Novasol reviews & ervaringen

www.novasol.nl
 
4.7 (92)
novasol

92 Novasol reviews

 
(20)
 
(13)
 
(4)
 
(13)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
98 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde
Beoordeling 
 
9.0

Wij boeken al jaren bij Novasol. de huizen zijn dik in orde en wij worden altijd prima geholpen. Over een paar weken gaan we naar Frankrijk en daar verheugen we ons zeer op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 23 2

NOVASOL Vakantiehuizen op 09 Augustus 2013

Beste heer/mevrouw Alberts,

Bedankt voor uw review en de complimenten! Wij zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Wij hebben afgelopen meivakantie voor het eerst in een vakantiehuis van NOVASOL gezeten in Zuid- Spanje en hebben werkelijk een heerlijke vakantie beleefd. Het boeken ging eenvoudig en we werden snel en proffesioneel geholpen. Het vakantiehuis was perfect en voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Super!
Volgend jaar boeken we zeker weer via NOVASOL.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 22 1

Betty Rietveld op 30 Oktober 2013

Graag had ik een review geschreven maar ik kom op de site.
Ik heb ZEER NEGATIEVE ERVARINGEN met zowel DANSOMMER ALS NOVASOL (novasol).
In augustus 2013 heb ik een (last-minute)huis geboekt in Denemarken Kobaek Strand. In deze last minute prijs was 83 euro schoonmaakkosten inbegrepen.

Bij aankomst troffen wij een net huis aan, niet overdreven schoon, maar acceptabel. Het huis hebben wij, na vertrek, schoner achtergelaten als dat wij het vonden.

Ongeveer een maand nadat wij in Denemarken geweest waren werd ik onaangenaam verrast door een boete van 45 euro omdat ik het huis niet schoon had achtergelaten.
Dit was onmogelijk en ging in eerste instantie uit van een vergissing.
Echter, al vrij snel kreeg ik de dreiging dat ik anders een deurwaarder zou krijgen.
Ik heb gevraagd om bewijs en kreeg foto's waarop GEEN DATUM te vinden was en zeker niet van mjin verblijf.

Mogelijk gebruiken zij deze foto's wel vaker, er staat tenslotte geen datum op.

Eerst met Dansommer gemaild, die alleen in het engels corresponderen, en daarna werd het overgedragen aan Novasol.

WAARSCHUWING: maak foto's na je vertrek uit een huis want voordat je het weet krijg je ONTERECHTE BOETES.
Ik had nota bene nog een aardig voor de eigenaar achtergelaten omdat wij het huis hadden kunnen huren.

Nooit gedacht om zo een vakantie te moeten afsluiten!

De manier waarop Novasol mijn klacht heeft behandeld is ronduit ONZORGVULDIG.

Mocht u verder nog wat willen weten, mail mij gerust, ik zou niet graag willen dat anderen dit ook overkomt.
Ik heb nog in beraad om de CONSUMENTENBOND in te schakelen.

fam van de kerkhof op 30 Oktober 2013

wij boeken al 25 jaar of langer bij novasol.vaak noorwegen en denemarken wij zijn zeer tevreden ermee.en altijd netjes behandeld .ik geloof als er echt wat is novasol zekers zal helpen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Wij zijn zeer tevreden over Novasol Vakantiehuizen. Ieder jaar weer vertrekken wij vlak voor het hoogseizoen richting Scandinavië. Vanwege het grote aanbod vakantiehuizen zijn wij een aantal jaar geleden bij Novasol terecht gekomen. Het boeken gaat vrij eenvoudig en je wordt zeer klantvriendelijk geholpen.

Wij zijn dan ook erg tevreden.

Familie Visser

PV
Was deze beoordeling nuttig? 18 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Heerlijke vakantie gehad in een vakantiehuisje van Novasol (cds140) op Korcula. Alles prima geregeld en het huis was tiptop in orde. Eind september gaan we nog een keer met Novasol naar Murcia dus we kijken er al weer erg naar uit!

A
Was deze beoordeling nuttig? 11 0

NOVASOL Vakantiehuizen op 09 Augustus 2013

Beste Alex,

Bedankt voor uw review. Het is zeer fijn te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad in Kroatië en wij wensen u dan ook alvast veel plezier toe in Murcia!

Met vriendelijke groet,

NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Top vakantie gehad! :)

J
Was deze beoordeling nuttig? 9 0

NOVASOL Vakantiehuizen op 09 Augustus 2013

Beste Jasmijn,

Bedankt voor uw review! Wij zijn blij te lezen dat uw vakantie naar wens is geweest.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Net terug van twee weken op Mallorca zitten we nog na te genieten van de heerlijk tijd die we hebben gehad in een finca van Novasol. Van boeking tot aan de sleuteloverdracht aan het eind is eigenlijk alles perfect verlopen. Alleen bij aankomst konde we het huis niet gelijk vinden, maar met behulp van een lokale (goed Engels-sprekende) gids was het snel geregeld. Van nature zijn we kampeerders en gaan we doorgaans naar Frankrijk, maar dit smaakt echt naar meer. We zijn zo enthousiast dat we nu al zitten te kijken naar jullie aanbod in Frankrijk voor de meivakantie!

Y
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

Novasol vakantie

Service 
 
1.0

Door de crisis kan onze vakantie eind april helaas niet doorgaan. Novasol biedt de mogelijkheid de reis om te boeken. Annuleren kan niet, aangezien Novasol zelf de voorwaarden op 12 maart 2020 veranderd heeft, zonder hier bij de klant akkoord voor te vragen. Wij zijn akkoord gegaan met de oude voorwaarden waarin staat dat bij onmacht de reis geannuleerd mag worden tegen een vergoeding. Nu staat er in de voorwaarden dat bij onmacht Novasol gerechtigd is het gehele betaalde bedrag te behouden. Wettelijk mag je naar mijn idee de voorwaarden niet eenzijdig veranderen, dus niet zonder akkoord van de klant.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier nog meer meer worstelen en elke keer een standaard mail krijgen van Novasol met: u mag gratis omboeken, wordt de reis duurder dan moet u bijbetalen, wordt de reis goedkoper, dan krijgt u geen geld terug.
Uitermate teleurstellend

E
Was deze beoordeling nuttig? 9 0

gj op 08 April 2020

wij hebben onder protest omgeboekt van meivakantie naar herfstvakantie, rare gang van zaken van novasol, laatste keer dat we van deze club gebruik maken, wel jammer, want ze hebben leuke huisjes

Richard op 14 Mei 2020

Als je op Google zoekt naar de voorwaarden, zie je de voorwaarden vóór 14-03 en daarna.
Volgens Novasol alleen om het duidelijker te maken.
Zeker, alleen om het geld en nog meer geld binnen te harken.
Beste prijs garantie gold opeens niet bij omboeking, staat nergens in de voorwaarden.
Oplichters zijn het.

Volgens hun kon onze boeking in de Ardennen gewoon doorgaan, terwijl ze het zelf hebben geannuleerd.

Echt een enorm slecht bedrijf, NOOIT BOEKEN BIJ NOVASOL

Reiziger op 04 Juni 2020

Novasol heeft leuke huisjes, MAAR diezelfde huizen worden door de eigenaren ook op andere sites aangeboden hoor! Even googlen en misschien kun je rechtstreeks contact opnemen met de eigenaar! Succes!

Marjolein Heijdeman op 04 Juni 2020

Wij hebben de meivakantie in Denemarken omgeboekt naar een week in juli. Ander huis en duurder. Inderdaad bij Novasol geen speld tussen te krijgen, hoor ook graag hoe zij eenzijdig de huurvoorwaarden kunnen winzigen, onze oorspronkelijke boeking was ook onder de oude voorwaarden. Julivakantie zijn wij voornemens om ook te annuleren gezien alle ontwikkelingen.

Erica op 04 Juni 2020

Wij hebben afgelopen december de zomervakantie geboekt en ben vast aan het kijken en verzamelen. Heeft u een kopie van de oude voorwaarden ? Kunt u mij deze mailen?

Alvast bedankt.
Erica

Tante Aafje Kantklosser op 21 Augustus 2022

Ach mensen, boekings kantoor zit via via in Nederland daardoor valt alles aan Novasol - Huurder - Verhuurder partij onder de Nederlandse Rechtsspraak. Dat betekend dat de Wet NBW - 7 artikelen 17 van kracht zijn. Daarop kunt u zich beroepen. Lees het en Pak dat Bedrijf van typische tussen de regeltjes glijdende maffiosie aan. Of wat heet dat anders, geld afjattende figuren, heel glad zijnde regeltjes naar eigen inzicht gebruiken om hardwerkende mensen oren aan te naaien.

goormans.luc@telenet.be op 22 Augustus 2022

Hallo. Heeft u enige reactie gehad op uw vraag? Ik ben namelijk ook op zoek naar de oude voorwaarden. Ik heb ook mijn vakantie geboekt in december? als dat zo zou zijn kan u mij deze dan ook doormailen aub.
Mail adres is goormans.luc@telenet.be. Mvg Luc

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Wij zijn deze zomer naar Kroatië gegaan, waarbij we voor het eerst verbleven in een vakantiehuis van Novasol. Het vakantiehuis was super en gelukkig niet al te duur! Het lag op een mooie locatie en was vooral heel luxe. Onze eerste ervaring met deze organisatie is zeer goed en wij hebben dan ook verder niets aan te merken op de kwaliteit of de geleverde service.

AF
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Jolien op 18 April 2015

Hallo,

Ook wij zijn op zoek naar een vakantiehuis in Kroatië. Over welk huis hadden jullie het?

Alvast bedankt!

SOJ VZN ECHELPOEL op 20 April 2015

Hallo,

Wij zoeken een vakantiehuis in kroatie ,kan je me vertellen welk huis jullie hadden ?

Groetjes Soj

Reageer op deze review

Maken misbruik van crisis

Beoordeling 
 
1.0

Bloeden zul je bij Novasol! Stiekem de voorwaarden aanpassen tijdens de crisis, zonder enig bericht mijn boeking annuleren, klantonvriendelijke opstelling. Betalen, betalen, betalen dat kun je bij Novasol. Zij vullen de zakken tijden de crisis en de klant betaald maar krijgt niks.

S
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Elie Melis op 08 Oktober 2020

Wij hadden ook hetzelfde voor maar dit zelfs bij code ROOD terwijl we bij code groen geboekt hadden. Wij mochten van ons ministerie van Buitenlandse zaken niet langer dan 48h verblijven in de streek waar wij geboekt hadden (Cote d'Azur). Toch was dit geen reden om ons iets terug te betalen en zelfs een voucher was niet mogelijk. En dit terwijl de eigenaars van het vakantiehuis akkoord waren om geen huur noch kosten door te rekenen. Resultaat: geen vakantie en het volledige huurbedrag (100%) gewoon kwijt. Annuleringsverzekering komt niet tussen. Gewoon een bedrijf dat alleen maar uit is om de gewone consument te laten opdraaien voor alle kosten. Er zijn heel wat andere bookingsbedrijven die wel vouchers uitkeren of het geld gewoon terugstorten (al dan niet met een kleine kost). Dus best NIET werken met NOVASOL !

Reageer op deze review

Geld weg/verdampt

Beoordeling 
 
1.0

Een leuk uitziend huisje met zwembad in Frankrijk geboekt.
De grenzen zijn dicht. Wij kunnen er niet komen ook al zouden wij er heen willen.
En Novasol zegt dood leuk; wellicht kunt u er niet komen maar het huisje is wel beschikbaar.
Wij houden ons aan de voorwaarden.

Wij moesten daardoor wel annuleren.
Wat kregen wij ter compensatie van Novasol.
Helemaal niks.
Een rekening van €590.

Voor ons geen Novasol meer. Never ever nooit meer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Tamara Laanen op 02 Juni 2020

Bij ons precies hetzelfde...grenzen Noorwegen blijven dicht voor toeristen tot 20 augustus maar Novasol kan / wil ons niet omboeken voor onze vakantie begin juli omdat we te laat zijn. Al het geld zijn we kwijt (eur 2311) Het zijn inderdaad oplichters en hebben geen greintje respect voor de situatie van velen door de Corona. Het enige dat ze zelf willen is zoveel mogelijk geld verdienen (vraag me zelfs af of de eigenaren van de huizen er iets van zien, of dat het allemaal lekker aan hun handen blijft plakken). Absoluut NOOIT boeken met Novasol - een gewaarschuwd mens is er 2 waard!

Elie Melis op 08 Oktober 2020

Wij hadden ook hetzelfde voor maar dit zelfs bij code ROOD terwijl we bij code groen geboekt hadden. Wij mochten van ons ministerie van Buitenlandse zaken niet langer dan 48h verblijven in de streek waar wij geboekt hadden (Cote d'Azur). Toch was dit geen reden om ons iets terug te betalen en zelfs een voucher was niet mogelijk. En dit terwijl de eigenaars van het vakantiehuis akkoord waren om geen huur noch kosten door te rekenen. Resultaat: geen vakantie en het volledige huurbedrag (100%) gewoon kwijt. Annuleringsverzekering komt niet tussen. Gewoon een bedrijf dat alleen maar uit is om de gewone consument te laten opdraaien voor alle kosten. Er zijn heel wat andere bookingsbedrijven die wel vouchers uitkeren of het geld gewoon terugstorten (al dan niet met een kleine kost). Dus best NIET werken met NOVASOL !

2th Squad Ceasar Jan op 20 Augustus 2022

Ook voor verhuurder zijn het matennaaiers cq oplichterij oplichters zie de laatste Nie Wieder zin in de allerlaatste review lees en reageer even terug svp Mvgroeten Jan

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben enkele maanden geleden een vakantiehuis geboekt en nu op eens wordt deze geannuleerd ivm een zogenaamde 'technische fout'. Er waren geen alternatieven meer dus het kwam er op neer dat we pech hadden. Pas dus op als u een boeking via Novasol overweegt dat u niet alvast vliegtickets en de rest boekt want ze kunnen het blijkbaar op het laatste moment annuleren.

W
Was deze beoordeling nuttig? 14 16

Albert op 16 Juni 2013

Wij boeken al jaren bij Novasol en in al die jaren is er ooit een keer een probleem geweest dat overigens prima werd opgelost. Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit een structureel

NOVASOL Vakantiehuizen op 17 Juni 2013

Beste Wouter,

Zoals bij u bekend zou moeten zijn hebben wij aan de contactpersoon van deze boeking reeds meerdere malen excuses aangeboden. Wij begrijpen ook uw teleurstelling. Wij betreuren het echter wel dat u min of meer suggereert dat wij u volledig in de kou laten staan. Er is wel degelijk contact geweest over mogelijke alternatieven, maar u besloot reeds in een vroeg stadium uw boeking elders te maken waarmee u ons voor een voldongen feit stelde en wij niet de mogelijkheid kregen om andere oplossingen voor te stellen. NOVASOL probeert altijd om bij problemen tot een gezamenlijke oplossing te komen en de intentie is bij u niet anders geweest.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.8

Het is in het begin wat lastig kiezen, omdat ze zoveel vakantiehuizen hebben.. maar uiteindelijk is dat wel goed gekomen. Wij hadden uiteindelijk voor een huisje in het zuiden van Frankrijk gekozen, waarbij alles super geregeld was. Aardige huiseigenaar, schoon huis en een prachtige omgeving. Hier gaan we zeker vaker kijken voor een vakantie.

Onze complimenten aan Novasol voor de fijne vakantie! :)

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

NOVASOL Vakantiehuizen op 09 Augustus 2013

Beste heer Kuipers,

Bedankt voor uw review en de mooie complimenten! Wij zijn blij te lezen dat u een heerlijke tijd heeft beleefd tijdens uw vakantie in Zuid- Frankrijk.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

lies baten op 28 Juli 2014

Ik ben ook wel geïnteresseerd in waar jullie verbleven hebben. Vind het namelijk jammer dat er geen beoordelingen op de site van novasol te vinden zijn.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Vandaag terug kijken op een mooie vakantie.
het huisje was geweldig, veel mooier dan de foto laat zien, gastvrouw heel vriendelijk.
Helaas ben zeer slecht ter been, dit huisje was voor mij geen enkel probleem, het was zeer goed toegankelijk.
De borgsom werd na afloop meteen terug betaald.
ook alle lof voor NOVASOl, na een eerste boeking die niet doorging heeft NOVASOL een alternatief aangeboden, de meerprijs werd door hun betaald, alle lof voor een fijne correcte afhandeling.
Wij boeken in de toekomst zeker vaker hier.
Piet en Diny Mante

DM
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Blijw hier weg

Beoordeling 
 
1.0

Al veel vakantiehuizen gehuurd, maar wat we met Novasol aan de had hebben gehad hebben we nooit eerder meegemaakt. We betaalden meer dan 900 Euro voor een vakantiehuisje buiten seizoen. Waarin handdoeken, beddengoed, schoonmaak inbegrepen waren. Vakantiehuis BLI005 stonk van de vochtige natte lucht. Er zaten vieze plekken van bloed, urine, etc op de bedovertrekken. Ongedierte in de badkamers en tussen het beddengoed. Overal dode insecten. Mieren, etc. Elektrictieitsproblemen door het vocht. Wij zijn daar na 2 dagen vertrokken, maakten foto's en contacteerden Novasol hierover. Zij konden echter niets voor ons doen want we waren uit vrije wil vertrokken. Ze zouden ons 80 Euro compenseren omdat we minder elektriciteit verbruikt hadden door ons vroege vertrek. Dat we ook betaald hadden voor handdoeken, een schoongemaakt huis etc, daar hadden ze geen oren naar? Want hun controleur had dit niet kunnen vaststellen omdat ze niet ter plaatse geweest waren. Opmerkingen over dit vakantiehuis op hun website zetten was ook niet mogelijk. Totaal onbetrouwbare reisorganisatie. Blijf hier van weg!

F
Was deze beoordeling nuttig? 8 3

K.Bos op 10 November 2016

Afgelopen september vakantiewoning Molino de piano in Italie gehuurd via Novosol.
Bij aankomst muf en smerig vakantie woning aangetroffen ter plaatse bij de eigenaar ons beklag gedaan en bij terugkomst in Nederland Novosol telefonisch en per email met aanvullende foto's op de hoogte gesteld.
Onderstaan als antwoord van novosol ontvangen
Helaas kunnen wij de foto's hier niet toevoegen.
.
Op 5 oktober jl. ontvingen wij uw e-mail en wij betreuren het om hieruit op te maken dat u geen positief gevoel heeft overgehouden aan uw verblijf in bovengenoemd vakantiehuis.

Wij hebben bij onze collega’s in Italië navraag gedaan over de inhoud van uw mail en naar aanleiding hiervan kunnen wij u als volgt berichten.

Zij geven aan dat het vakantiehuis erg landelijk is gelegen, zoals u ook op de foto’s ziet. Door deze ligging, is het niet onvermijdelijk dat er dieren en insecten, zoals bijvoorbeeld mieren in de omgeving zitten. Wel vinden onze collega’s het jammer dat u hier hinder van heeft ondervonden, ondanks dat wij in onze belangrijke informatie vermelden dat deze dieren voor kunnen komen in en om onze vakantiehuizen.

Onze Italiaanse collega’s hadden graag van u vernomen dat u ontevreden was, met name over de schoonmaak. Graag waren zij in de gelegenheid gesteld alle door u in de mail genoemde tekortkomingen direct te controleren en samen met u te bekijken welke oplossing zij hadden kunnen bieden om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vanzelfsprekend kunnen wij u enkel helpen, wanneer wij tijdig op de hoogte zijn van uw onvrede. En wij gaan er ook vanuit dat u, wanneer u problemen ondervindt die uw vakantie negatief beïnvloeden, onmiddellijk contact met ons opneemt. Voor de contactgegevens verwijzen wij u naar het huurcontract, waarop de telefoonnummers worden vermeld die dagelijks (ook in de weekenden en vroege avonduren) voor u bereikbaar zijn. Een melding ter plaatse geeft u volgens onze huurvoorwaarden na thuiskomst mogelijk ook recht op een vergoeding op de huursom wanneer de tekortkoming niet tijdens uw verblijf werd opgelost.

Op basis van bovenstaande uiteenzetting kunnen wij u tot onze spijt geen vergoeding op de huursom toekennen.

De door u toegestuurde USB stick hebben zullen wij per post opsturen naar het door u opgegeven adres, de bestanden hiervan zijn doorgegeven aan onze collega’s in Italië en zij zullen deze met de huiseigenaar bespreken.

Tot slot danken wij u hartelijk danken dat u uw opmerkingen over dit vakantiehuis met ons heeft gedeeld. Zo krijgen wij de kans ons product en onze service doorlopend te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze gasten. Wij adviseren u voor volgende verblijven altijd direct contact met ons op te nemen, wanneer u het vakantiehuis of appartement niet helemaal aan uw verwachting voldoet. Het is voor ons immers óók belangrijk dat u een fijne vakantie heeft.

Vertrouwende u met bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd, kijken wij er naar uit u en uw gezin of vrienden in de nabije toekomst weer te verwelkomen als gast in één van onze vakantiehuizen.


Met vriendelijke groet,

NOVASOL Vakantiehuizen

N. Beemer 
Afdeling Cliëntenservice

VOOR ONS NOOIT MEER EEN VAKANTIE VIA NOVOSOL.

Peters op 07 Augustus 2017

Schandalig om iemand die gewoon zijn werk doet hier met naam te vermelden. Los je problemen met de organisatie op en spui je emoties niet op internet!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Een heerlijke vakantie gehad in mei. Prima huis, mooie omgeving en heerlijk weer. Thuisgekomen kregen we helaas een koude douche door de afrekening van elektra, water en olie. Buiten de borg kwam er een rekening verbruikskosten bij van € 215,- voor 2 volwassenen voor 2 weken vakantie. Wat neerkomt op een verbruik van ca € 250,- per week. Vanwege de heerlijke buitentemperatuur is de verwarming niet aan geweest. Zwembad keurig na gebruik afgedekt in afkoelen temperatuur water.
Antwoord uit Denemarken dat € 250,- normaal verbruik is per week wat inhoudt dat de verbruikskosten 1/3 van de huurprijs zijn per week zonder vermelding in de omschrijving. We zijn nu 3 maanden verder en hebben nog steeds geen antwoord op onze vragen wat is een eenheid olie en we willen een ijkrapport, want is de meter wel in orde. Enige antwoord is een kopie met t overzicht standen meters die we op dag dag van vertrek zelf hebben ingeleverd. Het is niet onze eerste vakantie in Denemarken, hebben dit nog nooit meegemaakt maar door deze slechte ervaring de laatste vakantie Denemarken. We willen nieuwe huurders er op attenderen eerst een opgave gemiddeld bedrag verbruikskosten te vragen om " zie hierboven beschreven " probleem te voorkomen.

HE
Was deze beoordeling nuttig? 9 6

Alice op 05 September 2013

Dit hebben wij vorig jaar ook meegemaakt. Je mag toch aannemen dat de verbruikskosten verrekend worden met de borgsom. Er wordt nauwelijks in de omschrijving over deze hoge verbruikskosten gesproken. De hoge kosten komen waarschijnlijk door t verwarmen van t zwemwater maar als huurder kun je niet bij deze meter om bij geen gebruik uit te zetten maw de verwarming gaat dag en nacht door of je er wel of geen gebruik van maakt. Dit had toch op z'n minst vermeld kunnen worden.
Door de afrekening is t heerlijke vakantie gevoel snel weg.
Heel veel sterkte. Alice en Ben

Reageer op deze review

Annulering ivm Corona

Wij hadden een huis in Frankrijk geboekt, we kunnen Frankrijk niet in door corona en zijn nu de aanbetaling van €520,- kwijt. Als we verzetten naar latere datum en zouden niet kunnen b.v. door een tweede golf corona moeten we het gehele bedrag van € 2100,-- betalen. Dit betreft een zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf en wij blijven er heeel ver uit de buurt!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Liznjan Kroatië

Beoordeling 
 
10.0

Wij hebben een fijne vakantie in Liznjan gehad. het huis was erg mooi en verzorgd, de huiseigenaar erg vriendelijk en er was veel te beleven. Dankuwel Novasol

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Door het ontbreken van een schoonmaak-checklijst(vooraf) werden we geconfronteerd met eindschoonmaakkosten. Wij hebben het huisje schoner achtergelaten dan dat het hadden gekregen. Als reactie op onze klacht kregen we nogmaals het 'schoonmaakrapport' retour. Het wordt 'hun' woord tegen het onze en er zullen altijd 'kruimels' gevonden kunnen worden. Dit is wel een vervelende manier om een relatief duur vakantiehuisje nog duurder te maken.
Echte een afknapper en reden om via ander bedrijf vakantiehuisjes te huren.

H
Was deze beoordeling nuttig? 7 4
Reageer op deze review

Niet doen!

Beoordeling 
 
3.0

Gewoon niet doen! Beschrijvingen kloppen totaal niet.

K
Was deze beoordeling nuttig? 7 4
Reageer op deze review

appartement aan de cote d'azur

Beoordeling 
 
9.5

Prijs/ kwaliteit is erg goed. Het appartement was prima, op een mooie locatie. Het enige dat ontbrak was een draadloze internetverbinding...

EE
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
98 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Novasol ervaring

Novasol.nl heeft een groot aanbod van vakantiehuizen, villa's, appartementen en vakantiewoningen in heel Europa. Bij Novasol kunt u vakantiehuizen boeken in onder andere Scandinavië, Duitsland, Italië, Spanje, Denemarken of Kroatië. Het bedrijf Novasol heeft inmiddels meer dan 45 jaar ervaring met de verhuur van vakantiewoningen.

Bij Novasol.nl kunt u kiezen uit meer dan 30.000 verschillende vakantiehuizen in Europa. Het bedrijf rekent geen boekingskosten en geeft een "Beste Prijs Garantie".

Populaire bestemmingen:

-          NOVASOL Vakantiehuizen in Denemarken
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Frankrijk
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Duitsland
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Spanje
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Italië
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Kroatië

Wat is uw ervaring met Novasol? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Novasol hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Novasol reviews lezen.

Telefoonnummer: NL: 013-4677730 BE: 03 - 322 04 04 (Ma t/m Vr 09.00 tot 17.30 uur; Za 10.00 tot 14.00 uur)

Algemene informatie

Keurmerken
  • ANVR
  • SGR
  • Calamiteitenfonds
Verzendkosten
geen boekingskosten
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
  • Vakanties
  • Vakantiehuizen
  • Vakantiewoningen
  • Vakantie appartementen
  • Reizen
Merken
n.v.t.
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bankoverschrijving