Geen juiste indicatie levertijd, klantenservice alleen Engelstalig...
In de webshop stonden de 2 broeken op voorraad en volgens Large zouden deze ook binnen 48 verstuurd worden.
Ik denk; Da's mooi, dan zijn ze op tijd voor ik op vakantie ga!
Na 2 dagen nog geen verzendbevestiging gehad te hebben, ga ik toch maar even bellen.
Moet ik Engels praten!!! Dit is verder geen probleem, ik bedoel wie spreekt er geen Engels. Maar wat nou als je dat niet doet...
Mevrouw die bij de telefoon zat kon mij alleen vertellen dat het op de pallet lag en misschien (misschien...) morgen wordt verstuurd.
Buiten dat had ze een vrij gesloten en gehaaste houding waardoor het net lijkt alsof ze er geen zin in had.
Ook nog was ze erg slecht te verstaan, als of dat microfoontje achter in haar neus zat, daar had ik uiteraard wat van kunnen zeggen...
Maar om eerlijk te zijn, het is verdorie 2017; pakketjes worden binnen een dag geleverd soms nog op dezelfde dag, Service van 0,niks, geen passende oplossing, mag het pakketje ook niet op komen halen...
Order is ook niet te annuleren, want ze willen geen medewerker laten zoeken in de grote stapel...
Laatste keer. Large.. kutzooi.