Details van de beoordeling

Werkschoenenwereld neemt klant niet serieus en levert veel later dan beloofd

Beoordeling 
 
4.8

Aanvankelijk leek alles soepel te gaan. Schoenen volgens website op voorraad en volgende dag geleverd. Bestelling gedaan en betaald via Ideal. Tot zover niets aan de hand.
Dezelfde dag een email van werkschoenenwereld.nl dat de schoenen door drukte en de lage prijzen toch niet op voorraad zijn. Echter zullende schoenen binnen 3 tot 4 dagen binnen zijn. Nu zijn we 8 dagen verder en zijn de schoenen er nog steeds niet. Maar eens gebeld. Ik krijg iemand aan de lijn die me verteld dat de schoenen hopelijk deze week binnenkomen. Er is geen duidelijkheid over het hoe en waarom dat schoenen er niet zijn. Ik wordt aan het lijntje gehouden met de vage termen als vakantie geweest, drukke periode en ze zijn onderweg. Op mijn opmerking dat de werkwijze niet strookt met de belofte bij bestelling komt ook geen antwoord. Er komen ook geen excuses. Ik mag wel mijn bestelling annuleren en dan krijg ik mijn geld binnen 24u terug. Wat een onbeschofte, leugenachtige en aan oplichting grenzende werkwijze!

Kortom, wil je morgen kunnen werken met nieuwe werkschoenen, bestel ze dan niet op werkschoenenwereld.nl want de kans is groot dat je een paar weken moet wachten ook staat ze op voorradig.

TB
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Arno Kerzaan op 24 Mei 2017

Geachte heer Binnenveld,

Werkschoenenwereld.nl

Is geen website van ons! Zou u de review kunnen verwijderen en bij de juiste winkel willen plaatsen?

Graag verwelkomen wij u als klant aangezien wij wel onze beloftes nakomen!

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
WerkschoenenWinkel.NL
The Shop Factory

walter de bruijn op 09 Augustus 2018

nee hoor .. ook werkschoenenwinkel.nl heeft een belabberde klantenservice.. en erg leugenachtig ook ..

Reageer op deze review