Sarenza reviews & ervaringen

www.sarenza.nl
 
3.4 (39)
sarenza

39 Sarenza reviews

 
(3)
 
(3)
 
(2)
 
(7)
 
(25)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
34 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Sketchers

Beoordeling 
 
9.0

In tegenstelling tot veel negatieve ervaringen juist veel dingen die netjes werden afgehandeld. Ben erg tevreden met snelle levering van goede schoenen voor een prima prijs!

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede prijs, langzame bezorging

Beoordeling 
 
7.3

Maandag middag schoenen besteld om iets over 14. Volgens de site voor 14 besteld, volgende dag geleverd. Je verwacht dan dat als het om iets over twee besteld wordt dat het er eigenlijk ook dinsdag, maar in ieder geval woensdag is. Het was er helaas pas vrijdag. Op zich prima, maar doe dan niet alsof het zo snel geleverd wordt en geef het ook aan in de bevestigingsmail.

De prijs van de schoenen is natuurlijk prima en je wordt wel op de hoogte gehouden van bestelling en verzending, erg prettig.

Iets doen aan verwachtingmanagement en dan zeker voor herhaling vatbaar om nogmaals te bestellen

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wel ontvangen maar te laat. Slechte communicatie

Beoordeling 
 
6.5

Na drie werkdagen de schoenen ontvangen, terwijl 1 dag beloofd was. Geen enkel bericht hierover dat het later werd. Klantenservice telefonisch ontzettend moeilijk bereikbaar.
De levering klopte verder wel helemaal en de prjjs was prima dus uiteindelijk wel blij met mijn mooie leren All Stars, maar volgens mij is het een chaos bij Sarenza...

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Geen klachten

Beoordeling 
 
8.5

Pas nadat ik drie paar schoenen besteld had, las ik de reviews. Ik ging dus van het ergste uit: weken wachten, verkeerde schoenen, verkeerde maat, maat die kleiner uitvalt enz. Maar ik ben reuze tevreden. De levertijd hebben ze niet gehaald. Ik heb mijn schoenen twee dagen later op kunnen halen, maar de schoenen zelf zijn helemaal goed en passen perfect. Ik heb gewoon de maat besteld die ik altijd heb.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Ze doen wat ze beloven!

Beoordeling 
 
9.8

Prima ervaring, doen wat ze beloven, raad iedereen aan hier te bestellen! Fijne communicatie over leveren d.m.v. track and trace en ook snel geleverd in goede verpakking.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Bijzonder tevreden over mijn bestelling bij Sarenza. Zondag besteld en woensdag al om huis.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Heel tevreden

Beoordeling 
 
8.7

Fijne webwinkel en makkelijk te bestellen!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Koop niet meer dan 1 paar. De rest komt niet en bewijs het maar.

Beoordeling 
 
4.5

Ik had 2 paar schoenen besteld, ik kreeg er slechts 1. Ik moest een handgeschreven waarheidsverklaring opsturen en een kopie van mijn identiteitsbewijs om te bewijzen dat dit daadwerkelijk zo was. Ik vond dit niet echt prettig, vooral mbt het identiteitsbewijs, terwijl ze zo aan het gewicht van het pakketje hadden kunnen zien of 1 of 2 paar was opgestuurd. Ik kreeg trouwens het geld op mijn rekening gestort terwijl ik meerdere keren had verzocht om de schoenen alsnog op te sturen. Maar hier werd geen antwoord op gegeven. Nee, ik zou niet snel nog een keer bij Sarenza kopen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Fake leveringstijden, steeds zelfde smoes !

Beoordeling 
 
4.0

Elke keer hetzelfde excuus. Er wordt reclame gemaakt van levering binnen de 24u. Bij bestelling op de site krijg je al een melding dat het druk is in hun magazijnen en later krijg je de standaard e-mail dat de bestelling vertraging heeft opgelopen en dat je binnen de 24u op de hoogte gehouden zal worden over de al dan niet vorderingen van je bestelling. Oh ja en er wordt expliciet bij vermeld dat je je bestelling niet meer kan afzeggen wegen reeds in behandeling.
Dit is de tweede keer dat ik hetzelfde probleem ervaar met Sarenza en dezelfde standaard mail aangaande vertraging van levering krijg. Uiteindelijk duurt het vaak meer dan een week alvorens je je bestelling krijgt. Ik raad deze site zeker niet aan. Omoda, Zalando ed leveren wel binnen beloofde tijd.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Sneakers

Beoordeling 
 
2.0

Besteld, betaald en niets ontvangen. Klantendienst vraagt keer op keer naar ordernummer maar dit kan ik niet geven want ik ontving geen orderbevestiging.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Ik deel de slechte reviews van anderen.Beloofde levertijd wordt niet nagekomen,geen enkel antwoord op gestuurde klachten of informatie per e-mail aan een adres dat, oh ironie,"klantenservice@sarenza.nl" heet.Niet aan te raden wat mij betreft.Er zijn velen in deze internet schoenen sector die wel klantvriendelijk zijn en doen wat ze beloven.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Niet tevreden over levering!

Beoordeling 
 
2.8

Dinsdag schoenen besteld, onmiddellijk betaald en dan op vrijdag krijg je te horen dat de schoenen nog moeten opgehaald worden. Dan bel je naar Sarenza en dan krijg je een bandje te horen dat ze de beste, de grootste enz.. zijn! amai absolut niet, is geen reclame... Heb deze schoenen op vrijdag nodig, ik ben gekwest aan mijn teen en heb grotere schoenen besteld. Heb een lief mailtje gestuurd naar de helpdesk of ze zeker kunnen maken dat die schoenen op vrijdag geleverd worden... Wat gebeurd er dan, ze wachten nog wat langer.. Dit kan niet zijn, Sarenza zou beter stoppen met hun reclame van 24u. Ook al sturen ze een mailtje dat het misschien 72 u kan duren, maar daar zijn de klanten niks mee! Ben een zeeeeeeeeeeer ontevreden klant!

SD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloze webwinkel

Beoordeling 
 
1.5

Mooie pagina van Sarenza.....maar daar blijft het bij.
Ik heb nog nooit zo'n bestelling meegemaakt als deze.
24 uurs levering??????
Het zal wel 24 dagen worden.
En het regent klachten op internet!
Dus Sarenza.....blijf vooral lekker in Frankrijk.
Ik ga wel naar Omoda.
Daar heb je tenminste service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Sarenza vindt zichzelf de nr.1 in de online schoenenwereld. Gezien mijn ervaring met Sarenza tot nu toe is dit wel een zeer gewaagde uitspraak....

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Anton op 12 September 2014

Waarom dan?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Mijn ervaring met Sarenza ia dat ze de beloofde levertijd niet waarmaken, de beloofde korting vis kortingscode niet geven en bij klacht de klant niet serieus nemen. Ik vind het een onprofessionele, arrogante organisatie.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

UGGs

Beoordeling 
 
4.3

Een paar UGGs besteld voor onze dochter ter waarde van zo'n 100 euro. Na 1 keer dragen (een paar dagen na bezorging) bleek dat de UGGs niet vochtdicht waren door het condens tussen de buitenlaag en de schoen.

Natuurlijk direct contact opgenomen met de klantenservice, toen ik merkte dat ik geen retour aan kon melden.

Besteld: 9 december 2022
Geleverd: 10 december 2022
Probleem: 12 december 2022
Aangemeld: 13 december 2022
Eerste reactie: 13 december 2022

Na mijn reactie is het stil gebleven, zelfs na herhaaldelijk verzoek.

De eerste reactie bevatte een aantal vragen en daarna zou het onderzocht worden. Helaas, pech, geld weg. Wat een slechte ervaring.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoenen

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb qua retourneren dezelfde ervaring als o.a. Laurens hieronder, en getuige de reviews/klachten op diverse andere sites, vele anderen. Het lijkt een onmogelijke opgave om artikelen op de door Sarenza opgegeven wijze, of anders, geretourneerd te krijgen, en een onmogelijke opgave om contact c..q reactie met de "klantenservice" te verkrijgen. Vele pogingen via diverse gevonden telefoonnummers en e-mailadressen resulteerden niet, soms komt er een standaardmail terug, waar geen gevolg op komt, en uiteraard ontvang je nog wel de enthousiaste mails van "eva", met geweldige aanbiedingen ( nee, dank u ? ).
In België lijkt de situatie identiek, bel je met de klantendienst (!) krijg je hier in ieder geval nog een mededeling dat de dienst telefonisch "uitzonderlijk" gesloten is.

Enfin, retourneren lijkt het sowieso niet te worden niet alleen om het vorenstaande, maar al ontstaat de mogelijkheid, dan doemen de reviews/reacties op van velen die er dus wel in slaagden te retourneren, maar vervolgens vernamen dat het pakket niet was gearriveerd ( i.t.t. info pakketdienst), óf slechts een gedeeltelijke, óf überhaupt geen retourbetaling ontvingen. Reclameren, tja dat lukt dan ook weer niet!

Tot zover: mijn eerste ( en uiteraard meteen de enige ) aankoop bij Sarenza, levert een onvergetelijke ervaring en een financiële strop op❗️

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sneekers

Beoordeling 
 
2.3

Bestellen gaat prima, niet zo soepel als bij andere sites, maar goed genoeg. Prijs en redelijk als je met een aanbieding koopt, maar niet veel goedkoper dan alternatieve webwinkels. De ellende begint echter na bestelling.

Pas na 7 dagen krijg ik bericht dat het pakket onderweg is, terwijl het product bij bestellen op voorraad was en dezefde dag verzonden zou worden. Vervolgens ontvang ik 5 dagen daarna pas een Track and Trace bericht. De bestelling heb ik uiteindelijk bijna 2 weken later ontvangen dan besteld.

Natuurlijk heb ik in de tussentijd steeds getracht contact te krijgen met de klantenservice. Dit is echter nagenoeg onmogelijk. Het contactnummer is vrijwel altijd 'niet bereikbaar'. Emails worden niet beantwoord en op de website is er ook geen mogelijkheid voor chatcontact.
Ik heb hen telefonisch 2 keren kunnen spreken en de enige reactie dat ik kreeg was dat het pakket onderweg was, nog even geduld aub. Dat de bestelling het magazijn verlaten had, terwijl ik al dagen geen Track and Trace bericht had ontvangen, was niet te verklaren. Ik heb noodgedwongen toch geduld betracht en uiteindelijk het pakket uiteindelijk ontvangen, gelukkig.

Helaas blijkt de maat niet goed en wil ik hem terug sturen. Instructies: online retour aanmelden, label downloaden en afgeven bij pakketpunt. De retourlabel wordt niet per mail verstuurd, maar is enkel via een link op de website te openen. Deze link werkt echter niet vanwege een fout in het script (Value cannot be null. Parameter name: value / System.ArgumentNullException: Value cannot be null.)
Dus: geen retourlabel.

Telefonisch zijn ze tot heden (vandaag nog geprobeerd) niet bereikbaar (020-2628180). Emails blijven ook nog steeds onbeantwoord.

Verde: op hun site doen ze een aantal beloftes (https://www.sarenza.nl/over-ons), waarvan tenminste 3 van de 5 leugens zijn:
- altijd gratis retourservice --> niet waar, hier zijn kosten aan verbonden
- 100 dagen bedenktijd voor het omruilen of retourneren van een artikel --> niet waar, 30 dagen bedenktijd (zie ook onderaan de webpagina)
- bezorging binnen 24u via DPD Parcelshop --> niet waar, ondanks op voorraad, pas na 2 weken ontvangen

Om deze redenen, mijn advies: vermijd deze webwinkel. Ze zijn onbetrouwbaar en geen (goed) werkende klantenservice.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bestel nooit bij deze online shop!

Beoordeling 
 
1.8

Waardeloze online shop. In augustus een paar Mephisto schoenen besteld. Bleek dat op de wreef de linkerschoen een cm kleiner meette dan op de rechterschoen. Gevolg:dove linkervoet. Foto's gemaakt, ettelijke keren gebeld. Uiteindelijk mocht ik ze retour sturen. Na twee weken mail dat ze binnen zijn gekomen. 29 september dat ze bij Kwaliteitsteam liggen ter beoordeling. Binnen twee dagen geld retour bij negatieve uitslag. 5 oktober gebeld. Ze liggen er nog ter beoordeling. Binnen twee weken reactie. 13 oktober gebeld. Zó druk, kan nog twee weken duren. En inmiddels nog geen teruggave van de aankoop gezien.
Ik blijf ze lastig vallen.... De ene na de andere smoes. Als t mij te lang gaat duren, schakel ik Consumentenbond in.
Dit was m'n eerste maar tegelijk m'n laatste aankoop bij deze zaak met een verschrikkelijke slechte service. Mijn advies: koop er niets!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 2
Reageer op deze review

Makkelijk besteld, daarna beginnen de zorgen..

Beoordeling 
 
4.0

Bestellen gaat heel gemakkelijk. Al het budget van Sarenza gaat overduidelijk naar de marketing en naar het onderhoud van de site. Eens besteld krijg je direct een mail over de vertragingen, paar dagen later nog 1. Heb het pakketje pas 4 dagen na bestelling gekregen (24 uur levering is dus fake) , weliswaar moest ik daarvoor aandringen bij de klantendienst. Logistiek is Sarenza een ramp, de schoenendoos was helemaal kapot, de grote doos voor vervoer was gescheurd. Bestel gewoon bij Zalando, bespaart je heel wat kopzorgen.

O
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
34 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Sarenza ervaring

Sarenza heeft al > 5.000.000 paar schoenen verkocht in Europa! Sarenza is de Nr 1 online schoenenwebshop in Frankrijk. Momenteel timmert Sarenza keihard aan de weg om in Nederland ook de grootste online speler te worden.

Naast Schoenen verkoopt Sarenza.nl ook tassen en laarzen online. Het assortiment bestaat uit ruim 500 schoenen merken en Sarenza heeft in haar magazijn meer dan 400.000 paar schoenen direct op voorraad.

Wat is uw ervaring met Sarenza? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sarenza hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sarenza reviews lezen.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee