Details van de beoordeling

bungalow.net
Vakanties

ijs en ijskoud de slechtste

Beoordeling 
 
1.5

dit bedrijf is niet zo goed service is zeer slecht wij hebben een weekend geboekt in winterberg bij bungalow.net en direct betaald plus 100,00 euro borg , en zie dat maar eens terug te krijgen , maar het begin is dat we in een ijskoud en donker appartement kwamen en we op zoekmoesten in het donker naar een zekeringen kast om het licht aan te doen en de verwaring die hebben we na een 3 kwartier gevonden in de toilet , nu nog het water in de badkamer gevonden boven in de hoek , vaatwasser is stuk en de afzuigkap doet het ook niet , onder het bed een oude vieze gebruikte maandverband ( heel vies) en geen internet wat wel vermeld staat . na het weekend een week later gebeld voor mijn borg , nu dat zou ik terug krijgen of ik even mijn nankgegevens door wil geven . ( ik heb toch ook betaald dus zou je denken dat ze deze gegevens wel hebben ) maar ok dat gedaan krijg vervolgens bericht dat het in de volgende batch wordt meegenomen , ik had nog staads niets , maar eens gebeld , erg vervelnd allemaal maar een batch is elke vrijdag werd verteld dus vrijdags zou het terugbetaald worden , nog steeds niets weer gebeld , sorry heel vervelnd we maken het in orde en we sruren een een mail met een betalings bewijs , ik helemaal happy , krijg een mail met een betalings bewijs ,alleen dit was van een andere familie , wordt toch echt wel een beetje boos nu en heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden , maar weer eens bellen nu wordeet er gezegt over 2 weken , ik vindt dit echt niet kunnen , dus ja bungalow.net is ijs en ijskoud de slechtste

MK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review