RolgordijnenExpert.nl

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.3 (238)
RolgordijnenExpert.nl

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

RolgordijnenExpert.nl ervaringen

238 beoordelingen voor RolgordijnenExpert.nl

 
(140)
 
(57)
 
(17)
 
(12)
 
(14)
Gemiddeld 
 
8.3
 
8.5
 
8.2
 
8.0
 
8.4
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Vesper
Gemiddeld 
 
5.0

Slechte service

Ik heb elf rolgordijnen besteld. Van de elf rolgordijnen waren er 10 ok (rafelig langs de randen. Maar nummer 11 bleek 16,8 cm lang. Hoewel de dame van de klantenservice aangaf dat dat overduidelijk een fout in de bestelling was en ze een intern proces kennen om dit soort vreemde bestellingen te singaleren en te controleren geeft rolgordijnen expert geen enkele service. Al met was het een zeer teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

Was deze beoordeling nuttig? 

Lisa England op December 06, 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer aan ons door te geven om te kijken wat er precies is mis gegaan. Ik kon u helaas niet vinden in het systeem met uw naam maar ik zou graag uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review
Carina
Gemiddeld 
 
9.8

Herstelling

Rolgordijnen met cassette geleverd. Na enkele weken begon er eentje wat scheef op te rollen waardoor de zijkant begon uit te rafelen. Even vermeld en foto ervan genomen. Zijn de rolgordijn komen ophalen en hadden een nieuwe bij die Ok was dus wij content met deze oplossing.

Was deze beoordeling nuttig? 

Carina op November 30, 2017

Dag Lisa. Dank je wel hoor !

Lisa England op December 01, 2017

Geachte mevrouw Carina,

Wat fijn om te horen dat u blij was met de oplossing. Het is erg belangrijk voor ons om te weten of klanten tevreden zijn of niet.

Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service.

Reageer op deze review
john M
Gemiddeld 
 
8.8

Topkwaliteit voor een scherpe prijs

2 november besteld, 10 november geleverd!
Bestelling 100% volgens bestelling.
Netjes verpakt geleverd.
Binnen een uurtje opgehangen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Lisa England op November 16, 2017

Geachte heer John M,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn over onze producten en service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

J.Hammings
Gemiddeld 
 
9.5

Goede kwaliteit

Mijn ouders moesten rolgordijnen hebben voor hun nieuwe huisje. Op maat laten maken is vrij prijzig dus maar rondgekeken op Internet. We hebben een paar sites met rolgordijnen vergeleken en kwamen uit bij Rolgordijnen expert. Bestellen ging eest wat moeizaam. Maar nadat er betaald was via ideal ging de bestelling goed. Gisteren werden de rolgordijnen geleverd. Precies op maat en een mooie en goede kwaliteit. Als ik zelf ooit nieuwe rolgordijnen nodig ben zal ik ze ook zeker bij deze site gaan bestellen

Was deze beoordeling nuttig? 

Lisa England op November 09, 2017

Geachte heer/mevrouw Hammings,

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u en uw ouders tevreden zijn over de rolgordijnen. Mocht u in de toekomst bij ons willen bestellen en het bestellen gaat moeizaam, kunt u altijd contact met ons opnemen voor hulp en advies.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review
Saskia van Zoeren
Gemiddeld 
 
8.8

rolgpordijnen

Super mooie rolgordijnen voor een leuke prijs.
zien er echt super uit, perfect op maat !! Tevreden klant

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Oktober 16, 2017

Geachte mevrouw Van Zoeren,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Gina dela Rosso

slechte toko

jullie plaatsen de goede reviews zelf, alleen de slechte zijn echt. als jullie deze überhaupt toelaten voor dit. sterf.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op September 27, 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso,

Zoals in de vorige review aangegeven vinden wij het zeer vervelend dat u het zo ervaart. Graag ontvangen wij een ordernummer van u zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan bij uw bestelling en hoe wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Marijn
Gemiddeld 
 
9.0

geweldige service, zelfs na verlopen van de garantie

Ik heb 4 jaar geleden 3 rolgordijnen besteld,
ben er altijd heel blij meer geweest.

Vorige maand constateerde ik een klein mankement bij een van de gordijnen.
Omdat de garantietermijn al ruim 2 jaar was heb ik contact opgenomen met rolgordijnenexpert.nl en gevraagd om advies hoe ik het eventueel zou kunnen repareren.

Advies kreeg ik niet ;o)
Wel een retourbon, ze hebben het gordijn kosteloos thuis opgehaald, gerepareerd en een week later geretourneerd!!

Ze wilden geen kosten in rekening brengen.

Petje af voor deze service!
Deze webshop streeft naar 100% tevreden klanten.
Als er iets niet naar wens is, dan nemen ze volledige verantwoordelijkheid,
ook 2 jaar nadat de garantie verlopen is.

Was deze beoordeling nuttig? 

Gina dela Rosso op September 26, 2017

DIT IS DE SLECHTE NEPSTE ZAAK OOIT. KWANTUM BRENGT NIEUWE NAAR U TOE DEZELFDE DAG

Marijn op Oktober 02, 2017

Graag gedaan Daphne,

Ik schrijf zeer zeer zelden reviews over webshops,
Absurd dat ik ervan word beticht een oneigenlijke reactie te plaatsen.

- kosteloos transport en reparatie na 2jaar verloop v/d garantie..
Mag ik aub een positief review achterlaten?


Gina lijkt gefrustreerd, maar wordt correct benaderd.

Gina refereert aan de Kwantum (?!?)
Daar heb ik dan weer heel andere ervaringen mee...
Suit yourself Gina

Daphnevan der Bruggen op Oktober 03, 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso ,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Ik kan helaas geen order in ons systeem vinden op uw achternaam. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan en hoe wij u verder kunnen helpen.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op Oktober 03, 2017

Geachte Marijn,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen als onze klanten tevreden zijn met de geleverde producten en onze service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
J.Verspeek
Gemiddeld 
 
7.8

Plisse gordijnen honinggraat

Verduisterende honngraat plissegordijnen besteld. Gratis staaltjes is een dikke plus.
Zelf ingemeten, handig stap voor stap bestelproces. Levering vrij snel en exact op gewenste maat. Inbouwen op zich eenvoudig, maar een begeleidende instructie ontbrak.
2 identieke plisse rolgordijnen besteld, dik tevreden.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Augustus 30, 2017

Geachte heer/mevrouw Verspeek,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken. Vandaar dat buiten de verplichte papieren u inderdaad geen montage handleiding mee gestuurd krijgt. Deze is te vinden op onze website onder montagehulp. Goed om te horen dat het zonder handleiding ook is gelukt.

Wij hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw nieuwe gordijnen.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Hessel van Es
Gemiddeld 
 
4.8

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Augustus 11, 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

louise
Gemiddeld 
 
3.3

Zeer slechte bestelservice

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Daphne van der Bruggen op Juli 19, 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Verano
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Webshop Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken
Telefoonnummer
0207073933

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.