Djoser reviews & ervaringen

www.djoser.nl
 
3.1 (20)
Djoser

20 Djoser reviews

 
(1)
 
(1)
 
(2)
 
(4)
 
(12)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
2 resultaten - getoond 1 - 2
Volgorde

Onbeschofte reisorganisatie djoser

Beoordeling 
 
6.8

29 dagen naar zuid afrika geweest,geen vrijheid zoals in de brochures ,overal verplichte ontbijten en diners want er waren geen andere mogelijkheden,bovendien mochten we er alleen uit bij de spar of het tankstation ,elders was het levensgevaarlijk,had dit niet op de site gekezen.
Mijn vrouw werd heel erg ziek en ik heb in kaapstad toen we nog 10 dagen hadden 2 tickets gekocht ,moestvalles zelf regelen ,en mijn vrouw veilig naar huis gebracht waar een zware longontsteking werd geconstateerd.
Na 6 dagen heb ik een mail naar djoser gestuurd dat ik het wel erg onbeschoft vond dat men niet even gebeld had hoe het ging.
Kreeg een ontvangstbevestiging terug en heb daarop gemaild dat er toch een leidinggevende even had horen te bellen,maar dat is bij djoser niet aan de orde.
We hadden dit al meegemaakt in 2007 toen djoser als enige reisbureau ter wereld zijn mensen niet wilde weghalen toen die geconfronteerd werden met de oorlog in kenia ivm de verkiezingen en djoser me letterlijk zei dat ik dat dan maar zelf moest regelen,tegen het advies van buitenkandse zaken in overigens.
3 dagen later besloten ze toch wat te doen maar ik had al tickets gekocht.
Had de stille hoop dat er wat veranderd was ,maar djoser heeft geen enkele interesse in hun klanten,kan het niet anders uitleggen als men weet dat iemand al 8 dagen doodziek was en vervolgens terwijl er nog 10 dagen te gaan zijn niet even belt hie het gaat

FD
Was deze beoordeling nuttig? 9 0

Thysa op 05 April 2018

Beste meneer Delgman,

Graag zou ik u het een en ander vragen over uw ervaringen met Djoser.
Kan ik contact met u opnemen? Of u kunt mij een mail sturen op thysa.beekman@tuvalu.nl.

Met vriendelijke groet,

Thysa

Groeten van MAX op 18 Mei 2018

Beste meneer Delgman,

Wij zouden u graag helpen met groeten van MAX. Wellicht zou u uw klacht naar groetenvanmax@tuvalu.nl willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Het team van Groeten van MAX.

Reageer op deze review

rondreis Thailand met Djoser

Beoordeling 
 
6.0

Wij hebben met Djoser in oktober/november 2016 een rondreis door Thailand gemaakt van 21 dagen(=17 dagen effectief) verlengd met 2 nachten op Koh Chang. Achteraf moet ik concluderen dat Djoser ons wel een erg uitgeklede reis verkocht heeft langs grotendeels vrij sfeerloze budgethotels. Onder het motto vrijheid blijheid heeft Djoser vrijwel alle maaltijden en alle entreegelden (ook bij inbegrepen “excursies” ,vaak niet veel meer dan een busstop) overgeheveld naar de klant, ook waar geen sprake was van enige keuzevrijheid. Bij ontbijten gold dat het hotel (voor alle deelnemers) altijd de logische keuze was en vaak ook de enige mogelijke of uitvoerbare optie. Ook gezamenlijke (buffet)lunches tijdens reisdagen sloten een vrije keuze uit. Zowel op reisdagen als op dagen op locatie werden(extra te betalen) excursies voorgesteld waaraan normaliter door allen werd deelgenomen ,omdat iedereen de reis tenminste enige inhoud wilde geven en deze excursies ook goed aansloten op de inbegrepen excursies (bijv. een Tuk tuk trip die leidde naar het vertrekpunt -10 kilometer van het hotel-van de –inbegrepen-fietstocht door het oude Sukothai van 1 uur in de loop van de middag).Vermoedelijk maakt deze excursieverkoop ook deel uit van het “verdienmodel” van Djoser. Effectief was de” vrijheid” ook nogal beperkt gelet op het reisschema.
De reis zelf voerde ons langs de toeristische highlights en was eigenlijk niet onderscheidend, daarvoor moest je echt aan de extra excursies deelnemen of zelf wat ondernemen. Van Djoser hadden wij meer authenticiteit en kwaliteit verwacht gelet op hun presentatie.
Djoser zet reisbegeleiders in wat anders is (kennis achteraf) dan reisleiders . Een reisbegeleider is niet persé lokaal deskundig (geen gids dus) en bezoekt wellicht het land ook voor de 1e keer steunend op een opleiding van Djoser van 2 dagen…Daarnaast was er een (verplichte) lokale gids aanwezig. Rekening houdend dat de reis met alle niet inbegrepen noodzakelijke kosten van maaltijden en excursies bijna de helft duurder werd (en de basisprijs is al niet goedkoop) ,dan is de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Ook bij de verlenging met 2 dagen Koh Chang werd ik niet vrolijk met een hotelprijs die bijna het dubbele was van de internetprijs, standaard “meerkosten” ivm een latere terug vlucht en het vervallen van de transfer van hotel naar de luchthaven (wij moesten zelf voor eigen rekening van Koh Chang naar Bangkok zien te komen-ca.7 uur reizen !).Thailand heeft ons zeker bevallen, de groep was gezellig en de reisbegeleider ok maar Djoser is eens maar niet weer… Mijn advies: zoek een andere aanbieder en lees de reisbeschrijving als een jurist ! Overigens is Thailand een land waar je ook op eigen kracht veel kan doen .

JB
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
2 resultaten - getoond 1 - 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Djoser ervaring

Djoser organiseert al meer dan 25 jaar actieve groepsrondreizen over de hele wereld en is hiermee marktleider in Nederland. Djoser brengt drie brochures uit:

  1. Djoser reizen; groepsrondreizen wereldwijd.
  2. Djoser wandel & fiets; groepswandel- & fietsreizen wereldwijd.
  3. Djoser junior; ouders met kinderen op ontdekkingsreis.

Wat is uw ervaring met Djoser? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Djoser hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Djoser reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee