Zalando reviews & ervaringen

www.zalando.nl
 
4.3 (97)
Zalando

97 Zalando reviews

 
(9)
 
(17)
 
(13)
 
(17)
 
(43)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
13 resultaten - getoond 1 - 13
Volgorde

Moschino sandalen

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb moschino sandalen gekocht voor €268 en hebt ze 2 dgn aangehad doen harstikke pijn .
Ik keek binnen kant van de sandalen en se letters vervagen al . Ik wou niet geloven wat ik zag me zwageres had me gewaarschuwd dat de spullen echt nep nep zijn en hent dat ervaren.ben boos boos boos .ik raad mensen aan om geen spullen daar te kopen AUB. Die spullen zijn echt nep nep nep .ben echt pisoff .na 2 dgn. Vervagen die spullen. Mijn vraag wisten jullie al dat die spullen nep zij ? Zoja deelt het AUB kan echt niet werk hard voor me geld en dacht ga iets leuks en duur kopen. Ben echt Pisoff €268?????

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Nike Jas

Beoordeling 
 
5.0

Op 9 dec heb ik een jas, volgens de instructies in de retourmail van Zalando, opgestuurd via de Gezondheidswinkel G&W in Maarssen. Ik vroeg aan de medewerker om een verzendbewijs. Zij gaf aan dat zij nooit een papieren verzendbewijs meegeven, maar dat je die via de mail ontvangt als de bezorgdienst (DHL) het pakketje bij hen komt ophalen. Ik heb eerder wat via G&W geretourneerd en kreeg inderdaad toen ook een bewijs via de mail.

Na vijf dagen had ik nog steeds geen bewijs via de mail ontvangen. Ik ben weer terug naar de winkel gegaan en de medewerker zei tegen mij dat het soms nog wel eens gebeurt dat je geen bevestigingsmail krijgt, omdat er dan geen e-mailadres bekend is. Ik vond dit maar een vreemde situatie, aangezien de medewerker bij het afgeven van de retour aangaf dat alles in orde komt. Vervolgens kwam de manager en die vroeg mij om nog even geduld te hebben, aangezien het bij de pakketdienst erg druk is (december maand). Ik begreep dat en wachtte geduldig af.

Weken later nog steeds geen bevestiging van Zalando betreft ontvangst van mijn retour, wel een betalingsherinnering. Ik heb DHL gebeld om te vragen of zij wisten waar mijn pakket is gebleven, maar zonder 3s konden zij mij niet verder helpen. Ik heb een mail gestuurd naar Zalando, geen reactie. Vervolgens via de chat met Sandy contact gehad. Die had geen begrip voor de situatie en gaf aan dat ik de jas moest betalen omdat zij niet kon zien of het artikel al retour was aangekomen. De Gezondheidswinkel G&W gaf aan dat zij ook geen bewijs konden sturen, omdat zij die data niet mogen bewaren.
Kortom, ik heb de jas geretourneerd en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De Gezondheidswinkel bevestigd zelfs dat ik het pakket bij hen heb afgeleverd en dat het is meegenomen, echter hebben zij mij geen bewijs gemaild en kan ik die ook niet alsnog krijgen. Als de medewerker belooft dat ik een mail krijg en ik dit alsnog niet krijg, kan ik toch verder niets doen? Dit is pure onmacht. Ik heb geen invloed op het ontvangen van die mail. Ik wil geen 200 euro voor een jas betalen die ik niet heb! Ik heb de Maat M gehouden en die heb ik ook netjes betaald.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

IK WIL MIJN GELD TERUG ZALANDO

Beoordeling 
 
6.5

Wow... ik zie nu ook dat ik niet de enige ben met dit probleem. Misschien er toch iets aan doen Zalando??

Maar hieronder mijn meest recente ervaring met de "klantenservice":
Altijd goede ervaringen gehad met Zalando, snelle levering, snelle retourafhandeling, vriendelijke klantenservice waar ze je altijd goed te woord staan.... Tot vandaag. Wil ik vandaag een retourzending aangeven van een nieuwe bestelling, zie ik tot mijn verbazing dat er nog een retour open staat van 18/10/2016. Uhm, dat klopt niet. Altijd alles netjes op tijd terug gestuurd. Maar ja hoor, dit geld is nooit terug gestort op mijn bankrekening. Zojuist een medewerker aan de telefoon gehad die me basically zei dat ik mijn geld niet terug krijg. Wow. Dus ik geef tijdig mijn retour aan, stuur mijn jas terug, alles volgens de regeltjes... Van een andere retourzending is alles wel goed gegaan.
Om nu te horen dat zonder een verzendbewijs ze me weigeren om me mijn geld terug te sturen.
Heel slecht om zo kort te zijn met een vaste klant.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

C.D op 06 December 2018

Ik hebt ook dezelfde probleem gehad , begin Oktober 8 artikelen geretounerd en tot heden hebt ik mijn geld nog niet terug gestoord.
Gebeld wel meer dan 4 keren , klanten service zei dat de retourzending artikelen zijn nog niet binnen of die andere persoon zei weer anders nog niet bewerk is. eerst moet ik allee 8 artikelen met de passende nummers zeggen ,daarna moet ik ook mijn bewijs met de 3 S nummers aan hun doorgeven. Deze gewoon om de klanten te bemoeilijken dat ze hoop als dat al zo lang is dan hebben ze die bewijzen niet meer of al kwijt is dan zeggen ze dan kreeg u de geld ook niet ....heel simpel toch ? Bij mij proberen ze ook zo tedoen en tiot op gegeven moment 1 van hun klanten service is per ongeluk heeft tegen mij gezegd dat de 8 artikelen was al lang binnen en hij gaat voor mij ook allee 8 soorten artikelen noemen stuk bij stuk ...en allemaal klopte precies.
Nu zijn ze sowieso verloren ik hebt het bewijs dat hun liegen om dit om gewoon proberen de klanten geld niet hoeft terug te betalen . Maar dan zit Zalando inde verkeerde adres , wij hebben ook 6 grote bedrijven en dit zullen ze wel Zalando namen kosten ! Wij schakelen onze advocaat en die zijn wij meestal 99.9 % nooit verloren ! Het is maar 244,35 euro maar dit moet ze wel leren om niet meer een dief te zijn van andere klanten zijn geld !
Ze zijn niet betrouwbare bedrijf , overaal hebt ik gelezen hele slechte recenssies over Zalando als het om terug te betalen !

Reageer op deze review

Onzinnig verhaal waarom retourzending niet wordt geaccepteerd

Beoordeling 
 
5.5

Mij wordt het verwijt gedaan dat de bestelde schoenen gedragen zouden zijn, terwijl dit absoluut niet het geval is. Schoenen zijn enkel binnenshuis enkele momenten gedragen, om deze te passen. Ronduit belachelijk dat er zonder enige verdere toelichting of fotomateriaal (dus bewijs) een dergelijk verwijt wordt gemaakt. Het betreft vier paar schoenen en er wordt geen eens onderscheid gemaakt in welke van de vier (of allemaal?) het betreft. Klinkklare onzin. Zonde, want buiten de service om is het een prima bedrijf.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Beoordeling 
 
5.8

Bij Zalando een Business tas voor mijn werk gekocht.... binnen een jaar scheurtjes in de tas en dit op verschillende plekken de tas zoals handvat en zijkanten. Dit gemeld bij Zalando en volgens hun is dat gewoon gebruikersslijtage en dat valt niet onder de garantie......De tas wordt normaal gebruikt en dan al binnen een jaar zoveel slijtage....dan is het product gewoon van slechte kwaliteit of het was een product met gebreken....... Zoals hier boven genoemd wordt dat Zalando service belangrijk vindt en dat ze de klant persoonlijke aandacht wil geven....van beide is geen sprake....bij een klacht maken ze zich er van af.....conclusie service is er gewoon niet en de klant is helemaal niet belangrijk......... Voor mij was dit het eerste en het laatse product dat ik bij Zalando heb gekocht.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

veel fouten

Beoordeling 
 
5.3

1. bestelling blijkt niet op voorraad te zijn; kortingscode 15% gekregen en een andere nieuwe bestelling gedaan.
2. retour zending wordt pas terugbetaald na reclameren dat het wel erg lang duurt; weer een kortingcode 15% gekregen.
3. nieuwe bestelling, maar kortingsbon werkt niet; pas na 3-4 emails met servicedesk heeft men in de gaten dat abusievelijk 2 keer dezelfde kortingsbon is gestuurd; je raadt het niet, weer een nieuwe kortingscode 15%.

Leuke spullen, leuke prijzen, maar de ene fout na de andere..

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Tot op heden heb ik alleen goede ervaringen met Zalando gehad.
Inderdaad de levering laat soms even op zich wachten maar dat vind ik geen probleem.
De goederen komen uit Duitsland dus heb ik alle begrip voor de langere levertijd.
Uiteindelijk hebben we altijd nog het een en ander in de kast hangen.
En wellicht een tip voor de betaling: Betaal niet vooraf maar kies altijd voor een accept dat voorkomt heisa met eventuele retouren.
Wat betreft de retournering van een pakket 'an sich' zou het prettiger voor de klant zijn om een kant en klare zelfklevende voor-geadresseerde retoursticker bij te voegen.
Nu moet er eerst gegoocheld worden om zelf een retouradressering uit de printer te laten rollen.
Dus voorlopig blijf ik klant van Zalando tot het tegendeel zich zal bewijzen.
Hetty

HW
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Ik had een riem besteld bij Zalando. Zag er aanvankelijk mooi uit maar begon al binnen een maand ernstige slijtage te vertonen. Ik heb contact opgenomen met Zalando maar volgens de klantenservice was dit 'normaal'. Toen ik bezwaar maakte, werd er niet meer gereageerd.
Vervolgens een review geschreven om toekomstige kopers te waarschuwen, maar mijn beoordeling werd niet geplaatst. Daar ook weer over geklaagd, maar wederom geen reactie.
Voor mij geen Zalando meer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De bestelling is met vertraging wel geleverd. Wat misleidend is, is de vermelding dat de verzendkosten niet in rekening gebracht worden. De broek zou €94,95 kosten. Verzending gratis. Aan de broek hangt een kaartje €89.95. De gratis verzendkosten is een sigaar uit eigen doos dus. Beetje jammer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Mooie webshop maar helaas heb ik bij 2 bestellingen de melding gekregen dat het artikel niet meer voorradig was. Toch wel bizar dat dit pas na een week van de betaling wordt meegedeeld. Bij contact met de klantendienst krijg ik zelfs het antwoord dat ze van 1 artikel zelfs geen betaling hebben ontvangen terwijl het geld wel correct is overgemaakt en van mijn rekening is. Ik wacht ondertussen dus al meer dan 2 weken op mijn geld.
Ik vermoed dat hun klantendienst de handen vol heeft met het verwerken van de talloze klachten.
To be continued ..........

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De webshop zelf is in 1 woord geweldig. Hier kan geen Wehkamp tegen op. Bediening, uiterlijk, assortiment, bestelproces echt helemaal geweldig.
Levering valt tegen. Duurt mij te lang: ik moest 5 werkdagen, in totaal 7 dagen, wachten op producten die ze gewoon op voorraad hadden.
Service is om te huilen. Reacties duren lang en zijn niet te begrijpen. Oplossingen geven ze niet.
De prijs is wel op orde, niets bijzonders aan verder.
Tip: schrijf je NIET in voor de nieuwsbrieven. Uitschrijven kan niet meer en als je ze mailed met het verzoek of ze je willen uitschrijven doen ze net alsof ze je niet begrijpen.
Al met al helaas geen aanrader, maar wel zeer interessant om even op de website zelf rond te kijken: dit is hoe de eerste stap van e-commerce, klanten binnenhlane, moet.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Jasper op 08 Juni 2013

Volgens mij investeert Zalando alles wat ze verdienen direct in de website en tv-reclames, service is waarschijnlijk op dit moment niet de eerste prioriteit. Eerst maar eens zoveel mogelijk nieuwe klanten binnenhalen. Je kunt er vanalles van vinden, maar een ding is zeker: waar 3 jaar geleden nog niemand van Zalando had gehoord, is het nu één van de bekendste webwinkels van Nederland.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.3

Op 31-12-2012 is mijn retourzending per email aan me bevestigd. Op 11 januari 2012 nog geen geld op mijn rekening, ook niet na 2 mailtjes en een telefoongesprek met de klantenservice. In de mail werd me gezegd dat het bedrag à 189€ op 1 januari 2013 reeds aan me was teruggeboekt. In mijn geval kon het wel langer gaan duren??? Hoezo???? Is mijn rekening dan een uitzondering? Op 11 januari telefonisch contact opgenomen. Klantenservice gaf aan dat er een technisch mankement is en dat het wel langer kan gaan duren. Als consument ben je toch machteloos!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Bestel regelmatig en dat gaat tot nog toe uitstekend. Fijne webwinkel en zeker betrouwbaar. Met de zalando kortingscode van hierboven ook nog extra goedkoop.

BL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
13 resultaten - getoond 1 - 13

Wij zijn benieuwd naar jouw Zalando ervaring

Zalando verkoopt online schoenen, kleding & sportartikelen. In korte tijd is Zalando in Nederland dé online shop voor schoenen en fashion geworden. Zalando heeft met een groot scala aan internationale schoen- en kledingmerken voor ieder wat wils. Zalando verkoopt alles op het gebied van dames- en herenschoenen. Ook kleding, tassen, laarzen, accessoires kan men online via Zalando.nl bestellen. De webshop biedt zowel heren schoenen als dames schoenen aan.

Zalando retouren beleid

Online schoenen bestellen bij Zalando is zeer eenvoudig en de service is onovertroffen. Zo kun je producten eenvoudig kosteloos retourneren. Zalando vindt het heel belangrijk om naast de gratis verzending en retouren service ook persoonlijke aandacht aan haar klanten te geven. Uiteraard heeft Zalando het webshop Keurmerk en is Zalando aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Grote concurrenten van de mode gigant zijn Wehkamp reviews en Omoda.

Wat is uw ervaring met Zalando? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zalando hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zalando reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0800 0227087
Meer info over Zalando op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van Zalando?

Zalndo hanteert een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Maandag t/m zaterdag gelden als werkdagen. Standaard levering en retourzendingen zijn bij Zalando gratis.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Ongedragen artikelen kunnen kosteloos binnen 100 dagen aan Zalando worden geretourneerd. Dit kan op drie manieren: 1. Geef je retourzending kosteloos af bij een PostNL punt; 2. Maak een afhaalopdracht met de ophaalservice van Zalando (kosten € 4,95); 3. Je kunt je pakket ook retourneren aan de pakketbezorger wanneer je een andere levering van Zalando ontvangt.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee