eSigaret4u reviews & ervaringen

www.esigaret4u.nl
 
9.6 (922)
esigaret4u

922 eSigaret4u reviews

 
(877)
 
(25)
 
(11)
 
(6)
 
(6)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
11 resultaten - getoond 1 - 11
Volgorde

Slechte service

Beoordeling 
 
6.0

Bestelde hier altijd mijn e-liquids. Ze zijn ietwat duur, maar leveren lekker snel. De Holy Smoke gaat er uit, vandaar dat ik enkele flesjes bestelde. Na ontvangst kreeg ik een mailtje dat er 2 smaken niet meegeleverd waren. Geen uitleg waarom. Geld zou wel teruggestort worden. Mailtje gestuurd met de vraag om uitleg, niet gekregen.
Als ik nu weer bestel, moet ik minstens 5 flesjes bestellen om van de korting te profiteren, wat bizar is, omdat ik al met korting besteld heb, alleen hun site was blijkbaar niet up-to-date. Nu kan ik dus de volle mik betalen voor 2 extra flesjes met een andere smaak. Het gaat maar om een paar euro, maar het is toch een vorm van diefstal. Slechte service naar de (vaste) klant toe. Hier bestel ik voortaan NIET meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 7

Mara | eSigaret4u op 15 Mei 2017

Beste Chris,

In de verzendbevestiging stond vermeld dat de betreffende eliquid niet meegeleverd zou worden en dat het aankoopbedrag terug gestort was, ik zou niet weten wat wij nog meer kunnen doen in dit geval. Bij een OP=OP aktie zoals deze kan het helaas voorkomen dat een artikel nog in voorraad staat terwijl dit niet het geval is. Uiteraard proberen wij dit zoveel mogelijk te voorkomen maar zoals u zelf ervaren heeft is het niet uit te sluiten.

Fijne dag!

George op 02 Augustus 2017

Chris, je bent een zeurpiet.
Hoezo slechte service? Je krijgt bericht dat sommige flesjes niet meer leverbaar zijn, je krijgt het teveel betaalde terug gestort.
Wat wil je nog meer?

Reageer op deze review

Goed, maar toch een beetje teleurgesteld

Beoordeling 
 
5.8

Ik bestel al sinds augustus 2015 bij deze webshop en altijd prima service, nooit lang moeten wachten op m'n bestelling (naar België hooguit 3 à 4 dagen wat redelijk is qua leveringstermijn gezien de zending uit Nederland komt) maar vandaag wou ik opnieuw bestellen maar plots blijkt dat er ondanks dat er overal op de site staat vermeld dat er geen verzendkosten zijn (Gratis bezorgd in Nederland & België!) die er dan plots bij het afrekenen toch zijn. 4,95€ tenzij je voor 50€ besteld, maar dat doe ik nooit. Dat is nieuw, want vroeger was dat niet en was de verzending effectief gratis ongeacht het aankoopbedrag. Beetje teleurgesteld nu want bij een concurrent kan ik voor 19,05€ 6 flesjes liquid bestellen terwijl het mij hier nu 20,75€ kost voor slechts 4 flesjes. Op jaarbasis maakt dat een groot verschil. Ik herhaal over de service, keuze en kwaliteit niet te klagen, maar dat van die verzendkosten die er plots wel zijn dat zit mij een beetje dwars. Als je dat niet erg vindt kan ik deze webshop verder wel aanraden.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 9

Mara | Customer service op 06 Maart 2017

Hallo,

Helaas heeft de Belgische overheid besloten tot een verbod op de online verkoop van elektrische sigaretten en aanverwante artikelen. Om deze reden is het niet meer mogelijk om aan Belgische adressen te leveren helaas. Deze keuze hebben wij echter niet gemaakt maar is ons opgelegd door de Belgische overheid. Wij hopen uiteraard dat deze wet ooit omgekeerd zal worden en dat wij opnieuw aan Belgische adressen kunnen leveren.

Fijne dag!
Mara | eSigaret4u.nl

Mara | Customer service op 07 Maart 2017

Hallo,

Vanwege een wetswijziging in het leven geroepen door de Belgische overheid mag er niet meer online verkocht worden aan Belgische consumenten. Om deze reden is het niet meer mogelijk om bij ons te bestellen. Zolang wij aan België hebben verkocht is het mogelijk geweest om voor gratis verzending te kiezen. Wij vinden het zeer spijtig dat deze wet in het leven geroepen is en hopen dat dit in de toekomst ongedaan zal worden zodat wij opnieuw aan België kunnen leveren maar voor nu is er helaas niets dat wij eraan doen kunnen. Onze excuses voor het ongemak!

Mara
www.esigaret4u.nl

Dick op 19 April 2017

Beste Joe Dalton,

Ik begrijp dit niet. In je verhaal geef je aan zeer tevreden te zijn over de service / winkel en toch beoordeel je ze met een slecht punt terwijl de reden die je aangeeft niet eens klopt. Het zou je netjes staan als je jouw review aan zou passen want dit is niet bepaald objectief beoordelen en je geeft over deze winkel onterecht een negatief beeld. Vind jezelf ook niet?

Reageer op deze review

NOT SO WISE

Beoordeling 
 
6.5

Hello..First of all i just ordered few things from these web-winkel and there is no FAQ or INSTRUCTIONS or even some extra info like esigaret MAINTENANCE/CLEANING/TEMPS OR HOW TO MANAGE PROPERLY both ELIQUID or ESIGARET...THERE IS NO INFO AT ALL at the WEBSITE.

And for last i miss the track e trace number...
someone just said something like..... we are closed out office times at 09h this morning and there is no GOOD MORNING or so... just check your email in SPAM...i have checked but nothing...so they cannot send it supposoly again because the office is closed.... maybe next time i must ask as a director.. :(

TM
Was deze beoordeling nuttig? 0 13

Mara | eSigaret4u op 15 Februari 2016

Hi Tiago,

I am sorry to hear this but i think you have not read our website correctly.
We have several pages that explain use of ecigarettes, one of them you can find here:
https://www.esigaret4u.nl/vraag-antwoord
Seeing as different ecigarettes have different types of usage all ecigarettes are shipped with an instructions manual.
The reason you did not receive a tracking code is not clear. As we told you before it was emailed to you on friday, the day your order was shipped. Because you contacted us outside of office hours unfortunately we could not resend it untill monday. Most company's don't even reply outside of office hours so i am unclear of what we have done wrong.
Your order was delivered the day after shipping we can't do any more than that.
I hope the products you received are to your satifaction. Enjoy them!

Mara | Customer service

Bernd op 25 Februari 2016

Duidelijk een gevalletje van taal barrière, jammer dat jullie zo neergezet worden terwijl het voor mij duidelijk lijkt dat jullie juist gehandeld hebben.

Andy van Maarsdijk op 18 Maart 2016

Binnen 24u geleverd krijgen, zelf de website niet goed lezen en vervolgens gaan klagen op een forum als deze... Het is wat....

Reageer op deze review

e-liquid

Beoordeling 
 
6.5

Het bestellen is allemaal goed maar op de site staat levering vandaag bestellen morgen in huis mischien extra vermelding dat dit alleen in nederland geld

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 3

Mara | Customer service op 27 Augustus 2015

Hallo Joachim,

Bij bestellingen vanuit België krijgt u tijdens het bestelproces de vraag of u gratis wilt verzenden of dat u versneld (24u) wilt verzenden voor maar 2,50.
Tevens staan onze verzendwijzen en levertijden duidelijk vermeld op de volgende pagina:
https://www.esigaret4u.nl/levering-binnen-24-uur
Ik vind het vervelend dat dit voor u niet duidelijk is geweest.. Als u een idee voor ons heeft om dit nog duidelijker te maken is dit uiteraard van harte welkom. Onze excuses voor het ongemak en alvast veel plezier met uw bestelling.

Tim Scholten op 27 Augustus 2015

Meen je dat nou serieus?? :-)
Als je de mogelijkheid krijgt om versneld te verzenden binnen 24 uur lijkt het mij toch vrij logisch dat die gratis optie langzamer is, hahahaha

Inga op 06 November 2015

Beste,

Ik heb al 2 keer besteld vanuit België en had het de dag nadien al aan de deur zonder extra betalen : ) lang leven post nl !

Reageer op deze review

regeltjes regeltjes

Beoordeling 
 
6.0

ze verkopen mij favoriete eliquid niet omdat het niet meer mag, lekker belangrijk mij zien ze niet meer terug

RD
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Mara | Customer service op 19 Mei 2015

Hallo Royke,

Wij vinden het ook zeer spijtig dat wij een deel van ons assortiment kwijt geraakt zijn door de nieuwe regelgeving. Wij zijn echter van mening dat regels er zijn om nageleefd te worden, of we het er eens mee zijn of niet. Zeker omdat wij in een branche zitten die onder vuur ligt denk ik dat het onverstandig is om de regels in de wind te slaan. Zo gooi je alleen maar olie op het vuur.
Zodra de betreffende eliquids in 10ml verpakkingen op de markt komen zullen wij ze direct terug nemen in ons assortiment.
Onze excuses voor het ongemak!

Michel van der Molen op 19 Mei 2015

Helemaal mee eens!! Ik zie nog regelmatig bij winkels de verboden artikelen opduiken we gooien zo alleen maar onze eigen ruiten in als iedereen de regels aan zijn laars lapt zullen ze alleen maar nog harder tegen ons in gaan!!

Reageer op deze review

mijn bestelling is er nog niet?????

Beoordeling 
 
6.3

Ik heb nog steeds niks gekregen hoe zit dat?????????????

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 3

Mara | Customer service op 16 Februari 2015

Hallo Katrien,

Omdat u alleen uw voornaam geplaatst heeft weet ik niet zeker of dit uw bestelling is.
Wij hebben een bestelling geplaatst door Katrien H. op vrijdag 13-02 om 18:47.
Zoals op onze website te lezen is verzenden wij alle bestellingen die op werkdagen voor 16:30 geplaatst zijn direct dezelfde dag op. Uw bestelling valt hier helaas buiten doordat wij deze buiten de gestelde periode ontvangen hebben. Hierdoor zal uw bestelling vandaag verzonden worden en mits er geen vertraging optreed bij PostNL morgen afgeleverd worden. Indien dit niet de bestelling is waarnaar u refereert vraag ik u contact met ons op te nemen via: info@esigaret4u.nl

Bedankt voor uw bestelling en alvast veel plezier ermee!

Katrien op 17 Februari 2015

Ik heb mijn bestelling binnen, ik was aan het paniekeren om niets |:-))

Reageer op deze review

Ik weet het niet

Beoordeling 
 
5.3

Ik wil niet negatief zijn maar ik schrijf deze review omdat ik niet in contact kan komen met de klanten service.

Ik heb bij jullie 3 dagen geleden een E-liquid bestelt maar nog niet ontvangen, Ik heb wel een email van jullie gekregen dat deze is verstuurt. I heb post.nl gebeld en die claimen dat er voor mij niets onderweg is.

#100008592 Is het bestellnummer.

Willen jullie mij alstublieft hier bij helpen om duidelijkheid te krijgen? Ik raak altijd snel in paniek als iets voor mij niet duidelijk is.

Wel vind ik dat jullie een mooie en fijne website hebben en de producten in overvloed zijn en dat ik tevreden ben met jullie prijs. Wel vind ik voor 16:30 bestelt beetje te vroeg en had liever dat er een later tijdstip was dat ik nog kon bestellen en dan de volgende dag kon ontvangen.

Ook de klantenservice gaat al om 16:00 dicht en dan vertrek ik pas van mijn werk dus loop ik die elke keer miss...

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor het lezen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 4

Mara | Customer service op 12 December 2014

Beste General,
Helaas is December dermate druk voor PostNL dat dit ieder jaar weer voor vertragingen zorgt. Daar is blijkbaar niets aan te doen. Het is vervelend voor zowel u als ons.
Wat ik wel vreemd vind is dat u deze review begint met de zin dat wij niet reageren?! Wij reageren namelijk ALTIJD en ook bij u hebben wij netjes gereageerd.
Ik wens u een fijne dag en alvast veel plezier met uw bestelling!!

GeneralTrue op 12 December 2014

Dat klopt Mara maar ik schreef deze review voor dat ik een email terug van uw kreeg dus mijn excuses voor mijn te snelle actie. Was niet negatief bedoelt en ik zal later naar meer evaring met jullie webwinkel een nieuwe review schrijven. Bedankt voor de informatie =).

Reageer op deze review

Tevredenheid

Beoordeling 
 
6.0

Super snelle Levering.
3 Maanden Garantie wat je ook niet ziet op iedere website`s
Geen afleveringskosten.!
Goede Communicatie !


M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

liquid besteld en die is ram vies

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 3

Mara | eSigaret4u.nl op 14 Augustus 2014

Beste Jimmy,
Spijtig om te horen dat u niet tevreden met uw aankoop.
Het is jammer dat u dat op deze wijze bekend maakt, we hebben een product review pagina die gemaakt is voor dit soort opmerkingen. Als wij niet op tijd leveren, geen service verlenen e.d. kunt u dat hier kenbaar maken. Een smaak van een liquid is echter een persoonlijke kwestie en doet niets af aan eerder genoemde punten die u hier kunt beoordelen.

Wij wensen u een prettige dag toe en hopen u in de toekomst terug te zien voor een aankoop die meer in de smaak valt!

Jimmy op 14 Augustus 2014

sorry ik wist niet van die pagina maar de liquid is echt niet lekker verder was wel snel thuis enzo dus dat was goed

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.8

Ik zou erg blij met deze winkel zijn als...
Ik heb 6 Liquids van Hangsen "USA Mix E-Liquid" besteld en betaald. Ik heb GEEN bevestiging gekregen van betaling en verder geen orderstatus. Verder heb ik heel snel 6 Liquids van Hangsen "Marlboro MENTHOL" gekregen. Het flesje is anders dat op foto. Ik hou niet van menthol smaak! En Ik zou nooit dit besteld hebben. Vandaag heb ik e-mail met een weekendactie "5 Hangsen E-Liquids naar keuze voor maar €15-." gekregen. De korting wordt NIET automatisch berekend in de winkelwagen.
Ik vind het heel jammer. Ik wil heel graag gebruik maken van deze webwinkel en zijn acties, maar tot nu toe ben ik helaas niet overtuigd.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Mara | Esigaret4U op 25 Februari 2014

Beste Peter,

Als iets mis gegaan is is het gebruikelijk dat het bij ons gemeld wordt. Wij kunnen immers niets oplossen dat niet gemeld is. Dus bij deze verwijs ik je met je klacht naar info@esigaret4u.nl dan kunnen wij kijken wat er misgegaan is. We hebben helaas een hele hoop klanten die Peter heten dus aan de hand daarvan kan ik je niet vinden.

Bij voorbaat dank!
Mara

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De levering was niet binnen 24 uur. 5 werkdagen. Wellicht is daar een reden voor... voordeel vind ik dat er geen verzendkosten zijn. De smaken irishcream en cocos zijn heel erg lekker.
Heb net nieuwe bestelling gedaan. Benieuwd naar de leveringstijd.

MH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Mara | Esigaret4U op 17 December 2013

Hallo,

Alle pakketten die op werkdagen voor 15:00 besteld worden bieden wij dezelfde dag aan bij PostNL. Nou wil het zo zijn dat de decembermaand veel vertragingen oplevert door de enorme drukte die PostNL te verwerken heeft. Dit zal helaas de hele maand blijven duren. Vanaf Januari gaan wij er echter vanuit dat alles weer op tijd gaat komen!
Veel plezier met uw bestelling!

Mara | Esigaret4U op 21 December 2013

Ik denk dat bovenstaande uitleg duidelijk genoeg is. Iedereen is vrij erover te denken wat hij of zij wil.
Fijne feestdagen iedereen!!

katsumii op 21 December 2013

e-liquid besteld bij een concurrent, vandaag binnengekregen, van esigaret4u nog nix gezien, kutsmoes.....feestdagen!

Reageer op deze review
11 resultaten - getoond 1 - 11

Wij zijn benieuwd naar jouw eSigaret4u ervaring

eSigaret4u verkoopt elektronische sigaretten en aanverwante artikelen zoals eLiquids, atomizers, batterijen en overige gerelateerde producten. Op eSigaret4u betaalt u geen verzendkosten, geen transactiekosten en levering vindt binnen 24 uur plaats. Tevens is de webshop responsief, dat wil zeggen dat deze geschikt is voor uw iPad of andere mobiele apparatuur. U kunt dus bestellen als u onderweg bent.

Wat is uw ervaring met eSigaret4u? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij eSigaret4u hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal eSigaret4u reviews lezen.

Telefoonnummer: n.v.t.

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis verzenden!
Levertijd
24-uurs levering.
Productgroepen
elektronische sigaretten
Merken
  • Dekang
  • Joyetech
  • Hangsen
  • Sinca
  • JustFog
  • Flavourtec
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
iDeal, Creditcard, PayPal en bankoverschrijving