Details van de beoordeling

novasol
Vakanties

beetje smerig

Beoordeling 
 
5.0

Dit jaar wilden we o.a. een week naar Denemarken op vakantie. Via de site van Novasol kwamen we uit bij een mooi vakantiehuis bij het plaatsje Vordingsborg. Bij aankomst troffen we inderdaad het mooi ogende huis. Alleen het niveau van 'schoonmaak' was abominabel. Daarnaast hadden we geen warm water, geen waterdruk op de kraan in de keuken en was de afvoer in de badkamer verstopt. Bestek, borden, pannen, gasfornuis en afzuigkap waren enorm vies. De schoonmaakattributen zo mogelijk nog viezer (van afwaskwast, tot dweil, van plumeau tot smerige, niet functionerende stofzuiger.) De volgende ochtend (we waren 's zaterdags vrij laat aangekomen) belden we naar het kantoor. Er zou een monteur langs komen. Deze was er rond half 1. Het was een vriendelijke dame die de meeste klachten verhielp door de kalk uit de kranen te verwijderen en de boiler in te stellen. Ondertussen had ik zelf al de wastafelafvoer in de douche schoongemaakt (een dopje van de tandpasta en de grote prop haren en viezigheid hielden het water tegen). De dame bood aan het huis verder schoon te maken, maar dat zou ons bij elkaar een hele vakantiedag kosten. Dus dit hebben we vriendelijk afgeslagen.
Wat ons vooral erg tegen de borst stuit is de weinig invoelende en on-klantvriendelijke manier van klachtbehandeling. Men verwees naar de voorwaarden, waarin stond dat wij de Novasol de kans moeten geven de klacht af te handelen en dat wij dat door voor onze vakantie te kiezen daar geen gebruik van hadden gemaakt. Ik ben eens gaan googelen en kwam een groot aantal van deze 'schoonmaakperikelen' tegen. Novasol investeert hier dus veel te weinig in. De focus ligt op het verdienen en niet op het begrip richting klant. Ik zou een ieder willen adviseren om het internet goed af te speuren alvorens met Novasol in zee te gaan. Wij hebben in ieder geval voor het eerst en voor het laatst gebruik gemaakt van de diensten van Novasol. Een vakantiehuis van 4 sterren voor iets meer dan 1000 euro voor een week dient volgens ons bij aankomst schoon en zonder gebreken te zijn en niet te ogen als smoezelig en vies . Zowel in het huisje als in de bijgebouwtjes en de jacuzzi. Kortom: Denemarken is een prachtig, relaxt land, maar met Novasol zullen we daar NOOIT meer verblijven.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Peters op 27 Augustus 2017

Dat wordt dan lastig want Novasol is by far de grootste aanbieder voor Denemarken. Ik snap niet dat als er dan schoonmaak komt, dat je dat dan afwijst. Dan laat je de klacht toch niet oplossen. Ook geen reden tot klagen dus.

van faassen op 18 Januari 2019

Wat een domme idiote opmerking .Het huisje hoort voordat iemand er intrekt al schoon te zijn. En er zijn genoeg personen in denemarken die ook een huisje hebben en niet bij novasol zijn aangesloten ..Ps heb zelf ook ervaring gehad met novasol zijn gewoon oplichters en leugenaars!!!!!

Reageer op deze review