OTTO

www.otto.nl
 
4.0 (27)
OTTO

OTTO is in Nederland een begrip. Op Otto.nl kunt u allerlei producten aanschaffen, van mode tot elektronica en witgoed. De webshop van Otto is professioneel en informatief ingericht. In een handomdraai vindt u wat u zoekt. Otto richt zich met haar mode assortiment (otto mode) op de jonge en zelfbewuste vrouw.

De service staat bij Otto hoog in het vaandel. Wat zijn uw ervaringen met Otto? Tevreden, ontevreden? meld het hier!

OTTO ervaringen

27 reviews voor OTTO

 
(3)
 
(4)
5-7 punten
 
(0)
 
(7)
 
(14)
Gemiddeld 
 
4.0
 
5.1
 
3.2
 
3.0
 
4.8
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Ilja Arends-Leppers
Service 
 
1.0

Totaal gebrek aan service

Binnen de garantieperiode is het scherm van mijn Garmin Vivosmart HR+ sportwatch op vakantie in Spanje zomaar gebarsten en vervolgens doorgescheurd. Dat zou niet moeten gebeuren, ik denk een productiefout. Ik heb daarom wel vijf mails gestuurd naar de klantenservice van OTTO, met foto's en uiteindelijk een formele brief en informatie over de wettelijke verplichtingen van de leverancier om mijn klacht in behandeling te nemen. OTTO heeft niets gedaan en vooral gefrustreerd. Eerst werd aangegeven dat glasschade niet vergoed wordt. Vervolgens werd geopperd mijn reisverzekering aan te spreken en daarna mijn inboedelverzekering. Ofwel, OTTO doet niets. Uiteindelijk heb ik zelf dan maar contact opgenomen met Garmin, de producent. Deze heeft perfecte service geleverd en het artikel direct vervangen voor een nieuwe. Ik ben dus zwaar ontevreden over de klantenservice van OTTO, vanwege het totale gebrek aan service. Ik voelde me behandeld net als een klein kind.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Otto
Gemiddeld 
 
2.3

Drama

Wat een drama daar. Volgende keer ga ik mijn telefoongesprekken opnemen. Constant valse beloftes en foutieve informatie alsmede administratieve wanorde.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jd
Gemiddeld 
 
1.0

Zeer slechte service en onwetendheid

Ik heb een aantal maanden geleden een spiegel besteld na heel veel gebeld te hebben kreeg ik elkeen keer een andere smoes te horen .variërend van hij is in Duitsland maar de vrachtwagen vertrekt pas wanneer die vol is tot u heeft nog niet eerder hier over gebeld (al zeker 4x)maar ik ga het voor u uitzoeken en dan hoort u het nog .vervolgens niks meer gehoord .weer gebeld want ik wilde de spiegel niet meer dat kon ze naar 2 maanden begrijpen ik moest de zending dan maar weigeren want een andere mogelijkheid was er niet. Dat heb ik denk ik nu een maand geleden gedaan en nog steeds staat het bedrag open in mijn account. Heb er ook al over gebeld maar ook daar kunnet ze niks aan doen tot dat de spiegel weeria terug is en verwerkt bij otto .duurt waarschijnlijk nog minimaal half jaar

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sander
Gemiddeld 
 
4.3

Slecht na service en geen klant betrokkenheid.

Eind maart 2017 de bestelling gedaan.na ongeveer 3 weken ontvangen.
Maar dan komt het.
1 pakket was slecht verpakt en kapot gegaan. De bezorger bracht onderdelen stuk voor stuk naar binnen.
Daarbij was 1 plank beschadigd.
Oke kan nog gebeuren.
Ik gebeld eind mei en een vervangende plank aangevraagd.
Een maand zitten wachten en paar keer gebeld, maar telkens krijg je te horen we geven het door aan interne afdeling. Nog steeds geen plank.
Na een maand weer gebeld. Oh ja vervelend we gaan het aan de interne afdeling doorgeven.
Paar dagen een mail gehad dat het opnieuw besteld wordt. (toegeven dat jullie het vergeten waren gaat er niet in).
Zou binnen 4 weken komen.
Na weer 3 1/2 week gebeld waar het blijft.
Krijg je weer te horen we zullen het intern doorgeven u wordt volgende maandag gebeld.
De vrouw bleef ook door hameren ja meneer de 4 weken zijn nog niet voorbij kan nog komen. (jaja was inmiddels al vrijdag en had totaal niet het gevoel dat het deze maandag erop ineens bezorgd zou worden).
Nu is het maandag en uiteraard nog steeds geen plank!
Ook ben ik niet teruggebeld!!!
Ik zelf maar weer eens bellen.
Zeggen ze droog nou ik kan helemaal geen aantekening zien dat u teruggebeld zou worden. Wat een zooitje is het daar!
Ook konden ze me nog steeds niks vertellen wat nu de status is. We zullen het doorgeven aan de interne afdeling.
Doorgeven aan de interne afdeling ja voor de zoveelste keer alweer! Er gebeurd geen ene reet daar.
Ze laten je als klant maar in de kou staan en wachten tot sint juttemis.
Inmiddels ben ik vanaf de bestelling al 3 maanden aan het wachten en kan ik nog steeds geen kast in elkaar zetten!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Diane
Gemiddeld 
 
3.5

Onbetrouwbare webshop!

Op 24-12-2016 heb ik bij Otto een vloerkleed besteld(formaat 200 * 290) waar ca. 1 week levertijd opzat. Toen ik op maandag 2 januari nog niets van deze bestelling had vernomen heb ik contact opgenomen met een medewerker van de klantenservice. Zij vertelde me dat het kleed vertraging had en het aankomende week geleverd zou worden.
Toen ik de week erop nog steeds niets over het kleed had vernomen heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Deze mevrouw vertelde me niet te kunnen zien wat de status van de levering was en zou intern informeren. Als gevolg hiervan kreeg ik de volgende email:

------------------------------------------------
Beste mevrouw,

U wilde weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden.
Het artikel is voorgemeld bij Post nl.
Maar ik zie nu online dat dit artikel is uitverkocht.

Ik ga het voor u in de gaten houden misschien dat het nog geleverd gaat worden
anders adviseer ik u een ander tapijt te bestellen 160x230 is nog
wel leverbaar. Of anders het artikel te annuleren.

Mocht dit niet uw keuze zijn gaan we ervoor zorgen dat u uw geld terug krijgt.

Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------------------------

Als reactie op deze email heb ik nogmaals gebeld met de klantenservice. De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zei iets heel anders te zien dan wat er naar mij is gemaild. Het kleed zou op 11 januari het magazijn hebben verlaten. Ze adviseerde dan ook om een mail terug te sturen waarin ik om duidelijkheid vroeg.
Na dit gedaan te hebben werd ik op 12-januari-2017 gebeld door dezelfde mevrouw als die mij de email verstuurd heeft. Ze zei dat wat ze mij bij de klantenservice aan de telefoon hebben gezegd niet correct is. Er heeft geen kleed het magazijn verlaten. Het vloerkleed is op dat moment uitverkocht en het is niet zeker of dat mijn bestelling van 24-decemeber-2016 wel of niet geleverd gaat worden. Na een lang gesprek waarbij ik hierover niet in detail wil gaan is mij de indruk gewekt dat ze zelf niet eens weten wat hun organisatie doet. Wat betreft het pakket zou ze me op de hoogte houden.

Vandaag 17-januari-2017 heb ik per email geïnformeerd naar de stand van zaken omtrent mijn bestelling. Als gevolg van deze email ben ik weer door dezelfde mevrouw terug gebeld en kon ze me nog steeds niet vertellen OF het pakket geleverd gaat worden en wanneer dit dan zou zijn.

Als oplossing heb ik gevraagd of ze een ander type vloerkleed kunnen opsturen waar volgens de website ook ca. 1 week levertijd op zit. Dit was volgens mevrouw wel mogelijk maar ook hierbij kon ze niet garanderen dat het vloerkleed binnen de gestelde levertijd geleverd zou worden omdat ook dit kleed vanuit het magazijn uit Duitsland moest komen…..

Ik heb het vloerkleed geannuleerd en wacht nu op mijn geld.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
G.van Helvoort
Gemiddeld 
 
3.3

Waardeloos

Winterjas besteld en betaald op2nov.levertijd vlgs site2-4 werkdagen.Wel mailtjes over saldo,kom er dus achter dat dit bedrijf ook op afbetaling levert.
Vanmorgen, na klacht waar mijn bestelling blijft,een track&trace code gekregen, mijn bestelling zou onderweg zijn.Blijkt bij Postnl nog niet eens aangemeld te zijn.
Bestel regelmatig op internet maar dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Voor mij is bestellen bij Otto de eerste en de laatste keer :(

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Esther Jonker

Slecht !!!

Ze maken je blij met niets !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sandra Kooij
Gemiddeld 
 
1.0

Nooit meer Otto!!

Sketchers besteld en na 14 dagen maar 's gemaild waar ze bleven. Simpel....ze waren niet leverbaar. Daarvan krijg je dus geen bericht van OTTO, je moet zelf actie ondernemen. Wat ik ook belachelijk vond/vind is het feit dat ze (toen ik ze bestelde) in mijn maat direct leverbaar waren. Toen maar richting Wehkamp....zij hadden precies dezelfde (even duur)....gisteren besteld, vanochtend in huis. Ik weet wel waar ik mijn volgende aankopen ga doen en....dat is nooit meer bij OTTO!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Monica Pisu
Gemiddeld 
 
1.0

BESTEL HIER NIKS!

Op 3 augustus een tv meubel bij Otto besteld. De levertijd zou 3 weken zijn. Op 27 augustus gebeld of ze al iets meer wisten over de status. Kreeg te horen dat hij echt volgende week geleverd zou worden. Vervolgens op 30 augustus kreeg ik een mail dat het midden september zou worden.
Op 10 september opnieuw gebeld of ze al een dag wisten. Kreeg weer te horen daf hij dcht volgende week geleverd zou worden. Op 15 september toch nog een keer gebeld en zou weer nog een week gaan duren. Toen ik zei dat ik dat antwoord een beetje zat was, vertelde ze me dat ze dacht dat de bestelling misschien toch niet goed was gegaan en dat ik hem maar opnieuw moest bestellen??! Heb toen een klacht ingediend en tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord terug, dat ze er na 7 weken achter waren dat het product niet op voorraad was en dat ze ook geen idee hadden wanneer hij wel geleverd kon worden.
Verschrikkelijk klantenservice en wat een leugens!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
S Bonnes

nooit meer bij otto bestellen

Ik heb begin juni een hoekbank via otto besteld. Vervolgens kreeg ik op 15 juli een mail met de mededeling dat de bank op do 16 juli tussen 8.00 uur en 20.00 uur geleverd zou worden. Ik heb toen met moeite vrij op mijn werk kunnen regelen. Vervolgens zit ik de volgende dag de hele dag thuis te wachten maar om 20.30 uur was mijn bank er nog steeds niet. Toen heb ik contact opgenomen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en kreeg ik te horen dat de bank op een sorteerfout staat en dat hij daarom niet geleverd is.. Ik heb dus de hele dag thuis zitten wachten zonder enig bericht te hebben ontvangen met de mededeling dat de bank niet meer komt, 1 vrije werkdag naar de klote en plus ik word niet doorbetaald als ik niet werk. Heb maar een klacht ingediend. Oke, weken gaan voorbij en telkens als ik bel met de vraag waar mijn bank blijft verteld een medewerker van dynalogic mij dat hij nog steeds op een sorteerfout staat, wat inhoudt dat de delen van de bank (wordt in 3 delen geleverd) allemaal op een ander depot staan, ze moesten dus zoeken waar de delen van de bank zijn gebeleven. Vervolgens krijg ik een mail en sms dat de bank op maandag 3 aug tussen 9.30 uur 12.30 uur geleverd zou worden. Ik heb dus weeeeer vrij op mijn werk gevraagd om de bank te kunnen ontvangen, vervolgens zit ik te wachten en inmiddels is het 13.00 uur maar nog steeds geen bank gezien. Ik dus weer bellen met dynalogic (de leverancier waar otto mee samen werkt) en krijg ik te horen dat de koerier al is geweest (om 11.30 uur) maar dat hij geen gehoor kreeg dus dat hij een kaartje in de brievenbus heeft gedaan met de mededeling dat hij morgen (di 4 aug) weer komt. Dus ik ben in de brievenbus gaan kijken, en je raad het al, GEEN briefje!!! Dus ik heb eiste dat de bank alsnog vandaag geleverd gaat worden. Maar dat kon niet want de koerier mocht niet van zijn route afwijken. Dus ik heb weeeeeeer op het laatste moment vrij gevraagd op mijn werk voor di 4 aug, met de mededeling van mijn baas dat dit echt de laatste keer is dat ik vrij kan nemen want we zitten in een drukke periode, met de verzekering van dynalogic dat de koerier nu echt komt en dat de koerier contact met mij op zou nemen als hij voor de deur staat. Vervolgens wordt ik op di 4 aug om 10.00 uur gebeld door dynalogic dat ze er om 11.30 uur zijn. Nou inmiddels werd het kwart OVER 12 maar nog steeds GEEN bank gezien. Ik weer bellen met dynalogic krijg ik te horen dat die KUTBANK WEER op een sorteerfout staat. NU IS MIJN KLOMP ECHT GEBROKEN!!! Ik heb meteen naar otto gebeld en de medewerker van otto bekende gewoon aan mij dat dynalogic al die tijd tegen mij ah liegen was/is over de sorteerfouten, en dat ik gewoon door hun aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb geëist dat ze mijn vrije werkdagen gaan vergoeden omdat ik die niet doorbetaald krijg, en ze zou de opdracht overdragen aan een andere leverancier. Ik hoop van harte dat het dit keer wel goed gaat, en dit is de aller laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets besteld heb!!!! Ik vind het echt een service van NIKS en dat otto gewoon aan mij bevestigd dat de leveranciers waarmee zij samen werken gewoon hun klanten voorliegen dat vind ik al helemaal schandalig!!!!!! PRUTSERS ZIJN HET! ECHT WAAR! En ik mag hopen dat ze zich nu wel aan hun afspraak houden, ik heb namelijk alle telefoongesprekken bewaard en alle mailtjes en smsjes waarin wordt bevestigd dat de bank komt, heb ik ook gearchiveerd. En voor alle mensen die dit lezen, IK RAAD HET JULLIE STERK AF OM IETS BIJ OTTO TE BESELLEN, VOORAL ALS ZIJ SAMENWERKEN MET DYNALOGIC, WANT DYNALOGIC IS EEN BEDRIJF VAN NIKS DIE ZIJN KLANTEN VOORLIEGT!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Greta op April 06, 2017

Ik wilde misschien een bank bestellen bij otto maar nu dit gelezen te hebben ga ik deurtje verder. Dank voor info!

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.