerd. Door Zalando werd toegezegd dat het via hetzelfde betaalmiddel zou worden terugbetaald, dit is niet gebeurd. Telefonisch informatie gevraagd,(2x) zou worden terug gebeld maar dat is nooit gebeurd. Het lijkt dus allemaal correct maar dit is bedrog.

IJ
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Janine op 12 April 2013

Bedrog is misschien een groot woord maar ik heb een zelfde soort ervaring: ze beloven dat ze erop terugkomen, maar dat gebeurt vervolgens niet. Service bij Zalando kan wel wat beter wat mij betreft...

Ineke op 12 April 2013

Feit blijft dat ze een uitstekende retourregeling hebben, maar niet terugbetalen en ook niet op vragen reageren, is eigenlijk oplichting.
Ze houden geld in hun zakken dat niet van hen is.Hoe meer mensen hierop reageren hoe beter.

Iris op 15 April 2013

Ik heb iets besteld, dat niet geleverd wordt. Ik kan/mag de bestelling niet annuleren, maar wel retourneren als ik het heb ontvangen om mijn geld terug te krijgen. Maar ze leveren het niet, dus...

Sven op 31 Mei 2013

Ik lees hier een uiterst negatieve ervaring, zoals er velen zijn! De gemiddelde score 7,5 sluit absoluut niet aan bij de reactie. ReviewSpot mag wat mij betreft het beoordelingscijfer wel eens op een andere manier tot stand laten komen, tot die tijd neem ik de gemiddelde scores niet serieus!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.3

Op 31-12-2012 is mijn retourzending per email aan me bevestigd. Op 11 januari 2012 nog geen geld op mijn rekening, ook niet na 2 mailtjes en een telefoongesprek met de klantenservice. In de mail werd me gezegd dat het bedrag à 189€ op 1 januari 2013 reeds aan me was teruggeboekt. In mijn geval kon het wel langer gaan duren??? Hoezo???? Is mijn rekening dan een uitzondering? Op 11 januari telefonisch contact opgenomen. Klantenservice gaf aan dat er een technisch mankement is en dat het wel langer kan gaan duren. Als consument ben je toch machteloos!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Late levering

Beoordeling 
 
4.0

Een bestelling gedaan, zou een week duren qua bezorging. Nadat ik een email kreeg dat het pakket bezorgd zou worden, binnen 3 dagen, duurde dit uiteindelijk nog 10 dagen. Dat vind ik een behoorlijke wachttijd.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Verkopen kapotte kleding

Beoordeling 
 
1.0

they sold me a ralph lauren sweater (100 euro) with a hole in it! now, even after sending them photos, they are giving me a hard time to return it, telling me i need to visit family or friends to print a returrn label: what a great advice during a lockdown! zalando is clearly all about customer service, safety and following the law! this company is a big joke, selling broken clothes as 'new'. Zalando if you are reading this: you are a joke and i will expose you through this review all over the web.

F
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De webshop zelf is in 1 woord geweldig. Hier kan geen Wehkamp tegen op. Bediening, uiterlijk, assortiment, bestelproces echt helemaal geweldig.
Levering valt tegen. Duurt mij te lang: ik moest 5 werkdagen, in totaal 7 dagen, wachten op producten die ze gewoon op voorraad hadden.
Service is om te huilen. Reacties duren lang en zijn niet te begrijpen. Oplossingen geven ze niet.
De prijs is wel op orde, niets bijzonders aan verder.
Tip: schrijf je NIET in voor de nieuwsbrieven. Uitschrijven kan niet meer en als je ze mailed met het verzoek of ze je willen uitschrijven doen ze net alsof ze je niet begrijpen.
Al met al helaas geen aanrader, maar wel zeer interessant om even op de website zelf rond te kijken: dit is hoe de eerste stap van e-commerce, klanten binnenhlane, moet.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Jasper op 08 Juni 2013

Volgens mij investeert Zalando alles wat ze verdienen direct in de website en tv-reclames, service is waarschijnlijk op dit moment niet de eerste prioriteit. Eerst maar eens zoveel mogelijk nieuwe klanten binnenhalen. Je kunt er vanalles van vinden, maar een ding is zeker: waar 3 jaar geleden nog niemand van Zalando had gehoord, is het nu één van de bekendste webwinkels van Nederland.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Levering ok, informatie voorziening over wanneer ze langs komen is ook ok, maar zou wat preciezer mogen zijn met tijdstip of tijdstip dagdeel (maar dat is bijna nergens...), kwaliteit van de schoenen ook gewoon ok.

Heel handig dat je gewoon via postnl je spullen terug kunt sturen en niet bij een of ander afgelegen tankstation je spullen moet retourneren. Geld was ook spoedig retour.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Heel veel keuze. Paar weken terug 3 paar schoenen besteld voor mijn man en ik. Helaas waren geen van 3 goed. Deze heb ik retour gestuurd. Netjes een bevestiging dat deze retour waren gekomen en nog een waardebon van 10% korting ontvangen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

hh@gg.nl op 22 Mei 2014

test 2

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.5

Zeer ontgoochelend! Handtas besteld en na week stuk. Ik mocht ze terugsturen maar ik krijg geen reactie meer, noch mijn geld wordt terugbetaald. Telefonisch kan ik ze niet bereiken. Goede klant nochtans, maar dit was mijn laatste bestelling.

DP
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

mandy op 19 Juni 2015

zalando zijn echte dieven
Ik hoop dat jij je geld terug hebt gekregen

Reageer op deze review

Bestelling geannuleerd,geld niet terug ontvangen

Beoordeling 
 
1.0

Op 26 oktober heb ik een verkeerde schoenen besteld,betaald en direct geannuleerd - bestelling 10206022226022.Daarna heb ik een bericht ontvangen dat mijn geld werd binnen 5 werkdagen terug betaald.Na 11 werkdagen is mijn geld steeds niet door Zalando terug betaald. Slechte zaak,vind ik.Bovendien heeft Zalando schriftelijk belooft dat geld over te maken binnen 5 werkdagen.En belofte maakt schuld maar zo te zien niet bij Zalando.Ik voel me opgelicht door de ondernemer. U bent gewaarschuwd !

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf!

Beoordeling 
 
1.0

Mega slecht bedrijf! Lever tijden zijn ruim twee weken. Deel bestelling wordt nooit afgeleverd. Heel slecht bedrijf! Vooral de klantenservice.. Ze kunnen nooit wat voor je doen; “dat mogen ze zogenaamd niet”. 5 maanden lang gebeld omdat het factuurbedrag niet aangepast werd na meerdere Foute leveringen. Iedere keer werd er gezegd; wacht 10 dagen en negeer de aanmaningen. Dit hebben we gedaan en nu zijn we aangemeld bij incassobureau en kunnen ze niks meer voor ons doen zeggen ze... 1 ster is al teveel wat mij betreft

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
104 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Zalando ervaring

Zalando verkoopt online schoenen, kleding & sportartikelen. In korte tijd is Zalando in Nederland dé online shop voor schoenen en fashion geworden. Zalando heeft met een groot scala aan internationale schoen- en kledingmerken voor ieder wat wils. Zalando verkoopt alles op het gebied van dames- en herenschoenen. Ook kleding, tassen, laarzen, accessoires kan men online via Zalando.nl bestellen. De webshop biedt zowel heren schoenen als dames schoenen aan.

Zalando retouren beleid

Online schoenen bestellen bij Zalando is zeer eenvoudig en de service is onovertroffen. Zo kun je producten eenvoudig kosteloos retourneren. Zalando vindt het heel belangrijk om naast de gratis verzending en retouren service ook persoonlijke aandacht aan haar klanten te geven. Uiteraard heeft Zalando het webshop Keurmerk en is Zalando aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Grote concurrenten van de mode gigant zijn Wehkamp reviews en Omoda.

Wat is uw ervaring met Zalando? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zalando hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zalando reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0800 0227087
Meer info over Zalando op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van Zalando?

Zalndo hanteert een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Maandag t/m zaterdag gelden als werkdagen. Standaard levering en retourzendingen zijn bij Zalando gratis.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Ongedragen artikelen kunnen kosteloos binnen 100 dagen aan Zalando worden geretourneerd. Dit kan op drie manieren: 1. Geef je retourzending kosteloos af bij een PostNL punt; 2. Maak een afhaalopdracht met de ophaalservice van Zalando (kosten € 4,95); 3. Je kunt je pakket ook retourneren aan de pakketbezorger wanneer je een andere levering van Zalando ontvangt.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee