Details van de beoordeling

Slechte service. bandieten !!

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb eind december deze schoenen gekocht. Geleverd, maar ze waren te hard en te stug. Betaling zou verlopen via afterpay.
Geretourneerd, hiervoor nog € 6,95 betaald. En toen begon het.
Herinnering, of ik mijn factuur nog wilde betalen , nl € 155,56, gereageerd dat ik ze heb geretourneerd.
Herinnering, of ik mijn factuur wilde betalen, gemaild en uitgelegd dat het geretourneerd was.
Oja, toen moest ik plots ook nog € 4,50 gaan betalen, want de doos was beschadigd.
Deze zou beschadigd gearriveerd zijn ?! Ja daar kan ik toch niets aan doen.
Ik weet niet wat er tijdens het transport met het pakketje gebeurd.
Wederom gebeld en gezegd dat ik niets ga betalen, niet de € 155,56 en niet de € 4,50. De schoenen zijn niet meer in mijn bezit..
Nou dat zullen we dan nog wel eens zien, vertelde de dame aan de telefoon me
Oja, die € 155,56 heb ik nu afgeboekt, want inderdaad de schoenen zijn geretourneerd....foutje van mijn collega, zegt ze
Krijg ik vandaag weer een mail van afterpay dat ze contact hebben gehad met werkschoenenwinkel.nl en dat ik de € 4,50 moet betalen.
Ik heb al extra kosten gemaakt door de verzendkosten te betalen. Ik heb dus nog een tegoed van werkschoenen.nl !
Nooit meer iets kopen, wat een vervelend bedrijf en een niet onbekwame dame aan de telefoon.

K
Was deze beoordeling nuttig? 10 0

Stephanie Meijer op 24 Februari 2017

Geachte mevrouw Krekels,

Wij versturen de schoenendozen altijd ingepakt in bruin inpakpapier, zodat u de schoenendoos onbeschadigd ontvangt. Op het moment dat u de schoenen wilt retourneren en u heeft contact met ons opgenomen, ontvangt u ook altijd bericht dat de schoenendoos onbeplakt, onbeschreven en ingepakt geretourneerd dient te worden. Op het moment dat de schoenendoos beplakt is met tape en een adressticker, is de schoenendoos niet herbruikbaar en dienen wij hiervoor kosten in rekening te brengen.
Bij retourneren van uw bestelling, betaalt u de verzendkosten. Echter, de verzenkosten die voor het verzenden naar u toe in rekening zijn gebracht, zijn komen te vervallen. Dit houdt in dat u slechts 1 keer verzendkosten betaald en dat wij ook 1 keer verzendkosten voor onze rekening nemen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review