OTTO

www.otto.nl
 
3.9 (29)
OTTO

OTTO is in Nederland een begrip. Op Otto.nl kunt u allerlei producten aanschaffen, van mode tot elektronica en witgoed. De webshop van Otto is professioneel en informatief ingericht. In een handomdraai vindt u wat u zoekt. Otto richt zich met haar mode assortiment (otto mode) op de jonge en zelfbewuste vrouw.

De service staat bij Otto hoog in het vaandel. Wat zijn uw ervaringen met Otto? Tevreden, ontevreden? meld het hier!

OTTO ervaringen

29 beoordelingen voor OTTO

 
(3)
 
(4)
5-7 punten
 
(0)
 
(7)
 
(16)
Gemiddeld 
 
3.9
 
5.2
 
3.2
 
2.9
 
4.5
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Kisselevjr

Ruikt naar oplichting

Als je vanplan bent om er iets te kopen.. raad ik je aan NIET doen! neem een kijkje op hun facebook letterlijk geen enkele bestelling is in orde.

Ik heb op 24 november 2017 een ps4 pro bij hun besteld met een levertijd van 2 weken.
na twee weken wachten krijg ik op de verwachte leverdag een mail dat het wegens de drukte nog eens 2 weken gaat duren, na contact met de klantenservice via Facebook en mail krijg ik te horen dat het uiterst 22 december geleverd wordt. je raad het al 22 december en ik heb geen bericht van postnl of van otto.nl gehad. na wat navragen krijg je dood leuk te horen "we hebben melding gehad dat al deze bestellingen nog geleverd gaan worden dus vandaar mijn vraag om nog even geduld te hebben".....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Frank
Gemiddeld 
 
2.8

eens en nooit meer

Bieden een televisie te koop aan afgeprijsd van 499 voor 289 euro
naderhand kom je erachter dat deze televisie helemaal geen 500 kost, je kunt hem bij iedereen gewoon voor 295 bestellen
Dit noem ik pure oplichting en misleiding
Televisie geannuleerd, wil niets meer met deze winkel te maken hebben

klantenservice zeer onbeleefd (en dan druk ik mij netjes uit)

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tom
Gemiddeld 
 
2.0

Retour, wordt niet afgehandeld

Zeer slechte service!
jas gekocht (80€)
Deze was te
Klein, dus retour gestuurd.
Na 10 keer bellen, en verschillende smoezen, en beloftes aangehoord
Is het nu nog niet afgehandeld. En heb ik nog geen geld retour , binnenkort maar weer een belletje richting Otto
Uiterst slecht bedrijf, bestel hier niks!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Ilja Arends-Leppers
Gemiddeld 
 
1.0

Totaal gebrek aan service

Binnen de garantieperiode is het scherm van mijn Garmin Vivosmart HR+ sportwatch op vakantie in Spanje zomaar gebarsten en vervolgens doorgescheurd. Dat zou niet moeten gebeuren, ik denk een productiefout. Ik heb daarom wel vijf mails gestuurd naar de klantenservice van OTTO, met foto's en uiteindelijk een formele brief en informatie over de wettelijke verplichtingen van de leverancier om mijn klacht in behandeling te nemen. OTTO heeft niets gedaan en vooral gefrustreerd. Eerst werd aangegeven dat glasschade niet vergoed wordt. Vervolgens werd geopperd mijn reisverzekering aan te spreken en daarna mijn inboedelverzekering. Ofwel, OTTO doet niets. Uiteindelijk heb ik zelf dan maar contact opgenomen met Garmin, de producent. Deze heeft perfecte service geleverd en het artikel direct vervangen voor een nieuwe. Ik ben dus zwaar ontevreden over de klantenservice van OTTO, vanwege het totale gebrek aan service. Ik voelde me behandeld net als een klein kind.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Otto
Gemiddeld 
 
2.3

Drama

Wat een drama daar. Volgende keer ga ik mijn telefoongesprekken opnemen. Constant valse beloftes en foutieve informatie alsmede administratieve wanorde.

Was deze beoordeling nuttig? 

Jan Klaassen op November 09, 2017

Ik ben het volstrekt eens met u dat het daar bij Otto een drama is. Ik wilde zelf een product bestellen maar ik heb na een aantal oeverloze telefoongesprekken waarin ik foute informatie en de onmogelijkheid om fatsoenlijk een account aan te maken, de bestelprocedure stop gezet. Voor mij is Otto een mateloos ergernis-verwekkend bedrijf met zeer slechte service.

Reageer op deze review
Jd
Gemiddeld 
 
1.0

Zeer slechte service en onwetendheid

Ik heb een aantal maanden geleden een spiegel besteld na heel veel gebeld te hebben kreeg ik elkeen keer een andere smoes te horen .variërend van hij is in Duitsland maar de vrachtwagen vertrekt pas wanneer die vol is tot u heeft nog niet eerder hier over gebeld (al zeker 4x)maar ik ga het voor u uitzoeken en dan hoort u het nog .vervolgens niks meer gehoord .weer gebeld want ik wilde de spiegel niet meer dat kon ze naar 2 maanden begrijpen ik moest de zending dan maar weigeren want een andere mogelijkheid was er niet. Dat heb ik denk ik nu een maand geleden gedaan en nog steeds staat het bedrag open in mijn account. Heb er ook al over gebeld maar ook daar kunnet ze niks aan doen tot dat de spiegel weeria terug is en verwerkt bij otto .duurt waarschijnlijk nog minimaal half jaar

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Sander
Gemiddeld 
 
4.3

Slecht na service en geen klant betrokkenheid.

Eind maart 2017 de bestelling gedaan.na ongeveer 3 weken ontvangen.
Maar dan komt het.
1 pakket was slecht verpakt en kapot gegaan. De bezorger bracht onderdelen stuk voor stuk naar binnen.
Daarbij was 1 plank beschadigd.
Oke kan nog gebeuren.
Ik gebeld eind mei en een vervangende plank aangevraagd.
Een maand zitten wachten en paar keer gebeld, maar telkens krijg je te horen we geven het door aan interne afdeling. Nog steeds geen plank.
Na een maand weer gebeld. Oh ja vervelend we gaan het aan de interne afdeling doorgeven.
Paar dagen een mail gehad dat het opnieuw besteld wordt. (toegeven dat jullie het vergeten waren gaat er niet in).
Zou binnen 4 weken komen.
Na weer 3 1/2 week gebeld waar het blijft.
Krijg je weer te horen we zullen het intern doorgeven u wordt volgende maandag gebeld.
De vrouw bleef ook door hameren ja meneer de 4 weken zijn nog niet voorbij kan nog komen. (jaja was inmiddels al vrijdag en had totaal niet het gevoel dat het deze maandag erop ineens bezorgd zou worden).
Nu is het maandag en uiteraard nog steeds geen plank!
Ook ben ik niet teruggebeld!!!
Ik zelf maar weer eens bellen.
Zeggen ze droog nou ik kan helemaal geen aantekening zien dat u teruggebeld zou worden. Wat een zooitje is het daar!
Ook konden ze me nog steeds niks vertellen wat nu de status is. We zullen het doorgeven aan de interne afdeling.
Doorgeven aan de interne afdeling ja voor de zoveelste keer alweer! Er gebeurd geen ene reet daar.
Ze laten je als klant maar in de kou staan en wachten tot sint juttemis.
Inmiddels ben ik vanaf de bestelling al 3 maanden aan het wachten en kan ik nog steeds geen kast in elkaar zetten!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Diane
Gemiddeld 
 
3.5

Onbetrouwbare webshop!

Op 24-12-2016 heb ik bij Otto een vloerkleed besteld(formaat 200 * 290) waar ca. 1 week levertijd opzat. Toen ik op maandag 2 januari nog niets van deze bestelling had vernomen heb ik contact opgenomen met een medewerker van de klantenservice. Zij vertelde me dat het kleed vertraging had en het aankomende week geleverd zou worden.
Toen ik de week erop nog steeds niets over het kleed had vernomen heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Deze mevrouw vertelde me niet te kunnen zien wat de status van de levering was en zou intern informeren. Als gevolg hiervan kreeg ik de volgende email:

------------------------------------------------
Beste mevrouw,

U wilde weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden.
Het artikel is voorgemeld bij Post nl.
Maar ik zie nu online dat dit artikel is uitverkocht.

Ik ga het voor u in de gaten houden misschien dat het nog geleverd gaat worden
anders adviseer ik u een ander tapijt te bestellen 160x230 is nog
wel leverbaar. Of anders het artikel te annuleren.

Mocht dit niet uw keuze zijn gaan we ervoor zorgen dat u uw geld terug krijgt.

Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------

Als reactie op deze email heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zei iets heel anders te zien dan wat er naar mij is gemaild. Het kleed zou op 11 januari het magazijn hebben verlaten. Ze adviseerde dan ook om een mail terug te sturen waarin ik om duidelijkheid vroeg.
Na dit gedaan te hebben werd ik op 12-januari-2017 gebeld door dezelfde mevrouw als die mij de email verstuurd heeft. Ze zei dat wat ze mij bij de klantenservice aan de telefoon hebben gezegd niet correct is. Er heeft geen kleed het magazijn verlaten. Het vloerkleed is op dat moment uitverkocht en het is niet zeker of dat mijn bestelling van 24-decemeber-2016 wel of niet geleverd gaat worden. Na een lang gesprek waarbij ik hierover niet in detail wil gaan is mij de indruk gewekt dat ze zelf niet eens weten wat hun organisatie doet. Wat betreft het pakket zou ze me op de hoogte houden.

Vandaag 17-januari-2017 heb ik per email geïnformeerd naar de stand van zaken omtrent mijn bestelling. Als gevolg van deze email ben ik weer door dezelfde mevrouw terug gebeld en kon ze me nog steeds niet vertellen OF het pakket geleverd gaat worden en wanneer dit dan zou zijn.

Als oplossing heb ik gevraagd of ze een ander type vloerkleed kunnen opsturen waar volgens de website ook ca. 1 week levertijd op zit. Dit was volgens mevrouw wel mogelijk maar ook hierbij kon ze niet garanderen dat het vloerkleed binnen de gestelde levertijd geleverd zou worden omdat ook dit kleed vanuit het magazijn uit Duitsland moest komen…..

Ik heb het vloerkleed geannuleerd en wacht nu op mijn geld.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
G.van Helvoort
Gemiddeld 
 
3.3

Waardeloos

Winterjas besteld en betaald op2nov.levertijd vlgs site2-4 werkdagen.Wel mailtjes over saldo,kom er dus achter dat dit bedrijf ook op afbetaling levert.
Vanmorgen, na klacht waar mijn bestelling blijft,een track&trace code gekregen, mijn bestelling zou onderweg zijn.Blijkt bij Postnl nog niet eens aangemeld te zijn.
Bestel regelmatig op internet maar dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Voor mij is bestellen bij Otto de eerste en de laatste keer :(

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Esther Jonker

Slecht !!!

Ze maken je blij met niets !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.